Klient jak go zdobyć i zatrzymać - Audiobook
audiobook
-
Autor: ,
- ISBN: 9788326907418
- EAN: 9788326907418
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- Format: 14.1x12.8
- Język: polski
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,04złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,04 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!
"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;
"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;
"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”.
To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?