KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

nowość
  • Autor: Caputa Wiesława
  • Format: 16,5x23,5 cm
  • ISBN: 9788381022347
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: CeDeWu
  • Liczba stron: 250
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 49,04

     zł

    65,00 zł

x
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci; • nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy. Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji. Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE