
Kampania. Jak wygrać wybory i nie dać się złapać
-
Autor: Gajcy Andrzej Mucha Wojciech
- ISBN: 978-83-974857-7-8
- EAN: 9788397485778
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Nowej Konfederacji
- Format: 210x145mm
- Język: polski
- Liczba stron: 252
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: po 12.05.2025
-
Brak ocen
-
63,71złCena detaliczna: 92,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł
Bez nadmiernego rozgłosu przeszło to, co wydarzyło się podczas niedawnych wyborów. Po raz pierwszy w historii III RP w brudną i nieczystą kampanię przeciwko jednemu z kandydatów na wielką skalę zaangażowano metody i środki, które z powodzeniem można uznać za gangsterskie i mafijne, a także przede wszystkim niezgodne z obowiązującym prawem. Wszelkie instytucje państwa i sądy okazały się bezradne i ślepe włącznie z mediami, pokazując dobitnie, że wpływowe grupy interesów, dysponujące olbrzymimi pieniędzmi i powiązaniami, są dziś w stanie zmienić w zasadzie każdy wynik wyborczy, wsadzając na najważniejsze urzędy ludzi, będących jedynie ich „słupami” lub w najlepszym razie strażnikami ogromnych interesów. To nie żadne political fiction, lecz opis prawdziwych wydarzeń, które wydarzyły się naprawdę. Autorzy, którzy zajrzeli za kulisy polskiej sceny politycznej znaleźli na to dowody i opisali mechanizmy i działania skrzętnie skrywane przez partie polityczne i sztaby wyborcze. Ujawnili równeż luki w systemie wyborczym III RP. Do właśnie takiego świata: politycznych intryg, gdzie nie liczy się demokracja i wola wyborców, a „jedynie” partykularne interesy oraz olbrzymie wpływy i pieniądze zapraszają czytelników w swojej książce Wojciech Mucha i Andrzej Gajcy. Dowiedz się, jak w Polsce można „ukraść” wybory. Wygrać je i nie dać się złapać.