Iron Maiden. Historia żelaznej dziewicy
Historia Żelaznej Dziewicy
-
Autor: Stenning Paul
- ISBN: 9788360157619
- EAN: 9788360157619
- Oprawa: oprawa broszurowa
- Wydawca: In Rock
- Format: 14,5x20,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 420
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,27złCena detaliczna: 45,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Od ponad trzydziestu pięciu lat Iron Maiden grają bodaj najbardziej przekonującą odmianę heavy metalu. Na każdej wydanej płycie odświeżają swoje brzmienie, zachowując przy tym własny, niepowtarzalny styl. Trwają mimo zmian w składzie, trwają na przekór zmieniającym się czasom. Zasłużyli tym sobie na czołowe miejsce w panteonie największych zespołów rockowych świata.
„Historia Żelaznej Dziewicy” to książka, na którą czekał każdy fan Iron Maiden. Poznajemy w niej zespół powstający w londyńskim East Endzie, by potem towarzyszyć mu przy nagrywaniu kolejnych płyt – od albumu debiutanckiego aż po „The Final Frontier” – a także na licznych trasach koncertowych i festiwalach.
Znajdziemy tu wiele wypowiedzi członków Iron Maiden oraz osób z grupą związanych. Przypomną nam się fakty już znane, poznamy też wiele historii dotychczas nieodnotowanych.
Książkę uzupełniają zdjęcia oraz szczegółowa dyskografia.
Prolog, fragment:
Gdyby nie zespół Iron Maiden, na pewno byłbym dziś innym człowiekiem; może nawet nie byłoby mnie wśród żywych! Jeżeli będziecie czytać tę książkę z perspektywy fana, to największy zespoł metalowy wszech czasów z pewnością wpisany jest też w waszą własną biografię. Dla mnie byli oni ważni również dlatego, że przed IM nie słyszałem żadnej innej kapeli grającej heavy metal — wcześniej raczyłem się prawie wyłącznie popem w stylu Michaela Jacksona, Pet Shop Boys i Go West. Gdy po raz pierwszy usłyszałem „Piece Of Mind”, doznałem szoku (by wyrazić się najoględniej). Moje życie uległo gwałtownej zmianie i była to zmiana na lepsze. Głośne gitary, niewiarygodnie wysokie wokale i chwytliwe refreny stanowiły dla mnie brzmienie przyszłości. Najwyraźniej nie tylko ja to tak odbierałem.
Paul Stenning, maj 2006