Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Autor: Weronika Modzelewska
- ISBN: 978-83-832-2141-0
- EAN: 9788383221410
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 205x140x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 160
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
27,87złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,87 zł
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
- Gdzie się ogłaszać w sieci?
- Jak wypromować e-sklep?
- Na których platformach internetowych warto działać?
- W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.