Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości
-
Autor: Karolina Tersa
- ISBN: 9788363434533
- EAN: 9788363434533
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Format: 12x19,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 364
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
24,82złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,82 zł
x
Niewiele problemów we współczesnej nauce wzbudza takie zainteresowanie teoretyczne i empiryczne jak tożsamość. Mimo długiej tradycji badań w tym zakresie, wiele problemów wciąż nie doczekało się rozwiązania. Nauka nie odpowiedziała jeszcze na wiele pytań. Jednym z takich zagadnień jest bez wątpienia tożsamość współczesnych nauczycieli. Przedstawiona w książce problematyka jest ważna społecznie i atrakcyjna poznawczo zarówno w perspektywie teoretycznej, jak i praktycznej. Autorka podjęła się bowiem określenia warunków i czynników wpływających na kształt nauczycielskiej tożsamości, poczucia zakorzenienia w zawodzie, funkcjonowania nauczycieli dzieci niepełnosprawnych we współczesnej Polsce. [...] Książka ta jest niezwykle interesującym studium zawierającym w sobie teoretyczną analizę przeprowadzoną z perspektywy socjologii wiedzy, pedagogiki specjalnej, pedeutologii oraz badań nad systemem oświaty"".