Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Ocena i kierunki doskonalenia
-
Autor: Bera Agnieszka
- ISBN: 978-83-9458-750-5
- EAN: 9788394587505
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Rozpisani.pl
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 226
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
49,60złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,60 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.
W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.