Głuchy pacjent - wyzwania i potrzeby
Wyzwania i potrzeby
-
Autor: Aleksandra Włodarczak
- ISBN: 9788381192972
- EAN: 9788381192972
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Psychoskok
- Format: 14,8x21 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 190
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,27złCena detaliczna: 39,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,27 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest obiektywnym spojrzeniem na sytuację osób głuchych i słabosłyszących, które codziennie zderzają się z barierami współczesnego świata.
Okazuje się, że największą z nich jest komunikacja. Ze względu na brak możliwości porozumiewania się ze słyszącymi, osoby g/Głuche czują się dyskryminowane i pomijane przez społeczeństwo. Jednak bariera ta, okazuje się szczególnie krytyczna w placówkach medycznych, gdzie od prawidłowej komunikacji może zależeć zdrowie, a nawet życie głuchego pacjenta. Co więcej, jest ona dostrzegana i uciążliwa zarówno dla osób g/Głuchych jak i większości personelu medycznego.
Książka Aleksandry Włodarczak Głuchy pacjent wyzwania i potrzeby to pierwsza, wydana w Polsce publikacja, przedstawiająca specyfikę pracy z pacjentem głuchym i słabosłyszącym w placówkach opieki zdrowotnej. Zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność poprawy komunikacji pomiędzy osobami głuchymi, a udzielającym pomocy personelem medycznym.
Okazuje się, że największą z nich jest komunikacja. Ze względu na brak możliwości porozumiewania się ze słyszącymi, osoby g/Głuche czują się dyskryminowane i pomijane przez społeczeństwo. Jednak bariera ta, okazuje się szczególnie krytyczna w placówkach medycznych, gdzie od prawidłowej komunikacji może zależeć zdrowie, a nawet życie głuchego pacjenta. Co więcej, jest ona dostrzegana i uciążliwa zarówno dla osób g/Głuchych jak i większości personelu medycznego.
Książka Aleksandry Włodarczak Głuchy pacjent wyzwania i potrzeby to pierwsza, wydana w Polsce publikacja, przedstawiająca specyfikę pracy z pacjentem głuchym i słabosłyszącym w placówkach opieki zdrowotnej. Zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność poprawy komunikacji pomiędzy osobami głuchymi, a udzielającym pomocy personelem medycznym.