Gazetka szkolna. Już czytam sylabami
Już czytam sylabami
-
Autor: Magda Malicka
- ISBN: 978-83-8154-827-4
- EAN: 9788381548274
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Zielona sowa
- Format: 205x145mm
- Język: polski
- Seria: JUŻ CZYTAM SYLABAMI
- Liczba stron: 48
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
5,68złCena detaliczna: 10,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,50 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czy pisanie do szkolnej gazetki jest trudne? Czworo przyjaciół z klasy uważa że nie Ale, gdy trzeba napisać artykuł, nie mają pojęcia skąd wziąć dobry, sensacyjny temat. Przeczytaj opowiadania i przekonaj się, kto zostanie głównym bohaterem artykułu i co z tego wyniknie.
O serii Już czytam sylabami:
Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria Już czytam sylabami to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.
W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
O serii Już czytam sylabami:
Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria Już czytam sylabami to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.
W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.