Powrót Lukea Skywalkera i Landa Calrissiana w powieści osadzonej w okresie między Powrotem Jedi a Przebudzeniem mocy. Imperium przestało istnieć. Resztki sił Palpatinea wycofały się na najdalsze krańce galaktyki. Jednak nawet po blisko dwóch dekadach od bitwy o Endor, w epoce mozolnie odbudowywanego pokoju, bohaterom Nowej Republiki nadal towarzyszą niebezpieczeństwo i strata. Mistrz Jedi Luke Skywalker jest nękany wizjami ciemnej strony, ostrzegającymi przed tajemniczym zagrożeniem, narastającym gdzieś w odległej przestrzeni, na martwej planecie Exegol.Luke wyraźnie wyczuwa zakłócenie w Mocy, a największe obawy Jedi potwierdzają się, kiedy jego stary przyjaciel Lando Calrissian odwiedza go z informacją o nieoczekiwanym posunięciu Sithów. Gdy córeczka Landa została porwana, dawny generał Sojuszu Rebeliantów szukał jej śladów w całej galaktyce. Każda nowa plotka prowadziła jednak donikąd i jego nadzieja powoli gasła póki nie natrafił przypadkiem na Ochiego z Bestoona, sithańskiego zabójcę, któremu zlecono porwanie małej dziewczynki. Luke i Lando nie potrafią ustalić prawdziwych motywacji zabójcy. Tymczasem na księżycu-złomowisku tajemnicza wysłanniczka Wiecznych Sithów przekazała Ochiemu święty sztylet, obiecując mu odpowiedzi na pytania, dręczące go od upadku Imperium. W zamian miał wykonać ostatnie zadanie: przywieźć na Exegol klucz do odrodzenia Sithów Rey, potomkinię samego Dartha Sidiousa. Podczas gdy Ochi ściga Rey i jej rodziców aż po krańce galaktyki, Luke i Lando rozpoczynają śledztwo w sprawie nadal wiszącego nad galaktyką cienia Sithów i próbują pomóc młodej rodzinie, uciekającej przed śmiertelnym zagrożeniem.
Maximus Opoka jest zwykłym kurierem kasty i nic nie wskazuje na to, aby jego życie miało ulec poprawie. Co więcej, sprowadza na siebie dodatkowe kłopoty, kiedy postanawia okraść swojego szefa. Uciekając przed konsekwencjami swych czynów, spotyka tajemniczego mężczyznę, który twierdzi, że Max jest spadkobiercą pewnego dworku. Chłopak bez wahania przyjmuje spadek, w którym widzi rozwiązanie wszystkich swoich problemów. Gdy Max dociera na teren posiadłości, okazuje się, że stał się właścicielem nie tylko ogromnego domu, w którym zamieszkuje służba, ale również innego tajemniczego przybytku cmentarza osobliwości. Szybko odkrywa, że to nie jedyny element spadku, który został przed nim ukryty. Cmentarz zamieszkują potworne dusze, a zadaniem Maxa jest dopilnowanie, aby bramy cmentarza pozostały zamknięte dla jednej i drugiej strony świata. Gdy na teren cmentarza włamują się ciekawscy studenci, a jeden z nich ginie, wszystko jeszcze bardziej się komplikuje. Kto został pogrzebany na cmentarzu i dlaczego? Czym są tajemnicze pakty, których treści nikt nie potrafi odnaleźć? Dlaczego dusze od dwustu lat tkwią na cmentarzu i nie mogą odejść w zaświaty?
William O'Connor, były kapitan okrętu kaperskiego, a obecnie szczęśliwy mąż i plantator, powoli dochodzi do wniosku, że chyba jednak szczęśliwy nie jest, zwłaszcza po tym, jak jego serdeczny przyjaciel, Vincent Fowler, pokazuje mu zgrabną fregatę na sprzedaż. William nabiera więc z wolna ochoty, by popełnić życiowy błąd, ale uprzedza go przeznaczenie, które zrzuca mu na głowę klęskę żywiołową. Dosłownie.A potem nie ma już czasu na nic. Trzeba przecież uciekać przed lufami wrogiego okrętu, ratować damy z opresji (nawet jeśli miano dam nie do końca do nich pasuje), walczyć z prastarymi demonami, zmagać się ze sztormem i paskudną klątwą, rozgryźć spisek rządowy i okiełznać pewnego krokodyla, ale przede wszystkim William musi zbadać, na czym polegało drugie życie jego ukochanej żony Manueli.Mnóstwo roboty jak na jednego człowieka, ale od czego ma się przyjaciół, załogę i pomyślne wiatry?***Przygody, potwory, tajemnicze wyspy i cenne artefakty... a to wszystko podlane rumem i niepodrabialnym Mortkowym humorem. Bawiłam się świetnie i Wy też będziecie!Joanna Mika, redaktorkaKilka słów o O'Connorze:Roland WywijasO'Connor? Tak, słyszałem o nim. Nic dobrego, zaznaczam. Może i umie salwę burtową odpalić czy abordaż poprowadzić, ale finezji to u gościa za grosz, a do tego pantoflarz! Niby się kłóci z tą swoją Manuelą, niby nawet na swoim stawia, ale mnie nie oszuka. Panto... A ty co się szczerzysz, Mandragora? Co ci tak wesoło? W mordę chcesz?Sara Edmundowa z karczmy "Pod Kaprawym Gryfem"Nigdy nie rozumiałam, dlaczego morze i żeglarstwo jest uważane za domenę męską. Może i faceci mają więcej siły, by ciągnąć za liny czy pchać armaty, ale założę się, że my byśmy to sprawniej ogarnęły. Weźmy takiego O'Connora dla przykładu. Miota się po tych morzach, strzela, goni się z innymi kapitanami, przebija się przez sztormy... Kompletna dziecinada. Gdzie w tym sens i pożytek? Że co? Że dla kobiety to robi? A, cóż, to trochę zmienia postać rzeczy, ale i tak wnioskuję, że na każdym okręcie powinna być przynajmniej jedna kobieta oficer! Przynajmniej! Która ze mną?BIOGRAMMarcin MortkaAutor wielu powieści fantasy i jeszcze większej liczby książek dla dzieci, tłumacz, lektor języków obcych i poszukiwacz świętego spokoju.Niepoprawny optymista, zawzięty domator, niepowstrzymany gawędziarz i wielbiciel historii oraz ostrej muzyki. Sercem i duszą oddany rodzinie oraz książkom w każdej postaci. Od wielu lat próbuje zostać prawdziwym hobbitem.Czytelnicy pokochali go szczególnie za postaci Kociołka i jego kompanów z serii książek o Drużynie do Zadań Specjalnych. W 2022 roku nakładem Wydawnictwa SQN Marcin Mortka ukończył cykl o straceńcach Madsa Voortena. 2023 zaś to rok dwóch nowych powieści: Maleficjum i Pasa Ilmarinena.
Oto przed Tobą obszerne kompendium wiedzy na temat uniwersum stworzonego przez Joanne Kathleen Rowling! "Harry Potter Magiczny almanach" jej autorstwa to wspaniała publikacja, której nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce!
Wszystkie informacje zawarte w tej książce przywołają magiczną atmosferę powieści, która towarzyszyła Ci podczas lektury serii. Przedstawiono ją za pomocą map, wykresów i przekrojowych grafik ukazujących całą gamę magicznych osobliwości – od zaczarowanych obiektów, magicznego jedzenia, po fantastyczne rośliny i stworzenia.
Dzięki tej książce poszerzysz wiedzę o ulubionych bohaterach i na nowo przeżyjesz fascynujące wydarzenia. Zanurzysz się w Szkole Magii i Czarodziejstwa, gdzie drzemiące w niej sekrety, zdobędziesz informacje o zaklęciach i puścisz wodze wyobraźni.
Ważnym elementem publikacji “Harry Potter Magiczny almanach" są ilustracje. Nad wizualną stroną wydania pochyliło się aż siedmioro artystów z całego globu. Zobaczyć tu zatem można prace takich talentów, jak: Peter Goes, Louise Lockhart, Weitong Mai, Olia Muza, Pham Quang Phuc, Levi Pinfold i Tomislav Tomić. Każdy z nich zaprezentował własną artystyczną wizję czarodziejskiego świata wykreowanego przez J.K. Rowling.
PERCY JACKSON, żyjący w naszych czasach syn Posejdona, stara się, jak może, żeby tylko przetrwać szkołę średnią. Wielokrotnie uratował świat, walcząc z potworami, tytanami i gigantami, a teraz, po zmianie szkoły, chodzi do ostatniej klasy Liceum Alternatywnego w Nowym Jorku i ma nadzieję, że ten rok szkolny upłynie mu (wreszcie) normalnie.Niestety bogowie nie zamierzają dać mu spokoju. Posejdon przynosi złe wieści: jeśli jego syn chce się dostać do Uniwersytetu Nowego Rzymu, musi wykonać trzy misje, żeby zdobyć trzy listy rekomendacyjne z Olimpu.Pierwsze zadanie polega na odzyskaniu złotego pucharu Ganimedesa, podczaszego Zeusa, zanim naczynie wpadnie w niepowołane ręce. Jeden bowiem łyk z pucharu może przemienić śmiertelnika w boga - Zeusowi by się to nie spodobało Czy Percy, jego dziewczyna Annabeth i ich przyjaciel Grover zdołają odzyskać na czas cenny kielich? A jeśli tak, to czy uda im się oprzeć pokusie skorzystania z jego mocy?Tą pełną humoru historią "opowiadacza bogów", osadzoną w świecie greckiej mitologii, będą zachwyceni zarówno czytelnicy, którzy do tej pory nie znali świata Percy'ego Jacksona, jak i fani wypatrujący od ponad dekady powrotu ulubionych bohaterów.
Emmy Harlow jest czarownicą, ale niezbyt potężną - po części dlatego, że od lat nie była w rodzinnym magicznym miasteczku Thistle Grove. Jej dobrowolne wygnanie ma wiele wspólnego ze skomplikowaną historią rodzinną oraz chęcią kroczenia własną ścieżką. Tylko w tyciusim stopniu wiąże się z Garethem Blackmoore'em, spadkobiercą najpotężniejszej magicznej rodziny w mieście, a także przypadkowym łamaczu serc i niszczycielu snów.Kiedy zbliża się magiczny turniej, w którym jej rodzina służy jako arbitrzy, okazuje się, że tradycja (lub naprawdę imponujące poczucie winy spowodowane przez rodziców) jest wystarczająco silna, by sprowadzić Emmy z powrotem. Dziewczyna jest zdeterminowana, aby wypełnić rodzinny obowiązek, spędzić trochę czasu z najlepszą przyjaciółką, Linden Thorn, a następnie wrócić do swojego prawdziwego życia w Chicago.Podczas swojej pierwszej nocy w domu Emmy spotyka Talię Avramov - wszechstronną adeptkę mrocznych sztuk magicznych - która jest świeżo po ciężkim rozstaniu z Garethem Blackmoore'em. Talia dała się oczarować tylko po to, by odkryć, że Gareth spotyka się również z Linden - bez wiedzy żadnej z nich. A teraz obie pragną zemsty. Pozostaje tylko jedno pytanie: czy Emmy w to wchodzi?Dziewczynę jednak najbardziej niepokoi co innego: dlaczego nie może przestać myśleć o przerażająco kompetentnej, porażająco pięknej, niegodziwie czarującej Talii Avramov?
The Inheritance Games spotyka Ocean’s Eleven, a gra toczy się o jedno: życzenie, które może zmienić wszystko. Kiedy jako światowej klasy złodziejka specjalizujesz się w opracowywaniu planów ucieczki, twoje życie nie jest normalne. A Ross Quest oddałaby wszystko, by choć przez chwilę być zwykłą siedemnastolatką. Postanawia zrobić więc to, co wychodzi jej najlepiej: uciec. Ale plany, nawet najlepsze, lubią się komplikować. Gdy matka Ross zostaje porwana, zdesperowana dziewczyna zgłasza się do udziału w Złodziejskim Gambicie – turnieju organizowanym przez tajemniczą organizację. Nagroda główna? Jedno życzenie. Życzenie, które może uratować jej matkę. Questowie mają swoją zasadę: nie ufaj nikomu. Rzucona w wir wyzwań Ross musi poradzić sobie nie tylko z największą rywalką z dzieciństwa, ale też przystojnym złodziejem, który może skraść jej coś więcej niż tylko łup. Problem w tym, że zwycięzca może być tylko jeden. Tajemnicza organizacja, najlepsi złodzieje na świecie i śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest życie. Napędzający, wysokooktanowy thriller, który trzymał mnie w napięciu do samego końca. Walki, rabunki, skomplikowane relacje i postaci, za którymi podążyłabym wszędzie. Złodziejski gambit wciągnął mnie od pierwszej strony i nigdy nie puścił. Nie będziecie chcieli przestać czytać! Alex Aster, autorka książki Lightlark, bestsellera „New York Timesa” Złodziejski gambit to arcydzieło! Uwielbiam wszystko w tej książce, od zwrotów akcji po międzynarodowe przygody i bohaterów. Kayvion Lewis stworzył dynamiczną historię, która wciągnęła mnie od początku do końca. Natasha Bowen, autorka bestsellera Skin of the Sea
Królestwa ogarnia chaos, gdy trzy rywalizujące ze sobą armie toczą zaciekły bój o władzę. Młoda królowa Szarych Wilków walczy o tron z pomocą nieprawdopodobnej grupy złożonej z buntowników, których łączy jeden cel – pokonać bezwzględną cesarzową ze wschodu. Tajemnice zostają wyjawione, stare zdrady obnażone, więzy krwi i przyjaźni podane próbie. Ostatnia część „Starcia królestw” brawurowo zmierza do zapierającego dech zakończenia. Wymówione posłuszeństwo Wojownicza Alyssa ana’Raisa zrobiłaby wszystko, by bronić swego domu, Fells, i swego dziedzictwa, linii Szarych Wilków. Uwięziona przez cesarzową Celestynę, została zmuszona do wykorzystywania swoich wojskowych talentów przeciwko ukochanej ojczyźnie. Odmowa groziłaby śmiercią, a jej śmierć oznaczałaby koniec linii Szarych Wilków. Odwieczne niebezpieczeństwo Pod nieobecność Lyss na zamku w Fellsmarchu panoszą się intrygi, oszustwa i groźby. Destin Karn, wywiadowca z Południa, który ma własne sekretne plany, może być jedyną nadzieją północnego królestwa na pokonanie sił zagrażających Siedmiu Królestwom… a także wewnętrznych wrogów. Cena pokoju W ostatniej części cyklu „Starcie Królestw” Cinda Williams Chima w mistrzowski sposób prowadzi intrygującą akcję – mamy tu pełne emocji ponowne spotkania i wyjaśnienia wielu sekretów.
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
Minęło kilka lat od dramatycznych wydarzeń na Isla Nublar. Wyspa została odcięta od świata zewnętrznego, a wszelkie plotki na jej temat są wygaszane.
Wśród ruin Parku Jurajskiego wciąż jednak żyją dinozaury, podobnie jak na sąsiedniej wyspie – Isla Sorna, która stanowiła główne laboratorium i bazę doświadczalną dla eksperymentów nad ich klonowaniem. W obawie przed likwidacją dinozaurów przez rząd Kostaryki paleontolog Richard Levine postanawia dostać się na wyspę, aby zachować jak najwięcej informacji o prehistorycznych stworzeniach. Kiedy po pewnym czasie naukowiec nie daje znaku życia, teoretyk chaosu i matematyk, dr Ian Malcolm, wraz z kilkoma towarzyszami rusza w misję ratunkową. Jak się okazuje, na Isla Sorna czeka ich jeszcze więcej niebezpieczeństw i jeszcze więcej dinozaurów niż w samym Parku Jurajskim. Zaginiony świat zazdrośnie strzeże swoich tajemnic, a Malcolm i jego przyjaciele będą musieli wykorzystać całą swoją wiedzę, inteligencję i spryt, by przetrwać w dramatycznej walce o życie.
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
Emocjonująca piąta część bestsellerowej serii "Dotknij Mnie! Czy złamane serce Juliette uczyni ją podatną na wzrastającą w niej ciemność? Krótka kadencja Juliette jako dowódczyni Ameryki Północnej była katastrofą, po której szuka wsparcia u Warnera. Ale ten łamie jej serce, kiedy na jaw wychodzą skrywane przez niego tajemnice, które zmieniają wszystko. Juliette jest zdruzgotana, a mrok, jaki od zawsze w niej mieszkał, pochłania ją coraz bardziej. Jedno spotkanie z nieoczekiwanymi gośćmi może wystarczyć, by zepchnąć ją z krawędzi w całkowitą ciemność.
Nowa, inspirowana kulturą meksykańską, elektryzująca powieść fantasy pióra Aidena Thomasa, osoby autorskiej bestsellerowych Strażników dusz. Dziesięcioro uczestników. Pięć Prób. Jedna ofiara. Co dekadę słoneczne bóstwo Sol wyłania dziesięcioro najgodniejszych półbogów w wieku od trzynastu do osiemnastu lat do udziału w Próbach Słońca. Zwycięzca Prób dostąpi najwspanialszego zaszczytu – będzie niósł światło i życie do wszystkich świątyń w Reino del Sol. Słońce wybiera tylko najpotężniejszych i najbardziej zasłużonych półbogów. Teo wie, że jako zwyczajny Jadeita nie ma szczególnych szans, aby zostać Zwiastunem, choć od siódmego roku życia uczęszcza do prestiżowej akademii, nosi elegancki mundurek i uczestniczy w wyjątkowych szkoleniach. Czy mimo przeciwności zostanie Herosem Sol? „Olśniewa narracją. Próby Słońca to ekscytująca przygoda”. Chloe Gong
Czy magiczny turniej jest w stanie rozbudzić inne uczucie niż tylko potrzebę rywalizacji?Piętnastoletnia Julia po wakacjach wraca kontynuować naukę w drugiej klasie Szkoły Magii, do której chodzą również jej dwie przyjaciółki - Karo i Łucja. Julia od zawsze czuła, że różni się od swoich rówieśniczek, mimo że wszystkie mają magiczne moce. Chcąc udowodnić innym, w tym swojej nadopiekuńczej babci, że potrafi zrobić coś dobrze, zgłasza się jako ochotniczka do turnieju magicznego.Podczas rozgrywek musi współpracować z Emilią, która jest raczej wstydliwa i zazwyczaj trzyma się z boku. Im więcej czasu dziewczyny spędzają ze sobą, tym trudniej określić im uczucia, które między nimi się rodzą. Zaczynają też mieć wątpliwości, czy wyjdą z turnieju zwycięsko.
Zora Muškatova – dzięki swoim nadzwyczajnym umiejętnościom – może włamywać się do mieszkań, pozostając niezauważona. Dobra passa nie trwa jednak wiecznie. Zora trafia w sam środek brudnej gry miejskiego gangu, który zmusza ją do niebezpiecznej pracy. Gdy podczas kolejnego włamania zostaje przyłapana na gorącym uczynku przez przystojnego kolekcjonera – Leviego Draboňa – wszystko się zmienia. Levi dostrzega coś, czego inni nie widzą. I chce wykorzystać Zorę do swoich celów. Wkrótce w mieście pojawia się nowy kolekcjoner. A to oznacza tylko jedno – więcej kłopotów. Wejdź do mrocznego świata Bydgoščy – miasta mgły, zbrodni i magii!
Po piętnastu latach od polskiej premiery "Harry'ego Pottera" Pottermaniacy przygotowują się do wielkiego święta!6 października 2015 roku w księgarniach na całym świecie pojawi się długo oczekiwane ilustrowane wydanie pierwszej części cyklu "Harry Potter i Kamień Filozoficzny".Autorem ilustracji do wydania jest Brytyjczyk Jim Kay, zdobywca nagrody Kate Greenway Medal. Jestem ogromnie podeskcytowany faktem, że mogę zaplanować wygląd bohaterów, odzieży, architektury i krajobrazów z książek serii "Harry Potter". W powieściach jest zawarte wszystko, chciałbym zatem wnieść to, co potrafię, by w pełni i jak najlepiej ukazać głębię historii stworzonej przez Rowling. Wydanie to, tak jak wszystkie wcześniejsze książki serii "Harry Potter", owiane jest wielką tajemnicą - poszczególne ilustracje prezentowane są pojedynczo i czytelnicy mieli okazję zobaczyć tylko kilka z nich. Jim Kay zdradził, że każdej ilustracji nie może poświęcić więcej niż kilka dni, bo musi ich stworzyć ponad 100 (ilustrowana jest każda strona książki!). Jim Kay szukał inspiracji wśród ludzi i miejsc, które dobrze zna. Postać Hermiony, na przykład, wzorowana jest na jego siostrzenicy! Ilustrowane przez Jima Kaya, wydanie ukaże się w twardej oprawie, z zakładką-wstążeczką oraz kapitałką.
"Zmierzch" to już piąty tom bestsellerowej serii "Wojownicy. Nowa przepowiednia", w której głównymi bohaterami są koty, starające się utrzymać w spokoju i dostatku swoje klany.
Czy koty są w stanie zauroczyć czytelników i sprawić, że kolejne tomy serii będą rozchwytywane? Oczywiście, że tak! "Zmierzch" to kolejna część kocich przygód, przeznaczonej nie tylko dla najmłodszych czytelników.
Nowe terytorium zdawało się świetną opcją jedynie na początku. Z czasem to ogromny kłopot, gdyż w jego cieniu czyhają kolejne niebezpieczeństwa. Koty z klanu nie wiedzą jak sobie z nimi poradzić, a dawni sojusznicy nagle stali się śmiertelnymi wrogami. W takim układzie nie wiadomo już, na kogo w ogóle można liczyć. Podziały rosną, a córki Ognistej Gwiazdy stają przed wyborami, których konsekwencje odczują wszyscy. Szczególnie kolejne pokolenia Klanu Pioruna, który już wystarczająco nieszczęścia otrzymał od losu. Kiedy nieoczekiwany i zupełnie niespodziewany wróg stanie do ataku, jedność i solidarność klanu będzie potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
"Zmierzch" to powieść pełna wartkiej akcji i zdarzeń, których nie sposób przewidzieć. Koty jako bohaterowie są postaciami tak fascynującymi i pełnymi różnorodnych cech, że nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić, jak zakończy się wielkie starcie!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?