Ewka, co cie ugryzło?
-
Autor: Tyralik-Kulpa Ewa
- ISBN: 978-83-63860-15-8
- EAN: 9788363860158
- Oprawa: miękka
- Wydawca: CoJaNATo
- Format: 240x170x10mm
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
20,93złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,93 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czy masz w życiu relację, na której bardzo Ci zależy?
Czy zdarza Ci się czasami, że choć bardzo się starasz, rozmowy nie zawsze idą w tę stronę, w którą chcesz, aby zmierzały?
Ciekawi Cię, jakie blokady mogą pojawiać się w Twojej komunikacji, a jakie blokady Twoich rozmówców działają na Ciebie jak płachta na byka?
Każda rozmowa może przynieść radość i porozumienie, ale również może zawieść nas na manowce. Zamiast zrozumienia i bliskości czasem pojawia się żal i poczucie osamotnienia, a rozmowy idą w nieprzewidzianym kierunku, dalekim od naszych intencji. I chociaż tak bardzo chcemy się usłyszeć i zostać usłyszanymi, oddalamy się od siebie.
Impulsem do napisania tej książki było moje marzenie. Mam w życiu pewną relację, która jest dla mnie szczególnie cenna. Ale choć jest to jeden z najważniejszych dla mnie związków, rozmowy nie zawsze nam wychodzą. A ponieważ relacja ta jest dla mnie aż tak ważna, jeśli coś się nie udaje, boli to bardziej niż w innych przypadkach.
Niczym uparty śledczy sprawdzam każdy trop, który prowadzi do porozumienia. Szukam magicznego składnika, który powoduje, że nasz przekaz trafia do odbiorcy, zostaje zrozumiany i życzliwie przyjęty, a następnie zamienia się w przepływ – działań lub słów, dzięki którym nasze relacje stają się trwalsze i bardziej satysfakcjonujące.
Napisałam ten poradnik, aby każda osoba mająca w swoim życiu kogoś, z kim naprawdę chce się dogadać, otrzymała podpowiedzi, które pomogą jej zrozumieć, dlaczego czasami, pomimo najlepszych chęci, nie udaje nam się tego osiągnąć. Proponuję także praktyczne i sprawdzone narzędzia, które pomogą lepiej poznać siebie i innych i po prostu się porozumieć.
– autorka
Ewa Tyralik-Kulpa jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii. Ukończyła także Podyplomowe Studia Marketingu i Zarządzania na SGH oraz Podyplomowe Studia Public Relations UW i PAN. Na stałe jest związana ze Szkołą Komunikacji Opartej Na Empatii. Jest współwłaścicielką jednej z pierwszych marek dotyczących rozwoju osobistego w Polsce – Dojrzewalni Róż.