KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Działalność marketingowa gmin

Działalność marketingowa gmin

Zarys ujęć marketingu terytorialnego

  • ISBN: 9788391139240
  • EAN: 9788391139240
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 140
  • Rok wydania: 2000
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 10,41
     zł
    Cena detaliczna:  16,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,95
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj