Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego
- ISBN: 9788391139240
- EAN: 9788391139240
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
- Format: 16.0x22.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 140
- Rok wydania: 2000
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,95złCena detaliczna: 16,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce
Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.