Dopasowanie w biznesie.
Jak stosować strategiczną kartę wyników
- 
                        Autor: Robert S. Kaplan David P. Norton
 - ISBN: 978-83-7489-353-4
 - EAN: 9788374893534
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: GWP
 - Format: 16.4x23.5
 - Język: polski
 - Liczba stron: 352
 - Rok wydania: 2011
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    75,71złCena detaliczna: 99,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,71 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        Jak stosować strategiczną kartę wyników. Alignment
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują w niniejszej książce, jak stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania - Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) – z sukcesem zastosować można we współczesnych korporacjach. Dzięki niemu możliwe staje się:
wzmocnienie procesów wprowadzania nowych pomysłów i udoskonaleń znacząco wpływających na polepszenie efektywności i konkurencyjności firmy na rynku;
podniesienie spójności polityki kadrowej oraz zjednoczenie pracowników wokół realizacji zamierzonych celów;
ulepszenie współpracy między wszystkimi elementami firmy, która jest niezbędna w drodze do sukcesu;
osiągnięcie wysokiej wydajności pracy przy pełnym wykorzystaniu wysoce wykwalifikowanej kadry zarządzającej i utalentowanych pracowników.
Książka ta pokazuje jak firmy mogą wykorzystać do tej pory nieodkryte wartości z poprawnej synergii w firmie przez usprawnienie poszczególnych elementów swej działalności.
Robert S. Kaplan – professor finansów w Harvard Business School, doctor honoris causa uniwersytetów w Stuttgarcie, Łodzi i Waterloo. Światowy autorytet w dziedzinie strategii, planowania i pomiaru efektywności działań w biznesie, konsultant największych firm amerykańskich i europejskich. Laureat wielu prestiżowych nagród w dziedzinie finansów, strategii biznesowych i doradztwa.
David P. Norton – prezes Balanced Scorecard Collaborative oraz Renaissance Worldwide, cenionych firm konsultingowych zajmujących się pomiarem efektywności i doskonaleniem organizacji. Prowadzi wykłady na temat zarządzania i strategii w różnych miejscach świata. Twórca (wraz z R. S. Kaplanem) nowatorskiej strategii zarządzania – strategicznej Katy wyników.