Dopasowanie w biznesie.
Jak stosować strategiczną kartę wyników
-
Autor: Robert S. Kaplan David P. Norton
- ISBN: 978-83-7489-353-4
- EAN: 9788374893534
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: GWP
- Format: 16.4x23.5
- Język: polski
- Liczba stron: 352
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
75,87złCena detaliczna: 99,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,87 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jak stosować strategiczną kartę wyników. Alignment
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują w niniejszej książce, jak stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania - Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) – z sukcesem zastosować można we współczesnych korporacjach. Dzięki niemu możliwe staje się:
wzmocnienie procesów wprowadzania nowych pomysłów i udoskonaleń znacząco wpływających na polepszenie efektywności i konkurencyjności firmy na rynku;
podniesienie spójności polityki kadrowej oraz zjednoczenie pracowników wokół realizacji zamierzonych celów;
ulepszenie współpracy między wszystkimi elementami firmy, która jest niezbędna w drodze do sukcesu;
osiągnięcie wysokiej wydajności pracy przy pełnym wykorzystaniu wysoce wykwalifikowanej kadry zarządzającej i utalentowanych pracowników.
Książka ta pokazuje jak firmy mogą wykorzystać do tej pory nieodkryte wartości z poprawnej synergii w firmie przez usprawnienie poszczególnych elementów swej działalności.
Robert S. Kaplan – professor finansów w Harvard Business School, doctor honoris causa uniwersytetów w Stuttgarcie, Łodzi i Waterloo. Światowy autorytet w dziedzinie strategii, planowania i pomiaru efektywności działań w biznesie, konsultant największych firm amerykańskich i europejskich. Laureat wielu prestiżowych nagród w dziedzinie finansów, strategii biznesowych i doradztwa.
David P. Norton – prezes Balanced Scorecard Collaborative oraz Renaissance Worldwide, cenionych firm konsultingowych zajmujących się pomiarem efektywności i doskonaleniem organizacji. Prowadzi wykłady na temat zarządzania i strategii w różnych miejscach świata. Twórca (wraz z R. S. Kaplanem) nowatorskiej strategii zarządzania – strategicznej Katy wyników.