
Czucie i percepcja
-
Autor: Richard L. Gregory
- ISBN: 978-83-7150-821-9
- EAN: 9788371508219
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Zysk i S-ka
- Format: 205x145mm
- Język: polski
- Liczba stron: 170
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
16,89złCena detaliczna: 25,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,06 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"Nie wolno nam zapominać o kontekście i o tym, co się z nami dzieje, gdy postrzegamy rzeczy. Zaskakujące, jak dziwny smak może mieć kawa, gdy pijemy ją przeświadczeni, iż jest to herbata. Należy widzieć o wiele więcej niż to, co napotykają nasze oczy. Należy o wiele więcej słyszeć i czuć, niż rejestrują receptory naszego układu nerwowego. Początkiem kreatywności jest inteligencja postrzegania". Z wprowadzenia