Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
-
Autor: Mateusz Brzeźniak
- ISBN: 978-83-65155-70-2
- EAN: 9788365155702
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Format: 195x120x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 198
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
16,50złCena detaliczna: 30,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,98 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki