Budowanie struktury zdania
-
Autor: Elżbieta Ławczys
- ISBN: 9788389807304
- EAN: 9788389807304
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: WIR
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
65,00zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Budowanie struktury zdania"" to doskonała pomoc przeznaczona do terapii językowej dzieci i dorosłych.
Zestaw polecamy:
osobom dorosłym z afazją motoryczną,
starszym dzieciom z problemami dyslektycznymi,
dzieciom doskonalącym naukę czytania,
osobom dorosłym i dzieciom dwujęzyczym,
uczącym sie języka polskiego jako obcego.
Materiał sprawdzi się zarówno podczas terapii ze specjalistą, jak i w trakcie samodzielnych ćwiczeń w domu.
Pomoc składa się z:
materiału obrazkowego (16 ilustracji),
etykiet ze zdaniami (po 7 do każdej ilustracji),
etykiet z wyrazami do samodzielnego układania zdania.
Każdy zestaw zdań zredagowany jest tak, by pokazać narastającą strukturę gramatyczną opisu od zdań najprostszych JE, PIJE do skomplikowanych MAŁA OLA JE DOBRĄ ZUPĘ POMIDOROWĄ Z RYŻEM, MAMA ULI PIJE ZIMNĄ WODĘ Z DUŻEJ BUTELKI. Dzięki stopniowemu rozbudowywaniu zdań, ćwiczący dostrzega coraz więcej szczegółów budowy gramatycznej i coraz więcej niuansów znaczeniowych. Stopień trudności można dopasować do umiejętności, które są ćwiczone w trakcie terapii.
Zestaw polecamy:
osobom dorosłym z afazją motoryczną,
starszym dzieciom z problemami dyslektycznymi,
dzieciom doskonalącym naukę czytania,
osobom dorosłym i dzieciom dwujęzyczym,
uczącym sie języka polskiego jako obcego.
Materiał sprawdzi się zarówno podczas terapii ze specjalistą, jak i w trakcie samodzielnych ćwiczeń w domu.
Pomoc składa się z:
materiału obrazkowego (16 ilustracji),
etykiet ze zdaniami (po 7 do każdej ilustracji),
etykiet z wyrazami do samodzielnego układania zdania.
Każdy zestaw zdań zredagowany jest tak, by pokazać narastającą strukturę gramatyczną opisu od zdań najprostszych JE, PIJE do skomplikowanych MAŁA OLA JE DOBRĄ ZUPĘ POMIDOROWĄ Z RYŻEM, MAMA ULI PIJE ZIMNĄ WODĘ Z DUŻEJ BUTELKI. Dzięki stopniowemu rozbudowywaniu zdań, ćwiczący dostrzega coraz więcej szczegółów budowy gramatycznej i coraz więcej niuansów znaczeniowych. Stopień trudności można dopasować do umiejętności, które są ćwiczone w trakcie terapii.