Barbie i Ruth
Historia najsłynniejszej lalki na świecie oraz kobiety, która ją stworzyła
-
Autor: Gerber Robin
- ISBN: 978-83-65506-80-1
- EAN: 9788365506801
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Illuminatio
- Format: 15.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 336
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,94złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
PRZEJMUJĄCA I NIEZWYKŁA OPOWIEŚĆ O WIZJONERSKIEJ KOBIECIE, KTÓRA STWORZYŁA GLOBALNĄ IKONĘ ZABAWEK
Ta przejmująca biografia to nierozerwalna historia dwóch niezwykłych kobiet. Jedną z nich jest każdemu doskonale znana, kultowa lalka Barbie. Drugą... jej kreatywna i zdeterminowana pomysłodawczyni kryjąca się za imieniem Ruth.
Barbie to ikona zabawek. Tą lalką bawiła się niemal każda dziewczynka. Niewielka, acz szalenie zmysłowa Barbie powstała w 1959 roku. Stała się międzynarodowym skarbem – w samej Ameryce bawiło się nią 90 % dziewczynek, a wierne fanki zjednała sobie w 150 krajach. Cóż to za wszechstronna persona! Startowała w igrzyskach olimpijskich, trudziła się zawodem pilotki sił powietrznych, pracowała jako właścicielka butiku, startowała w wyborach na prezydenta i niewątpliwie wywołała kulturowy przełom!
Ruth Handler to pomysłodawczyni najsławniejszej lalki świata. Była dziesiątym dzieckiem rodziców polskiego pochodzenia, szalenie ambitną i kreatywną businesswomanStworzyła markę, któa zmieniła dzieciństwa niemal całego świata. Kiedy doświadczył ją rak piersi, pokonała go z zawziętością i determinacją. Dzięki dorobkowi życiowemu i zawodowemu, Ruth zyskała miano pionierki, humanitarnej osoby i mistrzyni przedsiębiorczości.
Bazując na oryginalnych badaniach, obszernych wywiadach i wcześniej niedostępnych materiałach, Barbie i Ruth opowiada fascynującą historię o tym, jak dwie kobiety na zawsze zmieniły amerykański światu biznesu i kultury.
FENOMENALNY MEMOIRE PRZEDSTAWIAJĄCY LOSY KOBIETY, KTÓREJ WDZIĘCZNE SĄ CAŁE POKOLENIA DZIEWCZYNEK
_____
Barbie i jej twórczyni, zamaszyście zaznaczająca swoje miejsce businesswoman, która stworzyła największe przedsiębiorstwo zabawek, mają coś do powiedzenia. – "Time Magazine"