KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo BC Edukacja

Okładka książki Ludzka miłość

34,90 zł 25,08 zł


Książka autora ?Francuskiego testamentu?, jednego z najpoczytniejszych francuskich pisarzy, którego powieści przetłumaczono dotąd na ponad 30 języków. Bohater książki Andreia Makine?a, Eliasz Almeida, przechodzi przez życie, będąc świadkiem bestialstwa na granicy ludzkiej wytrzymałości. Poznaje hipokryzję i okrucieństwo rewolucji. Towarzyszenie Almeidzie w jego wędrówce przez ogarnięte rewolucyjną gorączką kraje XX wieku pokazuje, że tylko dzięki miłości można pozostać człowiekiem i zachować godność wbrew barbarzyństwu otaczającego świata? Na przykładzie aktualnych stosunków między Afryką a krajami europejskimi autor w drastyczny sposób ukazuje mechanizmy rządzące działalnością międzynarodowych organizacji pozarządowych ? korupcję oraz egoistyczną walkę o wpływy. ?Ludzka miłość? jest powieścią wstrząsającą ? w naturalistyczny sposób pokazuje okrucieństwo, przynosząc jednak pełne nadziei przekonanie, że podążanie za humanistycznymi ideałami jest możliwe.
Okładka książki Skuteczne realizowanie  projektów

38,00 zł 27,29 zł


Niniejsza książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które przechodzą ze zwykłej hierarchii liniowej do projektu oraz przejmują za niego odpowiedzialność. Nie ma znaczenia, czy jest to ich pierwsze zadanie, w którym dowodzą jakąś grupą, czy dwudzieste. Z poradnika mogą korzystać pracownicy, kadry kierownicze organizacji i przedsiębiorstw oraz szkoleniowcy, doradcy i coache, którzy chcą mądrze i efektywnie planować projekty oraz skutecznie je realizować, a także ci, którzy w jakimkolwiek stopniu przyczyniają się do ich wdrażania.
Okładka książki Nareszcie więcej zysku

38,99 zł 28,00 zł


Książka dostarczy ci wskazówek, jak zredukować koszty, rozpoznać typowe czynniki wpływające na ich powstawanie i zmienić niewłaściwy sposób myślenia. Rady wypróbowane w praktyce wskażą ci odpowiednie wytyczne działania, dzięki czemu obniżanie kosztów stanie się twoim nawykiem. Po każdym rozdziale znajdziesz tabelę pozwalającą oszacować nakład pracy, czasochłonność i potencjalne korzyści wynikające z wprowadzonych zmian.
Okładka książki Wypalenie zawodowe drogi wyjścia

14,90 zł 10,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Okładka książki Sztuka przekonywania

13,55 zł 8,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Okładka książki Kształtowanie dobrych relacji z klientami

12,90 zł 8,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
Okładka książki Imperium Google

38,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Władza Google'a nasuwa bardzo wiele pytań. Dlaczego firma fotografuje całe ciągi ulic i skanuje miliony książek? Czy ten przyjazny olbrzym nie jest przypadkiem zachłannym potworem? Co o nas wie? I co z tym robi?
Okładka książki Zasada nenufaru

38,85 zł 24,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarówno lilie wodne, jak i wielu menedżerów to ?osobniki bardzo ekspansywne?. Ponieważ chłoną z podłoża ogromne ilości substancji odżywczych, wykazują skłonność do niszczenia własnej przestrzeni życiowej. Masowe zwolnienia, skandale korupcyjne, kryzysy finansowe oraz coraz większa przepaść między biednymi i bogatymi mocno nadwerężyły zaufanie do osób zawiadujących gospodarką. Daniel Goeudevert, który przez wiele lat był wysoko postawionym menedżerem w przemyśle motoryzacyjnym, zagląda za błyszczące fasady, by przyjrzeć się światu biznesu. Demaskuje przy tym nasze wyobrażenie o czysto racjonalnej ekonomii i uświadamia nam, że jest to niebezpieczna iluzja. Pokazuje, że jeśli wszechwładna gospodarka nadal będzie się tak panoszyć, pozbawi nas podstaw życia. Stawką jest jeden z naszych najważniejszych zasobów ? zaufanie?
Okładka książki Sprzedaż i dystrybucja

46,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ten praktyczny przewodnik skierowany jest do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji. Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i jak zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które usprawnią organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we wszystkich procesach decyzyjnych.
Okładka książki Marketing w praktyce

46,00 zł 29,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)
Okładka książki Coaching, czyli wspieranie rozwoju pracowników

38,90 zł 24,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poszukujecie kryteriów, które powiedzą wam, czy możecie sami prowadzić coaching pracowników, czy musicie sięgnąć po pomoc profesjonalnego coacha? A może zastanawiacie się, czy sami nie powinniście poddac się temu procesowi? Coaching często postrzega się niemal jako cudowna broń pomocna w rozwoju osobistym. Jednak co rzeczywiście kryje sie pod tym pojęciem? Książka "Coaching, czyli wspieranie rozwoju pracowników. 99 porad, jak zwiększyć kompetencje zespołu" w sposób praktyczny pokaże wam - jako menadżerom prowadzącym coaching - jak wyjaśnic warunki ramowe coachingu pracowników i skutecznie kształtować ten proces. Poznacie użyteczne i skuteczne metody, nauczycie się pomocnych interwencji oraz dowiecie sie, jak uniknąć pułapek i zapewnic sukces działań w ramach coachingu. Temat naświetlono z perespektywy różnych ról: menedżera będącego trenerem swoich pracowników, zleceniodawcy coachingu oraz samego coachee ( osoby poddawanej coachingowi )
Okładka książki Negocjacje handlowe

37,80 zł 26,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poradnik dla wszystkich, którzy muszą w sprawach zawodowych porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe.
Okładka książki Prezentacje

37,80 zł 26,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poradnik dla wszystkich, którzy w sprawach zawodowych muszą porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe.
Opakowanie Zebrania i konferencje

36,00 zł 22,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poradnik dla wszystkich, którzy muszą w sprawach zawodowych porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe.
Okładka książki Small talk Jak prowadzić swobodną rozmowę towarzyską

36,00 zł 22,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy zdarzało się Wam, że musieliście prowadzić swobodną rozmowę z kolegami czy partnerami biznesowymi i chcieliście zrobić na nich dobre wrażenie? Ta książka pokazuje, jakich technik rozmowy należy użyć, by osiągnąć zamierzony cel i jak za pomocą mowy ciała udoskonalić swój wizerunek. Ponadto można w niej znaleźć informacje o konwencjach, jakich należy przestrzegać podczas prowadzenia rozmów towarzyskich.
Okładka książki Frustracja zawodowy zabójca

38,85 zł 24,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarabiam zbyt mało. Szef nie docenia mojej pracy. Czy właśnie tak myślisz? Gratulacje, właśnie znalazłeś pracę swoich marzeń! Tak, dobrze przeczytałeś: praca, którą masz, to najlepsze, co ci się mogło przytrafić. Obaj trenerzy udowadniają, że wszystkie miejsca pracy są w zasadzie identyczne, a przyczyną frustracji jesteśmy my sami.
Okładka książki Jak zdobyć klientów w internecie

38,00 zł 26,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej.
Opakowanie Techniki negocjacji

14,90 zł 9,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Okładka książki Zarządzanie czasem

14,90 zł 9,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak, by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć.
Opakowanie Zarządzanie stresem

12,90 zł 8,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy. Tylko indywidualnie dobrane strategie i metody walki ze stresem mogą przynieść efekty. W poszczególnych rozdziałach opisujemy, jak rozpoznawać objawy stresu, wypracować odpowiednie do sytuacji sposoby radzenia sobie z nim, a także jak osiągnąć większą elastyczność zachowania. Zarządzanie stresem to poradnik, który w zwięzłej i przystępnej formie łączy zagadnienia zarządzania, psychologii, rozwoju osobowego i zawodowego oraz szeroko pojętego zdrowia. Omówione tematy uzupełniliśmy praktycznymi wskazówkami, czytelnymi przykładami i opisami wypróbowanych metod.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj