Techniki negocjacji i wywierania wpływu
-
Autor: Chmielecki Michał
- ISBN: 978-83-283-7236-8
- EAN: 9788328372368
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 200x140x13mm
- Język: polski
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Średnia ocena: 5,00 (1)
-
28,71złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł C., ocena: 5/5
2020-12-04
Bardzo praktyczna książka. Dużo zwrotów z których można skorzystać w negocjacjach. Fajnie opisane zasady negocjacji. Dobra pozycja