
Stymulacja rozwoju mowy dziecka do 3. roku życia
-
Autor: Dominika Czachorowska
- ISBN: 978-83-65669-64-3
- EAN: 9788365669643
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
- Format: 205x145x6mm
- Język: polski
- Liczba stron: 88
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,29złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł
x

Stymulacja rozwoju mowy dziecka do 3. roku życia
Porady dla rodziców, opiekunów, studentów, terapeutów w oparciu o całościowy rozwój dziecka - Dominika Czachorowska
Czytelnik zainteresowany aktywnym rozwijaniem mowy swojego dziecka znajdzie w tej publikacji przejrzysty, uporządkowany, przydatny i podany w przystępnej formie poradnik dla rodziców/opiekunów małego dziecka:
– porady specjalisty (logopedy), uwiarygodnione jednocześnie własnym doświadczeniem matki małego dziecka;
– bardzo konkretne i jasne wskazówki oraz propozycje ćwiczeń z małym dzieckiem, dodatkowo podzielone na etapy: pierwszy, drugi, trzeci rok życia; wyróżnione wizualnie w książce;
– omówienie znaczenia okresu prenatalnego dla harmonijnego rozwoju dziecka po urodzeniu i propozycje prenatalnej stymulacji dziecka dla przyszłej mamy;
– omówienie umiejętności bazowych dla rozwoju mowy.
Autorka podkreśla znaczenie pierwszych trzech lat życia dla prawidłowego poznawczego rozwoju dziecka, w tym mowy, a także znaczenie stymulacji wielozmysłowej małego dziecka i jej wpływ na rozwój mowy. Równocześnie zwraca uwagę na olbrzymią rolę środowiska i otoczenia dziecka dla jego prawidłowego rozwoju, w tym również mowy.
Istotą tej książki/miniporadnika jest zwrócenie uwagi na to, że mowa nie jest umiejętnością samą w sobie i kształtuje się na tle innych, harmonijnie rozwijających się funkcji i sprawności dziecka, z czego wyłania się holistyczne podejście do dziecka i jego rozwoju psychoruchowego.
Mamy nadzieję, że publikacja ta przyczyni się do lepszego rozpropagowania idei konsultowania rozwoju noworodków i niemowlaków ze specjalistami, w myśl zasady, że „lepiej zapobiegać niż leczyć”.