Bóg daje nam Jezusa. Podręcznik dla II klasy szkoły podstawowej stanowi część serii podręczników pt. Z Bogiem przez życie przygotowanych przez grono specjalistów w zakresie katechetyki, związanych ze środowiskiem akademickim Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W jednostkach lekcyjnych wykorzystano wiele metod i materiałów, które dynamizują przebieg katechezy i angażują uczniów. Kolorowe ilustracje, logiczna i przejrzysta struktura lekcji sprawią, że treści w nich prezentowane będą szybko i skutecznie przyswajane przez dzieci.
Najlepszy materiał logopedyczny na rynku!Zawiera sylaby otwarte do powtarzania podczas nauki oraz zabawne, rymowane wierszyki, służące utrwalaniu poprawnej wymowy.Rymowanki logopedyczne, Utrwalanie przygotowane zostały pod kierunkiem logopedy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Dedykowane są dzieciom doskonalącym mowę, jak również dzieciom z zaburzeniami rozwoju mowy i języka.NIE MUSISZ ĆWICZYĆ Z DZIECKIEM SAM! MOŻESZ ĆWICZYĆ Z LOGOPEDĄ!
Zabawne, ciekawe i pełne humoru wierszyki, na których naprawdę połamiesz sobie język!Dowiedz się, kto straszy w dusznym zamczysku, sprawdź, co w paczce na poczcie otrzymał Apacz, poznaj małego lewka ze Lwowa i baw się świetnie podczas czytania!Wierszyki łamijęzyki to doskonała zabawa, a przy okazji świetne ćwiczenia logopedyczne, nie tylko dla najmłodszych. Książkę uzupełniają piękne autorskie ilustracje.
Program skierowany jest do rodziców i katechetów. Jego głównym celem jest pomoc rodzicom w kształtowaniu duchowym dziecka oraz usystematyzowanie przygotowań do wcześniejszego przyjęcia przez nie sakramentu Komunii Świętej. Program zawiera zestawienie tematów, które powinny być z dziećmi omówione, a także wskazówki pedagogiczne i formacyjne. „Chrystus powiedział do apostołów: «Pozwólcie dzieciom przychodzić do Mnie, nie przeszkadzajcie im» (Mk 10, 14). (...) Te słowa Kościół zawsze odnosił do praktyki sakramentu chrztu świętego udzielanego niemowlętom, a także w odniesieniu do Komunii Świętej. (...)Chcemy więc pomóc przede wszystkim rodzicom w spełnieniu pragnienia Chrystusa, jakie ma On wobec ich dzieci. Jednocześnie chcemy uświadomić im, że to na nich, rodzicach, spoczywa obowiązek przygotowania dziecka do przyjęcia sakramentów świętych”.
103 zadań to labirynty, rebusy, znajdowanie podobieństw i różnic, rysowanie według wzoru, dodawanie, poznawanie liter oraz mnóstwo innych, ciekawych zabaw i zagadek
a dodatkowo wiele ilustracji do samodzielnego kolorowania!
80 stron wspaniałej zabawy!
• kształcenie umiejętności myślenia i kojarzenia
• ćwiczenie spostrzegawczości
• doskonała pomoc w nauce dodawania i pisania
dla dzieci w wieku 4–6 lat
Jezus Chrystus nas zbawia. Karty pracy dla VI klasy szkoły podstawowej"" stanowi część serii kart pracy pt. ""Z Bogiem przez życie"" przygotowanych przez grono specjalistów w zakresie katechetyki, związanych ze środowiskiem akademickim Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Zadania zawarte w Kartach są zróżnicowane tak, aby maksymalnie angażować ucznia w proces katechetyczny. Ich logiczna i przejrzysta struktura sprawia, że treści w nich prezentowane będą szybko i skutecznie przyswajane przez dzieci.
Jezus Chrystus nas zbawia. Podręcznik dla VI klasy szkoły podstawowej"" stanowi część serii podręczników pt. ""Z Bogiem przez życie"" przygotowanych przez grono specjalistów w zakresie katechetyki, związanych ze środowiskiem akademickim Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W jednostkach lekcyjnych wykorzystano wiele metod i materiałów, które dynamizują przebieg katechezy i angażują uczniów. Kolorowe ilustracje, logiczna i przejrzysta struktura lekcji sprawią, że treści w nich prezentowane będą szybko i skutecznie przyswajane przez dzieci.
"Bóg daje nam Jezusa. Podręcznik dla II klasy szkoły podstawowej" stanowi część serii podręczników pt. "Z Bogiem przez życie" przygotowanych przez grono specjalistów w zakresie katechetyki, związanych ze środowiskiem akademickim Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W jednostkach lekcyjnych wykorzystano wiele metod i materiałów, które dynamizują przebieg katechezy i angażują uczniów. Kolorowe ilustracje, logiczna i przejrzysta struktura lekcji sprawią, że treści w nich prezentowane będą szybko i skutecznie przyswajane przez dzieci.
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów biurowych są obowiązkowe na rynku pracy. Wkrótce każdy z nas będzie również musiał posługiwać się wiedzą o algorytmach i funkcjonowaniu internetu, a także w podstawowym zakresie radzić sobie z siecią komputerową i zagadnieniami bezpieczeństwa.Informatyka w szkole ponadpodstawowej na poziomie rozszerzonym:- bazuje na wiedzy, którą zdobywa się na poziomie podstawowym, i stanowi jej uzupełnienie- przygotowuje do studiów informatycznych- jest przedmiotem maturalnymTa część książki ""Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony"" kładzie nacisk na używanie języków Python i C++ do rozwiązywania konkretnych problemów.Poznasz różne metodyki i paradygmaty programowania. Opanujesz podstawowe operacje na grafach i zastosujesz je w praktyce. Dowiesz się, czym są fraktale, i nauczysz się je rysować. Przekonasz się, że umiejętność programowania w Pythonie przydaje się do różnych ważnych celów. Zaprojektujesz internetową aplikację bazodanową i udoskonalisz pisanie zapytań w języku SQL, a do programowania dynamicznych stron WWW w języku PHP użyjesz wiedzy o plikach cookies i o sesjach. Poznasz też zasady projektowania małych sieci komputerowych i tajniki funkcjonowania internetu.
Dzięki tej książeczce i nagraniom (dwa kody QR), naukę języka francuskiego będzie mógł rozpocząć nawet trzylatek.
Uczymy maluchy poprzez zabawę i piosenkę - wiadomo przecież, że im wcześniej rozpocznie się naukę języka obcego, tym szybciej i trwalej udaje się go przyswoić.
Książka zawiera teksty opracowane specjalnie dla przedszkolaków i przygotowuje do późniejszej nauki języka francuskiego w szkole. Zamieszczone tu piosenki zostały napisane z myślą o dzieciach w wieku 3-6 lat - opowiadają o dziecięcym świecie i poruszają tematy bliskie każdemu przedszkolakowi.
W każdym rozdziale wszystkich podręczników z serii podtytuł jest tematem lekcji. Każdemu tematowi lekcji są przypisane odpowiednie umiejętności wymienione w podstawie programowej. Każda umiejętność wymieniona w podstawie preogramowej z 30 stycznia 2018 roku jest zilustrowana przykładami, ćwiczeniami i zadaniami utrwalającymi. Duża ich liczba stanowi dobrą bazę przygotowującą do egzaminu maturalnego. Do ćwiczeń i zadań utrwalających podane są odpowiedzi, a do niektórych również wskazówki.
Exploits to nowy kurs nauki języka francuskiego przeznaczony dla uczniów liceum i technikum, którzy rozpoczynają naukę języka francuskiego lub ją kontynuują po klasach siódmej i ósmej szkoły podstawowej.
Kurs umożliwia realizację 2 wariantów NPP (III.2.0 i III.2). Materiał i metody pracy są dostosowane do potrzeb i zainteresowań współczesnej młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień sprawiających najwięcej trudności polskim uczniom.
Co wyróżnia Exploits?
Exploits umożliwia efektywną pracę z uczniami początkującymi (wariant III.2.0 podstawy programowej) oraz kontynuującymi naukę po klasach 7-8 szkoły podstawowej (wariant III.2). Atrakcyjny, fabularny charakter podręcznika motywuje uczniów i zapewnia interesujące lekcje:
- stali bohaterowie kursu, francuscy rówieśnicy uczniów: Jules, Shania, Camille i Louis towarzyszą uczniom w nauce języka – występują w filmach, dialogach i na zdjęciach (fotostory),
- 23 filmy wideo do kursu, w tym także filmy kulturoznawcze.
Wykorzystuje nowoczesne metody pracy: metodę projektu i metodę odwróconej klasy w nauczaniu języka francuskiego.
Multisensoryczne podejście i nowoczesne metody pracy rozwijają kluczowe kompetencje XXI wieku: 4K (kreatywność, krytyczne myślenie, komunikację, kooperację)
Dawno, dawno temu nad brzegiem Wisły mieszkała para: rybak Wars i jego żona Sawa. Wiedli spokojne, dobre życie, aż pewnego dnia spotkali niezwykłą istotę… Jak potoczyła się ta historia? I co ma wspólnego z polską stolicą? Dowiesz się z tej książeczki!
„Czytam sobie. Wars i Sawa. Poziom 1” Wojciecha Widłaka to wspaniała książeczka do rozpoczęcia nauki czytania dla najmłodszych dzieci. Forma książki jest zgodna z zaleceniami metodyków. Krótkie, proste zdania towarzyszą pięknym, klimatycznym ilustracjom Joli Riychter-Magnuszewskiej. Dzięki dużej czcionce ich przeczytanie nie sprawi problemu przedszkolakom! Ćwiczenia głoskowania umieszczone na marginesach dodatkowo wspierają początkujących czytelników w nauce czytania.
W książce „Czytam sobie. Wars i Sawa. Poziom 1” mały czytelnik znajdzie:
piękną warszawską legendę o Warsie, Sawie i syrenie;
proste, zrozumiałe dla dzieci teksty wzbogacone o piękne ilustracje ułatwiające zrozumienie fabuły;
ćwiczenia głoskowania wspierające naukę czytania;
dużą czcionkę, aby ułatwić najmłodszym lekturę.
Jeśli jesteś nauczycielem lub rodzicem, który chce w twórczy sposób:
- budować słownik muzyczny dziecka, a poprzez to rozwinąć jego audiację, zdolności muzyczne tonalne i rytmiczne, umiejętności wokalne
i ruchowe bez względu na poziom własnych kompetencji muzycznych,
- wspierać dziecko w odczuwaniu, poznawaniu i rozumieniu rzeczywistości, budowaniu autoekspresji z wykorzystaniem jego naturalnej spontaniczności,
- zapewnić wielostronny rozwój dziecka w zróżnicowany sposób, wprowadzać autorski materiał muzyczny oparty na wielu skalach muzycznych,
- stworzyć dziecku przestrzeń do budowania relacji społecznych i doświadczeń emocjonalnych,
sięgnij po książkę Na dobry początek…, która zawiera nuty 27 piosenek skomponowanych przez Macieja Kołodziejskiego do słów Katarzyny Moskal-Kozak
oraz wyodrębnione z nich motywy tonalne i rytmiczne, 20 autorskich śpiewanek i rytmiczanek (wszystko nagrane na CD) i wiele pomysłów na zabawy muzyczno-ruchowe.
Propozycje te są nie tylko praktyczną egzempli?kacją podejścia autorów do umuzykalniania dzieci, ale także swoistym odwołaniem do teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, koncepcji edukacyjno-muzycznych C. Orffa, E. Jaques-Dalcroze’a, Z. Kodály’a oraz teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Muzyka, ruch, język i zabawa są ściśle powiązane i mogą się przenikać, a zarazem wchodzić w interakcje, nie tylko w edukacji muzycznej, ale również w pedagogice integracyjnej i edukacji specjalnej. Utwory inspirujące ruch, taniec, odgrywanie ról, język i ekspresja emocjonalna stanowią ważną część programu nauczania
i uczenia się dzieci najmłodszych. W muzykoterapii dzieci zaś, systematyczne korzystanie z piosenek jest jednym z podstawowych narzędzi, które terapeuta ma do dyspozycji, ponieważ w prawie wszystkich jej rodzajach piosenki wykorzystywane są do zachęcania do nawiązywania kontaktów, wspierania relacji lub wzajemnej pomocy, a więc służą dynamice rozwoju społecznego i emocjonalnego.
Autorzy książki przygotowali także dodatkowe wersje nagrań:
płyta 1 1. Śpiewanki i rytmiczanki w wersji mp3 – gotowe nagrania 10 śpiewanek (krótkich form melodycznych bez słów na różnych skalach i metrum) i 10 rytmiczanek (krótkich form rytmicznych, opartych na różnym metrum i sylabie neutralnej).
płyta 2 2. Aranże w wersji mp3 – instrumentalne wersje 27 autorskich piosenek z książki wraz z gotowymi nagraniami motywów tonalnych i rytmicznych do słuchania i imitowania przez dzieci. Materiał służy rozwijaniu słownika muzycznego dzieci oraz umożliwia wykorzystanie piosenek podczas zajęć muzycznych, uroczystości i innych zajęć lekcyjnych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych.
płyta 3 3. Elektroniczną wersję płyty CD dołączonej do książki w formacie mp3.
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i bezpiecznego korzystania z sieci komputerowych są obowiązkowe na rynku pracy. Wkrótce każdy z nas będzie musiał legitymować się wiedzą z zakresu programowania oraz tworzenia strony internetowej zgodnie z obowiązującymi standardami. Rolą szkoły, a w szczególności nauczyciela przedmiotu, jest zaznajomienie uczniów z tą wiedzą i wskazanie pozytywnych aspektów włączenia cyfrowego.Informatyka w szkole ponadpodstawowej na poziomie podstawowym:jest przedmiotem obowiązkowym prowadzonym we wszystkich klasachnie jest przedmiotem maturalnymstanowi podstawę do nauczania informatyki na poziomie rozszerzonymDzięki pracy z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 poszerzysz swoje umiejętności programowania w języku Python. Poznasz nowe algorytmy na ciągach liczbowych i tekstach i nauczysz się je stosować. Wykorzystasz język Python w robotyce. Zapoznasz się z podstawowymi poleceniami biblioteki MicroPython i będziesz wykonywać proste zadania z zakresu programowania płytki micro:bit. Dowiesz się, jaka jest rola systemu operacyjnego. Scharakteryzujesz sieć Internet i poznasz korzyści z włączenia cyfrowego i konsekwencje wykluczenia. Stworzysz stronę internetową zgodnie ze standardami, wzbogaconą tabelami, listami i elementami dynamicznymi. Zrealizujesz zespołowy projekt informatyczny.W skład kompletnego pakietu edukacyjnego dla szkoły ponadpodstawowej wchodzą także podręczniki:Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 1Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 1Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 2Podręczniki z serii Informatyka Europejczyka ułatwią uczniom zdobywanie wiedzy i umiejętności podczas wykonywania ćwiczeń praktycznych, a nauczycielom przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób.Wciśnij Enter i do dzieła!
Informatycy i programiści należą obecnie do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Stąd tytuł, który uzyskuje się po szkole średniej, nie stanowi jedynie świadectwa ukończenia pewnego etapu edukacji. Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Wśród umiejętności, które powinien posiadać specjalista w tej dziedzinie, dziś kluczowe znaczenie mają te związane z aplikacjami webowymi błyskawiczny rozwój technologii internetowych wręcz wymusza na programistach stałą pracę nad warsztatem.Podręcznik, oparty na podstawie programowej zawartej w kwalifikacji INF.04, w dziale INF.04.7. Programowanie aplikacji zaawansowanych webowych, składa się z czterech rozdziałów. W trzech zostały szczegółowo omówione technologie webowe:biblioteka jQuery (wraz z frameworkiem Bootstrap), umożliwiająca tworzenie animacji, a także usprawniająca manipulowanie elementami dokumentu HTML i tworzenie zdarzeńframework Angular, napisany w języku TypeScript i służący do budowania aplikacji webowychplatforma Node.js (wraz z frameworkiem Express), pozwalająca uruchomić kod JavaScript poza przeglądarkąCzwarty rozdział podręcznika natomiast ma na celu zapoznać uczniów z opisanymi technologiami w praktyce, jest bowiem poświęcona tworzeniu za ich pomocą projektu aplikacji internetowej.Podręcznik do nauki zawodu technik programista to charakteryzujący się wysoką jakością kompletny zestaw edukacyjny przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion.W skład zestawu podręczników do kwalifikacji INF.04 wchodzą także:Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 4. Aplikacje mobilne. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 5. Aplikacje desktopowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaPodręczniki należące do tej serii przygotowano z myślą o wykształceniu kompetentnych techników, którzy bez trudu poradzą sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi współczesna informatyka. Wiedza zawarta w serii pomoże zdać egzamin zawodowy i uzyskać umiejętności praktyczne, przydatne w przyszłej pracy.
Informatycy i programiści należą obecnie do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Stąd tytuł, który uzyskuje się po szkole średniej, nie stanowi jedynie świadectwa ukończenia pewnego etapu edukacji. Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Dotyczą one między innymi programowania zorientowanego obiektowo, w tym umiejętności zastosowania mechanizmów: dziedziczenia, hermetyzacji, polimorfizmu i abstrakcji.W tej publikacji, będącej podręcznikiem do nauki zawodu technik programista, położono szczególny nacisk na zagadnienie programowania obiektowego. Zakres omówionego tu materiału obejmuje wszystkie efekty kształcenia wymienione w podstawie programowej z zakresu nauki zawodu technik programista, w dziale INF.04.4. Programowanie obiektowe kwalifikacji INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Dotyczy to również kryteriów weryfikacji osiągnięć edukacyjnych ucznia.Podręcznik składa się z dwudziestu rozdziałów, które można umownie podzielić na dwie części. Pierwsza, obejmująca rozdziały 1 - 10, zawiera wprowadzenie do programowania i środowiska programistycznego, a także podstawy algorytmiki i opis najważniejszych elementów języka C++. W części drugiej, w rozdziałach 11 - 20, omówiono zagadnienia dotyczące programowania zorientowanego obiektowo.Podręcznik do nauki zawodu technik programista to charakteryzujący się wysoką jakością kompletny zestaw edukacyjny przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion.W skład zestawu podręczników do kwalifikacji INF.04 wchodzą także:Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 4. Aplikacje mobilne. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaKwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 5. Aplikacje desktopowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programistaPodręczniki należące do tej serii przygotowano z myślą o wykształceniu kompetentnych techników, którzy bez trudu poradzą sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi współczesna informatyka. Wiedza zawarta w serii pomoże zdać egzamin zawodowy i uzyskać umiejętności praktyczne, przydatne w przyszłej pracy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?