Steps Plus to najnowsze wydanie najchętniej wybieranego podręcznika do nauki języka angielskiego dla klas IV-VIII szkoły podstawowej, zgodne z wymogami ustawy Prawo oświatowe i zapewniające pełne wsparcie w przygotowaniach do egzaminu po VIII klasie.
Poziom: A1-A2
Wszystkie cechy kursu cenione przez setki tysięcy uczniów i nauczycieli zostały zachowane, a dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, podręcznik jest jeszcze lepiej dostosowany do potrzeb uczniów i nauczycieli.
Nowe wydanie oferuje skuteczne przygotowanie do nowego egzaminu po ósmej klasie oraz bogaty zestaw materiałów wspierających nauczyciela w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Materiał został zmodyfikowany tak, aby ułatwić pracę z podręcznikiem, w którym uczeń nie może pisać i efektywnie wykorzystać czas na lekcji. W nowych materiałach ćwiczeniowych z kodem dostępu do Online Practice uczeń znajdzie również więcej ćwiczeń do pracy w domu.
Poradnik zawiera ćwiczenia praktyczne dla nauczycieli i rodziców do wykorzystania podczas pracy z uczniem, aby stymulować jego rozwój i pozwolić osiągnąć sukces edukacyjny. Docelowa grupa uczniów 4–6 klasa szkoły podstawowej. Główną cechą, którą wyróżnia proponowaną publikację jest to, że zawiera w przeważającej części praktyczne ćwiczenia, które rodzic sam może wykorzystać podczas wspólnej pracy nad zminimalizowaniem zaburzeń wynikających z dysleksji.
Książka autorstwa pp. Nory Orłowskiej i Andrzeja Orłowskiego (…) jest owocem wieloletnich doświadczeń, jakie Autorzy zebrali prowadząc na Uniwersytecie Gdańskim warsztaty teatralne. (…) studenckie grupy teatralne występowały na wielu pokazach oraz festiwalach organizowanych w kraju i za granicą (…).
W syntetycznym wstępie Autorzy wymieniają kilka naczelnych cech, którymi powinna charakteryzować się sztuka teatralna pisana w celach dydaktycznych. (…) sztuki zebrane w książce w pełni spełniają opisane kryteria. Za ich podstawową zaletę uznałbym swoistego rodzaju dynamiczność, tak w sferze treści, jak i w warstwie językowej (…) sztuki naznaczone inteligentnym, czasami nawet dość absurdalnym humorem, które w błyskotliwy sposób nawiązują do aktualnych wydarzeń. Niektóre nie są pozbawione także wyraźnych celów poznawczych i mogą być wykorzystane w szeroko rozumianej praktyce szkolnej.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Barana, prof. UŁ
Program do pracy z dziećmi nadpobudliwymi psychoruchowo w wieku przedszkolnym, ukazujący propozycje kontrolowania dziecięcej energii poprzez odpowiednio zorganizowane zabawy i ćwiczenia relaksacyjne, zawarte w praktycznych scenariuszach zajęć dostosowanych do poszczególnych grup wiekowych.
Książka ukazuje przyczyny niewłaściwego zachowania dzieci i sposoby radzenia sobie z nimi. Omawia następujące metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo:
1. Techniki relaksacyjne
- według Jakobsona
- oparte na treningu autogennym Schultza
2. Metodę Symboli Dźwiękowych
3. Techniki parateatralne
- technikę zamiany ról
- teatr palcowy
- teatrzyk kukiełkowy
- teatrzyk wyboru
4. Metodę malowania dziesięcioma palcami
5. Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo sprawiają rodzicom i wychowawcom wiele problemów wychowawczych. Zdarza się często, że dorośli są nieświadomi głównych przyczyn niewłaściwego zachowania dzieci. Z tego powodu winą za złe zachowanie obarczają dzieci. poleca ImpulsTymczasem znajomość i świadomość przyczyn nieodpowiedniego zachowania dzieci jest niezwykle ważna. Dzieciom nadpobudliwym należy poświęcać dużo uwagi. Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, w czym tkwi problem dzieci nadpobudliwych, ponieważ bez tego nie można im pomóc. Należy przede wszystkim nauczyć dzieci kontrolowania swojej energii. W osiągnięciu tego celu pomogą odpowiednio zorganizowane zabawy ruchowe i ćwiczenia relaksacyjne, w czasie których dzieci uczą się różnych sposobów rozładowania swojej energii (np. swobodna ekspresja ruchowa, ekspresja ruchowa kontrolowana, „zabawa w słabego i silnego” – relaksacja metodą Jacobsona). Istotne też jest, aby nauczyć dzieci korzystania z nagromadzonej w swoim ciele energii we właściwym kierunku.
W niniejszej pracy – napisanej w formie programu – autorka zajęła się zagadnieniem nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci w wieku przedszkolnym.
W części teoretycznej (rozdziały I–V) starała się wykazać, na czym polega problem nadpobudliwości oraz jak sobie z nim radzić. W części praktycznej (rozdziały VI–IX) natomiast zamieściła scenariusze zajęć dla poszczególnych grup wiekowych.
Program jest uzupełnieniem indywidualnych oddziaływań terapeutycznych – jak pisze bowiem M. Bogdanowicz: „ważne jest tu uspołecznienie dzieci nadpobudliwych psychoruchowo, nadmiernie skupionych na realizacji swoich potrzeb. Zajęcia w grupie pomagają im w rozwijaniu empatii i uczeniu się współpracy z innymi” (M. Bogdanowicz i in., 1992, s. 86).
Tak skonstruowany program będzie pomocny w postępowaniu z dziećmi nadpobudliwymi psychoruchowo. Zgodnie z poglądami H. Nartowskiej, „tylko od nas, dorosłych, zależy, czy dziecko nadpobudliwe psychoruchowo będzie tylko trudniejszym wychowawczo dzieckiem, czy też dzieckiem o zaburzonym zachowaniu” (H. Nartowska, 1976).
Polecamy!
Książka do zabawy, przesuwania, zaglądania i podpatrywania niespodzianek! Wybierz się w kosmos na interaktywną przygodę inspirowaną pierwszym lądowaniem człowieka na Księżycu.
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka... to przede wszystkim książka napisana przez pedagoga dla pedagogów. Stanowi próbę usystematyzowania wiedzy, obejmującej implikacje wyników badań nad mózgiem w działalności nauczyciela. Każdy z rozdziałów zawiera zarówno praktyczne wskazówki, jak i ich teoretyczne uzasadnienia, oparte na wynikach najnowszych badań z zakresu neurobiologii. Autorka odnosi się do popularnych w przedszkolach czy szkołach teorii, wskazując czy należy je rozumieć jako neuromity czy neurofakty.
Czytelnik ma okazję pogłębić wiedzę na temat Teorii Inteligencji Wielorakich, teorii stylów nauczania czy kinezjologii edukacyjnej, ale także w zakresie takich twierdzeń, jak:
- mózg jest plastyczny przez całe życie i uczy się powoli (praca domowa ma sens, ale jedna godzina terapii w tygodniu – już nie),
- płeć ma znaczenie,
- neurony lustrzane, czyli jak pasja rodzi pasję,
- mózg filtruje informacje (kluczem do sukcesu jest motywacja, a nie metody aktywizujące),
- nauczanie bezstresowe może być groźne dla życia,
- zgubna droga pełnej cyfryzacji edukacji, czyli jak nadmierny kontakt z mediami zmienia strukturę i funkcjonowanie mózgu.
Podsumowanie książki stanowi raport z pilotażowych badań neuropedagogicznych. Jego wyniki mogą stanowić odpowiedź na pytania, które obecnie zadaje sobie wielu pedagogów: jak pracować z tzw. medialnymi dziećmi, czy wykorzystywać nowe media czy raczej wrócić do przysłowiowych „kamyczków i patyczków”?
Autorka kieruje dla wszystkich osób, zainteresowanych działaniami edukacyjnymi, zaproszenie do tworzenia edukacji opartej na faktach (Evidence Based Education). Niniejsza publikacja stanowi próbę zainicjowania tego procesu, ponieważ jej celem jest zmobilizowanie czytelnika do dokonania oceny działań, podejmowanych w szkole, przedszkolu czy domu rodzinnym, w oparciu o założenia neurobiologii i pedagogiki.
Mały katechizm, pt.: ""Przygotowujemy się na przyjęcie Pana Jezusa"" ma służyć jako pomoc katechetyczna oraz być wsparciem w przygotowaniu dzieci do Sakramentu Pokuty i przyjęcia I Komunii Świętej. Jego układ został wpisany w rok liturgiczny, by jak najwięcej treści religijnych dziecko przyswajało w rytmie otaczającego je świata, wydarzeń z życia rodziny i Kościoła.Ufamy, że katechizm ""Przygotowujemy się na przyjęcie Pana Jezusa"" stanie się zachętą do aktywnego uczestnictwa dziecka w liturgicznych wydarzeniach, do pobożnego przeżywania Świąt, niedzielnych Mszy Świętych i uroczystości kościelnych. Dzięki temu, włączenie się w życie wspólnoty parafialnej pozwoli mu na radosne odczuwanie bycia Dzieckiem Bożym w żywym Kościele.
Niepełnosprawność wzroku w istotny sposób wpływa na realizację zadań życiowych na każdym etapie rozwoju człowieka od czesnego dzieciństwa do późnej dorosłości. Liczne obszary funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących wciąż nie zostały należycie rozpoznane i opisane. Tymczasem wyjaśnienie specyfiki funkcjonowania dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością umożliwia trafne rozpoznawanie ich potrzeb edukacyjno-rozwojowych, pozwala prawidłowo zorganizować proces edukacji oraz właściwie realizować oddziaływania wspierające.Tyflopsychologia to publikacja, w której dokonano analizy związków między niepełnosprawnością wzroku a poziomem, sposobem i czasem realizacji zadań rozwojowych w biegu życia, a także omówiono sytuację psychologiczną osoby tracącej wzrok w sposób stopniowy i nagły. Podstawą opracowania są wyniki najnowszych badań naukowych dotyczących poszczególnych aspektów funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących.Informacje zawarte w książce mają dużą użyteczność praktyczną mogą zostać wykorzystane w planowaniu i realizacji oddziaływań wspierających przeznaczonych dla osób niewidomych i słabowidzących w różnym wieku. Publikacja kierowana jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i innych specjalistów pracujących w przedszkolach, szkołach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, ośrodkach wczesnego wspomagania rozwoju zajmujących się diagnozą, edukacją i rehabilitacją osób z niepełnosprawnością wzroku. Pozycja ta może również być przydatna dla rodziców i innych członków rodzin, do których należą osoby z wrodzoną lub nabytą niepełnosprawnością wzroku.""Podręcznik został zredagowany zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF) przyjętą przez WHO w 2001 roku. Jest to nowoczesne podejście, w którym kładzie się główny nacisk na aktywa osoby, a nie przede wszystkim deficyty. Osoba posiada wiele zasobów i możliwości mimo uszkodzonego wzroku. Mam nadzieję, że w pedagogice specjalnej ten paradygmat będzie silniej akcentowany, także w stosunku do innych niepełnosprawności.""Z recenzji prof. dr hab. Romana Ossowskiego, prof. zw. UKW
Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce.
Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury.
A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski...
Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne.
Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym!
O autorze
Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.
Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.
Poznaj Mateusza Grzesiaka: https://mateuszgrzesiak.com/
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been updated with new texts, topics and digital resources.
The Student's Book provides all the language and skills students need to improve their English, with grammar, vocabulary, and skills work in every unit. New Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice outside the classroom.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student's Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been updated with new texts, topics and digital resources.
The Student's Book provides all the language and skills students need to improve their English, with grammar, vocabulary, and skills work in every unit. New Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice outside the classroom.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been updated with new texts, topics and digital resources.
The Student's Book provides all the language and skills students need to improve their English, with grammar, vocabulary, and skills work in every unit. New Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice outside the classroom.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student's Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student's Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
Student's Book A (with Online Practice) contains units 1-7 from the Student's Book and is ideal for short courses. The new Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice at home.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been updated with new texts, topics and digital resources.
The Student's Book provides all the language and skills students need to improve their English, with grammar, vocabulary, and skills work in every unit. New Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice outside the classroom.
English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji.Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy.Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.Co zostało dodane w czwartym wydaniu?Nowe i uaktualnione teksty, tematy i nagrania spełniają oczekiwania nauczycieliNowe Teacher's Resource Centre wszystkie materiały zgromadzone w jednym miejscu onlineNowe filmy video listening zintegrowane z materiałem lekcyjnym dodają dynamiki do lekcji i angażują uczniówNowe oprogramowanie na tablice interaktywne Classroom Presentation Tool ułatwia prowadzenie lekcji i zainteresowanie uczniów tematemNowe ćwiczenia interaktywne Online Practice umożliwiają nauczycielom monitorowanie, a uczniom - sprawdzanie własnych postępówNowe filmy Sound Bank zapewniają wzorowy model wymowy angielskich dźwięków, a interaktywna, filmowa opowieść o Robie i Jenny pozwala wziąć udział w ich historiiNagradzana aplikacja Say It pomaga w rozwijaniu prawidłowej wymowy, intonacji i akcentu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?