Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Anny Willman.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Zbiór zadań matematycznych jest przeznaczony dla nauczycieli i uczniów, korzystających z „Elementarza odkrywców” w klasie 3.
Zbiór zawiera zadania o zróżnicowanym stopniu trudności, zawartych w rozdziałach: Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100; Dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie w zakresie 100; Matematyka w praktyce; Centymetr, metr, kilometr; Odcinki, obwody figur; Kalendarz; Zegar; Litr, pół litra, ćwierć litra; Gram, dekagram, kilogram, tona; Rozszerzenie zakresu liczbowego do 10 000; Obliczenia rachunkowe i łamigłówki mądrej główki.
Dodatkowe zadania dla uczniów słabych i zdolnych, którzy razem ze zbiorem zadań mogą zakończyć z sukcesem klasę 3.
Zbiór zawiera klucz odpowiedzi do wybranych trudniejszych zdań.
PUS Logopedyczne potyczki 2. Głoski syczące to książeczka PUS należąca do nowej serii książeczek logopedycznych, skierowanych do dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Seria "Logopedyczne potyczki" powstała z myślą o dzieciach, które mają trudności z automatyzacją głosek w ich wymowie już wywołanych. Składa się z 4 części:
1. Głoski ciszące
2. Głoski syczące
3. Głoski szumiące
4. Głoski L-R
Ćwiczenia zawarte w książeczkach tej serii zostały skonstruowane tak, aby zachować zasadę stopniowania trudności, czyli od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Ich różnorodność pozwala dziecku ćwiczyć nie tylko wymowę, ale także szereg innych umiejętności, jak na przykład: myślenie logiczne i analityczne, koncentrację i uwagę, analizę wzrokową i słuchową, kategoryzowanie, szeregowanie, układanie sekwencji. Celem tych książeczek jest utrwalanie prawidłowej wymowy trudnych głosek podczas świetnej zabawy.
PUS Logopedyczne potyczki 2. Głoski syczące
Autorką tej książeczki jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z prawidłową wymową i jednocześnie popularna blogerka, poruszająca na swoim blogu wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka.
Przygotowała ona także charakterystyczne czarno-białe ilustracje na okładkę i do kilku ćwiczeń zawartych w książeczce.
PUS Logopedyczne potyczki 2. Głoski syczące, to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej, a także w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka oraz umożliwia samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. To świetny motywator do dalszych ćwiczeń.
PUS Logopedyczne potyczki 1. Głoski ciszące to książeczka PUS należąca do nowej serii książeczek logopedycznych, skierowanych do dzieci w wieku wczesnoszkolnym.Seria ""Logopedyczne potyczki"" powstała z myślą o dzieciach, które mają trudności z automatyzacją głosek w ich wymowie już wywołanych. Składa się z 4 części:1. Głoski ciszące2. Głoski syczące3. Głoski szumiące4. Głoski L-RĆwiczenia zawarte w książeczkach tej serii zostały skonstruowane tak, aby zachować zasadę stopniowania trudności, czyli od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Ich różnorodność pozwala dziecku ćwiczyć nie tylko wymowę, ale także szereg innych umiejętności, jak na przykład: myślenie logiczne i analityczne, koncentrację i uwagę, analizę wzrokową i słuchową, kategoryzowanie, szeregowanie, układanie sekwencji. Celem tych książeczek jest utrwalanie prawidłowej wymowy trudnych głosek podczas świetnej zabawy.Logopedyczne potyczki 1. Głoski cisząceAutorką tej książeczki jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z prawidłową wymową i jednocześnie popularna blogerka, poruszająca na swoim blogu wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka.Przygotowała ona także charakterystyczne czarno-białe ilustracje na okładkę i do kilku ćwiczeń zawartych w książeczce.PUS Logopedyczne potyczki 1. Głoski ciszące, to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej, a także w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka oraz umożliwia samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. To świetny motywator do dalszych ćwiczeń.
Napisany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 r., bogato ilustrowany podręcznik poświęcony diagnozowaniu mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych podzespołów i zespołów motocykli. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące diagnozowania silnika, układu napędowego, podwozia i instalacji elektrycznej oraz w niezbędnym zakresie podstawy budowy i działania elementów i podzespołów wchodzących w ich skład. Opisano także klasyfikację i identyfikację motocykli, procedurę przyjęcia motocykla do serwisu oraz metody i zakres diagnozowania, w tym stosowane sposoby wykrywania niesprawności. Osobne rozdziały poświęcono współczesnym przyrządom pomiarowym i narzędziom diagnostyki komputerowej. Materiał nauczania uzupełniono wieloma przykładami z praktyki warsztatowej oraz zilustrowano licznymi zdjęciami i rysunkami. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne i polecenia (z prawidłowymi odpowiedziami podanymi na końcu książki), umożliwiające sprawdzenie stopnia opanowania podanych wiadomości.Podręcznik jest przystosowany do użytkowania przez kolejne roczniki uczniów (tzw. podręcznik wieloletni).Książka jest przeznaczona dla uczniów branżowych szkół I stopnia, kształcących się w zawodzie mechanika motocyklowego w zakresie części pierwszej kwalifikacji MG.23. Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów motocyklowych.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno podczas pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Proponowane ćwiczenia mają przede wszystkim ułatwić dziecku zrozumienie aspektu porządkowego, miarowego i algebraicznego liczby. Ponadto zamieszczone zostały również zadania mające na celu ćwiczenie operacji myślowych analizy, syntezy, abstrahowania, uogólniania, porównywania i myślenia symbolicznego niezbędnych w rozwiązywaniu problemów, w tym matematycznych.
Jakie to ciekawe w lesie to książeczka, dzięki której dziecko pozna mieszkańców lasu i elementy leśnego krajobrazu. Duże i kolorowe fotografie przyciągną uwagę najmłodszych i zwiększą ich zainteresowanie przyrodą. Wszystkie zdjęcie zostały opatrzone opisami, które ułatwią zapamiętanie i rozpoznawanie leśnych zwierząt i roślin w otaczającym świecieJakie to ciekawe to seria książeczek dla maluchów przedstawiająca świat. Połączenie kolorowych zdjęć i krótkich tekstów, dopasowanych do wieku odbiorców, rozbudzi ciekawość dzieci, pomoże lepiej poznać rzeczywistość i zwiększyć ich wiedzę o otaczającym świecie. Idealne do wspólnego spędzania czasu!
Lektura obowiązkowa dla rodziców, pedagogów i dyslektyków.
Gordon F. Sherman, były prezes Międzynarodowego Towarzystwa Dysleksji
Prawdopodobnie najbardziej przydatna publikacja o dysleksji, jaka kiedykolwiek się ukazała.
Manuel Casanova, profesor psychiatrii
Czy wiedzieliście, że wielu wybitnych architektów, prawników i inżynierów – a nawet popularnych pisarzy – miało w dzieciństwie problemy z nauką czytania i pisania?
W przełomowej książce Brock i Fernette Eide wyjaśniają, jak niepowtarzalny styl poznawczy – wspólny dla 20 procent ludzi – przekłada się na sukces w szkole, pracy i życiu prywatnym. Opierając się na specjalistycznej wiedzy w dziedziny neurologii i pedagogiki, autorzy pokazują, że dyslektycy nie tylko inaczej odbierają słowo pisane, lecz także wyróżniają się wyobraźnią przestrzenną, dostrzegają ukryte związki, które umykają innym, myślą o świecie narracjami i przejawiają niezwykłą kreatywność.
Dyslektyczne talenty dostarczają bezcennych wskazówek, jak rodzice, pedagodzy i sami dyslektycy mogą rozpoznać i wykorzystać dyslektyczne talenty: myślenie materiałowe (którym posługują się architekci i inżynierowie), integracyjne (naukowcy i projektanci), narracyjne (pisarze i prawnicy) oraz dynamiczne (ekonomiści i przedsiębiorcy).
Oferując praktyczne zalecenia i inspirujące przykłady z życia, ta rewolucyjna książka udowadnia, że dysleksja zamiast ciężarem może być cennym zasobem.
"Zestaw ćwiczeń, kanonów oraz krótkich utworów zawartych w niniejszej książce powstawał z myślą o rozwijaniu kompetencji rytmicznych młodzieżowego zespołu chóralnego, ale można stosować go bez obaw także w innych grupach wiekowych. Odwołuje się w dużej mierze do naturalnych skłonności młodego chórzysty do muzycznej zabawy, spontanicznego reagowania na bodźce dźwiękowe, a także do samolubnego czerpania przyjemności z procesu wytwarzania rytmicznego hałasu. Wykorzystano tu zasoby niskobudżetowej kreacji dźwiękowej, będące w zasięgu każdego adepta chóralistyki: począwszy od dźwięków wokalnych, możliwych do uzyskania za pomocą własnego narządu gębowego, po klaskanie, tupanie czy pstrykanie palcami.
Celem prezentowanych zadań rytmicznych i melorytmicznych jest koordynacja ruchowa ciała w czynnościach wokalnych, a w szczególności praca nad zespołowym synchronizowaniem pulsu muzycznego z artykulacją głosek frazy tekstowej. Przedstawione zostaną także kreatywne sposoby użycia do celów muzycznych swoistych cech fonetyki języka polskiego oraz zagadnienia rytmiczne podejmowane w edukacji muzycznej mniej chętnie: synkopy, polirytmia, polimetria i metrum nieregularne. Ćwiczenia w znacznym stopniu nawiązują do stylistyki muzyki popularnej, która stanowi naturalne środowisko powstawania wyrazistych zjawisk rytmicznych (szczęśliwie jest to również naturalny ekosystem młodzieży). Są one stopniowane pod względem poziomu trudności i opatrzone stosownym komentarzem metodycznym, objaśniającym ich cel oraz sposób wykonania, a także podpowiadającym możliwe rozwiązania ewentualnych problemów wykonawczych. Szczegółowe komentarze są również pewną wykładnią mojej metody pracy z chórem, wskazującą istotne zagadnienia i efektywne
sposoby osiągania celów".
Od Autora
Przy wybranych przykładach muzycznych znajdują się symbole odsyłające do do nagrań audio lub audio-wideo dostępnych na kanale PWM.
Druga część cyklu „Miniatury” rozpoczętego przez znanego kompozytora i producenta Tomka Luberta, który tutaj, dla niepoznaki, ukrywa się pod pseudonimem Qndel. Na jego płycie
skierowanej do najmłodszych odbiorców znalazło się dziesięć utworów. Każdy zaprasza do zabawy i słuchania muzyki w rodzinnym gronie. Skomponowana przez Luberta muzyka może być wykorzystywana w trakcie przedszkolnych gier, a także jako tło do przedstawień i teatrzyków. „Miniatury” pobudzają muzyczną wyobraźnię dzieci, uwrażliwiają na piękno i idealnie odprężają. Są również doskonałym wstępem do odkrywania bogatego i wspaniałego świata muzyki klasycznej. Płyta dla dzieci małych i dużych.
tracklista:
1. Zabawa
2. Miłość
3. Rodzina
4. Zabawa w chowanego
5. Smutek
6. Radość
7. Wiosna
8. Bajka
9. Dziecko
10. Kocham muzykę
Podczas gdy widzowie szaleją na punkcie postaci Jacka Sparrowa i całej serii Piratów z Karaibów, wciąż warto wyruszyć w czytelniczą podróż z kapitanem NemoNa książce 20 000 mil podmorskiej żeglugi, napisanej przez Juliusza Verne'a, wychowywało się wiele pokoleń, przeżywając z bohaterami kolejne przygody oraz poznając podwodny świat fauny i flory. Kapitan Nemo oprowadza po nim profesora Aronnaxa i jego towarzyszy w zamian za bezwzględne posłuszeństwo i obietnicę, że już nigdy nie zejdą na ląd. Okazuje się przy tym, że Verne, uznawany za prekursora współczesnej fantastyki, niewiele pomylił się w kwestii technologicznego rozwoju. Choć powieść powstała pod koniec XIX wieku, wydaje się zaskakująco aktualna.
Książka ma na celu umożliwienie zdiagnozowania poziomu wypalenia i poszukania jego potencjalnych źródeł w codziennej pracy nauczyciela.Stanowi próbę odpowiedzi na takie pytania:- jak skutecznie wzmacniać chęć do działania?- jak radzić sobie ze stresem w pracy z uczniami?- jak stać się autorytetem w swojej dziedzinie?- jak zachować pasję do tego, co robimy?- jak efektywnie pracować nad własnym rozwojem?
Steps Plus to najnowsze wydanie najchętniej wybieranego podręcznika do nauki języka angielskiego dla klas IV-VIII szkoły podstawowej, zgodne z wymogami ustawy Prawo oświatowe i zapewniające pełne wsparcie w przygotowaniach do egzaminu po VIII klasie.
Poziom: A1-A2
Wszystkie cechy kursu cenione przez setki tysięcy uczniów i nauczycieli zostały zachowane, a dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, podręcznik jest jeszcze lepiej dostosowany do potrzeb uczniów i nauczycieli.
Nowe wydanie oferuje skuteczne przygotowanie do nowego egzaminu po ósmej klasie oraz bogaty zestaw materiałów wspierających nauczyciela w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Materiał został zmodyfikowany tak, aby ułatwić pracę z podręcznikiem, w którym uczeń nie może pisać i efektywnie wykorzystać czas na lekcji. W nowych materiałach ćwiczeniowych z kodem dostępu do Online Practice uczeń znajdzie również więcej ćwiczeń do pracy w domu.
Poradnik zawiera ćwiczenia praktyczne dla nauczycieli i rodziców do wykorzystania podczas pracy z uczniem, aby stymulować jego rozwój i pozwolić osiągnąć sukces edukacyjny. Docelowa grupa uczniów 4–6 klasa szkoły podstawowej. Główną cechą, którą wyróżnia proponowaną publikację jest to, że zawiera w przeważającej części praktyczne ćwiczenia, które rodzic sam może wykorzystać podczas wspólnej pracy nad zminimalizowaniem zaburzeń wynikających z dysleksji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?