Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
The Workbook offers learners additional practice for every unit of the Student's Book, for homework or self-study.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been completely updated with new texts, topics and digital resources.
Student's Book A (with Online Practice) contains units 1-7 from the Student's Book and is ideal for short courses. The new Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice at home.
Headway 5th edition provides fresh, relevant English instruction needed for success today.
Headway and its award-winning authors, Liz and John Soars, are names that have become synonymous with English Language teaching and learning. Teach with Headway's perfectly-balanced grammar and skills syllabus, based on the course's world-renowned methodology.
Headway 5th edition retains the course's trusted methodology and has been updated with new texts, topics and digital resources.
The Student's Book provides all the language and skills students need to improve their English, with grammar, vocabulary, and skills work in every unit. New Online Practice is fully integrated with the course material, ensuring relevant and useful practice outside the classroom.
English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji.Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy.Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.Co zostało dodane w czwartym wydaniu?Nowe i uaktualnione teksty, tematy i nagrania spełniają oczekiwania nauczycieliNowe Teacher's Resource Centre wszystkie materiały zgromadzone w jednym miejscu onlineNowe filmy video listening zintegrowane z materiałem lekcyjnym dodają dynamiki do lekcji i angażują uczniówNowe oprogramowanie na tablice interaktywne Classroom Presentation Tool ułatwia prowadzenie lekcji i zainteresowanie uczniów tematemNowe ćwiczenia interaktywne Online Practice umożliwiają nauczycielom monitorowanie, a uczniom - sprawdzanie własnych postępówNowe filmy Sound Bank zapewniają wzorowy model wymowy angielskich dźwięków, a interaktywna, filmowa opowieść o Robie i Jenny pozwala wziąć udział w ich historiiNagradzana aplikacja Say It pomaga w rozwijaniu prawidłowej wymowy, intonacji i akcentu.
The English File fourth edition Workbook reinforces what is learned in each English File lesson, and can be used as extra practice during class, or set as homework.
English File's unique, lively and enjoyable lessons are renowned for getting students talking. In fact, 90% of English File teachers we surveyed in our Oxford Impact Study found that the course improves students' speaking skills.
The English File fourth edition Workbook reinforces what is learned in each English File lesson, and can be used as extra practice during class, or set as homework.
XXI wiek to czas społecznych i technologicznych wyzwań stojących przed polskim społeczeństwem, które w sensie demograficznym bardzo się starzeje. Problem ten nie jest typowo polską specyfiką. Dotyczy także wielu innych krajów zachodnioeuropejskich i pozaeuropejskich.Publikacja ""Wspieranie sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów w perspektywie logopedii gerontologicznej"" poświęcona jest problematyce badań gerontologopedycznych, zogniskowanych na zagadnieniu sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów. Starzejących się fizjologicznie lub też z niewielką deterioryzacją poznawczą.
The English File fourth edition Workbook reinforces what is learned in each English File lesson, and can be used as extra practice during class, or set as homework.
NOWE i zaktualizowane teksty, tematy i zadania, które sprawiają, że uczniowie chcą mówić po angielsku. Uczniowie budują zaufanie, aby komunikować się ze sprawdzoną równowagą gramatyki, słownictwa, wymowy i umiejętności w każdym pliku. Każda książka ucznia ma dostęp do nowej praktyki online, która jest bezpośrednio powiązana z każdą książką ucznia. Angielski plik teraz integruje NOWE czynności do słuchania wideo w każdym parzystym pliku. Te krótkie filmy dokumentalne i dramaty sprawiają, że czas zajęć jest bardziej dynamiczny i ekscytujący. NOWE interaktywne filmy połączone z praktycznymi sekcjami języka angielskiego pozwalają uczniom nagrywać siebie i odtwarzać nagranie z myślą o ćwiczeniach mówienia poza klasą.
The English File fourth edition Workbook reinforces what is learned in each English File lesson, and can be used as extra practice during class, or set as homework.
English File's unique, lively and enjoyable lessons are renowned for getting students talking. In fact, 90% of English File teachers we surveyed in our Oxford Impact Study found that the course improves students' speaking skills.
The Workbook gives students further Grammar, Vocabulary, and Pronunciation practise from each lesson.
Opportunities for students to practise all the language from the Practical English lessons.
NEW 'Can you remember?' sections to refresh and consolidate learning as students move through the course.
NOWE i zaktualizowane teksty, tematy i zadania, które sprawiają, że uczniowie chcą mówić po angielsku. Uczniowie budują zaufanie, aby komunikować się ze sprawdzoną równowagą gramatyki, słownictwa, wymowy i umiejętności w każdym pliku. Każda książka ucznia ma dostęp do nowej praktyki online, która jest bezpośrednio powiązana z każdą książką ucznia. Angielski plik teraz integruje NOWE czynności do słuchania wideo w każdym parzystym pliku. Te krótkie filmy dokumentalne i dramaty sprawiają, że czas zajęć jest bardziej dynamiczny i ekscytujący. NOWE interaktywne filmy połączone z praktycznymi sekcjami języka angielskiego pozwalają uczniom nagrywać siebie i odtwarzać nagranie z myślą o ćwiczeniach mówienia poza klasą.
The English File fourth edition Workbook reinforces what is learned in each English File lesson, and can be used as extra practice during class, or set as homework.
English File's unique, lively and enjoyable lessons are renowned for getting students talking. In fact, 90% of English File teachers we surveyed in our Oxford Impact study found that the course improves students' speaking skills.
NEW and updated texts, topics, and tasks that make students want to speak in English.
Students build confidence to communicate with a proven balance of Grammar, Vocabulary, Pronunciation and skills in every File.
Each Student's Book comes with access to new Online Practice that is directly linked to each Student's Book.
English File now integrates NEW video listening activities in to each even numbered File. These short documentaries and dramas make class time more dynamic and exciting.
NEW interactive videos linked to Practical English sections allow students to record themselves and play the recording back for out-of-class speaking practice.
NEW Sound Bank Videos videos bring English File's unique Sound Bank to life.
Wydanie Pamiętnika Czarnego Noska kompletne bez skrótów i cięć w treści. Wtym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - pewniak na teście,czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danejlektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach ina klasówkach. Zawiera bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone,ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera planwydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystykibohaterów.Czarny Nosek to sympatyczny pluszowy miś, którego właścicielkąjest mała dziewczynka - Małgosia. Miś jest ciekawski, wesoły i przyjaźnienastawiony do wszystkich. Razem z Małgosią poznaje miejskie życie, aleprawdziwa przygoda zaczyna się dopiero wtedy, gdy gubi się i trafia na wieś, doprawdziwego dzikiego lasu, a potem w góry. Nowe znajomości, nowe miejsca, tylenowych doświadczeń... Wybierzcie się i Wy w podróż po Polsce z Czarnym Noskiem,a na pewno nie będziecie się nudzić!Ponadczasowa, znana wielu pokoleniomksiążka Janiny Porazińskiej po raz pierwszy w wydaniu lekturowym zopracowaniem! Uczeń znajdzie tu opisy bohaterów, streszczenie akcji,wyjaśnienie problematyki, plan wydarzeń - a wszystko prostym językiem,zrozumiałym dla najmłodszych uczniów.Zapraszamy do lektury!
Poradnik zawiera propozycje programów zajęć socjoterapeutycznych przygotowanych przez praktyków, którzy na co dzień w swojej pracy zawodowej stosują metodę socjoterapii.
Pierwszy z programów autorstwa Justyny Kulik – Do biegu, motywacja – start! – ma na celu rozwijanie motywacji do nauki oraz zainteresowań u dzieci ze szkoły podstawowej. Autorka realizując program, skorzystała z założeń metody projektu i wykorzystała elementy filmoterapii w pracy z grupą.
Również Joanna Bartecka podjęła próbę podnoszenia motywacji do nauki i rozwijania zainteresowań, jednakże u młodzieży w wieku gimnazjalnym (14–16 lat). W programie, podobnie jak wspomniana Justyna Kulik, wykorzystała metodę projektu i elementy filmoterapii ze starszą wiekowo grupą. Założeniem programu było także wzmocnienie rozwoju osobistego uczestników zajęć oraz postrzegania siebie i swoich możliwości na tle grupy rówieśniczej.
Autorkami kolejnego programu socjoterapeutycznego są Elżbieta Chmielecka-Wróbel oraz Ewa Pacucha. Program pt. Podróż do Krainy Czujątek przeznaczony jest dla dzieci w wieku 10–12 lat, a jego celem jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie z emocjami oraz rozwijanie empatii. Program był realizowany w grupie chłopców, którzy prezentowali nieakceptowane społecznie sposoby radzenia sobie z przykrymi emocjami, najczęściej w postaci zachowań agresywnych skierowanych na rówieśników.
Z kolei Sylwia Lubas podjęła w programie pt. Mediacja drogą do porozumienia próbę rozwijania umiejętności rozwiązywania konfliktów na drodze mediacji szkolnych u dzieci w wieku 11–13 lat. Celem prezentowanego programu jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i umiejętności współpracy w sytuacji rozbieżności dotyczących interesów czy poglądów. Program ma w swym założeniu dostarczyć podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji szkolnych jako konstruktywnego sposobu rozwiązywania konfliktów.
W rozdziale piątym Sylwia Huczuk-Kapluk zaprezentowała rozważania dotyczące znaczenia oddziaływań socjoterapeutycznych i możliwości ich wykorzystania w pracy z nieletnimi, którzy na podstawie postanowienia sądu zostali skierowani do ośrodków kuratorskich. Autorka podkreśla, że socjoterapia odgrywa istotną rolę w projektowaniu oddziaływań prowadzonych wobec tej grupy dzieci i młodzieży przejawiającej zaburzenia zachowania oraz symptomy demoralizacji, wśród których znajduje się między innymi niska motywacji do nauki, brak zainteresowań, absencja itp.
Ostatni z programów autorstwa Aleksandry Kin pt. Świat beze mnie nie będzie idealny adresowany jest do nieletnich uczęszczających na zajęcia do ośrodka kuratorskiego, a jego celem głównym jest przede wszystkim podnoszenie samooceny i poczucia własnej wartości. Program stworzono z myślą o osobach, pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych i przejawiających agresywne lub wycofujące się zachowania, różnego typu zaburzenia emocjonalne, niepotrafiących nawiązywać konstruktywnych relacji rówieśniczych, łamiących szkolny regulamin oraz mających problemy ze środkami psychoaktywnymi, ponieważ taka młodzież jest kierowana przez sądy rodzinne do ośrodków kuratorskich.
Poradnik stanowi inspirację w pracy wychowawców, nauczycieli, terapeutów, pedagogów i psychologów oraz wszystkich osób, które są zainteresowane socjoterapią i jej możliwościami.
Obowiązkowa pozycja dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego
PDM-2. Podręcznik diagnozy psychodynamicznej został opracowany przez klinicystów i badaczy reprezentujących tradycję psychoanalityczną. Przedstawiony w nim model diagnostyczny uwzględnia trzy wymiary funkcjonowania jednostki: wzorce osobowości (oś P), profile funkcjonowania psychicznego (oś M) oraz sposoby doświadczania objawów (oś S). Stworzony z myślą o opracowaniu przypadku i planowaniu terapii, PDM-2 może służyć klinicystom jako ugruntowana empirycznie alternatywa systemów DSM i ICD lub jako ich dopełnienie. Autorzy systematycznie omawiają problemy zdrowia psychicznego w okresie niemowlęctwa, dzieciństwa, adolescencji, dorosłości i starości, biorąc pod uwagę postępy kliniczne, empiryczne i metodologiczne, jakie dokonały się w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Ilustracją omawianych zagadnień są liczne opisy przypadków, w tym pełne profile PDM-2. Ponadto w całej książce przedstawiono szczegółowe porównania PDM-2 z systemami klasyfikacyjnymi DSM-5 i ICD-10-CM.
Pierwszy tom PDM-2 jest poświęcony funkcjonowaniu osobowości i problemom psychicznym w okresie dorosłości oraz w wieku podeszłym. U osób dorosłych osobowość jest oceniana przed funkcjonowaniem psychicznym, u osób starszych natomiast kolejność ta jest odwrotna, ponieważ ocena adaptacji do różnych aspektów starzenia się (oś M) staje się w tym okresie ważniejsza niż ocena tendencji osobowościowych (oś P). PDM-2 jest pierwszym systemem klasyfikacyjnym uwzględniającym specyfikę wieku podeszłego. Ze względu na niedostatek badań psychodynamicznych dotyczących tego stadium życia, część ta w dużej mierze opiera się na obserwacjach klinicznych.
„PDM-2 dał wreszcie klinicystom »taksonomię ludzi« zamiast »taksonomii zaburzeń«. Chociaż już pierwsze wydanie było monumentalnym osiągnięciem, drugie robi jeszcze większe wrażenie”.
Morris N. Eagle, Ph.D., A.B.P.P., instruktor, School of Graduate Psychology, California Lutheran University
„Mistrzowskie dzieło… Redaktorzy pozyskali czołowych przedstawicieli tej dziedziny z różnych stron świata do stworzenia tego ważnego podręcznika”.
Miriam Steele, Ph.D., Department of Psychology, The New School for Social Research
Vittorio Lingiardi, M.D. jest profesorem psychologii dynamicznej i byłym dyrektorem programu psychologii klinicznej na Sapienza University of Rome. Jego zainteresowania koncentrują się na zagadnieniach diagnozy i leczenia zaburzeń osobowości, na badaniach nad procesem i skutecznością psychoanalizy czy psychoterapii oraz na problematyce tożsamości płciowej i orientacji seksualnej. Jest autorem wielu prac z tych dziedzin, w tym artykułów publikowanych m.in. w: „The American Journal of Psychiatry”, „Contemporary Psychoanalysis”, „The International Journal of Psychoanalysis”, „Psychoanalytic Dialogues”, „Psychoanalytic Psychology”, „Psychotherapy”, „Psychotherapy Research” oraz „World Psychiatry”.
Nancy McWilliams, Ph.D., A.B.P.P. jest profesorem wizytującym w Graduate School of Applied and Professional Psychology na Rutgers University – stanowym uniwersytecie New Jersey; prowadzi też prywatną praktykę we Flemington w New Jersey. Zasiada w komitecie redakcyjnym „Psychoanalytic Psychology” i jest autorką książek poświęconych psychoterapii, w tym podręcznika Opracowanie przypadku w psychoanalizie. Jest honorowym członkiem Amerykańskiego Towarzystwa Psychoanalitycznego; była stypendystką w Instytucie Eriksona w Austen Riggs Center w Stockbridge w stanie Massachusetts. Laureatka licznych nagród w środowisku psychologicznym, uznana przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne za „wybitnego lidera w dziedzinie psychologii”.
Szczegółowe i przystępnie napisane streszczenie wraz z omówieniem problematyki zgodnie z aktualnym programem nauczania. Opracowanie zawiera również m.in.: plan wydarzeń, charakterystykę bohaterów, przykładowe wypracowania, istotne cytaty, ciekawe i różnorodne zadania sprawdzające. Pomoc w przygotowaniu do lekcji i sprawdzianów. Treść opracowania konsultowana z nauczycielami języka polskiego z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Rozmówki angielskie nauczą Cię posługiwania się tym językiem w codziennych sytuacjach. Znajdziesz tu najpopularniejsze zwroty i wyrażenia. Książkę uzupełniają zabawne ilustracje, krótkie dialogi oraz ciekawostki z krajów anglojęzycznych.Dostępne w formie plików do ściągnięcia nagranie z obszernym komentarzem lektora pomoże w zrozumieniu zasad i ćwiczeniu ich zastosowania w codziennych sytuacjach.Zamówienia prosimy składać w mailu zwrotnym.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?