Auto. Wimmelbuch (wersja ukraińska)
-
Autor: Seidel Stefan
- ISBN: 9786177395002
- EAN: 9786177395002
- Oprawa: kartonowa
- Wydawca: Artbooks
- Format: 335x256mm
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,43złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,18 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zaglądając do tego Wimmelbucha widać, jak wiele ciekawych rzeczy dzieje się wokół. Spójrz, nowe samochody są rozładowywane w pobliżu salonu samochodowego. Co to jest? Samochód wyścigowy wykonuje ostry zakręt! Ale na budowie szaleją prace i tu też nie ma mowy bez maszyn. Książka zawiera ponad 30 opowieści o różnych rodzajach transportu. Nie znajdziesz go nigdzie: na zatłoczonych ulicach miasta, na krętym torze wyścigowym, w malowniczej okolicy, a nawet nocą na stacji benzynowej. Znajdź wszystkie samochody - a staniesz się prawdziwym koneserem motoryzacji! Dlaczego warto kupić: · 0–2 lata. Rozpocznij grę od jednej tury, aby dziecko nie zmęczyło się nadmiarem informacji. Zapoznaj się z tematyką książki, zwróć uwagę na jej wielkość i kolorystykę. Pokaż i wyraźnie nazwij przedmioty i postacie. W ten sposób dziecko będzie poznawać otaczający świat i rozwijać słownictwo. Różne historie na jednej rozkładówce można wymyślać przez cały tydzień. · 3 lata. W tym wieku dziecko jest w stanie przyswoić większą ilość informacji, dłużej się skoncentrować. Możesz wspólnie wymyślić już bardziej złożone historie, a także zapamiętać i znaleźć bohaterów, o których mówiono wcześniej. W ten sposób dziecko wytrenuje pamięć i spostrzegawczość. Zwracaj szczególną uwagę na małe rzeczy. Proponują nowe działki. Zacznij liczyć krok po kroku: poproś dziecko, aby określiło, ile małp lub żółtych samochodów znajduje się na stronie. · 4 lata. Od prostych liczb możesz przejść do bardziej złożonych problemów. W tym wieku ważne jest, aby dziecko nauczyło się nawiązywać związki przyczynowo-skutkowe i rozwijać sferę emocjonalną. Jeśli strona przedstawia trudną sytuację lub niefortunny incydent, zaproponuj dziecku samodzielne znalezienie wyjścia, ale bądź gotów zasugerować kilka możliwych opcji. · 5–6 lat. Umiejętność napisania opowiadania na podstawie obrazków jest ważnym wskaźnikiem gotowości szkolnej. Zachęć dziecko do stworzenia własnej historii. Wymyśl dla niego nazwę i zapisz ją. Zwróć uwagę na to, czym interesuje się dziecko i o czym fantazjuje. Pomóż rozwijać słownictwo, sugerując synonimy!