KATEGORIE [rozwiń]

157,38 zł
260,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 157,14 zł

47,24 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł

6,58 zł
9,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,99 zł

6,58 zł
9,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,99 zł

14,46 zł
21,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,99 zł

6,58 zł
9,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,99 zł

14,46 zł
21,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,99 zł

19,42 zł
27,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,09 zł

123,54 zł
144,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,29 zł

42,24 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł

50,62 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,62 zł

17,20 zł
28,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,99 zł
Okładka książki Skuteczna rekrutacja 2.0

69,00 zł 51,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł

Jeśli zastanawiasz się, jak wygląda dzisiejszy rynek pracy lub jak pozyskiwać najlepsze talenty do swoich organizacji, to znaczy, że jesteś na ścieżce skutecznych rekrutacji.A jeśli chcesz dowiedzieć się, jak dotrzeć z ofertą pracy do właściwych kandydatów i jak w pełni wykorzystać potencjał rozmowy rekrutacyjnej koniecznie przeczytaj tę książkę.W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby pracodawców, pracowników i kandydatów powstała książka Skuteczna rekrutacja 2.0. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich uczestników rynku pracy pracodawców dbających o pracowników i swój wizerunek, rekruterów odpowiedzialnych za poszukiwanie talentów, a także kandydatów aktywnych uczestników procesów rekrutacyjnych. Autorami książki są pracownicy i menadżerowie Hays Poland praktycy kilkunastu specjalizacji, którzy co dzień spotykają się z pracodawcami i pracownikami w procesie rekrutacji, mierząc się tym samym z wyzwaniami dyktowanymi przez rynek pracy. Eksperci Hays Poland, bazując na swoich doświadczeniach, przygotowali kompendium wiedzy, które pozwala budować trwałą przewagę konkurencyjną, zarówno z perspektywy pracownika, jak i organizacji.Pierwsza część publikacji skierowana jest do kandydatów oraz pracowników, rozważających poszukiwanie bądź zmianę pracy. W praktyczny sposób odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące strategii poszukiwania pracy, przygotowania CV, rozmowy rekrutacyjnej oraz oceny i negocjowania warunków oferty.W części kierowanej do pracodawców przyglądamy się współczesnym strategiom rekrutacji i narzędziom wspierającym ten proces, technologiom oraz mediom społecznościowym, zajmującym coraz więcej miejsca w rekrutacji, a także sile przyciągania firm budowanej na fundamencie EVP. Koncentrujemy się na przedstawieniu różnorodności pracowników oraz dopasowaniu ofert pracy do indywidualnych potrzeb kandydatów.Zapraszamy do inspirującej lektury i życzymy skutecznych procesów rekrutacyjnych!ATUTY PUBLIKACJI: Kompleksowo omawia zagadnienia związane z rekrutacja zarówno dla pracodawców jak i dla pracowników!
Okładka książki Jak odzyskać utraconą skuteczność

69,00 zł 63,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,85 zł

Produktywność, efektywność, skuteczność … to słowa odmieniane w firmach przez wszystkie przypadki. Żyjemy w czasach dynamicznych zmian. Ich konsekwencje dotykają każdego sektora i każdej firmy na świecie. Jak odpowiedzialnie zarządzać biznesem w XXI wieku, gdy trzeba konkurować relacjami i innowacjami, a ciągły rozwój otoczenia wymusza na firmach fundamentalne w swoich zasadach transformacje? Książka Marii Magdaleny Gulewicz „Jak odzyskać utraconą skuteczność”, identyfikuje te złożone problemy i pokazuje, jak je adekwatnie oraz odpowiedzialnie rozwiązać. Zmiana paradygmatu w biznesie. Globalizacja i postęp technologiczny przyczyniły się do ogromnego rozwoju przedsiębiorstw w zakresie sposobów organizacji i metod zarządzania. Przeobrażenia te pociągnęły za sobą ewolucję znaczenia pracy oraz innych aspektów w życiu człowieka. Jednak wraz z nastaniem ery 24/7, dotychczasowe prorozwojowe podejście oraz modele biznesowe - budowane na wydajności, maksymalizacji zysku, optymalizacji kosztów, utrzymaniu przewagi konkurencyjnej - utraciły swoją efektywność. Firmy, aby przywrócić swój kurs, zaczęły zwracać się ku takim działaniom, które niegdyś stanowiły o ich sukcesie. Intensyfikacja stosowanych przez lata metod doprowadziła do sytuacji, gdy tradycyjne modele biznesowe stały się wręcz niebezpieczne dla biznesu, a przy braku umiaru i odpowiedzialności również dla samego społeczeństwa. Przeciążeni, zmęczeni i zestresowani presją na wyniki pracownicy są tak wydrenowani z energii życiowej, że ich produktywność i jakość pracy spadają, a brak czasu na rodzinę, zaspokajanie swoich potrzeb czy realizowanie aspiracji potęgują frustrację. Wyznawania, przed którymi dzisiaj stanęły zarządy firm, są konsekwencją splotu kilku istotnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu zarówno biznesu, jak i ludzi. Możemy mówić o paradoksie efektywności pracy, kiedy firmy chcąc budować zaangażowanie pracownika doprowadzają do szybkiego wypalenia zawodowego – mówi Maria Magdalena Gulewicz, autorka książki „Jak odzyskać utraconą skuteczność”. Wysoką jakość życia uzyskujemy dzięki równoważeniu aktywności pomiędzy kilkoma obszarami życia: pracując, realizując się jako rodzic, poświęcając czas swojej rodzinie oraz przyjaciołom, a także wspierając innych. Musimy jednak przede wszystkim znaleźć czas dla siebie: na odpoczynek, dbałość o zdrowie, hobby, rozwój osobisty i duchowy. Idea zachowania równowagi między pracą a życiem jest zorientowana na integrację obszaru zawodowego i pozazawodowego, a nie - jak to się zwykło uważać - na podtrzymywaniu tradycyjnego modelu, w którym oba obszary są odseparowane. Celem jest wsparcie ludzi w realizowaniu się w każdej ze sfer życia, dając im pełnię satysfakcji oraz wpływając na ich rozwój w ujęciu holistycznym. Zaspokajanie wielowymiarowych potrzeb pracowników warunkiem rozwoju firm. Publikacja Marii Magdaleny Gulewicz koncentruje się na wnikliwej analizie sytuacji rynkowej oraz przyczynach, które doprowadziły firmy do utracenia efektywności. Opisuje czym jest wydajność i przywraca należne miejsce w skali biznesowych priorytetów potrzebom pracowników. Ich zaspakajanie ma kluczowe znaczenie dla jakości życia oraz osiąganych rezultatów tych jednostkowych, a co za tym idzie również i firmowych. Książka koncentruje się wreszcie na obszarach odpowiedzialności i jej kluczowej roli dla współczesnego biznesu. Prezentując podstawy funkcjonowania zdrowych firm, wskazuje na konieczność zmiany kierunku rozwoju biznesu na bardziej zrównoważony.
Okładka książki Nowoczesne biuro rachunkowe wyd.4

89,00 zł 82,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,36 zł

Prowadzenie biura rachunkowego w ostatnich latach wiąże się z coraz to nowymi wyzwaniami. Stosowany w czasie epidemii COVID-19 model pracy zdalnej okazał się zaskakująco skuteczny i wiele firm wprowadziło tę formę na stałe. W praktyce oznacza to korzystanie w szerokim zakresie z rozwiązań elektronicznych i przejście na komunikację internetową, co wymaga nowych kompetencji. Po doświadczeniach z tzw. Polskim Ładem wiele wskazuje na to, że biura rachunkowe będą musiały brać na siebie ciężar rozpoznania bojem kolejnych wariantów podatkowych rewolucji. Jest to równocześnie szansa dla tych podmiotów, ponieważ coraz częściej przedsiębiorcy kapitulują w kwestii samodzielnego prowadzenia rozliczeń księgowych oraz podatkowych i decydują się na korzystanie z usług profesjonalistów. Z początkiem 2024 r. biura rachunkowe stanęły przed kolejnymi wyzwaniami, a wśród nich – dalszym wzrostem kosztów świadczenia usług czy ryzykiem istotnego spowolnienia gospodarczego. W tej sytuacji wielu księgowych i właścicieli biur rachunkowych zadaje sobie pytania o to, gdzie powinna zmierzać księgowość i jakim wyzwaniom trzeba będzie sprostać w najbliższej i dalszej przyszłości. Konkretny wymiar tych wątpliwości sprowadza się m.in. do kwestii: ? Jak odnaleźć się w nowej sytuacji rynkowej? ? Jakie ryzyka i odpowiedzialność są związane z prowadzeniem biznesu księgowego w obecnych realiach? ? Czy biuro jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom, aby prowadzić działalność zgodnie z przepisami prawa? ? Jakie rozwiązania wdrożyć, aby zapewnić atrakcyjne ceny dla klienta, a jednocześnie świadczyć usługi na odpowiednio wysokim poziomie? ? Jaki model pracy biura rachunkowego będzie najlepszy i przyszłościowy – czy przejść na pracę zdalną i zrezygnować z wynajmu lokalu? ? Jakie wyzwania i korzyści niesie za sobą wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur w biurach rachunkowych? Efektem analizy tych zagadnień jest właśnie niniejsza książka. Jej Autorzy dostarczają Czytelnikowi informacji pozwalającej udzielić odpowiedzi na tak postawione pytania. Doradzają, jak powinna funkcjonować nowoczesna księgowość w 2024 r. oraz w niedalekiej przyszłości, aby przyciągać klientów i spełniać wymagania stawiane przez prawo.
Okładka książki ZFŚS Zasady tworzenia i prowadzenia

84,00 zł 77,73 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,73 zł

Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych jest przeznaczony na: finansowanie działalności socjalnej organizowanej na rzecz osób uprawnionych do korzystania z funduszu, dofinansowanie zakładowych obiektów socjalnych oraz tworzenie zakładowych żłobków, klubów dziecięcych, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego. Zasady tworzenia przez pracodawców tego funduszu i zasady gospodarowania jego środkami określa ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Fundusz tworzy się z corocznego odpisu podstawowego, naliczanego w stosunku do przeciętnej liczby zatrudnionych. Poradnik "ZFŚS. Zasady tworzenia i prowadzenia" jest pomocnym kompendium dla osób zajmujących się rozliczeniami kadrowo-płacowymi w podmiotach prowadzących działalność socjalną. Wyjaśniono w nim wiele szczegółowych oraz specyficznych dla różnych branż kwestii związanych z utworzeniem oraz funkcjonowaniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Z opracowania można się m.in. dowiedzieć: którzy pracodawcy są zobowiązani do tworzenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, jak również pod jakimi warunkami mogą oni z niego zrezygnować, jak obliczyć odpis na zfśs, jak prawidłowo gospodarować środkami funduszu, na jakich zasadach świadczenia z zfśs są opodatkowane i oskładkowane. Najtrudniejsze zagadnienia zostały przedstawione na przykładach. Jest to obowiązkowa lektura dla osób zajmujących się rozliczeniami kadrowo-płacowymi w podmiotach prowadzących działalność socjalną, a także członków zakładowych komisji socjalnych. Zawarte w książce wyjaśnienia zainteresują również członków związków zawodowych.
Okładka książki Podróże slużbowe 2025 Podatki 6/2024

44,90 zł 41,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,88 zł

"Podróże służbowe 2025" to publikacja, która powinna się znaleźć w każdym dziale kadr i HR. To przystępne i wyczerpujące opracowanie pomoże w pracy specjalistom z zakresu kadr i płac, kadrowym i księgowym. Zainteresuje też pracodawców oraz biura rachunkowe, które prowadzą obsługę w tym zakresie. Czytelnik dowie się z tej publikacji: jak prawidłowo sporządzić regulamin podróży służbowych, kiedy mamy do czynienia z podróżą służbową, jakie okresy podróży służbowej zaliczamy do czasu pracy, jak rozliczać delegację krajową po zmianach przepisów, jak rozliczać zagraniczne podróże służbowe. Podróż służbowa polega na wykonywaniu na polecenie pracodawcy zadania służbowego poza miejscowością, w której znajduje się stałe miejsce pracy pracownika lub w której znajduje się siedziba pracodawcy. Z tego tytułu pracownikowi przysługują należności na pokrycie kosztów związanych z tą podróżą. Są to diety oraz zwrot kosztów przejazdów, dojazdów środkami komunikacji miejscowej, noclegów oraz innych niezbędnych udokumentowanych wydatków. Prawidłowe dokumentowanie oraz rozliczanie kosztów podróży służbowych i związanych z nimi wydatków często sprawia kłopoty służbom kadrowo-płacowym.
Okładka książki Wielkie śmiałe cele czyli jak inspirować siebie..

59,00 zł 54,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,60 zł

Czy warto w życiu postawić wszystko na jedną kartę? Jak to jest być sobie sterem, żeglarzem i okrętem? Jak znaleźć w życiu wielki, śmiały cel? O swojej drodze i swoich wyborach w autobiografii edukacyjno-poradniczej opowiada Ryszard Pieńkowski.Autor przedstawia realia tworzenia firmy w Polsce lat 80. XX wieku oraz doświadczenia zdobyte przez ponad 30 lat kierowania przedsiębiorstwem na konkurencyjnym rynku. Do tego dokłada praktykę z ponad 50 lat zarządzania ludźmi.Dzięki temu powstało swego rodzaju studium przypadku uzupełnione bogatym zbiorem 114 porad i 140 przykładów z zakresu marketingu i zarządzania, przydatnych przedsiębiorcom, szefom firm i wszelkich innych organizacji oraz menedżerom.Ryszard Pieńkowski założyciel i właściciel Infor PL, jednego z największych w kraju dostawców informacji gospodarczej i prawnej. Twórca Dziennika Gazety Prawnej marki znajdującej się w pierwszej dwudziestce na liście 500 najbardziej wartościowych polskich marek. Założyciel ponad 100 czasopism i biuletynów specjalistycznych, które wydawane były w trakcie 34 lat działalności firmy.Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przez 10 lat obecny na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika Wprost. Menedżer z 50-letnim doświadczeniem w kierowaniu ludźmi. Obecnie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Infor PL zajmuje się badaniami i rozwojem oraz strategią firmy, a także kapitałem ludzkim.Strona autora ryszardpienkowski.pl
Okładka książki Menedżer kontra lider czyli o świadomym rozwoju zawodowym

89,00 zł 82,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,36 zł

Nie każdy lider sprawdzi się w każdej organizacji, ale też nie zawsze sprawny menedżer odnajdzie się w każdej firmie. Jest to o tyle istotne dla nas samych, że wchodząc na ścieżkę rozwoju zawodowego związaną z pełnieniem funkcji przełożonego, wkraczamy na prawdziwe pole minowe. Jeśli nie wiemy, czy mamy predyspozycje do roli lidera bądź menedżera, to kariera w tym obszarze może nas dużo kosztować. Co zatem należałoby zrobić? Przede wszystkim popracować nad świadomością własnych predyspozycji i kompetencji. Planowanie kariery opiera się na takiej świadomości.Nie przypadkiem mówi się o tym, że najważniejszą inwestycją, którą powinien zrobić każdy przełożony (bądź osoba aspirująca do tej funkcji), jest zbudowanie własnego planu rozwojowego. Temu właśnie jest poświęcona ta książka. Z założenia ma ona pomóc w świadomym budowaniu swojej pozycji jako menedżera i/lub lidera. Nie jest to jednak uniwersalny przewodnik, który za nas zbuduje ścieżkę działań. Zawiera jednak pewne ramy, analizy, narzędzia, które mogą w tym pomóc. Na ile je wykorzystamy, to już zależy wyłącznie od nas.Rekomendacje:Książka przedstawia z jednej strony dorobek autora i jego subiektywne spojrzenie na sytuację polskich menedżerów i liderów. Z drugiej jednak, widać w niej wpływ doświadczeń i wiedzy autora z pracy w międzynarodowych środowiskach. To sprawia, że publikacja zawiera całkiem świeże spojrzenie na rolę lidera i menedżera, choć tytuł książki nieco przewrotnie stawia ich w opozycji.Autor bardzo trafnie porusza też jeden z największych problemów, jakim jest odnalezienie się dobrego fachowca, menedżera, lidera w nowej firmie, w nowym otoczeniu zawodowym. Oczekiwania wobec liderów są bowiem obecnie zgoła inne niż jeszcze kilka lat temu.Książka zawiera bogactwo cennych wskazówek wyjaśniających w prosty sposób, jak przełamać pewne stereotypy na temat dotychczasowej roli szefa. Pomaga spojrzeć na nasze kompetencje i ocenić, które z nich możemy w prosty sposób rozwinąć. W przyjazny sposób pokazuje różne życiowe sytuacje, z którymi mają do czynienia liderzy i menedżerowie obecnych czasów w zmieniających się organizacjach i w zderzeniu z oczekiwaniami przedstawicieli nowego pokolenia.Polecam!Małgorzata KrzyżowskaPartner, Aliant International Law Firm z siedzibą w ZurichuPublikacja polecana przez: Polskie Stowarzyszenie HR BP, HR Polska, BiznesTuba.pl
Okładka książki Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać..

45,00 zł 41,63 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł

Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora,zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą. Oprócz udzielania szczegółowych rad dotyczących postępowania z zespołem współpracowników, dążenia do samodoskonalenia i budowania sukcesu firmy zachęca do twórczego rozwijania pomysłów, do działania, tworzenia. Namawia do odwagi i determinacji w dążeniu do wyznaczonego celu. Do wytrwałości w działaniu oraz wyciągania twórczych wniosków z popełnianych błędów czy porażek. To bogaty zbiór porad i przykładów z zakresu marketingu i zarządzania, przydatnych przedsiębiorcom, szefom firm oraz menedżerom. Ryszard Pieńkowski - Twórca i właściciel Dziennika Gazety Prawnej Założyciel i właściciel Infor PL, jednego z największych w kraju dostawców informacji gospodarczej i prawnej. Twórca Dziennika Gazety Prawnej - marki znajdującej się w pierwszej dwudziestce na liście 500 najbardziej wartościowych polskich marek. Założyciel ponad 100 czasopism i biuletynów specjalistycznych, które wydawane były w trakcie 35 lat działalności firmy. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przez 10 lat obecny na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika Wprost. Menedżer z 50-letnim doświadczeniem w kierowaniu ludźmi. Obecnie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Infor PL zajmuje się badaniami i rozwojem oraz strategią firmy, a także kapitałem ludzkim. W publikacji wykorzystano treści pochodzące z autobiografii edukacyjno-poradniczej pt. "Wielkie śmiałe cele".
Okładka książki RODO ochrona danych osobowych Przewodnik po zmianach

129,00 zł 83,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,51 zł

Prezentujemy JEDYNĄ na rynku publikację, w której przedstawiono szczegółowe porównanie przepisów ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z nowymi przepisami, zawartymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Publikacja pozwoli zapoznać się oraz jak najszybciej wdrożyć nową regulację w swojej działalności. Zmiany przepisów zostały przedstawione w unikalnej, tabelarycznej formule. Publikacja zawiera: •tabelaryczne zestawienie treści przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i odpowiadających im – pod względem przedmiotu regulacji – przepisów nowego rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych; • wyjaśnienia i komentarze ekspertów do każdego zmienionego przepisu wraz z uzasadnieniem prawodawcy, jaki skutek wywiera poszczególna zmiana. Niniejsza publikacja adresowana jest zarówno do osób pełniących funkcje administratora danych w organach administracji rządowej i samorządowej, osób zarządzających, kierowników jednostek oraz ich pracowników, jak i do przedsiębiorców, którzy zobowiązani są do gromadzenia danych swoich petentów i klientów
Okładka książki Dylematy HR-owców Badanie case study Praktyczne komentarze

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz HR Polska Patronat medialny: Dziennik Gazeta Prawna, BiznesTuba.pl W tej książce swoimi doświadczeniami zechcieli się podzielić z Państwem doradcy, szefowie HR i specjaliści innych obszarów binzesowych takich firm jak: Volvo, Bosh, Credit Agricole Bank Polska SA, Luxoft, Kruk SA, PwC Poland&CEE, Provident, Travelplanet. Praca stanowi efekt synergii, który został uzyskany poprzez połączenie wiedzy i doświadczenia 17 specjalistów z obszaru zarządzania ludźmi. Głównym celem książki jest przedstawienie problemu jednocześnie w makroskali, poprzez przegląd badań, oraz mikroskali z perspektywy konkretnego przypadku, ze wskazaniem na cel, przebieg, bariery i wnioski. Książka porusza siedem istotnych obszarów HRM: zmiana - jako wartości każdej firmy i kluczowego czynnika sukcesu, dobór pracowników, ich rozwój, oceny i zaangażowania. Ostatni rozdział jest próbą przedstawienia obecnego stanu poziomu działów HR w Polsce i zarysowania ich kierunku rozwoju. Recenzja naukowa Książka „Dylematy HR-owców” jest poświęcona ważnemu problemowi budowanie zespołu pracowników (kapitału ludzkiego) w przedsiębiorstwie w kontekście tworzenia i zarządzania wartością firmy w zmieniającym się otoczeniu. W procesie tym istotną rolę pełnią pracownicy działu HR. Książka jest efektem współpracy menedżerów działów HR międzynarodowych korporacji w Polsce i naukowców. Stanowi udane połączenie teorii i praktyki. Złożone problemy zostały zaprezentowany w sposób kompleksowy, a omówienie poszczególnych zagadnień cechuje się klarownością i przystępnością. Książka może być polecona szerokiemu kręgu odbiorcom zarówno do samodzielnego studiowania i samokształcenia jak również jako lektura uzupełniająca na studiach i szkoleniach z zakresu zarządzania. Dr hab. Alina Daniłowska, profesor nadzwyczajny SGGW Recenzja „Dylematy HR-owców” to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce znaleźć inspirację i praktyczne narzędzia do zaplanowania i wdrożenia zmian. Autorzy w atrakcyjny i wnikliwy sposób przeprowadzają nas przez tematy ważne nie tylko dla HRu, ale i biznesu ogólnie. Bo czymże jest dojrzały HR, jak nie oczami i sercem biznesu; bo jak organizacje miałyby się rozwijać bez świadomego i odważnego HRu? Siedem rozdziałów to siedem wciągających historii o nas – HRowcach – i naszej codziennej pracy, o tym że każda strategia biznesowa potrzebuje naszego udziału i wsparcia. Szczerze polecam tę lekturę każdemu, kto chce budować mądre organizacje przyszłości. Monika Pakulska , Director of HR and Operations White & Case | M. Studniarek i Wspólnicy - Kancelaria Prawna sp.k.
Opakowanie E-zwolnienia i zasiłki

29,90 zł 24,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł

Z naszej publikacji dowiesz się m.in. jak zmienią się: •zasady wydawania zwolnień lekarskich tzw. e-zwolnienia, •sposób obliczania podstawy wymiaru zasiłków, •katalog osób uprawnionych do zasiłku macierzyńskiego, •przepisy dotyczące zasiłków opiekuńczych
Okładka książki Pomoc materialna o charakterze socjalnym dla uczniów i nauczycieli

53,00 zł 42,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

¦Pomoc materialna o charakterze socjalnym dla uczniów i nauczycieli ¦Pomoc materialna dla uczniów ¦Pomoc materialna dla nauczycieli
Opakowanie Usługi turystyczne

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

Poradnik „Usługi turystyczne” to zbiór wiedzy i praktycznych doświadczeń jak prowadzić działalność turystyczną oraz jak przestrzegać praw podróżnych. Poradnik przedstawia szereg istotnych wymogów dla przedsiębiorców turystycznych oferujących świadczenia na rzecz turystyki przede wszystkim celem zagwarantowania podróżnym bezpieczeństwa. Zawiera także wskazówki jak kształtować relacje umowne z podróżnym, i na co należy zwracać szczególną uwagę przekazując podróżnym informacje o świadczonych usługach turystycznych. Podróżni również odnajdą w Poradniku coś dla siebie. Piszemy o przysługujących im prawach, z których mogą skorzystać zawsze wtedy, gdy wykonanie usługi nie było zgodne z ich oczekiwaniami, w przypadkach takich sytuacji jak na odwołanie lub opóźnienie lotu, zgubienie bagażu czy zmiany miejsca pierwotnego zakwaterowania. Trochę przestrzeni poświęcamy także na zobowiązania podatkowe przedsiębiorców turystycznych. Branża turystyczna, ze względu na międzynarodowy obszar koncentracji swoich usług, posiada szczególne zasady rozliczeń podatkowych. Zwrócimy uwagę na najnowsze wyroki TSUE dotyczące opodatkowania zaliczek otrzymywanych przez biura podróży a także odliczania VAT od nabytych usług gastronomicznych i hotelowych.
Okładka książki Mistrz Brygadzista Lider Szefowie pierwszej linii

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Każdy pracownik na linii produkcyjnej powinien wiedzieć, w jaki sposób poprzez realizację swoich zadań przyczynia się do realizacji celów całej organizacji. Przekazanie odpowiedzialności w ręce pracowników bezpośrednio produkcyjnych i uprawnienie ich do samodzielnego podejmowania decyzji prowadzi do wzrostu zaangażowania, poczucia odpowiedzialności i w rezultacie do mobilizacji, by osiągali jak najlepsze wyniki. Z uwagi na silną korelację pomiędzy pracownikiem, maszyną, którą operuje, i jakością wytwarzanego produktu kluczowe jest zapewnienie dostępu do danych, jasne określenie tego, co działa, a co nie i zachęcanie ludzi do podejmowania decyzji na podstawie danych i faktów oraz przeprowadzania analizy przyczyn źródłowych problemów. Zadaniem lidera jest wspieranie ludzi w dążeniu do realizacji wyznaczonych im celów, motywowanie ich do podejmowania wysiłków, bycie coachem i tworzenie inspirujących warunków pracy. Książka podpowiada, w jaki sposób to zrobić. Zawiera wiele cennych wskazówek i przykładów pomocnych w pracy mistrza, brygadzisty i lidera zespołu. Jeżeli jesteś brygadzistą, mistrzem, liderem produkcji i wiesz, jak wiele zależy od Ciebie, aby Twój zespół był zaangażowany i skuteczny, ale nie wiesz, jak to osiągnąć, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele pomysłów, ćwiczeń i porad, które mogą Cię zainspirować i będziesz je mógł sprawdzić w praktyce. Książka „MISTRZ, BRYGADZISTA, LIDER - SZEFOWIE PIERWSZEJ LINII” skupia się przede wszystkim na obszarze tzw. kompetencji miękkich, które odgrywają kluczową rolę w pracy lidera produkcji. Dowiesz się z niej m.in.: Jak ważny jest autorytet lidera i jak go zbudować. W jaki sposób wdrażać nowego pracownika i instruować go na stanowisku pracy. Jak motywować pracowników, aby wzrastało ich zaangażowanie. W jaki sposób przeprowadzić zespół przez zmianę. Książka jest również przeznaczona dla HR-owców, którzy otrzymują gotowy poradnik. Dzięki niemu mogą zaopatrzyć liderów produkcji w niezbędną wiedzę i kompetencje, które pomogą im lepiej zrozumieć i skutecznie realizować wiele zadań.
Okładka książki Controlling w pytaniach i odpowiedziach

85,00 zł 68,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,67 zł

Jak wdrożyć system controllingu w przedsiębiorstwie - od czego zacząć, Jak zaprojektować koncepcję systemu controllingu, Jak w praktyce powinien wyglądać harmonogram wdrożenia controllingu, Jak przezwyciężać opory przy wdrażaniu controllingu W jaki sposób controlling może wpłynąć na jakość przedsiębiorstwa, Jak zatrudnić controllera w przedsiębiorstwie, Jak analizować koszty w ramach operacyjnej rachunkowości zarządczej, Jak poradzić sobie z problemem świadczeń wewnętrznych Jak przebiega proces tworzenia budżetu wpływów i wydatków
Okładka książki Wynagrodzenia i systemy motywacyjne

55,00 zł 35,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,96 zł

Prezentowana książka to kompleksowe opracowanie dotyczące wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z ustalaniem, obliczaniem i wypłacaniem wynagrodzeń. Publikacja nie tylko odpowiada na najczęściej stawiane pytania z zakresu praktyki wynagrodzeń, ale także dzięki licznym przykładom pomaga obliczyć np. wynagrodzenie chorobowe, urlopowe, ekwiwalent za urlop czy konkretne odprawy.
Opakowanie ENCYKLOPEDIA KADR I PŁAC

199,00 zł 160,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 160,77 zł

Specjalistyczna encyklopedia dla kadrowych, księgowych, prawników, specjalistów ds. kadr i płac, która pozwala na kompleksowe poznanie terminologii kadrowo-płacowej. „Encyklopedia kadr i płac” to unikatowe i czytelnie skonstruowane kompendium wiedzy, które zawiera hasłowe omówienie blisko 400 pojęć. Każde z haseł zaprezentowanych w encyklopedii składa się z: - definicji podstawowej - definicji występujących w 6 kategoriach tj. prawo pracy, wynagrodzenie, podatki dochodowe, ubezpieczenia, zasiłki oraz emerytury i renty. „Encyklopedia kadr i płac” uwzględnia wszystkie nowelizacje przepisów, a także orzecznictwo i najnowszą praktykę PIP i ZUS.
Okładka książki Leksykon controllera

75,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,59 zł

Proponowany w książce zbiór haseł pokrywa nie tylko obszar właściwy działalności własnej controllera w przedsiębiorstwie, ale także dyscyplin pokrewnych, m.in.. Rachunkowości zarządczej, zarządzania finansami, zarządzania strategicznego, systemów informacyjnych. Dobór pojęć obejmuje te koncepcje, które współczesny menedżer i controller powinni znać. Leksykon controllera przyczynia się przez to do budowania wspólnoty praktyki wśród controllerów, nie tylko poprzez dobór haseł, ale także przez wpływ na kształtowanie terminologii, jaka posługuje się współczesny controller. Z recenzji prof. AE dr hab. Wojciecha Czakona
Opakowanie 100 pytań o wynagrodzenia w 2015 r.

29,90 zł 24,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł

Publikacja zawiera odpowiedzi na wybrane trudne i kontrowersyjne pytania dotyczące m.in. ustalania wysokości wynagrodzenia za pracę, przyznawania i rozliczania świadczeń pozapłacowych, w tym z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, funduszu socjalno-bytowego i funduszu związków zawodowych, z uwzględnieniem najnowszych zmian przepisów, stanowisk urzędowych i orzecznictwa sądowego. „100 pytań o wynagrodzenia w 2015 r.” to kompleksowo opracowane (również w zakresie składek ZUS i podatku) najtrudniejsze zagadnienia, których znajomość jest niezbędna w codziennej pracy specjalisty ds. płac.
Opakowanie Nowe umowy zlecenia i inne umowy cywilnoprawne

29,90 zł 24,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł

W 2015 r. będą duże zmiany dotyczące m.in. zatrudniania pracowników na umowy na czas określony, oskładkowania umów Zlecenia. Publikacja szczegółowo omawia następujące zagadnienia: • Składkowanie umów Zlecenia po zmianach • Opodatkowanie przychodów z umów cywilnoprawnych • Oskładkowanie kontraktów menedżerskich na nowych zasadach • Plusy i minusy zawierania umów cywilnoprawnych • Wzory umów cywilnoprawnych Do publikacji jest dołączona płyta CD.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

6. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Okładka książki Siła czy moc w.4

32,69 zł
54,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj