KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Narzędzia tytanów

54,90 zł 43,35 zł


NARZĘDZIA,KTÓRE POMOGĄ CI OSIĄGNĄĆ SPRAWNOŚĆ, ZAMOŻNOŚĆ I MĄDROŚĆ Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. „Narzędzia tytanów” zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi. Z tej książki dowiesz się między innymi: Jak najlepiej zacząć dzień proponowaną przez Tony'ego Robbinsa metodą wprowadzania się w odpowiedni stan ducha i umysłu. Jak przejść do ofensywy we własnym życiu, korzystając z rad miliardera Chrisa Sakki. Jak Arnold Schwarzenegger wykorzystuje wojnę psychologiczną i jak zarobił miliony dolarów jeszcze zanim został gwiazdorem filmowym. Jak „Czarodziej z Hollywood” Robert Rodriguez przemienia słabości w zalety. Jak sobie radzić z komplikacjami i porażkami idąc za przykładem byłego komandosa Jocko Willinka. Jak pokonać strach i zdobyć pewność siebie wzorem Jamiego Foxxa. Jak wyszukiwać i testować nowe możliwości metodą ikony przedsiębiorczości Marka Andreessena. Jak zadawać pytania wzorem autora bestsellerów Malcolma Gladwella. Jak legendarny producent muzyczny Rick Rubin korzysta z sauny i zadaje muzykom drobne zadania domowe. Jak komik Mike Birbiglia doprowadził do tego, że prezydent Obama powiedział „kupa" (i jak rozmawiać z celebrytami). Jak poradzić sobie z blokadą twórczą, korzystając z rad Paolo Coelho, autora Alchemika (60 milionów sprzedanych egzemplarzy). Jak słynna nauczycielka medytacji Tara Brach akceptuje i wykorzystuje negatywne emocje. Jak rozwijać odporność psychiczną za pomocą trzech ćwiczeń polecanych przez emerytowanego generała Stanleya McChrystala. Jak jeden z pierwszych inżynierów Google Chade-Meng Tan odkrył tajemnicę szczęścia… …oraz wielu innych rzeczy. Ze wstępu: "W księgarniach można znaleźć wiele książek z wywiadami. Ta jest inna, ponieważ ja sam nie uważam siebie za autora wywiadów. Postrzegam siebie jako eksperymentatora. Jeśli nie mogę sprawdzić czegoś osobiście albo powtórzyć wyników w zagmatwanych realiach życia codziennego, nie jestem tym zainteresowany. Wszystko, co znajdziesz na kartach tej książki, zostało przeze mnie w jakiś sposób zweryfikowane, zbadane i zastosowane w życiu. Stosowałem dziesiątki opisanych taktyk i filozofii podczas trudnych negocjacji, w ryzykownych sytuacjach albo przy okazji ważnych transakcji biznesowych. Lekcje udzielone przez moich rozmówców pozwoliły mi zarobić miliony dolarów i oszczędziły mi daremnego wysiłku oraz niepotrzebnej frustracji. Sprawdzają się wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne". *** Timothy Ferriss został uznany przez magazyn „Fast Company” za jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów”, a magazyn „Forbes” umieścił go na liście „nazwisk, które trzeba znać”. Był wczesnym inwestorem i doradcą w znanych firmach (między innymi takich jak Uber, Facebook i Alibaba). Wydał trzy książki, które znalazły się na pierwszych miejscach list bestsellerów dzienników „New York Times” i „Wall Street Journal”: 4-godzinny tydzień pracy, 4-godzinne ciało i 4-godzinny szef kuchni. Ze względu na ogromną popularność jego podcastu Tim Ferriss Show (ponad 100 milionów pobrań) magazyn „Observer” i inne redakcje uznały go za odpowiednik Oprah Winfrey w segmencie audio.
Okładka książki Pocałuj tę żabę!

34,90 zł 27,56 zł


Pocałuj tę żabę! to książka dla wszystkich. Nawiązując tytułem do swojego międzynarodowego bestsellera Zjedz tę żabę!, w którym Żaba personifikowała wszelkiego rodzaju skłonności do zwlekania, Brian Tracy wraz z córką Christiną Tracy Stein, wziętą psychoterapeutką z Kalifornii, piszą o Żabach naszego życia.Tym razem chodzi jednak o inny rodzaj Żab, o te mianowicie, które tkwią w nas i które trzeba wyeliminować, jeśli chcemy, aby nasze życie miałosens, było udane i szczęśliwe. Punktem wyjścia jest znana bajka o Księciu zamienionym w Żabę przez złośliwą czarownicę i o Księżniczce, która całując Żabę, przywraca Księcia do jego pierwotnej postaci. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam albo zupełnie uniemożliwiają osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym. Tak jak Księżniczka musiała wyzwolić w sobie dużo odwagi, aby zdobyć się na pocałowanie brzydkiej, oślizgłej Żaby, tak i my musimy zdobyć się na wysiłek zastosowania odpowiednich strategii, aby raz na zawsze wyzbyć się negatywnych myśli i emocji.Autorzy analizują przyczyny negatywnych cech, myśli, emocji i kontaktów, które są zmorą wielu ludzi i które utrudniają nam osiągnięcie tego, co każdy z nas mógłby osiągnąć. Poszczególne rozdziały pomagają w odkryciu przyczyn tych kłopotów i podają konkretne rozwiązania. Brian Tracy opiera się na doświadczeniu zdobytym w czasie swoich spotkań z milionami uczestników jego seminariów, a jego córka na tysiącach godzin zajęć terapeutycznych. Razem tworzą doskonały duet. Krok po kroku prowadzą Czytelnika przez obszary zakłóceń w relacjach z innymi ludźmi, proponując szereg prostych ćwiczeń, które można od razu wprowadzić w życie i które warto zastosować, aby raz na zawsze zostawić za sobą Żaby naszego życia i osiagnąć szczęście i równowagę duchową.
Okładka książki Menedżer skuteczny

49,90 zł 39,80 zł


EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele. Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny. *** Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga – w przypadku menedżera – czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś „wrodzonym”. Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera „z natury”, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej – uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker
Okładka książki Zamknij się i działaj!

29,90 zł 23,85 zł


Co sprawia, że niektórzy ludzie odnoszą w życiu sukces, a inni nie? Najprościej rzecz ujmując, klucz do sukcesu dzierżą ci, którzy każdego dnia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku robią coś, co przybliża ich choćby o jeden krok do celu. W książce Zamknij się i działaj! autor bestsellerów z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii sukcesu, Brian Tracy, zdradza szczegóły sprawdzonej siedmiostopniowej metody, dzięki której na przestrzeni następnych kilku miesięcy i lat osiągniesz więcej, niż innym ludziom udaje się dokonać w ciągu całego życia. Z pomocą światowej sławy eksperta odnajdziesz klucz do zwycięstwa, szczęścia, doskonałej reputacji i życiowego sukcesu. Bez gadania. Po prostu działaj! Sukces opiera się na tym, co robisz, na wynikach, jakie osiągasz, na tym, jak wydajnie pracujesz i jak szybko realizujesz swoje cele. Opiera się wyłącznie na tym, co robisz tu i teraz. Po prostu trzeba zacząć i wytrwać. Jeśli każdego dnia uda ci się robić te dwie rzeczy, będziesz w stanie osiągnąć wszystko. Brian Tracy *** Brain Tracy jest jednym z czołowych amerykańskich specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji pracy. Od 35 lat prowadzi odczyty na całym świecie. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny prelegent, uznany na całym świecie autorytet i konsultant, przeprowadził ponad 5000 seminariów, w których uczestniczyło 5 milionów słuchaczy w 60 krajach. Jest też autorem ponad pięćdziesięciu książek. Jedną z nich jest ZJEDZ TĘ ŻABĘ, prawdziwe vademecum dobrej organizacji i podnoszenia wydajności pracy.
Okładka książki Buntownicy

49,90 zł 39,39 zł


Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa”, tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie. W książce Buntownicy ponownie podejmuje wyzwanie związane z polepszaniem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy – tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dostosować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane tradycyjne reguły i status quo. W jaki sposób możemy występować w obronie naszych nowatorskich pomysłów i idei, a także wprowadzać je w życie, nie narażając przy tym na szwank naszej reputacji, związków z innymi oraz kariery zawodowej? Wykorzystując zaskakujące wyniki badań naukowych, a także historie przypadków znanych osób ze świata biznesu, polityki, sportu i przemysłu rozrywkowego, Grant obala powszechnie obowiązujące przekonania, według których nonkonformiści, którzy odnoszą sukcesy, są urodzonymi liderami, którzy odważnie podejmują wszelkiego rodzaju ryzykowne decyzje. W Buntownikach wyjaśnia nam, w jaki sposób należy właściwie rozpoznawać okazje do zmiany, trafnie oceniać dobre pomysły i idee, przezwyciężać lęk, obawy i niepewność, a także wysuwać propozycje i sugestie, które zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę przez ludzi z naszego otoczenia. Z książki dowiadujemy się o skutecznych metodach działania stosowanych m.in. przez: • pewnego przedsiębiorcę, który dokonując prezentacji swojego start-upu, wyjaśnia powody, dla których nie należy weń inwestować; • jedną z pracownic firmy Apple, która miała odwagę rzucić wyzwanie Steve’owi Jobsowi, mimo że znajdował się on trzy poziomy wyżej od niej w hierarchii kierowniczej; • pewną analityczkę CIA, która zakwestionowała regułę tajności obowiązującą od zawsze we wszystkich agencjach tajnych służb; • pewnego miliardera, guru branży finansowej, który zwalnia pracowników za to, że nie wypowiadają się oni krytycznie o nim samym; • pewnego producenta filmowego, który, zadając jedno kluczowe pytanie, ocalił od niebytu pierwszy animowany firm wytwórni Disneya oparty na oryginalnym scenariuszu. Skłonność do podejmowania kontrowersyjnych decyzji nie została zakodowana w naszym DNA; jest to przede wszystkim akt świadomej woli. ***** ADAM GRANT - przez cztery kolejne lata uznawany za najbardziej cenionego profesora prestiżowej Wharton School of Business, jest jednym z dwudziestu pięciu najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania (management thinkers) na świecie (w rankingu Thinkers50), jednym z najbardziej wpływowych international thinkers z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (HR) oraz jednym z czterdziestu najbardziej cenionych na świecie profesorów zarządzania, którzy nie ukończyli jeszcze 40 lat. W przeszłości występował jako zawodowy magik-iluzjonista, a także uprawiał wyczynowo skoki do wody z trampoliny.
Okładka książki Mecz wygrywa się w szatni!

29,90 zł 23,85 zł


Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha – trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona – wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy – czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy – skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. Mecz wygrywa się w szatni! to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. ***** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego wystąpienia inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały przetestowane przez liczne firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organiza-cje non profit. Z autorem można się skontaktować poprzez stronę JonGordon.com lub konto Twitter @JonGordon11. MIKE SMITH był w latach 2008–2014 głównym szkoleniowcem drużyny NFL Atlanta Falcons. W swoim pierwszym sezonie z Sokołami otrzymał nagrodę dla najlepszego trenera Ligi (NFL Coach of the Year Award), przyznawaną rokrocznie przez agencję Associated Press. Portal Sporting News aż trzykrotnie przyznał mu tytuł Trenera Roku NFL (w 2008, 2010 i 2012 roku).
Okładka książki Nie myśl, że NLP zniknie

49,90 zł 39,80 zł


Programowanie neurolingwistyczne (NLP) najczęściej opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie różnych postaw wobec tej techniki: 1. To rewolucyjne podejście do rozwoju osobistego i życia, które w prosty sposób pozwala realizować praktycznie każde cele, niezależnie z jakich obszarów one będą. 2. To nieweryfikowalna, pseudonaukowa opowieść, która ma więcej wspólnego z różdżkarstwem niż z psychologią. Rafał Żak stara się znaleźć odpowiedź, które z tych zdań jest bliżej prawdy. Robi to w niezwykle interesującej formie. Książkę Nie myśl, że NLP zniknie można czytać na dwa sposoby. Pierwszy polega na przeczytaniu pierwszych 30 stron. Dostajemy tam opowieść o NLP, na jaką najłatwiej natrafić. Jest bezpiecznie, sielankowo i miło. Jest o efektywności narzędzi, rewolucyjności podejścia do człowieka i jego rozwoju. Drugi sposób czytania polega na kierowaniu się wskazówkami na dole stron, które pojawiają się po każdym rozdziale. Wędrówka tą ścieżką jest bardziej wymagająca, ale dostarcza większej ilości emocji niż podróż numer jeden. Ta wersja pozwala poznać nie tylko podstawowe założenia i narzędzia NLP, ale też krytyczny komentarz do nich. Autor daje szanse wypowiedzi głosowi przyjaznemu NLP, głosowi krytycznemu i głosowi rzeczowo komentującemu dwa poprzednie. Jeśli cenisz sobie nie tylko opowieść o metodach, ale też rzeczową dyskusję na temat dowodów na ich skuteczność – ta książka jest dla ciebie. Wybierz drogę i baw się dobrze.
Okładka książki ZERO TO ONE

39,90 zł 31,82 zł


Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś. ze Wstępu Zero to One jest książką, wynikającą z doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego. I chociaż nie ma formuły gwarantującej sukces, bo każda innowacja jest unikalna, to książka ta wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości. Daje czytelne wskazówki i nieszablonowe rady. Pokazuje, że ludzie sukcesu potrafią dostrzec wartość w nieoczekiwanych miejscach i że technologia jest cudem, gdyż za jej pomocą możemy osiągać więcej za mniej, dzięki czemu nasze możliwości wchodzą na wyższy poziom. Ta książka to nowe, świeże pomysły, jak kreować wartość. – MARK ZUCKERBERG, twórca i dyrektor generalny Facebooka Peter Thiel zbudował wiele wspaniałych firm. W książce Zero to One pokazuje, jak to zrobił. – ELON MUSK, współzałożyciel PayPala, twórca i dyrektor generalny SpaceX i Tesla Motors PETER THIEL – współzałożyciel PayPala, jeden z pierwszych inwestorów w Facebooka, SpaceX i LinkedIn, założyciel Palantir Technologies, firmy tworzącej oprogramowanie wspomagające analityków w takich dziedzinach, jak bezpieczeństwo narodowe i globalne finanse. BLAKE MASTERS – w 2012 roku był studentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Stanforda, jego szczegółowe notatki z wykładów Petera Thiela stały się sensacją w internecie. Współzałożyciel Judicaty, wyszukiwarki rozwiązań prawnych
Okładka książki Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej

36,90 zł 28,39 zł


Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce. W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zespołowej Lencioni zamieszcza bardziej szczegółowe, praktyczne porady dotyczące przezwyciężania pięciu dysfunkcji – opisuje narzędzia, ćwiczenia, modele oceny, a także przytacza przykłady z własnej praktyki. Stawia pytania, na które każdy zespół musi sobie odpowiedzieć, takie jak: „Czy naprawdę jesteśmy zespołem?”, „Jaka jest nasza obecna efektywność?”, „Czy jesteśmy przygotowani na to, by zainwestować czas i energię i stać się wspaniałym zespołem?”. Napisany w zwięzły i przejrzysty sposób przewodnik daje liderom, menedżerom liniowym i konsultantom narzędzia potrzebne do tego, by mogli pomagać zespołom działać szybko i efektywnie. Niniejszy przewodnik jest kontynuacją bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej

39,90 zł 30,70 zł


W książce PIĘĆ DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywają zespoły ludzkie. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły. Lencioni stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.
Okładka książki Pakiet. Jednominutowy Menedżer Motywuje

99,90 zł 76,87 zł


Nowy Jednominutowy MenedżerNOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.Zwięzła lektura dla wiecznie zajętych menedżerów. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak istotne jak teraz.Poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystaj je w praktyce.Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespołyAutorzy opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności: rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo.Jednominutowy Menedżer i przywództwoKsiążka ta w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób.Jednominutowy Menedżer spotyka małpęNie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić.Jednominutowy Menedżer: Równowaga życia i pracyZdrowy tryb życia kluczem do sukcesuTa łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami.Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyceTo kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją.
Okładka książki Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

24,90 zł 19,86 zł


Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim  zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom - wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Plan ten ma na celu określenie najważniejszych wartości organizacji, zakomunikowanie ich pośród związanych z nią ludzi, zestrojenie z bieżącymi praktykami, a także osiągnięcie nowego, wyższego poziomu sukcesu organizacyjnego. Ken Blanchard, główny przywódca duchowy Ken Blanchard Companies, jest współautorem 'Jednominutowego Menedżera', 'Cała naprzód!' i kilkunastu innych bestsellerów. Michael O'Connor jest współzałożycielem i dyrektorem Center for Managing by Values (Ośrodka zarządzania przez wartości). O'Connor jest uznanym ekspertem w zakresie badań behawioralnych. Specjalizuje się w dziedzinach strategii, zachowania oraz wyników zorientowanych na proces.
Okładka książki Mit przedsiębiorczości

44,90 zł 35,44 zł


Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.
Okładka książki Zarządzanie czasem

29,90 zł 23,61 zł


Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym
Okładka książki Rozwiążesz każdy problem

39,90 zł 21,94 zł


„Mam tysiące problemów” – słyszymy często zarówno w pracy jak i w codziennych rozmowach ze znajomymi. Ale rozwiązanie jest proste – twierdzi Roger Dawson – bo wszystkie problemy można sprowadzić do dwóch zasadniczych grup: problemów dotyczących ludzi i problemów dotyczących pieniędzy. Stosując właściwe techniki możemy poradzić sobie z każdym problem. W tej pełnej mądrych rad książce Roger Dawson dzieli się swoim życiowym doświadczeniem zebranym w kontaktach z liderami dużych przedsiębiorstw na całym świecie. Autor analizuje różne metody zbierania informacji, które służą właściwemu podejściu do problemu i podjęciu trafnej decyzji. Wszystkie nasze życiowe sukcesy i porażki można przypisać konkretnym decyzjom, które podjęliśmy wcześniej, rozwiązując jakiś problem. Dlatego tak ważne jest podejmowania trafnych decyzji, dzięki którym osiągniemy zamierzone cele. Na szczęście umiejętności tej można się nauczyć. Autor omawia po kolei różne metody zbierania i oceny informacji oraz definiowania problemu, zanim podejmiemy decyzję. Poradnik podaje liczne przykłady problemów i ich rozwiązywania zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, sprawia, że czyta się ją jak dobrą beletrystykę.  
Okładka książki 4-godzinny tydzień pracy

49,90 zł 39,39 zł


Zapomnij o starej koncepcji emerytury i wszystkimi innymi planami na późniejszy okres życia - nie trzeba czekać, nie ma po temu żadnych powodów. Jeśli marzysz o ucieczce od wyścigu szczurów, o wspaniałych podróżach po świecie, zarobieniu pięć razy więcej bez żadnego zarządzania czymkolwiek lub po prostu korzystaniu z życia przy mniejszym obciążeniu pracą - ta książka jest przepisem na strategię. Ta książka to kompas do nowego świata. Nie czekaj, aż cię awansują i dadzą ci podwyżkę. Jeśli chcesz się uwolnić od wyścigu szczurów, podróżować po świecie, zarabiać wielokrotnie więcej bez wypruwania sobie żył lub po prostu korzystać z życia przy mniejszym obciążeniu pracą, to przeczytaj tę książkę i zacznij działać. To książka o tym, jak zerwać z niewolniczym modelem „pracuję - oszczędzam - odchodzę na emeryturę - umieram". To rzecz o tym, jak po mistrzowsku korzystać z nowej waluty - czasu oraz mobilności - i zapewnić sobie luksusowy styl życia, tu i teraz. Autor, Timothy Ferriss, jest modelowym przykładem wolnego człowieka w nowym świecie pracy połączone) z pełnią życia. Mówi sześcioma językami, kieruje międzynarodową firmą przez Internet, ustanowił światowy rekord w tangu, ma tytuł mistrza kraju w chińskim kick boxingu i gra w popularnym serialu telewizyjnym w Hongkongu. A wiesz, ile ma lat? Trzydzieści! Pójdź w ślady Tima Ferrissa i dowiedz się: Jak wyćwiczyć szefa, by wyżej od obecności cenił wyniki Jak zdobyć wewnętrzną silę, by (kończyć z pracą, której nie da się naprawić Jak stać się selektywnym ignorantem w pracy i zaoszczędzić na tym mnóstwo czasu Jak mieszkać za darmo na całym świecie i latać ze zniżką 50-80 procent Jak wypełnić życiową pustkę l stworzyć sobie bogate życie poza pracą i biurem Ta książka to spis trików i recept, które możemy zacząć stosować bez względu na to, w jakim momencie życia się znajdujemy - i jeśli tylko się na to zdecydujemy, będziemy przyjemnie zaskoczeni i odniesiemy wiele korzyści. Dzięki wykorzystaniu udzielonych nam przez autora wskazówek będziemy mogli dostrzec kluczowe zależności i uzyskać lepsze efekty naszej pracy, co przeniesie się na zarobki, a w dalszej perspektywie na sukcesy w życiu osobistym - w dziedzinie dla wielu z nas najważniejszej. Od drzewa życia do krzyża Spis Treści Przedmowa do wydania poszerzonego i zaktualizowanego Pierwsze i najważniejsze Najczęściej zadawane pytania - każdy niedowiarek powinien to przeczytać Moja historia i dlaczego powinieneś przeczytać tę książkę Historia choroby Krok I - D jak Definicja 1. Ostrzeżenia i porównania. Jak przepuścić milion dolarów w jeden wieczór 2. Reguły, które zmieniają reguły. Wszystko, co popularne, jest złe 3. Sztuka uników. Jak opanować lęk i nie dać się obezwładnić 4. Zerowanie systemu. Brak rozsądku i niedwuznaczność Krok II — E jak Eliminacja 5. Koniec zarządzania czasem. Złudzenia i Włosi 6. Dieta niskoinformacyjna. Kultywowanie wybiórczej ignorancji 7. Przerwanie przerywania i sztuka odmowy Krok III - A jak Automatyzacja 8. Obsługa życia. Odciążenie i wypróbowanie geoarbitrażu 9. Dochód na autopilocie L Znajdowanie muzy 10. Dochód na autopilocie II. Testowanie muzy 11. Dochód na autopilocie III. MBA - Zarządzanie przez Nieobecność Krok IV - L jak Liberalizacja 12. Akt zniknięcia. Jak uciec z biura 13. Nienaprawialne. Jak skończyć z pracą 14. Miniemerytury. Przyjęcie mobilnego stylu życia 15. Wypełnianie pustki 16. Trzynaście najczęstszych błędów popełnianych przez Bogatych w Zupełnie Nowy Sposób 17. Ostatni rozdział. E-mail, który musisz przeczytać Jeszcze nie koniec Najlepsze wpisy z błoga Życie z czterogodzinnym tygodniem pracy. Analizy przypadków, wskazówki i triki Lektura obowiązkowa. Kilka znaczących pozycji Dodatkowe rozdziały Podziękowania O autorze
Okładka książki Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować...

39,90 zł 31,82 zł


Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. Dzięki nim stał się osobą, którą inni stawiają sobie za wzór, podejmując decyzję o przejęciu kontroli nad własnym życiem. W książce Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Umiejętność dobrego przemawiania to: • zdobycie szacunku w innych i nowych kontaktach • zwrócenie na siebie pozytywnej uwagi wpływowych osób które mogą otworzyć ważne drzwi na drodze rozwoju życia osobistego i zawodowego • pewne prezentowanie siebie co może przyspieszyć wspinaczkę po szczeblach kariery dzięki • wywieranie wrażenia osoby bardziej uzdolnionej i inteligentnej w porównaniu z osobami, które tego nie potrafią. W poradniku Mów i zwyciężaj odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: • stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, • od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, • wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, • przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, • zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, • radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, • kończyć z mocą, autorytatywnie. Treść książki wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu. Ta niezwykła książka – pękająca w szwach od sprawdzonych strategii, a nawet zawierająca specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele. Wielu błędne zakłada, że ludzie dzielą się na dwa rodzaje: tych, którzy urodzili się pewni siebie, z umiejętnością zręcznego przemawiania do tłumu bez jednej kropli potu na czole, oraz na tych, którzy może i mają wspaniałe pomysły, ale łatwo wpadają w popłoch i z trudnością wyrażają własne myśli, stojąc w obliczu publiczności. Ale jest dobra wiadomość – sztukę przemawiania można systematycznie przyswajać, a jeśli kieruje tobą silne pragnienie, dyscyplina i determinacja, nie mówiąc już o nauczycielu w postaci jednego z najwspanialszych mówców, ty także możesz stać się utalentowanym prelegentem. Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian. –Mark Victor Hansen, współautor książek Jednominutowy milioner oraz Złam kod milionerów Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W swojej nowej książce Mów i wygrywaj ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek. – Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w 32 krajach.
Okładka książki Recepta na miłość
zapowiedź

44,90 zł 34,55 zł


Masz wrażenie, że wasz związek utknął w miejscu? Codzienna rutyna, brak czasu, zbyt mało rozmów czy czułości – to problemy, które pojawiają się w większości relacji. Miłość nie znika nagle, ale cichnie w natłoku obowiązków, przemilczanych emocji i zaniedbanych gestów. A przecież każdy związek zasługuje na to, by był pełen bliskości, zrozumienia i radości. Dzięki tej książce: Nauczysz się drobnych gestów, które budują trwałą więź. Dowiesz się, jak lepiej rozumieć i wspierać partnera. Poznasz proste sposoby na odbudowanie intymności i bliskości. Zrozumiesz, jak wyrażać potrzeby, aby twoje prośby były wysłuchane. Nie musisz planować wielkich zmian ani szukać dodatkowego czasu – te działania można wpleść w codzienność: podczas rozmowy w samochodzie, przy kolacji czy nawet w trakcie zwykłych obowiązków. Nie ma tu nic skomplikowanego – wystarczą niewielkie dawki miłości, podawane regularnie miłosne mikronawyki, dzień po dniu. Myślisz, że nie da się dokonać zmian w związku w tydzień? Dr John i Julie Gottmanowie twierdzą, że owszem, da się i mają na to dowód w postaci czterdziestu lat przełomowych badań nad stabilnością małżeńską oraz przewidywaniem rozwodów. To bezpośrednia, szczera i praktyczna książka. Dlatego jej lektura daje tyle nadziei. Brené Brown, wykładowczyni zarządzania, autorka bestsellera Dary niedoskonałości Poradnik dla par, które chcą wzbogacić swoją miłość, jak i dla tych, które przeżywają kryzys i pragną naprawić związek. Łączy proste, szybkie i praktyczne wskazówki, pokazując, jak małe gesty i codzienne działania mogą wzmocnić relację i (od)budować bliskość. Idealny dla każdej pary. Marita Woźny, psycholog, psychoterapeuta, twórca marki Między Parami „Miłość to przede wszystkim praktyka”. Tę książkę przeczytaliśmy z Żoną i wdrożyliśmy wskazówki autorów: reagujemy na prośby o kontakt, budujemy bank emocji i robimy „przegląd stanu państwa”, w czasie którego sprawdzamy nawyki, na których warto budować związek (np. prośby wyrażamy wprost). Książka zasila mnie w praktyczne porady, jak być lepszym partnerem dla mojej Żony. Dominik Juszczyk, twórca społeczności intencjonalnie.pl, certyfikowany trener Gallupa Recepta na miłość wyróżnia się naukowym podejściem, przedstawia także propozycję konkretnych codziennych działań zamiast ogólnych porad. To zbiór praktycznych, prostych strategii, nie rewolucja. W tej książce można odnaleźć wskazówki, jak w zdrowy sposób radzić sobie z konfliktami, a ta umiejętność jest fundamentem każdej autentycznej, długotrwałej i wartościowej relacji. Pomoże każdemu z nas nie tylko przetrwać trudny czas w relacji, ale także zmieniać się w niej i rozwijać razem. Halina Piasecka, psycholożka, trenerka biznesowa, ekspertka w obszarze szczęścia w pracy John Gottman i Julie Schwartz Gottman - światowej sławy naukowcy i psychologowie kliniczni, którzy podczas całej swojej kariery badali i wspierali zdrowe, długotrwałe związki. Wspólnie opublikowali wiele książek, w tym Siedem zasad udanego małżeństwa, Osiem randek, czyli jak ze sobą rozmawiać, żeby stworzyć udany związek, 10 sposobów, które pomogą naprawić nasze małżeństwo i Fight Right: How Successful Couples Turn Conflict into Connection. Dr John Gottman jest emerytowanym profesorem psychologii na Uniwersytecie Waszyngtońskim, gdzie założył Love Lab i został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych terapeutów ostatniego ćwierćwiecza. Dr Julie Schwartz Gottman, współtwórczyni niezwykle popularnych warsztatów The Art and Science of Love, została uznana za psychologa roku stanu Waszyngton i w 2021 roku otrzymała nagrodę magazynu „Psychotherapy Networker” za całokształt dokonań.
Okładka książki Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi
zapowiedź

44,90 zł 34,55 zł


Dlaczego jedni ludzie potrafią zmieniać bieg wydarzeń, a inni pozostają niewidzialni w tłumie, choć mają równie dobre pomysły? A może zastanawiałeś się, dlaczego twoje idee, choć wartościowe, nie zyskują uwagi, jaką powinny. Nie chodzi o szczęście ani talent, ale o coś znacznie bardziej konkretnego – zestaw cech i umiejętności, które pozwalają działać skutecznie i osiągać założone cele. Brian Tracy, światowej sławy mówca i autor bestsellerów, uczy, jak stać się człowiekiem, który przyciąga uwagę i osiąga, to co zamierza. Ludzie skuteczni różnią się pochodzeniem czy osobowością, ale łączy ich dziesięć wspólnych cech, takich jak: doskonała komunikatywność, uczciwość, wytrwałość czy przygotowanie. Dzięki tej książce: Poznasz narzędzia, które pozwolą ci być zauważanym i słuchanym. Dowiesz się, jak budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy. Odkryjesz, jak realizować swoje cele z większą pewnością siebie i skutecznością. Człowiek podejmuje działanie tylko wtedy, gdy wierzy, że zmiana przyniesie mu korzyści. Z tą książką to możliwe. Autor zachęca do refleksji i przygotowania przed działaniem, pokazując, jak drobne zmiany mogą wpłynąć na życie zawodowe i osobiste. Inspiruje, by zatrzymać się i wprowadzić pozytywne zmiany. Nie trzeba wychodzić ze strefy komfortu – wystarczy „dogłębnie przemyśleć to jeszcze raz…”. - Teresa Witkowska, Top Woman in Real Estate 2024, liderka zespołów sprzedażowych rynku nieruchomości Brian Tracy właściwie napisał książkę o idei H2H (Human To Human). Jasno z niej wynika, że dzielenie się własnym potencjałem wzmacnia rozwój drugiego człowieka. Wystarczy tylko określić właściwy cel i być mu wiernym, kierując się szczerością, uczciwością i pozostać w tym wytrwałym. - Marcin Banaszkiewicz, CEO my logo, Trener LinkedIn Wydawać by się mogło, że książka Psychologia wpływu to kolejna publikacja, która będzie miała na celu manipulacje innymi. Nic bardziej mylnego, książka ta w prostu i jasny sposób ukazuje wartości, jakimi powinniśmy się kierować w życiu prywatnym i biznesowym, aby Nasze życie było satysfakcjonujące. -Izabela Cierniak, CEO Greta Design BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie, a także prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi oraz organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu celów osobistych i biznesowych szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Doradzał ponad tysiącowi firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 70 innych krajach całego świata.
Okładka książki Wygrywaj argumentami. Sztuka dyskusji, przekonywania i wystąpień publicznych
zapowiedź

64,90 zł 49,94 zł


Czy publiczne wystąpienia budzą w tobie lęk? Często kończysz spór z poczuciem bycia niezrozumianym? Brakuje ci czasem argumentów lub masz ich sporo, ale nie umiesz ich odpowiednio przedstawić? A może zależy ci na tym, by twoje argumenty były zawsze trafne, a twój przekaz skuteczny? Mehdi Hasan, mistrz retoryki i doświadczony dziennikarz, dzieli się konkretnymi poradami do zastosowania tu i teraz, które przydadzą ci się na co dzień, w mediach społecznościowych, jak i na scenie. Bez względu na to, czy zależy ci na sztuce prowadzenia rozmowy (retoryce) czy chcesz pokonać swojego rozmówcę w rozmowie (erystyka) przeczytaj tę książkę. Po przeczytaniu tej książki: Nauczysz się kontrolować rozmowę i reagować na zaczepki. Poznasz techniki, które pozwolą ci zachować zimną krew i skutecznie ripostować. Przedstawisz potężne argumenty, wykorzystasz liczby, przykłady i kontekst, by przekonać swoich odbiorców do twojego zdania. Przekształcisz burze i konflikty w rozmowę na argumenty – zamiast spierać się dla samego sporu, nauczysz się prowadzić merytoryczne dyskusje. Twoja pewność siebie w rozmowie wzrośnie niezależnie od tego, czy prowadzisz live’a, podcast, czy odpowiadasz na trudne pytanie w panelu dyskusyjnym. Mehdi Hasan to nie tylko ekspert od argumentacji – to praktyk, który w swojej karierze mierzył się z najtrudniejszymi rozmówcami: celebrytami, politykami i liderami opinii. Autor przekonuje, że merytoryczna i racjonalna debata jest siłą napędową do rozwiązywania problemów. W czasach, gdy każdy ma swoje zdanie i nikt nie chce słuchać naszego, „Wygrywaj argumentami” jest niezbędnym przewodnikiem dla każdego, kto chce realnie wpływać na świat. Zamknięci w cyfrowych bańkach łatwo rezygnujemy z wymiany argumentów dla większej liczby lajków. Jednak Hasan przypomina, że nie zmienimy świata, jeśli nie zmienimy swojego myślenia. Poradnik niezbędny w czasach spolaryzowanych społeczeństw. – Naomi Klein, autorka książek Doktryna szoku, No logo i To zmienia wszystko Mehdi Hasan to nagradzany brytyjsko-amerykański dziennikarz, gospodarz programu „The Mehdi Hasan Show” w MSNBC i kanale streamingowym Peacock w NBC. Były felietonista i podcaster w „The Intercept” oraz były prezenter stacji telewizyjnej Al Jazeera English. Jego artykuły ukazywały się m.in. w „New York Timesie” i „Washington Post”.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj