KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Sekrety negocjacji dla biznesmenów

44,90 zł 35,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce. Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę. Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając równocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej! *** Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców. Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”. Ma zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi korporacjami. Był m.in. prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, posiadającej 28 biur i generującej obrót roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide czy AT&T. Jest autorem 16 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki skutecznego przekonywania dla biznesmenów i Sekrety podejmowania trafnych decyzji.
Okładka książki Magia myślenia na wielką skalę

42,90 zł 32,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł

WYZNACZ SOBIE AMBITNE CELE, A NASTĘPNIE OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJ! Miliony ludzi na całym świecie poprawiły swoją sytuację życiową dzięki Magii myślenia na wielką skalę. Dr David J. Schwartz, powszechnie uznawany za jednego z czołowych ekspertów z zakresu motywacji, pomoże ci lepiej sprzedawać, skuteczniej zarządzać, zarabiać więcej pieniędzy i – co najważniejsze – zyskać więcej szczęścia i osiągnąć spokój ducha. Magia myślenia na wielką skalę zawiera użyteczne sposoby, nie zaś puste obietnice. Dr Schwartz prezentuje starannie przygotowany program uzyskania najlepszych rezultatów w pracy, życiu małżeńskim, rodzinnym i społecznym. Udowadnia, że nie musisz być intelektualistą czy posiadać wrodzonego talentu, by osiągnąć wielki sukces i satysfakcję – jednak powinieneś poznać i zrozumieć pewne sposoby myślenia i działania, które cię do nich doprowadzą. Ta książka odkryje przed tobą ich sekrety! • Uwierz, że możesz odnieść sukces, a tak się stanie. • Wylecz się ze strachu przed porażką. • Myśl i marz kreatywnie. • Jesteś taki, jak o sobie myślisz. • Wpadnij w nałóg działania. • Uczyń swoją postawę twoim sprzymierzeńcem. • Naucz się myśleć pozytywnie. • Zamień porażkę w zwycięstwo. • Wyznaczaj sobie cele, aby się rozwijać. • Myśl jak lider. Dr David J. Schwartz był profesorem na Georgia State University w Atlancie i prezesem Creative Educational Services, Inc., firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwijaniu zdolności przywódczych.
Okładka książki Od dobrego do wielkiego

64,90 zł 49,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący ?rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” ?rmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek ?rm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków ?rm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce Od dobrego do wielkiego znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy. [fragment] *** JIM COLLINS jest współautorem bestsellera Wizjonerskie organizacje, jednej z najlepiej sprzedających się książek biznesowych w historii. Szkoła Biznesu na Uniwersytecie Stanforda, w której Collins wykłada przywództwo, uhonorowała go nagrodą za nadzwyczajne postępy w nauczaniu. Obecnie Collins wiele czasu poświęca swojemu laboratorium badawczemu w Kolorado, gdzie prowadzi zaawansowane prace nad alchemią przywództwa. Collins nie tylko pisze i wykłada. Jest praktykiem zarządzania. Współtworzył wiele wizjonerskich organizacji. Jedną z nich jest nadzwyczajna ?rma budowlana DPR Construction, która projektowała i wzniosła m.in. fantazyjną siedzibę studia Pijar. Z doradztwa Collinsa skorzystało ponad stu zarządzających znanych korporacji. Inne książki Collinsa, życzliwie przyjęte przez czytelników w wielu krajach, to m.in. Jak upadają giganci oraz Wielcy z wyboru.
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu

54,90 zł 43,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17 zł

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.
Okładka książki Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

34,90 zł 27,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł

Język angielski Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz tu spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Okładka książki Potęga pewności siebie (nowe wydanie)

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie! - Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? - Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia. Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją „mentalną kondycję”, myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć. Nauczysz się, jak: - określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał; - wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia; - przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój; - zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność; - zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć; - osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości. Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz.
Okładka książki Potęga osobistego uroku (nowe wydanie)

29,90 zł 22,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę.
Okładka książki Pakiet Zjedz tę żabę! + Zjedz tę żabę! Workbook

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

W pakiecie taniej! Książka i Workbook w nowej niższej cenie. Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. - Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiąganiu lepszych wyników i poprawianiu wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności – takiej, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. *** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 1000 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, m.in. Pocałuj tę żabę!, Psychologia sprzedaży czy Potęga pewności siebie twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki Zjedz tę żabę! Workbook

20,00 zł 15,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,77 zł

EKONOMIA / MARKETING Workbook stanowi uzupełnienie bestsellerowej książki: „Zjedz tę żabę”, ale może stanowić też samodzielny zeszyt ćwiczeń pomocny w doskonaleniu drogi do sukcesu. Każdy rozdział zawiera cztery ćwiczenia z miejscem na notatki. Ćwiczenia mają również charakter narracyjny osoby, która zmaga się z opóźnieniami w pracy i życiu domowym. Ćwicz umiejętność efektywnego zarządzania czasem. Książka pt. „Zjedz tę żabę” to książka dla ludzi biznesu. Ta metaforyczna żaba czekająca na pożarcie, symbolizuje twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu celu. Rozpoczęcie pracy od „połknięcia żaby” gwarantuje całodniowe poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. W książce opisano dwadzieścia jeden metod osiągania sukcesu, których stosowanie ma celu poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane techniki możesz stosować w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy na płaszczyźnie zawodowej. *** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki Dobra strategia zła strategia

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która ma sobie poradzić ze zdiagnozowanymi wyzwaniami, a następnie opracować całościowy projekt, który trzeba będzie zaimplementować. W większości przypadków tworzone są złe strategie. Zła strategia polega na myleniu celów ze strategią, używaniu pojęć, które są tylko biciem piany, i niediagnozowaniu zasadniczego wyzwania stojącego przed firmą. Uniwersalność metodologii Richarda Rumelta, zilustrowana dużą liczbą przykładów obu typów strategii, jej klarowność i mądrość wywołują u uczestników naszych szkoleń strategicznych zdumienie. Krzysztof Kamionka discoverstrategy.pl Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie. Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak: wysłanie człowieka na Księżyc, prowadzenie wojny, wypuszczenie na rynek nowego produktu, reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową, otwarcie szkoły społecznej, zainicjowanie programu rządowego. Bez względu na skalę przedsięwzięcia podstawą sukcesu jest dobrze opracowana strategia. Dziewięć źródeł władzy według Rumelta – począwszy od wykorzystania wpływów w celu skutecznej koncentracji na wzroście – to rewolucyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne narzędzia, które można wykorzystać w pracy już od najbliższego poniedziałkowego poranka. Zaskakuje fakt, że dobra strategia jest często rzeczą absolutnie nieoczekiwaną, gdyż większość organizacji po prostu jej nie ma. Utrzymując taki stan rzeczy, powodują one, że co roku omija je wiele szans na rozwój i zwiększenie zysków. Rumelt uważa, że centralnym punktem dobrej strategii jest wgląd – w prawdziwą naturę sytuacji, w ukrytą w niej potęgę i w odpowiednią reakcję. Pokazuje też, w jaki sposób tę sztukę przenikliwego wglądu można doskonalić i kształtować. *** Bogato zilustrowana przykładami I przekonująca argumentami (…) ksiażka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie. Michael Useem, professor zarządzania w The Wharton Achool University of Pensylvania, autor Książki The Leadership Moment
Okładka książki TAK! 60 sekretów nauki perswazji
audiobook

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba? Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa? Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne? Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji. Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces. *** To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap! Daniel Finkelstein, „The Times”
Okładka książki Zjedz tę żabę

29,90 zł 22,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł

Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiąganiu lepszych wyników i poprawianiu wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności – takiej, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 1000 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, m.in. Pocałuj tę żabę!, Psychologia sprzedaży czy Potęga pewności siebie twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie

44,90 zł 34,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł

Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników. Podczas pełnienia roli głównego negocjatora FBI w międzynarodowych sytuacjach zakładniczych przetestował opisane przez siebie techniki na całym spectrum ludzkich dążeń. Jego książka Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata negocjacji o wysoką stawkę. Znajdziesz w niej między innymi trzymające w napięciu zakulisowe relacje z dramatycznych wydarzeń rozgrywających się na opanowanych przez gangi ulicach Haiti czy ze stale komplikującej się sytuacji napadu na bank w Brooklynie. Chris Voss opisuje umiejętności i strategie negocjacyjne, które pomogły jemu i jego kolegom odnieść sukces w najtrudniejszych sytuacjach, gdy w grę wchodziło ratowanie ludzkiego życia. Ten światowej klasy negocjator pokazuje, jak korzystać z tych narzędzi w miejscu pracy i w każdej innej dziedzinie życia. Przedstawia dziewięć efektywnych zasad – sprzecznych z intuicją taktyk i strategii – abyś i ty mógł stać się bardziej przekonujący zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. *** To pasjonująca lektura, pełna rad do natychmiastowego wykorzystania – dla negocjatorów zmagających się z najtrudniejszymi sytuacjami, lecz także dla osób pragnących lepiej radzić sobie z codziennymi konfliktami w pracy i w domu. Adam Grant, profesor Wharton School of Business, autor książek Buntownicy oraz Dawaj i bierz *** Podkreśla znaczenie inteligencji emocjonalnej, lecz nie kosztem mocy niezbędnej do osiągania porozumień. Jest to książka pióra byłego negocjatora FBI – kogoś, kto nie uznawał „nie” za odpowiedź – co czyni ją fascynującą lekturą. Jednocześnie jest to pozycja niezwykle praktyczna. Na jej stronach znajdziesz opis technik, które pomogą ci wynegocjować to, co chcesz. Daniel. H. Pink, autor bestsellera Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Twój biznes – zasadniczo całe twoje życie – sprowadza się do twoich osiągnięć w decydujących rozmowach. Opisane tu narzędzia pozwolą ci uzyskać potrzebną ci przewagę. (…) To lektura obowiązkowa dla moich pracowników, ponieważ sam codziennie korzystam z zawartych w tej książce lekcji i chcę, aby moi ludzie robili to samo. Jason McCarthy, dyrektor generalny GORUCK *** Chris Voss jest jednym z najwybitniejszych praktyków i nauczycieli negocjacji na świecie. Jest założycielem i dyrektorem The Black Swan Group, firmy doradczej szkolącej pracowników firm z rankingu Fortune 500 oraz doradzającej im w trudnych negocjacjach. Voss wykładał w wielu szkołach biznesowych, w tym między innymi w Marshall School of Business przy Uniwersytecie Południowej Kalifornii, w McDonough School of Business przy Uniwersytecie Georgetown, na Harvardzie, w MIT’s Sloan School of Management oraz w Kellogg School of Management przy Uniwersytecie Northwestern. Tahl Raz odkrywa wielkie idee i wspaniałe historie pobudzające do zmian ludzi i organizacje. Jest wielokrotnie nagradzanym dziennikarzem i współautorem bestsellera magazynu „New York Times” zatytułowanego Never Eat Alone. Gdy nie prowadzi badań i nie pisze, szkoli kadrę kierowniczą, wygłasza wykłady na temat sił zmieniających nowy świat pracy, a także służy redaktorską pomocą kilku amerykańskim firmom.
Okładka książki Narzędzia tytanów

54,90 zł 43,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł

NARZĘDZIA,KTÓRE POMOGĄ CI OSIĄGNĄĆ SPRAWNOŚĆ, ZAMOŻNOŚĆ I MĄDROŚĆ Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. „Narzędzia tytanów” zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi. Z tej książki dowiesz się między innymi: Jak najlepiej zacząć dzień proponowaną przez Tony'ego Robbinsa metodą wprowadzania się w odpowiedni stan ducha i umysłu. Jak przejść do ofensywy we własnym życiu, korzystając z rad miliardera Chrisa Sakki. Jak Arnold Schwarzenegger wykorzystuje wojnę psychologiczną i jak zarobił miliony dolarów jeszcze zanim został gwiazdorem filmowym. Jak „Czarodziej z Hollywood” Robert Rodriguez przemienia słabości w zalety. Jak sobie radzić z komplikacjami i porażkami idąc za przykładem byłego komandosa Jocko Willinka. Jak pokonać strach i zdobyć pewność siebie wzorem Jamiego Foxxa. Jak wyszukiwać i testować nowe możliwości metodą ikony przedsiębiorczości Marka Andreessena. Jak zadawać pytania wzorem autora bestsellerów Malcolma Gladwella. Jak legendarny producent muzyczny Rick Rubin korzysta z sauny i zadaje muzykom drobne zadania domowe. Jak komik Mike Birbiglia doprowadził do tego, że prezydent Obama powiedział „kupa" (i jak rozmawiać z celebrytami). Jak poradzić sobie z blokadą twórczą, korzystając z rad Paolo Coelho, autora Alchemika (60 milionów sprzedanych egzemplarzy). Jak słynna nauczycielka medytacji Tara Brach akceptuje i wykorzystuje negatywne emocje. Jak rozwijać odporność psychiczną za pomocą trzech ćwiczeń polecanych przez emerytowanego generała Stanleya McChrystala. Jak jeden z pierwszych inżynierów Google Chade-Meng Tan odkrył tajemnicę szczęścia… …oraz wielu innych rzeczy. Ze wstępu: "W księgarniach można znaleźć wiele książek z wywiadami. Ta jest inna, ponieważ ja sam nie uważam siebie za autora wywiadów. Postrzegam siebie jako eksperymentatora. Jeśli nie mogę sprawdzić czegoś osobiście albo powtórzyć wyników w zagmatwanych realiach życia codziennego, nie jestem tym zainteresowany. Wszystko, co znajdziesz na kartach tej książki, zostało przeze mnie w jakiś sposób zweryfikowane, zbadane i zastosowane w życiu. Stosowałem dziesiątki opisanych taktyk i filozofii podczas trudnych negocjacji, w ryzykownych sytuacjach albo przy okazji ważnych transakcji biznesowych. Lekcje udzielone przez moich rozmówców pozwoliły mi zarobić miliony dolarów i oszczędziły mi daremnego wysiłku oraz niepotrzebnej frustracji. Sprawdzają się wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne". *** Timothy Ferriss został uznany przez magazyn „Fast Company” za jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów”, a magazyn „Forbes” umieścił go na liście „nazwisk, które trzeba znać”. Był wczesnym inwestorem i doradcą w znanych firmach (między innymi takich jak Uber, Facebook i Alibaba). Wydał trzy książki, które znalazły się na pierwszych miejscach list bestsellerów dzienników „New York Times” i „Wall Street Journal”: 4-godzinny tydzień pracy, 4-godzinne ciało i 4-godzinny szef kuchni. Ze względu na ogromną popularność jego podcastu Tim Ferriss Show (ponad 100 milionów pobrań) magazyn „Observer” i inne redakcje uznały go za odpowiednik Oprah Winfrey w segmencie audio.
Okładka książki Menedżer skuteczny

49,90 zł 39,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele. Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny. *** Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga – w przypadku menedżera – czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś „wrodzonym”. Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera „z natury”, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej – uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker
Okładka książki Menedżer 80/20

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Czy przytłacza cię ciągły napływ wiadomości do skrzynki odbiorczej? Czy masz trudności z uporaniem się z zadaniami z listy „do wykonania”? Czy siedzisz w pracy dłużej, niżbyś chciał, i masz wrażenie, że nie poświęcasz czasu na naprawdę ważne rzeczy? Jeżeli tak, nie jesteś sam. Zwłaszcza w dzisiejszych trudnych czasach wielka liczba menedżerów czuje się przytłoczona, pozbawiona kontroli i bezsilna w obliczu konieczności poważnej zmiany w funkcjonowaniu ich organizacji. Piętnaście lat temu bestsellerowy autor Richard Koch przybliżył światu zasadę 80/20, zgodnie z którą 20 procent naszego czasu, wysiłku i ważnych decyzji jest źródłem 80 procent naszego sukcesu. W książce Menedżer 80/20 Koch pokazuje, jak wykorzystać tę zasadę, by stać się skuteczniejszym menedżerem i osiągnąć wyjątkowe rezultaty w życiu zawodowym przy ułamku dotychczasowego wysiłku. Stosując strategię 80/20, zdołasz: • pracować krócej niż twoi współpracownicy, a mimo to mieć na wszystko czas. • skupiać się tylko na naprawdę ważnych sprawach i ignorować te, które nie mają znaczenia. • osiągać wyjątkowe wyniki, pracując lżej. • każdego dnia czuć, że odnosisz sukces. Przeczytaj tę książkę – spodoba ci się. Żyj według zawartych w niej zaleceń, a przekonasz się, że zmienia ona zasady gry. *** Richard Koch jest odnoszącym wielkie sukcesy przedsiębiorcą i inwestorem, a wśród jego przedsięwzięć biznesowych warto wymienić takie inicjatywy jak Filofax, Plymouth Gin, Belgo i Betfair. Był partnerem w Bain & Company oraz współzałożycielem LEK Consulting. Jest Brytyjczykiem, mieszka w Gibraltarze. Jest także autorem bestsellera Zasada 80/20, który ukazał się w 31 językach i rozszedł się w ponad milionie egzemplarzy.
Okładka książki Buntownicy

49,90 zł 39,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa”, tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie. W książce Buntownicy ponownie podejmuje wyzwanie związane z polepszaniem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy – tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dostosować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane tradycyjne reguły i status quo. W jaki sposób możemy występować w obronie naszych nowatorskich pomysłów i idei, a także wprowadzać je w życie, nie narażając przy tym na szwank naszej reputacji, związków z innymi oraz kariery zawodowej? Wykorzystując zaskakujące wyniki badań naukowych, a także historie przypadków znanych osób ze świata biznesu, polityki, sportu i przemysłu rozrywkowego, Grant obala powszechnie obowiązujące przekonania, według których nonkonformiści, którzy odnoszą sukcesy, są urodzonymi liderami, którzy odważnie podejmują wszelkiego rodzaju ryzykowne decyzje. W Buntownikach wyjaśnia nam, w jaki sposób należy właściwie rozpoznawać okazje do zmiany, trafnie oceniać dobre pomysły i idee, przezwyciężać lęk, obawy i niepewność, a także wysuwać propozycje i sugestie, które zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę przez ludzi z naszego otoczenia. Z książki dowiadujemy się o skutecznych metodach działania stosowanych m.in. przez: • pewnego przedsiębiorcę, który dokonując prezentacji swojego start-upu, wyjaśnia powody, dla których nie należy weń inwestować; • jedną z pracownic firmy Apple, która miała odwagę rzucić wyzwanie Steve’owi Jobsowi, mimo że znajdował się on trzy poziomy wyżej od niej w hierarchii kierowniczej; • pewną analityczkę CIA, która zakwestionowała regułę tajności obowiązującą od zawsze we wszystkich agencjach tajnych służb; • pewnego miliardera, guru branży finansowej, który zwalnia pracowników za to, że nie wypowiadają się oni krytycznie o nim samym; • pewnego producenta filmowego, który, zadając jedno kluczowe pytanie, ocalił od niebytu pierwszy animowany firm wytwórni Disneya oparty na oryginalnym scenariuszu. Skłonność do podejmowania kontrowersyjnych decyzji nie została zakodowana w naszym DNA; jest to przede wszystkim akt świadomej woli. ***** ADAM GRANT - przez cztery kolejne lata uznawany za najbardziej cenionego profesora prestiżowej Wharton School of Business, jest jednym z dwudziestu pięciu najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania (management thinkers) na świecie (w rankingu Thinkers50), jednym z najbardziej wpływowych international thinkers z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (HR) oraz jednym z czterdziestu najbardziej cenionych na świecie profesorów zarządzania, którzy nie ukończyli jeszcze 40 lat. W przeszłości występował jako zawodowy magik-iluzjonista, a także uprawiał wyczynowo skoki do wody z trampoliny.
Okładka książki Nie myśl, że NLP zniknie

49,90 zł 39,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) najczęściej opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie różnych postaw wobec tej techniki: 1. To rewolucyjne podejście do rozwoju osobistego i życia, które w prosty sposób pozwala realizować praktycznie każde cele, niezależnie z jakich obszarów one będą. 2. To nieweryfikowalna, pseudonaukowa opowieść, która ma więcej wspólnego z różdżkarstwem niż z psychologią. Rafał Żak stara się znaleźć odpowiedź, które z tych zdań jest bliżej prawdy. Robi to w niezwykle interesującej formie. Książkę Nie myśl, że NLP zniknie można czytać na dwa sposoby. Pierwszy polega na przeczytaniu pierwszych 30 stron. Dostajemy tam opowieść o NLP, na jaką najłatwiej natrafić. Jest bezpiecznie, sielankowo i miło. Jest o efektywności narzędzi, rewolucyjności podejścia do człowieka i jego rozwoju. Drugi sposób czytania polega na kierowaniu się wskazówkami na dole stron, które pojawiają się po każdym rozdziale. Wędrówka tą ścieżką jest bardziej wymagająca, ale dostarcza większej ilości emocji niż podróż numer jeden. Ta wersja pozwala poznać nie tylko podstawowe założenia i narzędzia NLP, ale też krytyczny komentarz do nich. Autor daje szanse wypowiedzi głosowi przyjaznemu NLP, głosowi krytycznemu i głosowi rzeczowo komentującemu dwa poprzednie. Jeśli cenisz sobie nie tylko opowieść o metodach, ale też rzeczową dyskusję na temat dowodów na ich skuteczność – ta książka jest dla ciebie. Wybierz drogę i baw się dobrze.
Okładka książki Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej

36,90 zł 29,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07 zł

Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce. W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zespołowej Lencioni zamieszcza bardziej szczegółowe, praktyczne porady dotyczące przezwyciężania pięciu dysfunkcji – opisuje narzędzia, ćwiczenia, modele oceny, a także przytacza przykłady z własnej praktyki. Stawia pytania, na które każdy zespół musi sobie odpowiedzieć, takie jak: „Czy naprawdę jesteśmy zespołem?”, „Jaka jest nasza obecna efektywność?”, „Czy jesteśmy przygotowani na to, by zainwestować czas i energię i stać się wspaniałym zespołem?”. Napisany w zwięzły i przejrzysty sposób przewodnik daje liderom, menedżerom liniowym i konsultantom narzędzia potrzebne do tego, by mogli pomagać zespołom działać szybko i efektywnie. Niniejszy przewodnik jest kontynuacją bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Okładka książki 153 sceny filmowe z życia korporacji

44,90 zł 35,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

Życie w korporacji to nie bułka z masłem – wiedzą o tym wszyscy, nie tylko ci, którzy mieli okazję sprawdzić fakty na własnej skórze. Logika działania w takich firmach bije szczyty absurdu, pracownicy są poniżani, wykorzystywani intelektualnie, a niekompetentni menedżerowie usiłują zwalić na wszystkich wokół winę za swoje porażki… Skąd o tym wiemy? Z kultury masowej. Właśnie taki obraz przekazują nam media: nieśmiertelny Dilbert, seriale – Camera Cafe, The Office, Mad Man – oraz kasowe filmy w rodzaju Wall Street, Sprzedawców albo Wilka z Wall Street. W tej książce znajdziesz 153 fantastyczne sceny filmowe, pokazujące życie korporacyjne w najróżniejszych odsłonach. Zobaczysz, jak krzywe medialne zwierciadło odbija szefów i podwładnych, procesy rekrutacji i zwalniania, wyjazdy integracyjne i flirty biurowe. Wraz z autorem przypomnisz sobie, jak działa chroniczny syndrom kubikowy, dlaczego szkolenia są wdzięcznym obiektem drwin i skąd biorą się wewnątrzfirmowe wojny między różnymi grupami interesów. Będziesz się świetnie bawić, a przy okazji uświadomisz sobie, że rzeczywistość filmowa nie zawsze pokrywa się z codziennym doświadczeniem… Rafał Żak – zajmuje się rozwojem ludzi i organizacji jako trener, mówca, coach i autor tekstów. Nieco bezczelnie twierdzi, że umie wskazać różnicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a rozwojem, który jest celem samym w sobie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj