W czasie szalejącej burzy w wiosce Galów zjawia się przedziwny wędrowiec. Nazywa się Gaduliks i jest wróżbitą. Poproszony o przepowiednię, ujawnia, że po burzy nastanie piękna pogoda, a Galowie wkrótce się pokłócą! Obie wróżby spełniają się błyskawicznie! Na nic zdają się argumenty Asteriksa, który próbuje przywołać współmieszkańców do rozsądku i przekonać ich, że wróżbita to zwykły oszust. Rozbudzona w Galach chęć poznania wyroków losu wywołuje całą serię zabawnych zdarzeń. Gaduliks wygodnie urządza się na pobliskiej leśnej polanie (by swoją obecnością w wiosce nie drażnić Asteriksa i Obeliksa). Codziennie - w tajemnicy jedni przed drugimi - odwiedzają go mieszkańcy wioski. Każdy wraca jak zaczarowany, a kiedy sam Obeliks robi się dziwnie rozmarzony, Asteriks rusza do lasu, by sprawdzić, co tam się dzieje
Przy okazji zakupów w stolicy Galii Lutecji Asparanoiks i jego małżonka Dobromina składają wizytę krewnym - Homeopatiksowi i Galantynie. Wódz osady niezwyciężonych Galów nie przepada za swoim szwagrem, człowiekiem zamożnym i światowym. Podczas wytwornej, lecz suto zakrapianej, kolacji między gospodarzem i gościem wywiązuje się zawzięta dyskusja na temat życiowych priorytetów. Asparanoiks uważa, że nie sukces i pieniądze decydują o szczęściu w życiu, lecz sława! By przekonać Homeopatiksa, że nie ma wśród Galów dzielniejszych ludzi niż mieszkańcy jego wioski, wódz obiecuje, że wkrótce zaprosi szwagra do siebie i ugości go potrawką przyprawioną liśćmi laurowymi z wieńca Juliusza Cezara! Asteriks i Obeliks, na których spada to karkołomne zadanie, wyruszają zatem do Rzymu, aby zdobyć tytułowe laury Cezara.
Przez pewną galijską wioskę, podobną do osady Asteriksa, przebiega głęboki rów. Wykopali go sami mieszkańcy, by raz na zawsze odciąć się od sąsiadów z drugiej strony... Dwaj wodzowie wzajemnie się obrażają, czym skutecznie podsycają konflikt, aż do momentu, kiedy doradca jednego z nich, Paskudniks, wpada na pomysł, by sprowadzić Rzymian i przejąć pełną władzę. Na szczęście dzięki córce wodza, Fanzynie, i synowi drugiego wodza - Komiksowi - wieści docierają do Asparanoiksa, który postanawia nie dopuścić do tego, by Rzymianie dyktowali warunki Galijczykom. Do podzielonej wioski docierają Asteriks, Obeliks i druid Panoramiks, by wspomóc rodaków w potrzebie. Niestety, za późno - Rzymianie, którym zdrajca Paskudniks obiecał galijskich niewolników, szykują się do zajęcia części osady...
Galijskie początki to zbiór krótkich historii o galijskich wojownikach, które na przestrzeni wielu lat ukazywały się zarówno we Francji, jak i w Ameryce. Każda opowieść poprzedzona została wstępem wyjaśniającym kiedy, z jakiej okazji i dla kogo została narysowana. W tym jednym tomie mamy okazję zaobserwować, jak na przestrzeni lat zmieniała się kreska Uderzo oraz sposób prowadzenia scenariusza przez Goscinnego. Niezależnie jednak od tego, czy mamy do czynienia z historiami starszymi, czy nowszymi, każda z nich jest stworzona na najwyższym komiksowym poziomie. Prawdziwy rarytas dla miłośników Asteriksa!
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta!Witajcie ponownie w EverRealm - w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji.Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.Scenariusz wyszedł spod pióra Sf R. Monster ("Eth's Skin"), a rysunki przygotowała Sarah Graley ("Glitch", "Donut the Destroyer").
Cała kraina Argaaru cierpi pod rządami straszliwego Księcia Mgieł. Tylko miecz z lodu może cokolwiek zdziałać przeciwko jego tyranii. Mickey i Goofy zupełnie nieświadomi swoich mocy, trafiają do Argaaru. Spontanicznie Goofy staje się bohaterem i tak zaczyna się bajeczna przygoda między iluzją a rzeczywistością, z masą wesołych momentów! Ponad 430 stron prawdziwej magii i miecza!
Drugi album bestsellerowej serii o słynnych niebieskich skrzatach! Tom zawiera dwie opowieści: "Smerf Naczelnik" i "Smerfosymfonia". Ze Smerfami tak już bywa, że kiedy Papy Smerfa nie ma w wiosce, jego mali podopieczni nieznośnie harcują... Tym razem zaczynają się kłócić, który z nich powinien zostać przywódcą podczas nieobecności mądrego czarodzieja. Postanawiają urządzić wybory. Pewien sprytny Smerf obiecuje pozostałym niebieskim skrzatom, że spełni wszystkie ich zachcianki, jeśli wybiorą go szefem wioski! Czy ktoś taki okaże się dobrym naczelnikiem, czy tyranem? I czy wierność można zdobyć rozdawaniem orderów oraz dodatkowych porcji smerfojagód? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejny tom przygód Smerfów, uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów stworzonych przez słynnego rysownika i scenarzystę Peyo.Podczas magicznego eksperymentu Papa Smerf ulega wypadkowi. Aby uzdrowić Papę, pewien odważny Smerf udaje się po lekarstwo do zaprzyjaźnionego czarodzieja Omnibusa. Przy okazji trafia na jeden dzień do miasta ludzi, gdzie poznaje, czym są pieniądze. Zachwycony tym wynalazkiem, postanawia wprowadzić go w swojej wiosce. Produkuje złote monety i uczy przyjaciół, co należy robić, aby je zarabiać. Z początku niebieskie skrzaty świetnie się bawią, kiedy jednak okazuje się, że nie wszyscy dobrze sobie radzą, sytuacja przestaje być wesoła. Na dodatek chciwy Gargamel dowiaduje się, że w wiosce Smerfów jest złoto...Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. przez belgijskiego rysownika Pierre'a Culliforda (1928-1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Cykl filmów animowanych o Smerfach jest jedną z najbardziej znanych na świecie bajek małego i dużego ekranu. Nim jednak niebieskie skrzaty zaistniały w filmach, zdobyły miliony czytelników, występując w komiksach autorstwa Peyo.Smerfy znane są z dobroci, chęci niesienia pomocy oraz umiłowania przyrody i pokoju. Tylko dzięki tym cechom wielokrotnie pokonywały niebezpieczeństwa grożące ich społeczności. Jednak w ostatnim czasie - z nieznanych przyczyn - mieszkańcy wioski stają się dla siebie coraz bardziej niemili, a kłótnie i bójki wybuchają nawet z błahych powodów! Kiedy upomnienia Papy Smerfa nie przynoszą efektu, opiekun niebieskich skrzatów dochodzi do wniosku, że czas zastosować radykalne środki. Sięga po księgę magii i odprawia skomplikowane czary. Tak właśnie rozpoczynają się wielkie kłopoty Smerfów z niespodziewanymi gośćmi - Szarymi Smerfami!Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. XX wieku przez belgijskiego rysownika Pierre'a Culliforda (1928-1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
"Kajko i Kokosz" Janusza Christy (1934-2008) to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty. "Kajko i Kokosz. Nowe przygody" to oficjalna kontynuacja tej kultowej serii.Kiedy zbliża się zaćmienie, nikt nie może spać spokojnie. Kajko i Kokosz, prześladowani przez tajemniczą i groźną zjawę. Mirmił i Lubawa, których odwiedza Wojmił, przynoszący niezwykłą wiadomość. Łamignat, próbujący odnaleźć swoją maczugę. Nawet Zbójcerze podejrzewają, że coś opętało Hegemona, bo zachowuje się zupełnie inaczej, niż zwykle. Aby opanować sytuację, Kajko i Kokosz będą musieli wziąć udział w wielkiej wyprawie, łyknąć specjalny eliksir Jagi i zorganizować wesele. Aby do zmierzchu!
Dwudziesty ósmy tom przygód Thorgala, którego fabuła bardzo ściśle wiąże się z dwoma poprzednimi. Wszyscy są przekonani, że Thorgal zginął i został pochowany na wyspie turniejowej. Jedynie Aaricia wierzy, że przeżył, i dlatego wciąż szuka sposobu, by uciec z Bizancjum, gdzie wraz z dziećmi przebywa jako zakładniczka na cesarskim dworze. Po kolejnej próbie ucieczki zostaje skazana na roboty w kamieniołomach. Spotyka w nich Kriss de Valnor! Kobiety będą musiały zapomnieć o wzajemnej nienawiści, jeśli myślą o skutecznej ucieczce. Przy okazji Aaricia pozna mało dla niej przyjemną tajemnicę ze wspólnego okresu życia Thorgala i Kriss, kiedy ci byli przywódcami piratów...
Piąta część humorystycznej opowieści o dorastaniu dziewczynki Fibi, której najbliższą przyjaciółką jest jednorożcowa piękność Marigold. Obie bohaterki długo będą się zastanawiać, jak przebrać się na Halloween. Wezmą też udział w dość osobliwej imprezie podczas wieczoru duchów. Potem zdziwi je długotrwałość pewnej mody, następnie zaczną zimowe zabawy na śniegu i lodzie, później ledwie wytrzymają kilkudniowe rozstanie, a w końcu wyjadą na biwak i zabiorą się za czytanie wakacyjnych lektur. Dorastanie nie jest łatwe, ale Fibi i Marigold podczas wspólnej wędrówki przez życie odkryją coś, co w przeciwieństwie do wakacji w jednorożcowym spa czy "zaklęcia niepamięci" nigdy nie przemija: siłę łączącej ich - i jedynej w swoim rodzaju - przyjaźni.Dana Simpson zyskała światową sławę serią o Fibi, za którą otrzymała dwie ważne amerykańskie nagrody za twórczość dla dzieci. Jest także autorką cykli przeznaczonych przede wszystkim dla dorosłych czytelników: "Ozzy and Millie", "I Drew This" i "Raine Dog".
Grodzianie Mirmiłowa żyją w stanie nieustającej zabawy - codziennie odprawiają święto na cześć któregoś z artykułów spożywczych, których ci u nich dostatek. Wczoraj był Dzień Dobroci dla Krów, a dziś nadeszło święto najważniejsze - ku czci Czystej Wody. Ale Zbójcerze nie śpią - Kapral wymyśla nowy plan zdobycia Mirmiłowa. Wyznacza wiecznego ochotnika do kolejnej misji samobójczej - ten znany z niekąpania się zbój ma w samo święto wody wskoczyć do mirmiłowskiej studni, przez co ją zatruje. Plan udaje się w pełni. Skąd teraz poddani kasztelana będą czerpali życiodajną wodę? Czarownica Jaga stwierdza, że jest tylko jedno wyjście - Kajko i Kokosz muszą udać się na wędrówkę do dzikiej Krainy Borostworów. Tam mieszka Pani Przyroda - ona będzie potrafiła sprawić, by czysta woda i dobrobyt powróciły do Mirmiłowa.
Czwarta część serii fantasy poświęconej Louve, znającej mowę zwierząt córce szlachetnego wikinga Thorgala Aegirssona.Dziewczynka czuje się bardzo samotna - jej ojciec od dawna jest w podróży, matki, Aaricii, nie akceptują inni mieszkańcy wsi, a ona sama ciągle wpada w konflikty z dziećmi sąsiadów. W dodatku Aaricia jest coraz bliższa decyzji, by związać się na stałe z bogatym mężczyzną Lundgenem, który nie cierpi Louve. Dlatego córka Thorgala całymi dniami włóczy się po lesie, gdzie przynajmniej może rozmawiać ze zwierzętami. Nie wie, iż zewsząd czyhają na nią niebezpieczeństwa - Lundgen i inni wieśniacy postanawiają ją zabić, a w puszczy pojawia się demoniczna jednooka łowczyni. Szuka Louve - a wcale nie ma przyjaznych zamiarów. Czy samotna dziewczynka jest w stanie walczyć ze wszystkimi przeciwnościami i przetrwać w dzikim borze? Na szczęście, napotka na swej drodze nie tylko samych wrogów...Scenariusze albumów serii Louve pisze urodzony w 1954 roku francuski twórca Yann le Pennetier, współautor kilkudziesięciu cykli komiksowych o bardzo szerokim spektrum tematycznym: od humorystyki przez sensację i fantastykę po historię. Rysownikiem serii jest znacznie młodszy (ur. 1972 r.) rosyjski grafik Roman Surżenko, znany też z serii "Thorgal. Młodzieńcze lata".
Siódma część serii fantasy poświęconej Louve, znającej mowę zwierząt córce szlachetnego wikinga Thorgala Aegirssona i księżniczki Aaricii.Dziewczynka wraz z krasnoludem Thjazim dociera do Międzyświata, by przekonać wielkiego węża Nidhogga do pomocy w walce z Czarnymi Elfami. Z kolei wyklęty pomniejszy bóg Vigrid i zaklęta w małpkę Yasmina przenoszą się do krainy Świetlistych Elfów, by szukać u nich wsparcia i zapobiec niszczycielskim planom królowej Loth. Od powodzenia różnych misji wszystkich bohaterów zależy, czy Dziewięć Światów przetrwa, czy też stwory ciemności zdołają rozpętać wielką wojnę i doprowadzą do kresu Asgardu.Scenariusze albumów serii "Thorgal. Louve" pisze francuski twórca Yann le Pennetier, współautor kilkudziesięciu cykli przygodowych i humorystycznych, a rysunkami zajmuje się rosyjski grafik Roman Surżenko (znany też z serii "Thorgal. Młodzieńcze lata").
Drugi tom nowej francuskiej serii dla młodszych i starszych czytelników.Dzieci pochodzące z czterech zakątków świata wykazują ponadnaturalne zdolności. Przyciąga je pewna nieznana siła. Podążając za nią, odkrywają olbrzymie istoty i pomagają im się przebudzić… W drugim tomie poznajemy Siegfrieda, inteligentnego chłopca, któremu doskwiera samotność. Jest przykuty do wózka i całe dnie spędza ze swoim opiekunem, ponieważ rodzice nieustannie przebywają w podróżach służbowych. Kiedy Siegfried poznaje Adryela, wodnego giganta, czuje, jak jego życie nabiera sensu. Razem z Erin i Yrso stawiają czoła potężnemu Alypharowi, którym kieruje tajemnicza grupa naukowców. Wiedzą jednak, że prawdziwa walka dopiero przed nimi...Scenariusz wyszedł spod pióra Lylian, a rysunki stworzył James Christ.
Piąty tom cudownie namalowanej opowieści dla młodszych dzieci. Dobrze jest wrócić do domu po długiej podróży. Malutki Lisek i Wielki Dzik docierają pod swoją ukochaną jabłonkę. Na horyzoncie zbierają się jednak czarne chmury i nadciąga niebezpieczeństwo. Nikt nie będzie bezpieczny. Czy przyjaciele poradzą sobie w tej groźnej sytuacji? Autorką komiksu jest Berenika Kołomycka, graficzka, ilustratorka i projektantka. Stworzyła rysunki do komiksów Wykolejeniec (scen. Grzegorz Janusz) i Tej nocy dzika paprotka (scen. Marzena Sowa). Komiks nagrodzony w drugiej edycji „Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci”.
Seria przenosi nas do cudownego świata Delisi - dziewczynek, które są uosobieniem potraw, jakie wszyscy znamy i lubimy. Młoda kucharka Ramen wraz ze swoją rodziną, należącą do Makaronów, prowadzi restaurację w małym miasteczku Alakart. Poznajemy też koleżanki Ramen np: Mysiego Melona, która prowadzi butik z ciuchami, Truskawkę w Czekoladzie, która ma swój zespół rockowy, oraz Tiramisu - najbardziej wybredną smakoszkę świata. Bohaterki rozwijają swoje pasje i kariery, co chwila pakując się w nowe, zwariowane perypetie.Album składa się z krótkich humorystycznych historyjek, które zarówno treściowo, jak i graficznie wyróżnia nieprzeciętna wyobraźnia autorów.Autorką rysunków jest Magdalena "Meago" Kania, graficzka 2D specjalizująca się głównie w ilustracjach w stylu cartoonowym i azjatyckim. Scenariusz napisał Maciej Kur, autor takich serii jak "Kajko i Kokosz - Nowe Przygody" oraz "Lil i Put". Oboje stworzyli razem także bardzo dobrze przyjęty przez polskich czytelników komiks "Emilka Sza".
Jedenasty tom humorystycznej serii o perypetiach dwóch sióstr: nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine. W dniu narodzin Wendy rodzice zasadzili dla niej drzewo w swoim przydomowym ogrodzie. Od kilkunastu lat dziewczyna codziennie się nim opiekuje, podlewa w lecie, zabezpiecza w zimie. Kłopoty pojawiają się w dniu, kiedy młodsza Marine postanawia uznać drzewo za swoje, bo nie ma własnego... Równie dużo śmiesznych i niecodziennych sytuacji przydarzy się, gdy Marine stwierdzi, że koniecznie musi pomóc starszej siostrze w pomalowaniu jej pokoju. Nieszczęście wisi w powietrzu!Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
Gigant z dziesięcioma kosmicznymi historiami to prawdziwa supernowa!Kto jest wrogiem, kto przyjacielem? W najtrudniejszych chwilach poznajemy ich na całkiem nieznane nam sposoby. Miki i Goofy to nierozłączni przyjaciele, którzy mogą na siebie liczyć w każdej sytuacji. Czy coś jest w stanie to zmienić? I czy Czarny Piotruś jest taki zły, na jakiego wygląda?W finale "Kronik z Kosmogranicy" czekają was niezapomniane emocje, a na deser mamy kolejny odcinek Mouse Treka. Czas opuścić ziemię i zabrać się do czytania! A propos Ależ głupi ci kosmici!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?