Piszę i zmazuję. Liczby (36 lat) to bogato ilustrowany zestaw zabaw (książka + karty ścieralne + flamaster) do nauki cyfr i liczb, który rozwija umiejętność liczenia oraz wspiera rozwój grafomotoryczny. Dzięki kolorowym łamigłówkom i zadaniom graficznym przedszkolaki uczą się poprawnego kierunku pisania liczb oraz doskonalą umiejętność przeliczania przedmiotów i rozwiązywania prostych działań arytmetycznych. Rozwijają przy tym również zdolność do koncentracji i myślenia logicznego.Do samodzielnej zabawy i naukiZestaw zabaw Piszę i zmazuję. Liczby zawiera różnorodne zadania wspierające kompetencje matematyczne oraz przygotowujące do nauki pisania. Dziecko rozwija swoje umiejętności, malując kolorowanki, przechodząc przez matematyczne labirynty, bawiąc się szyframi, dekodując drogę w poszukiwaniu ukrytego skarbu oraz wykonując działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 110. Dzięki zadaniom graficznym przedszkolak ćwiczy koordynację oko-ręka, orientację przestrzenną oraz precyzję ruchów dłoni.Książeczka zawiera różnorodne, fabularyzowane zagadki kształtujące myślenie matematyczne. Odpowiednio dobrane ilustracje, odnoszące się do najbliższego otoczenia dziecka, ułatwiają stawianie pierwszych kroków w świecie cyfr i liczb.Uzupełnieniem książeczki są kolorowe, dwustronne karty ścieralne, na których znajduje się aż 60 zadań do rozwiązania. Rozpoczynają się od łamigłówek rozwijających umiejętność rozpoznawania liczb wśród innych symboli oraz ćwiczących rękę w rysowaniu prostych szlaczków. Kolejne karty służą nauce pisania liczb od 1 do 25. Dołączony do zestawu flamaster pozwala na zmazywanie i wielokrotne rozwiązywanie zadań.Rozwójgrafomotoryka, nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, myślenie logiczneW serii równieżPiszę i zmazuję. Litery (36 lat)
Piszę i zmazuję. Litery (36 lat) to bogato ilustrowany zestaw zabaw (książka + karty ścieralne + flamaster) do nauki liter. Dzięki kolorowym łamigłówkom i zadaniom graficznym przedszkolaki uczą się poprawnego kierunku pisania liter oraz doskonalą umiejętność zapisu prostych wyrazów. Rozwijają przy tym również zdolność koncentracji i percepcji wzrokowej.Do samodzielnej zabawy i naukiZestaw zabaw Piszę i zmazuję. Litery zawiera różnorodne zadania wspierające kompetencje językowe oraz przygotowujące do nauki pisania. Dziecko rozwija swoje umiejętności, kolorując ilustracje, przechodząc przez literkowe labirynty, rozwikłując szyfry i poszukując liter ukrytych wśród innych symboli. Dzięki zadaniom graficznym przedszkolak ćwiczy koordynację oko-ręka, orientację przestrzenną oraz precyzję ruchów dłoni.Książeczka zawiera różnorodne fabularyzowane zagadki, doskonalące percepcję wzrokową i słuchową. Barwne ilustracje ułatwiają poznawanie alfabetu i odnoszą zagadnienia do świata bezpośrednio znanego dziecku.Uzupełnieniem książeczki są kolorowe, dwustronne karty ścieralne, na których znajduje się aż 60 zadań do rozwiązania. Rozpoczynają się od łamigłówek ćwiczących rękę w rysowaniu prostych szlaczków oraz rozwijających umiejętność pisania liter. Kolejne karty służą do nauki pisania prostych wyrazów. Dołączony do zestawu flamaster pozwala na zmazywanie i wielokrotne rozwiązywanie zadań.Rozwójgrafomotoryka, nauka czytania, koncentracja, spostrzeganie wzrokoweW serii równieżPiszę i zmazuję. Liczby (36 lat)
Pięknie ilustrowany słowniczek i pierwszy przewodnik po świecie dla maluchaGdzie w mieście można spotkać jeża i wiewiórkę? Jak trzeba ubrać się zimą, a jak latem? Gdzie jest statek, a gdzie leżak?100 pierwszych słówek na spacerze to wyjątkowe kompendium wiedzy każdego malucha!Książeczki uczą nazywania przedmiotów z najbliższego otoczenia i wspomagają rozwój mowy u dzieci już od 1 roku życia. Piękne ilustracje zainteresują dziecko fascynującym światem, a także ułatwią zapamiętywanie słów. Nazywajcie zwierzęta będąc na wycieczce w zoo, znajdźcie wiewiórkę w pobliskim parku! Wracajcie do książeczki, żeby wspominać spacery z dzieckiem i powtarzać nowo poznane słowa.Kolorowe rozkładówki prezentują miejsca, które można odwiedzić podczas spaceru: plac zabaw, zoo, łąkę czy pobliski park. Każdy maluch znajdzie tam coś ze swojej okolicy. Podział na kategorie tematyczne porządkuje wiedzę i pomaga w zapamiętaniu nowo poznanych słów. Zabawa z książeczką to doskonały pretekst do wspólnego spędzania czasu z dzieckiem a także mądrej rozmowy.Realistyczne rysunki umożliwiają rozpoznawanie elementów z otoczenia dziecka, a w przyszłości ułatwią naukę czytania.Poręczny przyjazny format pasuje nawet do małej rączki dziecka,a trwała tektura pozwoli cieszyć się książeczką przez długi czas.Czytelna czcionka i wyraźne podpisy zwierząt zainteresują maluchy, a starszym dzieciom pozwolą na pierwsze próby czytania.
Książki te umożliwiają interaktywną naukę za sprawą sztuki kolorowania, dzięki której zapamiętanie kluczowych pojęć, zrozumienie rozmaitych procesów oraz poznanie poszczególnych struktur jest łatwiejsze i bardziej zajmujące. Każdej ilustracji towarzyszy zwięzły i przejrzysty opis, a dobór i układ treści oraz grafiki do pokolorowania sprawiają, iż książki te stają się doskonałym uzupełnieniem wielu podręczników.
Poznajcie swoich rówieśników – Antka, Lenkę, Adę, Julka i Krzysia. Są przyjaciółmi i mają niezwykłą wyobraźnię. Wystarczą garnki, patyki, kamienie i już powstaje orkiestra albo rakieta, albo pociąg. Dużo tu zabaw, podróżowania, marzeń, szalonych pomysłów, a także wielu innych ważnych dla wszystkich dzieci spraw. „Elementarz. Moje pierwsze czytanki” to wspaniała pomoc dla dzieci rozpoczynających naukę czytania. Książka, stworzona zgodnie z zaleceniami metodyków, składa się z dwóch etapów: Pierwszy etap zawiera teksty tworzone zgodnie z zasadą „Jak się pisze, tak się czyta”, czyli używamy tylko podstawowych liter alfabetu, są one wprowadzane stopniowo od najprostszych do tych trudniejszych jak „ą”, „ę” czy „ź”, „ś”. W dymkach umieszczone zostały dodatkowo podpowiedzi, jak wybrane wyrazy sylabizować i literować. Drugi etap zawiera teksty tworzone zgodnie z zasadą „Tak się pisze, a tak się czyta”. Pojawiają się wszystkie litery alfabetu, dwuznaki, a także upodobnienia i udźwięcznienia, które sprawiają liczne trudności początkującemu czytelnikowi, ponieważ wyrazy je zawierające inaczej się pisze, a inaczej czyta. W „Elementarzu” znalazło się prawie 100 ciekawych czytanek, którym towarzyszą zabawne ilustracje. Dzięki tej książce nauka czytania może stać się naprawdę dobrą zabawą! Duża, czytelna czcionka! Beata Ostrowicka – autorka książek dla dzieci i młodzieży. Wydała ponad dwadzieścia książek. Była doceniana licznymi nagrodami i wyróżnieniami (m.in. „Ale ja tak chcę!” zdobyła tytuł Książki Roku 2006 Polskiej Sekcji IBBY; „Świat do góry nogami” otrzymał w 2004 roku wyróżnienie Międzynarodowej Sekcji IBBY i został wpisany na Honorową Listę Andersena). Wiele jej książek poleca Fundacja ABC, prowadząca akcję „Cała Polska czyta dzieciom”. Niektóre książki zostały przetłumaczone na języki obce. Mieszka w Krakowie z mężem i dwoma synami. Katarzyna Kołodziej – wrocławska ilustratorka, mama, współlokatorka dachowego kota i kudłatego psa oraz królewna, która (jak każda królewna) musi być czasem porwana. Ponieważ najczęściej porywa ją rysowanie, rysuje bez przerwy. W swoich ilustracjach stara się pokazywać dziecięce emocje. Skończyła wrocławską ASP, miewa czasem wystawy, pracuje z wieloma wydawnictwami dla dzieci i jak wielka kula śniegowa nabiera rozpędu… w tworzeniu. Jej prace można obejrzeć na stronie www .krolewnakasia.pl.
Dzięki tej atrakcyjnej publikacji poznawczo-edukacyjnej, dziecko pozna wiosnę zarówno w jej wymiarze przyrodniczym, jak i kulturowym. Atrakcyjne ilustracje, teksty i ćwiczenia przybliż najmłodszym miłośnikom wiedzy osiem tematów związanych z nadejściem wiosny: topienie marzanny w pierwszy dzień wiosny, budzenie się roślin, zwierzęta wiosną, przylot ptaków, wiosenne porządki, malowanie jaj i święcenie koszyków wielkanocnych, śniadanie wielkanocne i tradycja polskich świąt, śmigus-dyngus.Na opracowanie każdego tematu składają się: rozdział informacyjny, ilustracja poznawcza do samodzielnej analizy i omówienia z rodzicami czy w grupie klasowej oraz rozdział z zadaniami do samodzielnego wykonania przez dziecko.Książka przeznaczona jest dla dzieci od 6 do 8 lat. Uczniowie zerówki odkryją wiosnę przy pomocy wychowawców i samodzielnie, dzięki niezwykle rozbudowanemu i dopracowanemu materiałowi graficznemu. Zadaniem pierwszoklasistów stanie się dodatkowo samodzielna lektura rozdziałów informacyjnych. Zadania do wykonania przewidziane są dla obu grup wiekowych.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Atlas historyczny w przyjazny sposób wyjaśnia zagadnienia poruszane na lekcjach historii w szkole podstawowej oraz uczy, w jaki sposób korzystać z map, by jak najwięcej z nich wyczytać. Cennym uzupełnieniem są osie czasu, na których zaznaczono najważniejsze daty. To doskonała, zgodna z podstawą programową pomoc dydaktyczna zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.
Angielski + krzyżówki = praktyczna znajomość języka!Krzyżówki to jeden z najbardziej wciągających i rozwijających rodzajów łamigłówek. Nie tylko poprawiają inteligencję i spostrzegawczość rozwiązujących je osób, lecz także zwiększają zasób słownictwa i kształcą umiejętność kojarzenia faktów niezależnie od wieku odbiorcy i języka, którym się na co dzień posługuje.Dlatego trudno wyobrazić sobie lepsze narzędzie do nauki języka angielskiego niż anglojęzyczne krzyżówki, dostosowane do wieku i poziomu wiedzy dziecka. Umożliwiają one szybkie poszerzenie słownictwa i osadzenie nowych pojęć w odpowiednim kontekście, co bezpośrednio przekłada się na naturalną umiejętność praktycznego zastosowania opanowanych słów.Jeśli chcesz sprawić, aby nauka angielskiego była dla Twojej pociechy świetną zabawą, nie znajdziesz lepszej książki! Ta bogato ilustrowana publikacja została opracowana w taki sposób, aby ułatwić każdemu dziecku w wieku od 7 do 9 lat poznanie najważniejszych słów i zwrotów oraz szybkie skojarzenie ich z sytuacjami, w których są stosowane.
Wesołe esy-floresy to seria zawierająca zróżnicowane zadania i ćwiczenia edukacyjne rozwijające umiejętności grafomotoryczne dziecka. Wytyczanie trasy przez labirynty, zaznaczanie po śladzie i rysowanie szlaczków oswoi dziecko z wyglądem liter oraz wspomoże rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej. A ile będzie przy tym zabawy!
Wesołe esy-floresy to seria zawierająca zróżnicowane zadania i ćwiczenia edukacyjne rozwijające umiejętności grafomotoryczne dziecka. Wytyczanie trasy przez labirynty, zaznaczanie po śladzie i rysowanie szlaczków oswoi dziecko z wyglądem liter oraz wspomoże rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej. A ile będzie przy tym zabawy!
Wesołe esy-floresy to seria zawierająca zróżnicowane zadania i ćwiczenia edukacyjne rozwijające umiejętności grafomotoryczne dziecka. Wytyczanie trasy przez labirynty, zaznaczanie po śladzie i rysowanie szlaczków oswoi dziecko z wyglądem liter oraz wspomoże rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej. A ile będzie przy tym zabawy!
Pan Tadeusz to jedno z wielkich i nieprzemijających arcydzieł, które na stałe wpisało się do literackiego kanonu. Mickiewicz stworzył epos, którego głównym i najważniejszym bohaterem jest szlachta polska, a który poprzez swoją niezwykłą i niepowtarzalną atmosferę do dziś stanowi swoiste centrum i źródło polskości. Słowo w poemacie ma moc wskrzeszającą i kreującą zarazem: przywraca byt narodowy kraju ciemiężonego przez zaborcę i daje jego zniewolonym mieszkańcom nadzieję na rychłe odzyskanie upragnionej wolności. Dzieło pełniło wówczas funkcję dwoistą: było dla emigrantów widomym znakiem odległej Polski, natomiast dla tych, którzy pozostali w kraju, wspomnieniem czasów minionych i namiastką utraconej przeszłości. Mickiewicz po raz kolejny zaskakuje nas tutaj bogactwem tematów i rozległością podejmowanej problematyki. Oprócz tak silnie wybrzmiewającego patriotyzmu i miłości ojczyzny, snuje refleksje na temat sielskiego, szlacheckiego bytowania, romantycznego uczucia, tradycji i polskiej obyczajowości. A wszystko rozgrywa się w soplicowskim dworku, który na ten czas staje się ostoją niczym niezmąconej, prawdziwej polskości. Epos jest wart docenienia także ze względu na swoje nowatorstwo. Mickiewicz bowiem rezygnuje tutaj z romantycznego indywidualizmu na rzecz szeroko pojmowanej zbiorowości. Wieszcz roztacza przed naszymi oczyma piękno dawnej Polski i przenosi jej obraz w nasze teraz, bo przecież jest u mnie kraj, ojczyzna myśli mojej, / I liczne mam serca mego rodzeństwo; / Piękniejszy kraj, niż ten co w oczach stoi (...) [z wiersza Gdy tu mój trup Adama Mickiewicza] Adam Mickiewicz (1798-1855) poeta polski, romantyczny wieszcz, zwany często bardem słowiańskim lub poetą przeobrażeń. Obok Juliusza Słowackiego i Zygmunta Krasińskiego uważany za największego poetę doby polskiego romantyzmu. Wybitny twórca dramatu romantycznego. Autor ballad, powieści poetyckich, dramatu Dziady, a przede wszystkim epopei narodowej Pan Tadeusz. Doskonały wybór na nagrody dla szkół podstawowych i średnich!
Publikacja jest propozycją pomocy dydaktycznej w formie kart pracy dla nauczycieli, opiekunów oraz rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Przybliża wybrane postaci świętych i błogosławionych Kościoła katolickiego. Każdy temat poświęcony konkretnemu świętemu zilustrowany jest dużymi zdjęciami i rysunkami, zawiera łatwy do czytania tekst wprowadzający oraz tekst do czytania uczestniczącego z symbolami komunikacji alternatywnej PCS. Wykorzystanie tych unikatowych symboli pomaga uczniom lepiej zrozumieć treść lekcji oraz samodzielnie wypowiadać się na omawiany temat. Teczka zawiera ponadto propozycje zadań do wykonania, puzzle, kolorowanki, rebusy, wycinanki quizy itp. Pomagają one utrwalić wydarzenia z życia świętych i ich przesłanie. Nauczyciel może korzystać z gotowych poleceń i zadań lub je wybierać i modyfikować.Część 1 zawiera materiały dotyczące: św. Teresy z Kalkuty, św. Stanisława Kostki, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Franciszka z Asyżu, św. Faustyny Kowalskiej, św. Jana Pawła II, św. Mikołaja (biskupa), św. Jana Bosco, św. Dominika Savio, św. Wojciecha, bł. Carla Acutisa, bł. Jerzego Popiełuszki, bł. Karoliny Kózkówny.
Teczka pomocy Odkrywam królestwo Boże jest integralną częścią pakietu edukacyjnego dla klasy II szkoły podstawowej.Dwie części teczki z materiałami dla katechety zawierają:- kolorowe ilustracje, mapy i zdjęcia w formacie A4 i A2,- plansze z elementami do przedstawień w formie teatrzyku,- płyty CD z gotowymi prezentacjami do wykorzystania na lekcjach oraz kartami pracy do samodzielnego wydruku.
Bardzo popularna adaptacja dla dzieci najsłynniejszej powieści podróżniczo-przygodowej Daniela Defoe w specjalnym przełożeniu według metody I.Franka. Powieść o Robinsonie Crusoe z jej różnymi adaptacjami cieszyła się ogromną popularnością od roku jej wydania aż do dziś. Postać Robinsona (a także Piętaszka) jest rozpoznawalna na całym świecie i stała się jedną z ikon kultury podróżniczej. Pozostawiony na brzegu nieznanej wyspy bez śladu cywilizacji, Robinson Crusoe radzi sobie z warunkami dzikiej przyrody i pokonuje coraz to nowe wyzwania. Świetna powieść pełna przygód i niespodziewanych zdarzeń dla dzieci i dla dorosłych.
Opis serii:
Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda według której są przygotowane książki polega na specjalnej adaptacji treści w taki sposób że cała zawartość książki jest podzielona na akapity. Najpierw czytamy akapit, z wplecionym polskim tłumaczeniem i niektórymi gramatycznymi i fonetycznymi wyjaśnieniami. Następnie ten sam akapit czytamy już bez tłumaczenia, w oryginalnym języku, czyli "płyniemy bez asekuracji". Właśnie wtedy nasz mózg przyzwyczaja się do rozumienia języka obcego. Całość jest na tyle spójna, że odbiorca ma poczucie czytania książki w oryginale i przyswaja język, znajdując się w naturalnym stanie rozluźnienia i zaciekawienia treścią. U podstaw Metody leżą między innymi założenia Sugestopedii dr. G Łozanowa, a także prace Jego następców i samodzielnych lingwistów, A.Leontieva, G. Kitajgorodskiej. Seria zawiera dzieła klasyków literatury brytyjskiej i amerykańskiej i w ten sposób przybliża czytelnikowi specyfikę anglojęzycznej kultury. Język oryginału nie jest w żaden sposób uproszczony ani skrócony.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?