Angielski dla przedszkolaka (3–5 lat) to zestaw pomysłowych i rozwijających zabaw, z którymi dzieci poznają ponad 100 pierwszych słówek, wyrażeń i prostych zdań. Dzięki różnorodnym kreatywnym materiałom do nauki angielskie słówka same wchodzą do główki! W pakiecie znajdują się zagadki obrazkowe, książeczka-harmonijka A Day in a Park, materiały do wycięcia oraz naklejki.
Zagadki obrazkowe to aktywna forma poznawania angielskiego słownictwa dotyczącego emocji, przyrody, zawodów i codziennych czynności. Na kartach znajdują się bogato ilustrowane polecenia po angielsku, a na odwrocie polskie tłumaczenia pytań odpowiedziami.
Książeczka-harmonijka A Day in a Park łączy atrakcyjną historyjkę obrazkową z zagadkami i kolorowankami, oswajając dziecko ze słownictwem dotyczącym przyrody i zabaw na dworze.
Materiały do wycięcia ułatwiają zapamiętanie słówek związanych z jedzeniem i ubraniem na każdą porę roku. To idealny sposób, by przećwiczyć słownictwo podczas ulubionych przez dzieci zabaw w gotowanie i wymyślanie strojów. Do zestawu dołączone są również naklejki, które pozwalają powtórzyć i sprawdzić rozumienie 48 angielskich słówek.
Angielski dla przedszkolaka (3–5 lat) to idealny wybór dla rodziców, którzy chcą oswajać dziecko z językiem obcym podczas codziennych zajęć oraz dla nauczycieli prowadzących zajęcia w grupach przedszkolnych. Różnorodne materiały świetnie sprawdzą się podczas nauki indywidualnej, w parach lub w gronie kilkorga dzieci.
W serii:
• Angielski dla ucznia (6–9 lat)
Prezentowany zestaw ćwiczeń usprawniających percepcję słuchową przeznaczony jest dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Z książki mogą korzystać zarówno terapeuci na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, jak i rodzice podczas pracy z dzieckiem w domu.Zebrane ćwiczenia to m.in.:wskazywanie sylaby, którą różnią się wyrazy;wyszukiwanie ukrytych słów;łączenie cząstek słów i wypowiadanie wyrazu;wpisywanie brakującej litery i łączenie wyrazu z obrazkiem;układanie zdań z usłyszanych wyrazów;wypowiadanie słowa złożonego z usłyszanych zbitek głosek.Każde zadanie zostało ułożone tak, by można było do niego wrócić i na innym materiale słownym powtórzyć daną umiejętność. W środku książki zamieszczono wkładkę z Materiałami dla dziecka do ćwiczeń wymagających wykorzystania obrazków lub tabelek.
To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji matematycznej dotyczące nauki liczb do 10. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozumienie pojęcia liczby i jej zapisu graficznego za pomocą cyfry; rozumienie pojęcia liczby w aspektach: kardynalnym, porządkowym i algebraicznym; pisanie liczb po śladzie i samodzielnie; rozpoznawanie liczb ukrytych na obrazkach; dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Karty pracy są zgodne z podstawą programową.
Tę książeczkę wypełniają dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, ukryte obrazki, plątaniny, zadania rachunkowe i logiczne. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość i logiczne myślenie. Łamigłówki to świetna zabawa i przyjemna nauka.
Tę książeczkę wypełniają dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, ukryte obrazki, plątaniny, zadania rachunkowe i logiczne. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość i logiczne myślenie.Łamigłówki to świetna zabawa i przyjemna nauka.
W bogato ilustrowanym podręczniku przedstawiono wszystkie informacje niezbędne do uzyskania prawa jazdy kategorii B. Opisano źródła i zakres obowiązywania międzynarodowych i krajowych przepisów o ruchu drogowym, zasady ruchu drogowego, znaki i sygnały drogowe, warunki techniczne i rejestrację pojazdów, wymagania w stosunku do kierujących i zasady kontroli ruchu drogowego, technikę kierowania i obsługę pojazdu oraz zasady udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych. Po każdym rozdziale zamieszczono pytania kontrolne mające pomóc w ugruntowaniu nabytej wiedzy.
Odbiorcy: uczniowie kształcący się w zawodach technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych i elektromechanik pojazdów samochodowych, uczestnicy kursów zawodowych w zakresie kwalifikacji M.18 i M.12 oraz MG.18 i MG.12, jak również wszyscy zainteresowani uzyskaniem prawa jazdy kategorii B.
W niniejszym trzecim uaktualnionym wydaniu podręcznika uwzględniono najnowsze przepisy obowiązujące od 17 września 2023 roku.
Nr ewidencyjny w wykazie podręczników MEN: 30/2014.
Podręcznik może być wykorzystywany do kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego zgodnie z podstawą programową 2019 w zakresie kwalifikacji MOT.02, MOT.05 i MOT.06.
Gdy dziecko zna litery, ale nie czyta; gdy bez powodzenia podjęło próby nauki czytania w szkole i zniechęciło się już na początku tej przygody, proponujemy wykorzystanie zeszytów z nowej serii Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia zawarte w zeszytach opierają się na trójmodalnym systemie kształtowania umiejętności czytania. Poprzez działania integrujące sprawności wzrokowe, słuchowe i motoryczne rozwija on i utrwala kompetencje związane z czytaniem. Zadania zostały opracowane według schematu czynności, które dziecko przy wsparciu dorosłego wykonuje na różnych przykładach. Dla kogo? Dla dzieci, które na początkowym etapie edukacji nauczyły się nazywać litery i głoskować, ale nie nauczyły się czytać. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dla dzieci, które nauczyły się już czytać metodą sylabową (wielkie litery), by mogły utrwalić umiejętności na małych literach. Zeszyt 2 zawiera ćwiczenia wprowadzające, oparte na materiale atematycznym (figury i znaki), ćwiczenia dotyczące samogłosek i spółgłosek, a także fraz i zdań. Różnorodna forma ćwiczeń angażuje dziecko do wodzenia wzrokiem, powtarzania, nazywania, pisania, dopasowywania obrazków, sylab i zdań.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć.Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową.LATO zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące:ważnych świąt przypadających na okres latamiejsca Polski w Europie i Unii Europejskiejpolskich miast i ich zabytkówdomu, pomieszczeń i sprzętów domowychbudowy ciała człowieka, zmysłów i emocjicech charakterystycznych latabezpieczeństwa i telefonów alarmowychwakacji i podróżowania.
Pracując z grupą małych dzieci, kilkadziesiąt razy dziennie stajesz przed wyzwaniem, jak okiełznać ten huragan, który - jak wszyscy wiemy - tworzy się naturalnie. Wykrzykiwanie przez ściśnięte gardło: "Aaale proszę o spokój!" nie służy ani Tobie, ani dzieciom. Poza tym nie działa. Nie potrzebujesz supermocy, tylko supernarzędzia. Prostych pomysłów, które pozwolą Ci w zdumieniu zauważyć, że oto nastała cisza. Co ważne, wydarzyło się to dzięki zabawie, bez niepotrzebnych napięć między Tobą a dziećmi.Ta niewielkich rozmiarów "księga czarów" zawiera 50 propozycji na kilkuminutowe zabawy, dzięki którym dzieci się wyciszą, zauważą swoje emocje i zniwelują napięcia w ciele.Proponowane zabawy i ćwiczenia rozwijają:wyobraźnię,koncentrację uwagi,umiejętności językowe i poznawcze,umiejętności społeczno-emocjonalne,motorykę małą i dużą.Pod każdym opisem przebiegu zabawy znajdują się informacje o płynących z niej korzyściach.
Zeszyt ćwiczeń jest przeznaczony dla uczniów szkoły branżowej I stopnia - absolwentów ośmioletniej szkoły podstawowej. Jest zintegrowany z podręcznikiem przedmiotowym, a jego treści odpowiadają tematom w nim realizowanym. W ten sposób materiał w zeszycie uzupełnia i rozszerza treści z przedmiotów, do których został opracowany.
W książce znalazły się dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, wykreślanki, ukryte obrazki, plątaniny, rebusy oraz inne zadania. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość, cierpliwość i logiczne myślenie.
W książce znalazły się dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, wykreślanki, ukryte obrazki, plątaniny, rebusy oraz inne zadania. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość, cierpliwość i logiczne myślenie.
W książce znalazły się dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, wykreślanki, ukryte obrazki, plątaniny, rebusy oraz inne zadania. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość, cierpliwość i logiczne myślenie.
W książce znalazły się dostosowane do możliwości dziecka krzyżówki, wykreślanki, ukryte obrazki, plątaniny, rebusy oraz inne zadania. Rozwiązując je, przedszkolak dobrze się bawi, a jednocześnie utrwala znajomość liczb i liter, ćwiczy spostrzegawczość, cierpliwość i logiczne myślenie.
Ten program Metody Dobrego Startu powstał z myślą o dzieciach, które przystępują do nauki czytania i pisania. W skład publikacji wchodzą dwa zeszyty ćwiczeń zawierające materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich. Litery uporządkowano zgodnie z kolejnością przyjętą w podręczniku dla klasy 0 pt. Wielka podróż sześciolatka autorstwa Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej.
W zeszycie pierwszym zamieszczono ćwiczenia związane z literami: o, O, t, T, a, A, m, M, i, I, l, L, k, K, u, U, d, D, e, E, s, S.
Wierszyki napisane zostały w taki sposób, aby kilkakrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca poznawanej literze. Stanowią one punkt wyjścia do ćwiczeń językowych dotyczących przede wszystkim analizy i syntezy słuchowej (wyrazowej, sylabowej i głoskowej), ale także analizy wzrokowej (wyróżnianie określonej litery w tekście). Pamięciowe opanowanie tekstu ułatwi dzieciom wykonanie kolejnych ćwiczeń językowych, ruchowo-słuchowych, ruchowo-słuchowo-wzrokowych.
100 KART PRACY Z ĆWICZENIAMI KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYMI DOSKONALĄCYMI UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I PISANIA. POZIOM 2Prezentowane karty pracy służą doskonaleniu umiejętności czytania i pisania przez uczniów zarówno podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, jak i w trakcie regularnych zajęć lekcyjnych. Zawierają liczne zadania językowe, w tym ortograficzne i gramatyczne. Szereg kart ma na celu kształtowanie u uczniów umiejętności czytania ze zrozumieniem.Dobór zadań wynika z założenia, że techniki, które kładą nacisk na skrupulatne nauczanie treści szkolnych, oraz podejścia związane z przetwarzaniem informacji są na ogół skuteczniejsze niż metody pośrednie, w których próbuje się ćwiczyć zaburzone procesy utrudniające uczniom uczenie się. Celem tych ćwiczeń jest zatem to, aby doskonalenie motoryki małej, percepcji wzrokowej i słuchowej dokonywało się w trakcie realizacji treści wynikających z podstawy programowej.Materiały są realizacją podstawy programowej edukacji polonistycznej wczesnoszkolnego poziomu nauczania (klasy IIII). Zawierają również ćwiczenia związane z edukacją społeczną, przyrodniczą i informatyczną.
Zbiór urozmaiconych łamigłówek, który zapewni przedszkolakowi wspaniałą zabawę i rozwój przydatnych umiejętności. Ciekawe zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę, ćwiczyć logiczne myślenie, doskonalić spostrzegawczość i cierpliwość.
Zbiór urozmaiconych łamigłówek, który zapewni przedszkolakowi wspaniałą zabawę i rozwój przydatnych umiejętności. Ciekawe zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę, ćwiczyć logiczne myślenie, doskonalić spostrzegawczość i cierpliwość.
Publikacja ułatwi dokumentowanie przebiegu wszystkich podstawowych czynności psychologa zgodnie z rozporządzeniem MEN. Ponadto znajdziemy w niej m.in.: terminarz, wzór zgody na stałe spotkania z psychologiem czy miejsce na wpisanie innych aktywności, takich jak odbyte szkolenia, warsztaty, konferencje czy superwizje. Dziennik przewidziano dla 34 uczniów. Dziennik został opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 1646) z późniejszymi zmianami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?