"Przez pory roku" to propozycja pomocy dydaktycznej dla pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną oraz autyzmem. Prezentowane treści zostały wzbogacone symbolami MÓWik, co zwiększa grupę odbiorców kart o uczniów z zaburzeniami w komunikowaniu się. Publikacja może mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także w domu jako materiał wspomagający dla rodziców. Przeznaczona jest do pracy na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych, podczas zajęć rewalidacyjnych oraz zajęć rozwijających komunikację.Układ materiałów i treści ćwiczeń odpowiadają zagadnieniom wymienionym w podstawie programowej. Uczeń podczas pracy z kartami doskonali przede wszystkim umiejętności związane z rozwojem słownika biernego i czynnego, w tym z komunikacją wspomagającą i alternatywną (AAC). Wzmacnia również swoje funkcje percepcyjno-motoryczne i poznawcze, a dzięki możliwości kontaktowania się z otoczeniem rozwija procesy emocjonalno-motywacyjne.Zakres ćwiczeniowy kart obejmuje przede wszystkim rozumienie mowy oraz nazywanie osób, przedmiotów, czynności i zjawisk przy pomocy komunikacji alternatywnej. Materiały zawierają symbole MÓWik, ilustracje, fotografie, wyrazy i krótkie zdania. Proponowane ćwiczenia, polegające na łączeniu obrazka z etykietą, ułatwiają proces nauki czytania, czyli kształtują umiejętność czytania globalnego.
"Przez pory roku" to propozycja pomocy dydaktycznej dla pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną oraz autyzmem. Prezentowane treści zostały wzbogacone symbolami MÓWik, co zwiększa grupę odbiorców kart o uczniów z zaburzeniami w komunikowaniu się. Publikacja może mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także w domu jako materiał wspomagający dla rodziców. Przeznaczona jest do pracy na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych, podczas zajęć rewalidacyjnych oraz zajęć rozwijających komunikację.Układ materiałów i treści ćwiczeń odpowiadają zagadnieniom wymienionym w podstawie programowej. Uczeń podczas pracy z kartami doskonali przede wszystkim umiejętności związane z rozwojem słownika biernego i czynnego, w tym z komunikacją wspomagającą i alternatywną (AAC). Wzmacnia również swoje funkcje percepcyjno-motoryczne i poznawcze, a dzięki możliwości kontaktowania się z otoczeniem rozwija procesy emocjonalno-motywacyjne.Zakres ćwiczeniowy kart obejmuje przede wszystkim rozumienie mowy oraz nazywanie osób, przedmiotów, czynności i zjawisk przy pomocy komunikacji alternatywnej. Materiały zawierają symbole MÓWik, ilustracje, fotografie, wyrazy i krótkie zdania. Proponowane ćwiczenia, polegające na łączeniu obrazka z etykietą, ułatwiają proces nauki czytania, czyli kształtują umiejętność czytania globalnego.
Przyjmuję wyzwanie! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 6 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych uczniów, którzy mają problemy z nauką. Można to robić przez trening percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, grafomotoryki, orientacji przestrzennej, pamięci, logicznego myślenia, a także czytania, pisania i liczenia. Wymienione zdolności można rozwijać, wykonując ćwiczenia zamieszczone w tym zeszycie. Wiele z nich zostało skonstruowanych tak, aby uczeń mógł dodatkowo zdobywać lub utrwalać wiedzę z zakresu języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, plastyki, muzyki, informatyki i techniki.
Przyjmuję wyzwanie! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 4 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych uczniów, którzy mają problemy z nauką. Można to robić przez trening percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, grafomotoryki, orientacji przestrzennej, pamięci, logicznego myślenia, a także czytania, pisania i liczenia. Wymienione zdolności można rozwijać, wykonując ćwiczenia zamieszczone w tym zeszycie. Wiele z nich zostało skonstruowanych tak, aby uczeń mógł dodatkowo zdobywać lub utrwalać wiedzę z zakresu języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, przyrody, plastyki, muzyki, informatyki, techniki i wychowania fizycznego.
Przyjmuję wyzwanie! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 5 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych uczniów, którzy mają problemy z nauką. Można to robić przez trening percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, grafomotoryki, orientacji przestrzennej, pamięci, logicznego myślenia, a także czytania, pisania i liczenia.Wymienione zdolności można rozwijać, wykonując ćwiczenia zamieszczone w tym zeszycie. Wiele z nich zostało skonstruowanych tak, aby uczeń mógł dodatkowo zdobywać lub utrwalać wiedzę z zakresu języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, przyrody, plastyki, muzyki, informatyki, techniki i wychowania fizycznego.
Przyjmuję wyzwanie! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 8 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych uczniów, którzy mają problemy z nauką. Można to robić przez trening percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, grafomotoryki, orientacji przestrzennej, pamięci, logicznego myślenia, a także czytania, pisania i liczenia. Wymienione zdolności można rozwijać, wykonując ćwiczenia zamieszczone w tym zeszycie. Wiele z nich zostało skonstruowanych tak, aby uczeń mógł dodatkowo zdobywać lub utrwalać wiedzę z zakresu języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, fizyki, chemii, WOS-u, edukacji dla bezpieczeństwa i informatyki.
Przyjmuję wyzwanie! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 7 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych uczniów, którzy mają problemy z nauką. Można to robić przez trening percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, grafomotoryki, orientacji przestrzennej, pamięci, logicznego myślenia, a także czytania, pisania i liczenia. Wymienione zdolności można rozwijać, wykonując ćwiczenia zamieszczone w tym zeszycie. Wiele z nich zostało skonstruowanych tak, aby uczeń mógł dodatkowo zdobywać lub utrwalać wiedzę z zakresu języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, fizyki, chemii, plastyki, muzyki i informatyki.
New Password to popularna seria dla szkół ponadpodstawowych autorstwa Marty Rosińskiej i Lyndy Edwards. Podręczniki zapewniają stopniowe i systematyczne przygotowanie do obu poziomów egzaminu maturalnego w formule obowiązującej od 2023 roku. New Password zawiera szereg rozwiązań rozwijających kompetencje maturalne uczniów, np. dwustronicową powtórkę w formacie maturalnym po każdym rozdziale, powtórki kumulatywne Test Practice oraz Kompendium maturalne w Zeszycie ćwiczeń. W dwóch najwyższych poziomach uczniowie znajdą także zadania wspierające przygotowanie do matury dwujęzycznej. W materiałach dodatkowych do New Password B2, B2+/C1 oraz C1/C2 nauczyciel znajdzie także praktyczne Kompendium do matury dwujęzycznej.Czytaj Dalej
CO DZIEŃ NAPRZÓD! OTO JAKarty pracy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiKarty pracy Co dzień naprzód! wzbogacą warsztat pracy nauczycieli oraz terapeutów pracujących z najmłodszymi dziećmi oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie powstało z myślą o:przedszkolakach, których rozwój przebiega typowo;przedszkolakach, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem;uczniach początkowych klas szkoły integracyjnej lub specjalnej;uczniach ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych.Zadania mają na celu poszerzanie wiedzy dziecka o samym sobie, o najbliższym i dalszym otoczeniu, o zachodzących w świecie prawidłowościach. Pomagają rozwijać myślenie przyczynowo-skutkowe, funkcje percepcyjne oraz sprawność grafomotoryczną. Polecenia zostały sformułowane w taki sposób, żeby nieustannie, przy każdej okazji zachęcać dziecko do mówienia lub komunikowania się w dostępny mu sposób. Publikacja Co dzień naprzód! składa się z trzech części (Oto ja, Oto my, Oto świat). Wszystkie ćwiczenia zostały przygotowane na trzech poziomach trudności, które oznaczono literami A, B, C.
Prezentowana publikacja obejmuje materiał z ćwiczeniami dotyczącymi odmiany rzeczownika oraz określania, nazywania stosunków przestrzennych, typu: „w”, „za”, „przed”, „nad”, „pod”, „do”. Materiał przeznaczony jest do pracy z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, ze spektrum autyzmu. Można go także wykorzystać jako pomoc w nauczaniu języka polskiego dla obcokrajowców. Z publikacji mogą korzystać zarówno logopedzi, terapeuci, jak i rodzice
"Poznaję literki. Zwierzęta" to rewelacyjna, bardzo skuteczna metoda na wprowadzenie dziecka w świat liter pisanych. Dzięki zamieszczonym ćwiczeniom dziecko utrwala kształty liter poprzez pisanie w liniaturze. Poznaje też wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu. Obrazki do kolorowania oraz kolorowe naklejki sprawią, że nauka będzie też świetną zabawą."Akademia przedszkolaka" skutecznie wspomaga naukę pisania liter, cyfr oraz dodawania. Dzięki zamieszczonym zadaniom dziecko utrwala kształty liter i cyfr. Naukę uatrakcyjnia kolorowanie obrazków. Co ucieszy przedszkolaka: każda książka zawiera aż 48 naklejek.
"Poznaję literki. Wesoły alfabet" to atrakcyjna dla dziecka, a przy tym niezwykle skuteczna metoda na wprowadzenie przedszkolaka w świat liter pisanych. Dzięki zamieszczonym ćwiczeniom dziecko utrwala kształty liter poprzez pisanie w liniaturze oraz poznaje wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu. Wesołe obrazki do kolorowania oraz kolorowe naklejki sprawią, że nauka będzie też świetną zabawą."Akademia przedszkolaka" skutecznie wspomaga naukę pisania liter, cyfr oraz dodawania. Dzięki zamieszczonym zadaniom dziecko utrwala kształty liter i cyfr. Naukę uatrakcyjnia kolorowanie obrazków. Co ucieszy przedszkolaka: każda książka zawiera aż 48 naklejek.
"Poznaję cyferki" to doskonały sposób na wprowadzenie dziecka do świata cyfr. Dzięki zamieszczonym ćwiczeniom dziecko uczy się liczyć w zakresie od 0 do 9 oraz utrwala umiejętność poprawnego zapisu cyfr. Obrazki do kolorowania oraz kolorowe naklejki sprawią, że nauka będzie też świetną zabawą."Akademia przedszkolaka" skutecznie wspomaga naukę pisania liter, cyfr oraz dodawania. Dzięki zamieszczonym zadaniom dziecko utrwala kształty liter i cyfr. Naukę uatrakcyjnia kolorowanie obrazków. Co ucieszy przedszkolaka: każda książka zawiera aż 48 naklejek.
"Już dodaję" to doskonały sposób na wprowadzenie dziecka w świat dodawania. Dzięki zamieszczonym ćwiczeniom przedszkolak nauczy się wykonywać proste działania dodawania oraz utrwali umiejętność poprawnego zapisu cyfr. Obrazki do kolorowania oraz kolorowe naklejki sprawią, że nauka będzie też świetną zabawą."Akademia przedszkolaka" skutecznie wspomaga naukę pisania liter, cyfr oraz dodawania. Dzięki zamieszczonym zadaniom dziecko utrwala kształty liter i cyfr. Naukę uatrakcyjnia kolorowanie obrazków. Co ucieszy przedszkolaka: każda książka zawiera aż 48 naklejek.
Publikacja została stworzona z myślą o uczniach klas młodszych, zwłaszcza tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (np. z trudnościami z liczeniem, takimi jak dyskalkulia) oraz z niepełnosprawnością intelektualną. Opracowanie może być pomocne zarówno w domu podczas ćwiczeń, jak i w szkole na zajęciach wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych.Materiał edukacyjny obejmuje liczenie w zakresie liczbowym do 100 z uwzględnieniem struktury liczby dwucyfrowej, pojęcia jedności, dziesiątki oraz miejsca liczby w ciągu liczbowym. Ćwiczenia są dobrane w taki sposób, aby stopniowo przechodzić od konkretów do myślenia abstrakcyjnego oraz stosowania wiedzy w praktyce.
Potwornie zakręcone zadania matematyczne to atrakcyjny sposób na naukę treści matematycznych. Dzięki nim lekcje staną się ciekawsze, a uczniowie będą mieli możliwość pracy w parach lub grupach, jednocześnie bawiąc się i ucząc.Propozycje gier zostały stworzone w oparciu o treści przeznaczone dla uczniów klas 1-3. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a plansze skonstruowano tak, że każda z nich może być wykorzystywana wielokrotnie, np. podczas przerw śródlekcyjnych. Głównym celem zestawu jest samodzielna praca uczniów, która zmusza ich do podejmowania działań i myślenia.
Bazgraki idą do przedszkola i rozwiązują łamigłówki!W tym zeszycie znajdziesz różnorodne i angażujące zadania, które gwarantują długą zabawę! Łamigłówki wciągną cię w świat Bazgraków i ich szalonych pomysłów.Bazgraki bawią się w przedszkolu. Dołącz do nich!Który z Bazgraków będzie świętował urodziny?Jakie zabawki najbardziej lubi Gryzka?Kto założy kostium na bal przebierańców?Co Ptyś zje na podwieczorek?Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny, dzięki któremu można rozwiązywać zadania bez końca!Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m. in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Bazgraki obserwują zwierzęta i rozwiązują łamigłówki!W tym zeszycie znajdziesz różnorodne i angażujące zadania, które gwarantują długą zabawę! Łamigłówki wciągną cię w świat Bazgraków i ich szalonych pomysłów.Poznaj wszystkie zwierzątka, które towarzyszą Bazgrakom w zabawie!Czy Bazgrakom uda się dotrzeć do zoo?Co Fryga przygotowała dla swojego pupila?Czy Rządek policzy wszystkie owieczki?Jakie zwierzątko narysuje Ptyś?Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny, dzięki któremu można rozwiązywać zadania bez końca!Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m. in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Seria wydawnicza „czytamy w oryginale” zawiera adaptacje największych dzieł literatury światowej w wersji dwujęzycznej, przeznaczonej dla uczących się języka angielskiego. Śledząc losy bohaterów, możemy na bieżąco porównywać tekst angielski i polski. Dwie legendarne powieści – The Picture of Dorian Gray. Portret Doriana Graya Oscara Wilde’a oraz Dr. Jekyll and Mr. Hyde. Doktor Jekyll i pan Hyde Roberta Louisa Stevensona – łączy refleksja nad mroczną naturą człowieka i ceną, jaką płaci się za uleganie najskrytszym żądzom. Adaptacje zostały przygotowane z myślą o czytelnikach na poziomie średnio zaawansowanym, jednak dzięki obecności polskiego tłumaczenia z książki korzystać mogą również początkujący w nauce języka angielskiego.
Arteterapia może być skutecznym narzędziem w budowaniu odporności psychicznej dzieci. Wspiera rozwój emocjonalny, społeczny oraz kreatywny, co przekłada się na lepsze radzenie sobie z trudnościami życiowymi. Prezentowana książka to zbiór scenariuszy mających za zadanie przygotowanie dzieci i wyposażenie ich w umiejętność panowania nad stresem poprzez znajomość własnych zalet, potrzeb i zasobów. Zestawione w książce zabawy, a także wprowadzenia i komentarze, w sposób aktywny zapraszają dzieci do działania, co ułatwia lepsze poznanie siebie i innych, dbanie o zasoby osobiste dzieci i pozytywne relacje, zauważanie trudności i konstruktywne radzenie sobie z nimi. Każdy rozdział zawiera przygotowane karty pracy związane z danym tematem oraz komentarze psychologa. Przedstawiony materiał dostarczy dzieciom, nauczycielom i rodzicom nowych, pięknych doświadczeń i przyjemnych chwil, które wzmacniają więzi, pozwalają uczyć się od siebie wzajemnie, zaskakują działaniem wizualnym i torują drogi harmonijnego rozwoju i pełni człowieczeństwa. Wsparcie psychologiczne Jagoda Sikora. Jagoda Sikora - dr nauk społecznych w dyscyplinie psychologii. Posiada specjalizację z psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uprawnienia pedagogiczne. Pracuje terapeutycznie z dziećmi, młodzieżą i rodzinami. Zdobyła doświadczenie w pracy klinicznej, pracując z dziećmi i młodzieżą między innymi w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka oraz licznych placówkach wsparcia ambulatoryjnego i dziennego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?