KATEGORIE [rozwiń]

Rosenberg Jonathan

Okładka książki Coach wart bilion dolarów
nowość

39,90 zł 29,32 zł


W Dolinie Krzemowej Bill Campbell był powszechnie znaną postacią. Nazywano go "Trenerem", gdyż niegdyś odnosił sukcesy w sporcie. Był coachem takich tuzów jak Steve Jobs, Sergey Brin, Larry Page czy Jack Dorsey. Więcej - był także ich przyjacielem. Uważa się, że swoim postępowaniem wyprzedzał epokę. Umiał skłaniać do samodzielnego znajdowania rozwiązań. Budował relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu, dbał o rozwój osobisty swoich podopiecznych, dodawał im odwagi i niestrudzenie uświadamiał konieczność doskonalenia się. Perfekcyjnie rozpoznawał i neutralizował szkodliwe napięcia w zespołach. I - jak prawdziwy trener - pozostawał w cieniu. To rzecz napisana przez trzech podopiecznych Billa Campbella - hołd dla wielkiego coacha, o którego wysokiej klasie przekonali się osobiście. W poświęconej mu książce spisali zasady, którymi się kierował. Zawarli w niej wyjaśnienia stosowanych przez niego reguł, technik i strategii, opis ich działania oraz dziesiątki przykładów z życia słynnych firm i ludzi. Poznaj je i przekonaj się, jak skutecznie budować zespoły, które będą działać sprawnie, dynamicznie się rozwijać i przyczyniać się do sukcesu firmy. Dowiedz się, w jaki sposób ambicja, troskliwość, odpowiedzialność, szczerość i ludzkie podejście do grupy mogą budować kulturę korporacyjną, by w rezultacie Twoja drużyna stała się prawdziwym zwycięzcą w biznesie! Tajniki zarządzania Billa Campbella, które znajdziesz w tej książce: być menedżerem a być liderem budowanie zaufania w zespole podstawowe cechy przywódcy kształtowanie siebie jako lidera dziesięć najlepszych technik przywództwa Zostań najlepszym coachem swojego zespołu! O autorach Jonathan Rosenberg - był wicedyrektorem w firmie Google. Obecnie jest doradcą zespołu zarządzającego Alphabetem. Alan Eagle - jest dyrektorem w firmie Google od 2007 roku. Wcześniej pisał przemówienia, a obecnie kieruje kilkoma programami sprzedażowymi w Google.
Okładka książki How Google Works

49,00 zł 36,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Both Eric Schmidt and Jonathan Rosenberg came to Google as seasoned Silicon Valley business executives, but over the course of a decade they came to see the wisdom in Coach John Wooden’s observation that ‘it’s what you learn after you know it all that counts’. As they helped grow Google from a young start-up to a global icon, they relearned everything they knew about management. How Google Works is the sum of those experiences distilled into a fun, easy-to-read primer on corporate culture, strategy, talent, decision-making, communication, innovation, and dealing with disruption. The authors explain how the confluence of three seismic changes – the internet, mobile, and cloud computing – has shifted the balance of power from companies to consumers. The companies that will thrive in this ever-changing landscape will be the ones that create superior products and attract a new breed of multifaceted employees whom the authors dub ‘smart creatives’. The management maxims (‘Consensus requires dissension’, ‘Exile knaves but fight for divas’, ‘Think 10X, not 10%’) are illustrated with previously unreported anecdotes from Google’s corporate history. ‘Back in 2010, Eric and I created an internal class for Google managers,’ says Rosenberg. ‘The class slides all read ‘Google confidential’ until an employee suggested we uphold the spirit of openness and share them with the world. This book codifies the recipe for our secret sauce: how Google innovates and how it empowers employees to succeed.’
Okładka książki How Google Works

56,54 zł 49,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

A blink view of what it is to work at one of the world's most successful companies. For that voyeuristic reason alone, it is worth reading — Independent Schmidt and Rosenberg put much of their emphasis on people - how to hire, train, motivate, organise, reward the talent needed to run a company like Google — Financial Times Plenty of tips on managing 'smart creatives' — City AM An informative and creatively multilayered Google guidebook — Kirkus This very popular read see the pair give an entertaining run-down of what working at Google teaches you, and how technology has changed the power balance between firm and consumer . . . food for thought — City AM
Okładka książki Jak działa Google

39,99 zł 30,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W swojej pasjonującej i napisanej ze sporą dozą humoru książce Eric Schmidt (niegdyś CEO, obecnie dyrektor wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’ego Page’a) opisują, co leży u podstaw sukcesu tego niezwykłego przedsiębiorstwa. Okazuje się bowiem, że nie jest to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań. Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega fenomen tego przedsiębiorstwa? Czy to prawda, że Google zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy? I że o pracę w nim jest niezwykle trudno, bo ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy? (Tak!). Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup? O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych (a także zabawnych!) aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera Jak działa Google, napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka