Dziesięć pomocnych nawyków, które pozwolą dziecku zrozumieć swoje emocje, myślenie i zachowanie oraz nauczą je, jak sobie z nimi radzić.
Uważaj na Szympansa!
Siedzi w tobie Szympans to edukacyjna książka dla dzieci, z której mogą korzystać same lub z pomocą dorosłego. W książce tej rodzice, nauczyciele i opiekunowie znajdą pomysły i sugestie, jak pomóc dzieciom rozwinąć w sobie zdrowe nawyki na całe życie.
Podbudowa naukowa przedstawiona jest w praktyczny sposób, za pomocą ciekawych ćwiczeń i zadań. Wiedza na temat budowy i funkcjonowania ludzkiego mózgu została podana przystępnie, aby ułatwić dzieciom jej zrozumienie i wykorzystanie.
Profesor Steve Peters jest psychiatrą specjalizującym się w funkcjonowaniu ludzkiego umysłu. Obecnie zajmuje się wieloma obszarami psychologii, w tym psychologią pracy, zdrowia, edukacji, sportową i indywidualną. Peters prowadzi także firmę Chimp Management, która wspiera organizacje charytatywne.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych.
Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej:
1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej;
2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora.
Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
Adresatami poradnika są nauczyciele przedszkoli, szkół artystycznych, ogólnokształcących, integracyjnych, doradcy metodyczni, psycholodzy i pedagodzy szkolni, instruktorzy i animatorzy kultury, pracownicy socjalni, studenci wyższych uczelni psychologicznych, pedagogicznych i muzycznych.
Koduj, szyfruj 2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to kontynuacja cieszącej się wielkim zainteresowaniem książeczki PUS Koduj, szyfruj 1, która skierowana jest do dzieci starszych. Podobnie jak część pierwsza, i ta książeczka zawiera ona zadania opracowane z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu i szyfrowaniu.Koduj, szyfruj 2Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczniowie kla I III uczestniczą w zajęciach z kodowania i podstaw programowania. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych. Jest to również ten element edukacji, który przygotowuje dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie.Kodowanienajczęściej kojarzy się ze skomplikowanymi operacjami informatycznymi i programami komputerowymi, czy też z zawiłymi wzorami lub schematami. Tymczasem kodowanie może być proste i może dostarczać dobrej zabawy. Pokazuje to niniejsza książeczka. Zawiera ona przykłady kodowania, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień.
Książeczki z serii Sylabowe potyczki mają służyć dzieciom w wieku przedszkolnym, które z rozpoczynają przygodę z czytaniem oraz dzieciom w wieku wczesnoszkolnym, które z różnych powodów mają z czytaniem problemy. Mogą z nich korzystać dzieci z dysleksją.
Zawarte w pierwszej części Sylabowych potyczek ćwiczenia zaczynają się od nauki samogłosek, które początkowo odczytuje osoba dorosła. W następnych ćwiczeniach dziecko poznaje sylaby w takiej kolejności, w jakiej pojawiają się one w miarę rozwoju mowy. Tekst jest napisany czcionką bezszeryfową co powoduje lepszą koncentrację za zadaniu. Ćwiczenia mają atrakcyjną i różnorodną formę i służą doskonaleniu analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, pamięci, koncentracji uwagi, obserwowania i kojarzenia pojęć oraz umiejętności logicznego myślenia.
Sylabowe potyczki. Ćwiczenia do nauki czytania powstały w oparciu o bogate doświadczenie autorki – Olgi Wielińskiej – Jachymiak, która jako neurologopeda i fizjoterapeuta prowadzi terapię dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi.
Dyslektyczne potyczki 3. Zadania językowe to trzecia z serii 3 książeczek PUS przeznaczonych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, zagrożonych dysleksją oraz dyslektycznych, a także dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Zawarte w książeczkach zadania
doskonalą – niezbędne w procesie prawidłowego czytania i pisania – umiejętności ogólnorozwojowe takie jak:
analizę i syntezę wzrokową
analizę i syntezę słuchową
pamięć
koncentrację
myślenie logiczne, analogiczne i przyczynowo-skutkowe.
Uruchamiają też strategie lewopółkulowe, przez co znajdą zastosowanie nie tylko wśród dzieci dyslektycznych, ale także w terapii logopedycznej lub pedagogicznej, jak też w czasie ćwiczeń w domu.
Zadania w kolejnych książeczkach serii „Dyslektyczne potyczki”
zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności – od łatwiejszych do trudniejszych.
w części 1 znajdują się zadania oparte głównie na materiale obrazkowym, nie wymagające jeszcze umiejętności samodzielnego, płynnego czytania
część 2 to ćwiczenia oparte na materiale obrazkowo-językowym, wymagające znajomości liter, sylab, cyfr oraz umiejętności samodzielnego czytania prostych wyrazów
część 3 zawiera zadania oparte na materiale językowym, które wymagają umiejętności samodzielnego czytania, znajomości sylab, głosek oraz znaków, a także umiejętności liczenia i wykonywania prostych działań matematycznych.
Ilustracje znajdujące się w książeczkach z serii „Dyslektyczne potyczki”
to jedynie czarno-białe znaki i symbole graficzne, które dodatkowo wspomagają procesy poznawcze oswajając dziecko ze światem liter, wyrazów i dłuższych tekstów.
Niektóre ćwiczenia mogą być wykorzystywane
przez terapeutów i pedagogów jako materiał diagnostyczny. Rozpoczynając pracę z dzieckiem mogą oni sięgnąć po te ćwiczenia, aby stwierdzić, czy dziecko ma problemy dyslektyczne, a jeśli tak, to w jakim stopniu.
Dyslektyczne potyczki
to taki materiał w Systemie Edukacji PUS, który od dawna był oczekiwany przez wielu pedagogów, terapeutów i rodziców. Mamy nadzieję, że książeczki spodobają się również dzieciom, do których są adresowane.
Pomysłodawczynią i autorką
serii „Dyslektyczne potyczki” jest Katarzyna Knopik, pedagog, logopedka, specjalista terapii ręki, autorka znanego i cenionego bloga „LoogoMOWA”.
Dyslektyczne potyczki 2. Zadania obrazkowe-językowe to druga z serii 3 książeczek PUS przeznaczonych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, zagrożonych dysleksją oraz dyslektycznych, a także dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Zawarte w książeczkach zadania
doskonalą – niezbędne w procesie prawidłowego czytania i pisania – umiejętności ogólnorozwojowe takie jak:
analizę i syntezę wzrokową
analizę i syntezę słuchową
pamięć
koncentrację
myślenie logiczne, analogiczne i przyczynowo-skutkowe.
Uruchamiają też strategie lewopółkulowe, przez co znajdą zastosowanie nie tylko wśród dzieci dyslektycznych, ale także w terapii logopedycznej lub pedagogicznej, jak też w czasie ćwiczeń w domu.
Zadania w kolejnych książeczkach serii „Dyslektyczne potyczki”
zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności – od łatwiejszych do trudniejszych.
w części 1 znajdują się zadania oparte głównie na materiale obrazkowym, nie wymagające jeszcze umiejętności samodzielnego, płynnego czytania
część 2 to ćwiczenia oparte na materiale obrazkowo-językowym, wymagające znajomości liter, sylab, cyfr oraz umiejętności samodzielnego czytania prostych wyrazów
część 3 zawiera zadania oparte na materiale językowym, które wymagają umiejętności samodzielnego czytania, znajomości sylab, głosek oraz znaków, a także umiejętności liczenia i wykonywania prostych działań matematycznych.
Ilustracje znajdujące się w książeczkach z serii „Dyslektyczne potyczki”
to jedynie czarno-białe znaki i symbole graficzne, które dodatkowo wspomagają procesy poznawcze oswajając dziecko ze światem liter, wyrazów i dłuższych tekstów.
Niektóre ćwiczenia mogą być wykorzystywane
przez terapeutów i pedagogów jako materiał diagnostyczny. Rozpoczynając pracę z dzieckiem mogą oni sięgnąć po te ćwiczenia, aby stwierdzić, czy dziecko ma problemy dyslektyczne, a jeśli tak, to w jakim stopniu.
Dyslektyczne potyczki
to taki materiał w Systemie Edukacji PUS, który od dawna był oczekiwany przez wielu pedagogów, terapeutów i rodziców. Mamy nadzieję, że książeczki spodobają się również dzieciom, do których są adresowane.
Pomysłodawczynią i autorką
serii „Dyslektyczne potyczki” jest Katarzyna Knopik, pedagog, logopedka, specjalista terapii ręki, autorka znanego i cenionego bloga „LoogoMOWA”.
Autorka proponuje inspirujący zestaw technik ludycznych, które umożliwiają sterowaną zabawę z dzieckiem, dzięki czemu dorośli mogą skutecznie stymulować rozwój mowy i języka swoich podopiecznych, w naturalny sposób wzmacniając przy tym bliskie relacje w rodzinie. Ludyczny charakter Maluchodźwięków ma dodatkowy walor – służy pobudzeniu i podtrzymaniu motywacji dziecka do zabaw z językiem. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza w przypadku rodzin wielojęzycznych, w których może pojawić się, skądinąd zrozumiała, konkurencja między językami i niechęć dziecka do używania jednego z języków – najczęściej tego, który jest dla niego mniej dostępny.
(…)należy podkreślić, iż Maluchodźwięki Michaliny Biernackiej są bardzo ciekawą i potrzebną pomocą dydaktyczną, rozwijającą percepcję słuchową i artykulację dzieci jedno- i wielojęzycznych. Książeczka ma bardzo dobry tytuł, trafnie oddający jej zawartość i „chwytający” za ucho. Część wstępna, przeznaczona dla osób dorosłych, jest napisana familiarnym, przyjaznym dla odbiorcy językiem, który ma charakter dialogu z rodzicami/opiekunami. Jak powszechnie wiadomo „potrzeba jest matką wynalazku”, dlatego często najciekawsze i najbardziej skuteczne materiały edukacyjne powstają właśnie z osobistych pobudek rodziców. Tak stało się i w tym przypadku. Połączenie doświadczenia mamy oraz zawodowca – językoznawcy, logopedy i glottodydaktyka, współpracującego z rodzinami dwu- i wielojęzycznymi za granicą, przyniosło jak najlepsze rezultaty.
Z recenzji dr Agnieszka Rabiej
Dyslektyczne potyczki 1. Zadania obrazkowe to pierwsza z serii 3 książeczek PUS przeznaczonych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, zagrożonych dysleksją oraz dyslektycznych, a także dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Zawarte w książeczkach zadania doskonalą - niezbędne w procesie prawidłowego czytania i pisania - umiejętności ogólnorozwojowe takie jak:
analizę i syntezę wzrokową
analizę i syntezę słuchową
pamięć
koncentrację
myślenie logiczne, analogiczne i przyczynowo-skutkowe.
Uruchamiają też strategie lewopółkulowe, przez co znajdą zastosowanie nie tylko wśród dzieci dyslektycznych, ale także w terapii logopedycznej lub pedagogicznej, jak też w czasie ćwiczeń w domu.
Zadania w kolejnych książeczkach serii "Dyslektyczne potyczki" zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności - od łatwiejszych do trudniejszych.
część 1 zawiera zadania oparte głównie na materiale obrazkowym, nie wymagające jeszcze umiejętności samodzielnego, płynnego czytania
część 2 to ćwiczenia oparte na materiale obrazkowo-językowym, wymagające zanjomości liter, sylab, cyfr oraz umiejętności samodzielnego czytania prostych wyrazów
część 3 zawiera zadania oparte na materiale językowym, które wymagają umiejętności samodzielnego czytania, znajomości sylab, głosek oraz znaków, a także umiejętności liczenia i wykonywania prostych działań matematycznych.
Ilustracje znajdujące się w książeczkach z serii "Dyslektyczne potyczki" to jedynie czarno-białe znaki i symbole graficzne, które dodatkowo wspomagają procesy poznawcze oswajając dziecko ze światem liter, wyrazów i dłuższych tekstów.
Niektóre ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez terapeutów i pedagogów jako materiał diagnostyczny. Rozpoczynając pracę z dzieckiem mogą oni sięgnąć po te ćwiczenia, aby stwierdzić, czy dziecko ma problemy dyslektyczne, a jeśli tak, to w jakim stopniu.
Dyslektyczne potyczki to taki materiał w Systemie Edukacji PUS, który od dawna był oczekiwany przez wielu pedagogów, terapeutów i rodziców. Mamy nadzieję, że książeczki spodobają się również dzieciom, do których są adresowane.
Pomysłodawczynią i autorką serii "Dyslektyczne potyczki" jest Katarzyna Knopik, logopedka, autorka znanego i cenionego bloga "LoogoMOWA".
Język angielski zabawnie i do zabawy!
Nasza książka to nauka cyfr i liczb w języku angielskim dla dzieci w wieku 7-12 lat, przy pomocy zabaw słownych, kolorowanek i zgadywanek.
Zapraszamy wszystkie dzieci na niezwykłą przygodę z językiem angielskim, po której będą sprawnie liczyć, czytać, pisać i rozwiązywać zagadki!
Gratis: płyta CD. Nagrania mp3 wpadają w ucho! Piosenki w języku angielskim w oparciu o znane melodie muzyki klasycznej sprzyjają skutecznemu zapamiętywaniu słówek.
Narysuj wzory to szósta część zestawu Terapia ręki od A do Z. Składa się z dziurkowanej tabliczki oraz 22 kart ze wzorami rysunków do odtworzenia. Zadaniem dziecka jest położenie dziurkowanej tabliczki na czystej kartce, zaznaczenie punktów na podstawie wybranego wzoru, a następnie zdjęcie tabliczki i połączenie punktów linią. Ćwiczenie ma na celu usprawnienie grafomotoryki, doskonalenie sprawności ręki oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Nowe wydanie kursu to wiele zupełnie nowych lekcji z najaktualniejszą tematyką oraz najlepszee lekcje z New English File, odświeżone i przeredagowane - English File third edition to idealnie dobrany materiał językowy, inspiracja do nauki oraz motywowanie uczniów do mówienia.
English File third edition wspiera nauczycieli i uczniów. Teacher's Book to ponad 100 stron materiałów do powielania. iTools ożywia atmosferę w klasie dzięki połączeniu podręcznika i zeszytu ćwiczeń w interaktywnej formie. iTutor umożliwia uczniom samodzielne powtórzenie materiału, jeśli opuścili zajęcia. Dzięki aplikacji mobilnej uczniowie mogą pracować nad wymową gdziekolwiek się znajdują.
"A Kuku!" to pierwsza z serii książek wczesnokonceptowych dla najmłodszych czytelników. Kuku to kolorowy, ciekawy świata ptak. Ma skrzydła w kropki, niebieskie buty i czapkę z pomponem. Poznajmy go bliżej, łącząc zabawę w zgadywanie z nauką kolorów. "A Kuku!" wspomaga pamięć dziecka, zdolności myślenia, wnioskowania i przewidywania. Projekt graficzny książki stworzyła Basia Flores. Jej ilustracje to inspirująca podróż między kolorami, kształtami i emocjami. O Autorce:BASIA GRZYBOWSKA FLORES ? ilustratorka, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Ilustruje dla magazynów prasowych Kukbuk, Wysokie Obcasy, Non/fiction, Magazyn Psychologiczny Charaktery, Fuss Magazyn, PNT Magazine, Newsweek Psychologia oraz Outdoor Magazyn. O jej twórczości pisano m.in. w: Label Magazine, K Mag, Zwykłe Życie, Magazyn i Fabularie. Współpracowała także z marką Medicine, tworząc ilustracje do limitowanej kolekcji odzieży Rebel Girl.
Wystawiała swoje prace indywidualnie oraz na ekspozycjach zbiorowych i festiwalach międzynarodowych m.in. w: San Francisco (Polki Hidden Power, 2018), w Krakowie (Basia Flores ? Galaktyczne Ptaki, 2019), w Katowicach (Basia Flores ? ilustracje, Galeria Wystawowa Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019 / Biennale Plakatu Polskiego, Katowice, 2017 / Niesłusznie Lekceważeni, Galeria Nie Zastawiać, 2012), Sao Paulo (Clube de Criaçao, 2016), Manaus (Instituto Amazônia, 2016) oraz w Londynie (London Illustration Fair, 2015). W 2018 roku jej plakat zdobył pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Niezwykłe oblicza Krakowa. 40 lat na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, organizowanym przez Dydo Galeria Plakatu oraz Stowarzyszenie Ogrody Sztuki. Obecnie mieszka i tworzy w Katowicach.
Opis książki/treści:
W książce zebrane są najbardziej znane irlandzkie legendy. Ta niezwykła mieszanka
faktów, mitów, fikcji i bajek doskonale zaznajamia nas z kulturą, korzeniami i mądrością ludową Irlandii;
intryguje, pobudza wyobraźnię i dostarcza niezapomnianych wrażeń. W książce zebrane są takie legendy
jak: Syn króla Irlandii i olbrzym z Loch Lein. Trzy córki króla O'Hara. Syn tkacza i olbrzym Białego Wzgórza.
Jasnowłosa, Szatynka i Drżąca. Król Irlandii i królowa Samotnej Wyspy. Elf z Gannon i Śmiejący się
Gruagach. Trzy córki króla Wschodu i syn króla Irlandii. Syn rybaka i Sprytny Gruagach. Trzynasty syn króla
Irlandii. Kiwająca Głowa.
Opis serii:
Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji
czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda polega
na specjalnej adaptacji treści w taki sposób że cała zawartość książki jest podzielona na akapity. Najpierw czytamy
akapit, z wplecionym polskim tłumaczeniem i niektórymi gramatycznymi i fonetycznymi wyjaśnieniami. Następnie
ten sam akapit czytamy już bez tłumaczenia, w oryginalnym języku, czyli "płyniemy bez asekuracji". Właśnie wtedy
nasz mózg przyzwyczaja się do rozumienia języka obcego. Całość jest na tyle spójna, że odbiorca ma poczucie
czytania książki w oryginale i przyswaja język, znajdując się w naturalnym stanie rozluźnienia i zaciekawienia
treścią. U podstaw Metody leżą między innymi założenia Sugestopedii dr. G Łozanowa, a także prace Jego
następców i samodzielnych lingwistów, A.Leontieva, G. Kitajgorodskiej. Seria zawiera dzieła klasyków
literatury brytyjskiej i amerykańskiej i w ten sposób przybliża czytelnikowi specyfikę anglojęzycznej kultury.
Język oryginału nie jest w żaden sposób uproszczony ani skrócony.
Opis książki/treści:
Piękna Panna Mary Morstan otrzymuje co roku tajemnicze przesyłki, cudowne perły i prosi Sherlocka Holmesa o wyjaśnienie zagadki. W trakcie śledztwa okazuje się, że Panna Morstan jest spadkobierczynią ogromnej fortuny, skarbu, który jej tajemniczo zaginiony ojciec nabył podczas swojej służby w Indiach. Jak rozwiążę się ta historia, do czego doprowadzi szaleńczy pościg po Tamizie i kto stoi za zaginionym skarbem. Zapraszamy do kolejnej niezapomnianej przygody Sherlocka Holmesa i jego
niezawodnego przyjaciela Dr. Watsona.
Opis serii:
Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda polega na specjalnej adaptacji treści w taki sposób że cała zawartość książki jest podzielona na akapity. Najpierw czytamy akapit, z wplecionym polskim tłumaczeniem i niektórymi gramatycznymi i fonetycznymi wyjaśnieniami. Następnie ten sam akapit czytamy już bez tłumaczenia, w oryginalnym języku, czyli "płyniemy bez asekuracji". Właśnie wtedy nasz mózg przyzwyczaja się do rozumienia języka obcego. Całość jest na tyle spójna, że odbiorca ma poczucie czytania książki w oryginale i przyswaja język, znajdując się w naturalnym stanie rozluźnienia i zaciekawienia treścią. U podstaw Metody leżą między innymi założenia Sugestopedii dr. G Łozanowa, a także prace Jego następców i samodzielnych lingwistów, A.Leontieva, G. Kitajgorodskiej. Seria zawiera dzieła klasyków literatury brytyjskiej i amerykańskiej i w ten sposób przybliża czytelnikowi specyfikę anglojęzycznej kultury. Język oryginału nie jest w żaden sposób uproszczony ani skrócony.
Opis książki/treści:
Niniejsza trylogia jest związana z ekscentryczną postacią księcia Florizel. Spiski, pojedynki, porwania,
morderstwa, sensacje, fatalne spotkania i inne przygody przedstawione w książce są zabarwione wesołą i
mądrą ironią autora.
Zbiór trzech opowiadań, które tworzą jedną narrację: Story of the young man with the
cream tarts (opowieść o młodym człowieku z kremowymi ciastkami), Story of the physician and the
Saratoga trunk (opowieść o doktorze i podróżnym kufrze), The adventure of the hansom cabs (przygoda
dorożki).
Opis serii:
Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji
czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda polega na specjalnej adaptacji treści w taki sposób że cała zawartość książki jest podzielona na akapity. Najpierw czytamy akapit, z wplecionym polskim tłumaczeniem i niektórymi gramatycznymi i fonetycznymi wyjaśnieniami. Następnie ten sam akapit czytamy już bez tłumaczenia, w oryginalnym języku, czyli "płyniemy bez asekuracji". Właśnie wtedy nasz mózg przyzwyczaja się do rozumienia języka obcego. Całość jest na tyle spójna, że odbiorca ma poczucie czytania książki w oryginale i przyswaja język, znajdując się w naturalnym stanie rozluźnienia i zaciekawienia treścią. U podstaw Metody leżą między innymi założenia Sugestopedii dr. G Łozanowa, a także prace Jego następców i samodzielnych lingwistów, A.Leontieva, G. Kitajgorodskiej. Seria zawiera dzieła klasyków
literatury brytyjskiej i amerykańskiej i w ten sposób przybliża czytelnikowi specyfikę anglojęzycznej kultury.
Język oryginału nie jest w żaden sposób uproszczony ani skrócony.
Innowacyjny projekt, który dzięki swojej formie i treści zainteresuje dzieci w każdym wieku.Na każdej stronie widnieje jedna litera, na której przez dołączoną do książki lupę szukamy zabawnych obrazków zastosowana technika graficzna sprawia, że nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Zobacz, czy uda ci się znaleźć planetę w pieluszce, piramidę z pomidorów, a może pieniądze na patyku?Jeśli tak, to spróbuj z tych elementów ułożyć ciekawą opowieść!Książka stanowi świetną pomoc przy nauce liter, głoskowania, poszerza słownictwo, a dla bardziej zaawansowanych czytelników jest to źródło nieustającej radości podczas wymyślania coraz to bardziej zwariowanych historyjek.
To już II część przygód legendarnego detektywa Sherlocka Holmesa i jeszcze więcejopowiadań. Idealna propozycja dla osób lubiących poczuć dreszczyk emocji. W zbiorze znajduje się ażsiedem następujących opowiadań: The Six Napoleons (Sześciu Napoleonów), The Three Students (Trzechstudentów), The Second Stain (Druga plama), The Musgrave Ritual (Rytuał Musgrave?ów), The NobleBachelor (Nobliwy kawaler), The Beryl Coronet (Diadem z berylami), The Resident Patient (Stały pacjent).W każdej historii pojawia się zagadka kryminalna ? często skomplikowana i nietypowa ? która zawszezostaje rozwiązana dzięki niezawodnym metodom Holmesa.Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazjiczytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda polega na specjalnej adaptacji treści w taki sposób że cała zawartość książki jest podzielona na akapity. Najpierw czytamy akapit, z wplecionym polskim tłumaczeniem i niektórymi gramatycznymi i fonetycznymi wyjaśnieniami. Następnie ten sam akapit czytamy już bez tłumaczenia, w oryginalnym języku, czyli ""płyniemy bez asekuracji"". Właśnie wtedy nasz mózg przyzwyczaja się do rozumienia języka obcego. Całość jest na tyle spójna, że odbiorca ma poczucie czytania książki w oryginale i przyswaja język, znajdując się w naturalnym stanie rozluźnienia i zaciekawienia treścią. U podstaw Metody leżą między innymi założenia Sugestopedii dr. G Łozanowa, a także prace Jego następców i samodzielnych lingwistów, A.Leontieva, G. Kitajgorodskiej. Seria zawiera dzieła klasyków literatury brytyjskiej i amerykańskiej i w ten sposób przybliża czytelnikowi specyfikę anglojęzycznej kultury.Język oryginału nie jest w żaden sposób uproszczony ani skrócony.
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieniu najnowszych danych liczbowych. Ich uzupełnienie danymi historycznymi pozwoliło wskazać i scharakteryzować występujące tendencje zmian w czasie. W książce dużo uwagi poświęcono zróżnicowaniu w przestrzennym kształtowaniu się zjawisk demograficznych zarówno w kraju, jak i w ujęciu międzynarodowym. Uwzględniono także ocenę prawidłowości w strukturach poszczególnych zjawisk ludnościowych.Książka jest adresowana do studentów wyższych uczelni na kierunkach ekonomicznych i społecznych, a także wydziałów socjologii i geografii
Długie jesienne i zimowe wieczory mogą wprawiać w znużenie nie tylko najmłodszych, ale też dorosłych. Aby tryskać energią nawet wtedy, gdy za oknem już ciemno i zimno, wystarczy sięgnąć po tę książeczkę. Zbiór różnego rodzaju łamigłówek o zimowej tematyce uaktywni szare komórki, zagwarantuje wiele zabawy i zaangażuje do umysłowego wysiłku całą rodzinę
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi. W ramach praktyki zaproponowano liczne zadania i ćwiczenia, które ułatwią nabywanie potrzebnych umiejętności i ugruntowanie zdobytej wiedzy.
W podręczniku ujęto wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z projektowaniem i tworzeniem baz danych oraz administrowaniem nimi:
Zasady projektowania relacyjnych baz danych
Architektura systemów zarządzania bazą danych
Instalowanie i konfigurowanie systemów bazodanowych
Strukturalny język zapytań SQL
Administrowanie bazami danych
Zarządzanie uprawnieniami użytkowników
Tworzenie kopii zapasowych
Odzyskiwanie utraconych danych
Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista to charakteryzujący się wysoką jakością kompletny zestaw edukacyjny, przygotowany przez lidera na rynku książek informatycznych — wydawnictwo Helion.
W skład zestawu podręczników do kwalifikacji INF.03 wchodzą także:
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 3. Programowanie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?