KATEGORIE [rozwiń]

Broom Dave

Okładka książki Gin: The Manual

79,00 zł 63,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

You could not write a more sophisticated book or pack more detail onto each page...it is rocket science impressive'Huffington PostIn recent years, gin has shed its old-fashioned image and been reborn as a hot and hip spirit. The number of brands grows every day and bartenders - and consumers - are now beginning to re-examine gin as a quality base spirit for drinks both simple and complex. Now, with more brands available than ever before, it is the time to set out what makes gin special, what its flavours are and how to get the most out of the brands you buy. With this book as your guide, discover:- How gin is made- What a botanical is and how they impact a gin's flavour- What the difference between Dutch, London, Scottish, Spanish and American gins is- How you drink them to maximise your pleasure- Whether there is life beyond the gin & tonic (yes!)The body of the book covers 120 gins which Dave has tested four ways - with tonic, with lemonade, in a negroni and in a martini - and then scored. In addition, each gin is categorised according to an ingenious flavour camp system, which highlights its core properties and allows you to understand how you can best drink it, and therefore enjoy it.
Okładka książki Vodka

59,00 zł 38,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Vodka: The Essential Guide for Vodka Purists describes the history of the spirit (its name comes from the Russian for water, voda), how it is distilled - with detailed explanations of how flavoured vodka is created, classic Vodka-based cocktails, where to buy the premier brands, even recipes, all in a handy pocket-sized book. Lavishly illustrated and written in an easy-to-read style, Vodka: The Essential Guide for Vodka Purists will go down as well as the most lovingly created Martini.
Okładka książki Wielki atlas świata whisky

129,90 zł 71,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

""Whisky jest - zresztą nie po raz pierwszy w swoim pogmatwanym i pełnym meandrów życiu - punkcie zwrotnym. Napój, który w XX wieku zdominował rynek mocnych alkoholi, stoi przed wyjątkowym wyzwaniem, jakim jest współczesny klient. Coraz bardziej wymagający, świadomy czaru marketingu i, jak pewnie przyznaliby niektórzy, coraz bardziej cyniczny. Jak whisky może w ogóle funkcjonować w świecie, który domaga się natychmiastowej gratyfikacji? Czy napój, który musi dojrzewać latami, zanim tak naprawdę będzie mógł nosić miano whisky (i który powinien pozostawać znacznie dłużej w subtelnym towarzystwie dębiny, aby oddać swój prawdziwy charakter), będzie w stanie dotrzymać kroku światu, w którym wszystko musi być coraz szybsze, większe i głośniejsze?""(z Wprowadzenia) Dave Broom jest laureatem prestiżowej Glenfiddich Award przyznawanej od czterdziestu lat za najlepsze publikacje i programy poświęcone problematyce kulinarnej.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj