KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek karier

159,00 zł 116,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,31 zł

Niniejsza książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: - zidentyfikowanie talentów, których organizacja potrzebuje lub którymi już dysponuje, - pozyskiwanie talentów z zewnątrz, - zaplanowanie rozwoju pracowników oraz ścieżek ich karier, tak by w pełni wykorzystać ich potencjał, - utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji. W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników. Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami. Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości zarówno ich, jak i organizacji - od określenia potrzeb w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach.
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami

99,00 zł 74,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,65 zł

Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowano narzędzia w postaci kwestionariuszy i list kontrolnych. Przeprowadzone z ich wykorzystaniem ankiety pomagają w analizie systemów wynagradzania i kontekstu ich funkcjonowania, jak również pozwalają diagnozować problemy, planować programy rozwojowo-wdrożeniowe, szacować ryzyko i ocenić skuteczność wynagradzania. Narzędzia zostały tak skonstruowane, by zapewniać duży wybór instrumentów. Można je modyfikować i dostosowywać do konkretnej sytuacji i własnych potrzeb. Narzędzia obejmują takie zagadnienia, jak: - ocena wynagradzania, - strategia wynagrodzeń, - wynagrodzenia całkowite, - zarządzanie ryzykiem w zakresie wynagradzania, - wartościowanie stanowisk pracy, - analiza rynku, - zarządzanie płacą zasadniczą, - elementy wynagrodzenia uwarunkowane sytuacyjnie, - programy premiowe, - wynagradzanie kierownictwa, - wynagrodzenia w firmach międzynarodowych, - świadczenia pracownicze, - waloryzacja płac, - ewaluacja systemu wynagradzania. Instrumenty te mogą stosować zarówno wewnętrzni specjaliści do spraw ZZL, jak i zewnętrzni konsultanci zatrudnieni w celu stworzenia systemów wynagrodzeń lub ich oceny. Publikacja zawiera kwestionariusze i listy kontrolne dostępne w wersji elektronicznej na stronie www.zarzadzanie-wynagrodzeniami-zestaw.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Materiały te można modyfikować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb organizacji.
Okładka książki Zachowania konsumentów

39,00 zł 32,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,53 zł

W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: - przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, - struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, - konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, - proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, - nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, - zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, - postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją. Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii. Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku.
Okładka książki Zawód konsultant

59,00 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody. W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak: ? nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, ? wykorzystywanie metod networkingu, ? działanie w warunkach kryzysu gospodarczego, ? poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów, ? zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami, ? kształtowanie ceny swoich usług, ? budowanie oferty i zdobywanie zleceń, ? efektywne promowanie firmy i własnej marki, ? korzystanie z nowoczesnych technologii, ? finansowanie własnej działalności, ? maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
Okładka książki Profesjonalne zarządzanie kadrami w zakładach opieki zdrowotnej

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

W publikacji przedstawiono specyfikę profesjonalnego zarządzania kadrami w podmiotach leczniczych oraz ich rolę i funkcje w organizacji. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: - rekrutacja i selekcja pracowników podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem ich kompetencji zawodowych i osobistych, - formy zatrudniania w podmiotach leczniczych, - planowanie ścieżki rozwoju zawodowego oraz motywowanie do pracy, - system ocen pracowniczych, - wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika. Dodatkowo omówiono zagadnienia dotyczące roli kadr w procesie zarządzania podmiotem leczniczym, w tym m.in.: - identyfikowanie misji i celów podmiotów leczniczych, - wprowadzanie procesu budowania jakości podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem roli kadry medycznej w procesie jej kształtowania, - źródła i mierniki satysfakcji pacjenta oraz motywacji personelu medycznego zarówno w aspekcie organizacyjnym, jak i psychologicznym.
Okładka książki Kult klienta

49,00 zł 40,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,89 zł

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Okładka książki Dziecko uczestniczące w postępowaniu karnym

39,00 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,52 zł

Książka w zwięzły sposób opisuje problematykę ochrony małoletniego pokrzywdzonego w postępowaniu karnym z perspektywy prawnej i psychologicznej. Ochrona małoletniego pokrzywdzonego przed wtórną wiktymizacją spoczywa na wszystkich mających z nim kontakt na każdym etapie postępowania karnego. W szczególności są to: sędziowie, prokuratorzy, biegli psycholodzy i psychiatrzy dziecięcy, kuratorzy oraz inni specjaliści wspierający dziecko i j ego rodzinę w sytuacji procesowej. Publikację uzupełniają teksty najważniejszego aktu prawnego dotyczącego ochrony dziecka - Konwencji o prawach dziecka z 1989 r. oraz Wytycznych Komitetu Ministrów Rady Europy w sprawie wymiaru sprawiedliwości przyjaznego dzieciom z 2010 r. Uzasadnienie do Wytycznych oraz inne przydatne akty prawne można pobrać z ogólnodostępnej strony www.ofiarom-przestepstw.lex.pl.
Okładka książki Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów. Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Okładka książki Postępowanie w sprawach nieletnich Komentarz

129,00 zł 91,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,23 zł

Książka stanowi kompleksowy komentarz do ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich uwzględniający jej ostatnią dużą nowelizację, która zasadniczo zmieniła dotychczasowy dwoisty model procedowania w sprawach nieletnich przed sądem rodzinnym oraz w toku postępowania odwoławczego. Autorzy szczegółowo omawiają nowy kształt postępowania sądowego, które zostało niemal w pełnym zakresie oparte na procedurze cywilnej. Bardzo wnikliwie przedstawiono zarówno dotychczasowe, jak i nowe rozwiązania ustawy, dając zarazem praktyczne wskazówki w zakresie ich stosowania. W komentarzu wykorzystano ważne dla praktyki orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz literaturę przedmiotu. Dodatkowo zamieszczono w nim teksty najważniejszych przepisów wykonawczych do ustawy. Opracowanie jest przeznaczone przede wszystkim dla praktyków – sędziów, prokuratorów, adwokatów, radców prawnych i aplikantów oraz policjantów, kuratorów sądowych i kierowników placówek wychowawczych zajmujących się nieletnimi. Może stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów i doktorantów różnych kierunków studiów, zwłaszcza prawa, administracji, bezpieczeństwa wewnętrznego, resocjalizacji i pedagogiki.
Okładka książki Branding na smartfonie

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: ? funkcję, kapitał i wartość marki, ? komunikację marketingową marki i proces jej planowania, ? rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, ? cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), ? narzędzia komunikacji mobilnej, ? technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, ? zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Okładka książki Dyrektor szkoły moderator facylitator coach

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

W książce Dyrektor szkoły - moderator, facylitator, coach szeroko omówiono zagadnienia kompetencji dyrektora szkoły jako przywódcy, wskazano jak je budować oraz w jaki sposób praktycznie z nich korzystać. Opracowanie zawiera dokładne opisy technik i metod pracy łączących sposób działania moderatora, facylitatora czy coacha w konkretnym kontekście zadań i odpowiedzialności dyrektora szkoły. W publikacji przedstawiono m.in.: - nadrzędność przywództwa nad zarządzaniem, - powiązanie kompetencji moderatora, facylitatora i coacha z zadaniami dyrektora szkoły, - konkretne techniki działania w każdej z wymienionych ról, - połączenie kompetencji społecznych z kompetencjami z zakresu zarządzania, - możliwości rozwojowe dla dyrektorów szkół i przedszkoli.
Okładka książki Zatrudnianie cudzoziemców

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł

Książka stanowi kompleksowe i przystępne omówienie problematyki zatrudniania cudzoziemców w Polsce. W opracowaniu przedstawiono sytuację prawną zatrudnionego cudzoziemca, omawiając takie zagadnienia, jak: zakaz dyskryminacji, jego pozycję jako strony stosunku pracy, prawa i obowiązki związane z pobytem w Polsce, a także skutki nielegalnego wykonywania pracy zarówno dla osoby korzystającej z tej pracy, jak i dla cudzoziemca. Czytelnicy będą mieli także możliwość zapoznania się z opisem przyczyn zarobkowych migracji zagranicznych, a także historią polskich rozwiązań prawnych w zakresie zatrudniania cudzoziemców. Analizę przeprowadzono w odniesieniu do przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego. Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się problemem zatrudniania cudzoziemców (prawnicy, pracownicy działów HR i urzędów pracy, właściciele firm zatrudniających cudzoziemców), samych cudzoziemców świadczących pracę w Polsce oraz teoretyków prawa zainteresowanych tymi kwestiami.
Okładka książki Sprzedaż z głową

39,00 zł 29,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prześwietlać umysły innych jak rentgen. Dzięki tym okularom widzisz dokładnie potrzeby swoich klientów, możesz wniknąć w ukrytą sferę ich myśli, wyobrażeń i emocji. Wyobraź sobie, że jesteś obdarzony dodatkowym, szóstym zmysłem. Tym zmysłem jest siła sugestii: spełnia się wszystko, o czym tylko pomyślisz. Twój proces myślenia staje się nowym, potężnym narzędziem. Wszystko to jest możliwe. Przeczytaj uważnie te książkę i wykonaj zaproponowane w niej ćwiczenia. Oferuje ona handlowcom oryginalne metody rozwijania własnych możliwości. Mapy myśli (Mind Maps®) są techniką doskonalenia pamięci, a inne proste narzędzie - matryca umysłu handlowca - pomaga odkryć niewykorzystane dotąd formy aktywności umysłu. Sposoby poprawy umiejętności porozumiewania się, obserwacji i dostosowania do potrzeb klienta uzupełniają oferowany przez autorów zestaw technik samodoskonalenia. Pomogą one każdemu sprzedawcy w zwiększeniu efektywności jego pracy i osiągnięciu osobistego sukcesu.
Okładka książki Bezpieczeństwo i higiena pracy

69,00 zł 55,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł

Publikacja jest swoistym przewodnikiem po problematyce bezpieczeństwa i higieny pracy skonstruowanym w przystępnej formie pytań i odpowiedzi. Stanowi cenne uzupełnienie poradnika Meritum BHP. Pytania, zgłaszane przez pracowników służb BHP, osoby zawodowo zajmujące się BHP, pracodawców, pracowników działów kadr, oraz samych zatrudnionych, zostały starannie wyselekcjonowane z Serwisu BHP Wolters Kluwer SA. Stanowią więc odzwierciedlenie problemów, z którymi na co dzień spotykają się osoby zajmujące się tą problematyką. Dla łatwiejszego korzystania z publikacji pytania zostały podzielone na grupy tematyczne. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi m.in. z zakresu: - metodyki kontroli warunków pracy, - szkoleń bhp, - zarządzania ochroną pracy w zakładzie, w tym ocena ryzyka zawodowego i metody jego oceny, - wymagań w odniesieniu do maszyn, ich użytkowania, urządzeń technicznych, bezpieczeństwa pożarowego, - postępowania w razie wystąpienia wypadku przy pracy, - wymagań BHP przy wybranych pracach. Autorami są cenieni w środowisku specjaliści-praktycy, którzy współpracują z Serwisem BHP. Omawiają poruszane zagadnienia w sposób zwięzły, klarowny i komunikatywny.
Okładka książki Kompendium metod i technik zarządzania

59,00 zł 38,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,67 zł

Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
Okładka książki Controlling zarządczy

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

W książce zaprezentowano metody skutecznego wdrażania controllingu zarządczego, wspierającego procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie. Autor publikacji dzieli się swoją wiedzą w dziedzinie adaptacji controllingu w przedsiębiorstwach. Przekazuje wnioski płynące z własnych badań ankietowych, konsultacji z członkami najwyższych szczebli zarządczych przedsiębiorstw, dyrektorami i kierownikami pionów operacyjnych, pracownikami działów ekonomicznych oraz controllerami zaangażowanymi w proces wdrażania controllingu. W publikacji zaprezentowano również projekt wdrożenia systemu informatycznego klasy Business Intelligence, który wspomaga controlling zarządczy i skutecznie optymalizuje przebieg procesów gospodarczych w przedsiębiorstwie. Program ten wyróżnia się unikatowym, zrównoważonym podejściem do "twardych" (planowanie, analiza danych, modelowanie procesów biznesowych) oraz "miękkich" (ocena kompetencji pracowników, wymiana informacji między pracownikami) elementów controllingu. W książce szczegółowo omówiono: definicje i systematykę controllingu, proces controllingu, jego istotę i uwarunkowania (m.in. modele amerykański i niemiecki, które stały się wzorcami stosowanymi w Europie), metody i techniki współczesnego zarządzania możliwe do wykorzystania w controllingu, zakres stosowania controllingu w przedsiębiorstwach działających w Polsce, wykorzystanie w praktyce autorskiej koncepcji controllingu zarządczego na przykładzie trzech przedsiębiorstw działających w różnych branżach.
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami

129,00 zł 103,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,79 zł

Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. Ogólnym zadaniem zarządzania wynagrodzeniami jest sprawiedliwe i spójne wynagradzanie pracowników zgodnie z tworzoną przez nich wartością, w sposób ułatwiający firmie realizację celów strategicznych. Książka Michaela Armstronga to kompleksowy podręcznik dla każdego, kto zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii, polityki i procedur dotyczących wynagradzania pracowników lub chce zdobyć wiedzę w tym zakresie. Jego treść jest zgodna ze standardami zawodowymi w zakresie wynagradzania pracowników opracowanymi przez Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Stanowi on cenną pomoc dla wykładowców i studentów, a specjalistom ds. zasobów ludzkich i zarządzania wynagrodzeniami oferuje wiele porad i wskazówek. W podręczniku przedstawiono zarówno ramy pojęciowe, jak i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami. Czytelnik znajdzie tu wiele informacji o najważniejszych teoriach i najlepszych praktykach wynagradzania pracowników. Są one przedstawione w sposób przejrzysty i zrozumiały, uzupełnione listami kontrolnymi, diagramami i podsumowaniami. Oto najważniejsze tematy omówione w książce: * podstawowe założenia i ramy pojęciowe zarządzania wynagrodzeniami * wartościowanie stanowisk pracy i zależności między nimi * struktura płac i kategorii zaszeregowania płace uwarunkowane sytuacyjnie * zarządzanie wynagrodzeniami wybranych grup pracowników * świadczenia pracownicze i programy emerytalne * procedury i przypadki dotyczące zarządzania wynagrodzeniami Przedstawiono ponadto wyniki badań przeprowadzonych przez firmę e-reward oraz przykłady ponad 30 najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania wynagrodzeniami. Ważne zagadnienia, takie jak budowanie zaangażowania, programy premiowania czy wynagradzanie pracowników wiedzy zostały przedstawione w nowym świetle. Michael Armstrong jest niezależnym konsultantem ds. zarządzania oraz partnerem zarządzającym firmy e-reward. Napisał wiele międzynarodowych bestsellerów, m.in. znany podręcznik Zarządzanie zasobami ludzkimi i książkę Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi. W przeszłości pełnił również funkcję głównego egzaminatora w instytucie CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) w zakresie wynagradzania pracowników.
Okładka książki Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią

69,00 zł 57,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł

Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: - pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, - rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, - definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, - cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, - autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, - przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, - referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.
Okładka książki Controlling Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

89,00 zł 71,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,34 zł

Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a także prezentuje rolę i zadania controllera. Opisuje metody projektowania i wdrażania systemu controllingu w celu wsparcia zarządzania strategicznego i operacyjnego oraz poszczególnych funkcji i obszarów działalności przedsiębiorstwa. Cennym uzupełnieniem prezentowanych rozważań są przykłady praktycznej realizacji controllingu oraz studia przypadków.
Okładka książki Powrót do rzeczywistości

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego. Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby: - zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, - znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu. Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Misja

44,99 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj