W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.
Przytoczone przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta.
To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak:
Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba. Pięć kroków organizacji miejsca pracy. Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej. Zarządzanie wizualne. Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean. Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników. Zarządzanie JIT i TFM. Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen.
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ?Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?? W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.
Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać.
Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników ?10X?, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach.
Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków:
Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność ?odważenia? odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS.
Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę ? polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia.
Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa ? idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia.
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
"Wiemy, jak boli strata pracy, ale też niemożność znalezienia odpowiedniego zatrudnienia przez miesiące, a nawet lata” – piszą autorzy: Ewa Pióro – od kilkunastu lat zajmująca się rekrutacją pracowników i Paweł Burdzy – dziś dziennikarz realizujący ciekawe projekty medialne, a jeszcze niedawno bezrobotny, który pomimo „wspaniałego CV” nie mógł znaleźć stałego zajęcia.
Oboje wiedzą, jak działa świat rekrutacji. Odkrywają motywy pracodawców, radzą, według jakiego planu szukać pracy, jak napisać CV, jak dobrze wypaść na rozmowie i testach rekrutacyjnych, wreszcie – jak negocjować wynagrodzenie, albo... co robić, gdy usłyszysz „nie”. Nie podsuwają oklepanych socjotechnicznych sztuczek, ale inspirują do osobistego rozwoju.
Odchodząc od NIE pokazuje, jak pokonywać przeszkody w negocjacjach, aby osiągnąć sukces. William Ury, współautor Dochodząc do TAK proponuje prostą, sprawdzalną metodę rozstrzygania sporów z trudnymi partnerami w kręgu rodziny, znajomych, współpracowników, kontrahentów czy klientów.
Odchodząc od NIE odpowiada, jak:
- ograniczyć wpływ emocji na negocjacje,
- znaleźć wspólny język z przeciwnikiem,
- ujawniać własne interesy, aby jednocześnie je realizować,
- skutecznie stosować różne techniki negocjacyjne,
- stosować siłę, aby osiągnąć porozumienie,
- nie dążyć do totalnego zwycięstwa w negocjacjach.
Problem stosunku pracowników do spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, który w środowisku przedsiębiorstwa przekształca się z czasem w określony zbiór powszechnie akceptowanych wzorów kulturowych, jest ważną częścią kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Temat podjęty przez Autorki jest niewątpliwie ważny dla praktyki zarządzania, tym bardziej, że wciąż niewiele jest publikacji na ten temat, zwłaszcza takich, w których zawarte są wyniki badań empirycznych. Recenzowana praca niewątpliwie wypełnia tę lukę (...)Książka została wyraźnie podzielona na dwie części: teoretyczną i badawczą. W tej pierwszej zawarte są rozważania dotyczące związku między kulturą organizacyjną a kulturą bezpieczeństwa, kształtowania i rodzajów kultury bezpieczeństwa, ewolucji podejścia do zarządzania bezpieczeństwem, czy wreszcie związków między kulturą bezpieczeństwa a społeczną odpowiedzialnością organizacji (...)W części badawczej opisano wyniki badań, których celem była diagnoza kultury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach branży węglowej. Do przeprowadzenia tych badań wykorzystano wcześniejsze rozważania, co zapewniło spójność obu części. Warto zwrócić uwagę, że uzyskane wyniki mogą być podstawą dalszych badań i dociekań poświęconych problematyce kultury bezpieczeństwa, a także być inspiracją do doskonalenia metod zarządzania (...).Prof. dr hab. Czesław Sikorski
Autorka postawiła sobie bardzo ambitny cel, mianowicie zaprezentowanie koncepcji rozwoju zintegrowanego rynku energii, tj. obejmującego rynki energii elektrycznej, gazu i ciepła. Omawia czynniki, które determinują powstanie takiego rynku. Na tle stanu obecnego i uwarunkowań funkcjonowania rynków końcowych energii w Polsce, Autorka uzasadniła potrzebę dokonania integracji tych rynków (...)
Poruszana w monografii tematyka jest niezwykle aktualna, zaś jej treść stanowi znaczny wkład do problematyki rozwoju mechanizmów rynkowych w sektorze energetycznym, a także w tworzenie modeli biznesowych na tzw. zintegrowanym rynku energii (...)
Praca powinna cieszyć się zainteresowaniem szerokiego grona czytelników zarówno spośród badaczy zajmujących się poruszaną problematyką jak i praktyków zatrudnionych w sektorze elektroenergetycznym, gazowym, głownie tych, których interesuje zarządzanie i problematyka poszukiwania nowych możliwości biznesowych (...)
Z recenzji prof. dr hab. inż Artura Wilczyńskiego
Przekuj swoje pomysły i pasję w dochodowy biznes! Masz pomysł na własny biznes wynikający z pasji? Ta książka pomoże ci go zrealizować i założyć swoją firmę! Odnajdziesz w niej przydatne informacje na temat tworzenia i rozwijania start-upów. Dowiesz się, jak zminimalizować ryzyko inwestycji, napisać dobry biznesplan, skąd otrzymać pieniądze i jak uniknąć podstawowych błędów. Stwórz swój wymarzony biznes już dziś! • Dowiesz się, ile będzie kosztować rozwój start-upu i jak znaleźć inwestora. • Napisz dobry biznesplan i naucz się unikać podstawowych błędów. • Zainspiruj się historiami polskich start-upów (m.in. JakDojade.pl i Zadane.pl) • Dowiedz się, jak niebanalnie promować swój start-up i jak skutecznie komunikować się z mediami.
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Czy fotele prezesów globalnych korporacji, szefów międzynarodowych organizacji, premierów i prezydentów państw okupują dziś właściwi ludzie? Czy wiedzą na czym polega prawdziwe przywództwo i jakich liderów potrzebuje dzisiejszy świat?
Vadim Makarenko odpowiedzi szukał m.in. w Nowym Jorku, Dolinie Krzemowej, Moskwie, Tel Aviwie i Warszawie. Rozmawiał z ludźmi, którzy wygrali w starciu z kryzysem. Którzy swoimi ideami zarazili świat. Którzy pomagają rządzącym zrozumieć wyzwania współczesności. Którzy nie bali się zainwestować w rewolucyjne pomysły a dziś zbierają owoce globalnego sukcesu. Wśród jego bohaterów są Marissa Mayer, jedna z twórczyń Google?a, obecnie prezes Yahoo; Terry Leahy, który zmienił lokalną sieć sklepów Tesco w globalną korporację; Richard Plepler, wiceprezes HBO, najbardziej innowacyjnej telewizji świata; guru psychologii społecznej Robert Cialdini i Philip Zimbardo; Josh Tyrangiel, redaktor naczelny ?Bloomberg BusinessWeek? i Arkadij Wołożyn, który stworzył największą wyszukiwarkę internetową w Rosji.
VADIM MAKARENKO
Kilkakrotnie nominowany do nagrody Grand Press w kategorii reportaż, wywiad i dziennikarstwo specjalistyczne.
Absolwent wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz journalist fellow of the Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim (2013).W ?Gazecie Wyborczej? od 15 lat. Jest autorem i współautorem m.in. cykli redakcyjnych ?Witamy w Ameryce? czy ?Liderzy i wojownicy poszukiwani?.
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego.
W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak:
– komunikowanie polityczne wczesnej metropolis,
– dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej,
– propaganda polityczna i public relations,
– marketing polityczny,
– kampanie społeczne.
Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych.
Tematem książki jest analiza wybranych koncepcji zarządzania uczelnią oraz propozycje rozwiązań, które byłyby najlepsze w dynamicznym, niepewnym i nieprzewidywalnym współczesnym otoczeniu. Autor opiera się na wynikach własnych badań przeprowadzonych w polskich publicznych uczelniach technicznych oraz na wybranych statystykach dotyczących szkolnictwa wyższego. Rozważania te stanowią inspirację do zaprezentowania dwóch nowych koncepcji: uniwersytetu podporządkowanego wiedzy oraz uniwersytetu społecznie odpowiedzialnego. Autor szczegółowo je omawia oraz wskazuje ich zalety i wady.
Książka wzbogacona jest o wywiady z rektorami szkół wyższych oraz przemyślenia na temat przyszłości uczelni w Polsce.
Adresaci:
Publikacja może stanowić niezwykle cenną pozycję dla osób związanych zawodowo ze szkolnictwem wyższym: reprezentantów władz uczelni, pracowników administracji uczelnianej, urzędników ministerialnych, a także menedżerów i wszystkich zainteresowanych rozwojem nowoczesnego szkolnictwa wyższego w Polsce.
Głównym celem książki Struktury wynagradzania pracowników jest przedstawienie, w prosty i zrozumiały sposób, zarówno podstaw, jak i zaawansowanej problematyki wynagradzania. Autorka omawia klasyczne i innowacyjne sposoby kształtowania systemów wynagradzania, kategorie i funkcje płac oraz metody przeciwdziałania dyskryminacji w wynagradzaniu. Na podstawie najnowszej literatury, studiów własnych i długoletnich badań empirycznych dokonuje nowatorskiej syntezy i klasyfikacji zjawisk, czyniąc to z zamiarem ukazania czytelnikom problemów wynagradzania z innej perspektywy i zachęcenia do poszukiwania oryginalnych i ciekawych rozwiązań w systemach wynagradzania, uwzględniających dobro pracowników. Przedstawia także obowiązujące akty prawne wraz z ich interpretacją merytoryczną oraz sposoby i wymogi uwzględniania tych aktów w systemach wynagradzania.
Publikacja zawiera szerokie spektrum narzędzi wspomagających kształtowanie sprawiedliwych, efektywnych i nowoczesnych systemów wynagradzania. Uwzględnia różne punkty widzenia i oceny poszczególnych kwestii przez pracodawców, pracowników i związki zawodowe, wskazując możliwości godzenia interesów i oczekiwań wszystkich stron. Zaprezentowane narzędzia, instrumenty, pomysły i sugestie mogą być bezpośrednio wykorzystywane w praktyce. Większość omawianych kwestii osadzona jest bowiem w realiach gospodarki polskiej i ma bezpośrednie odniesienie do rozwiązań stosowanych obecnie w różnych organizacjach.
Autorzy, czerpiąc z osiągnięć współczesnej psychologii i własnych doświadczeń, przekonują, że metafory i analogie mogą się stać narzędziami, które zwiększą skuteczność każdego trenera. Wyjaśniają, jak je dobierać, i opisują oparte na nich klasyczne i niestandardowe metody. Tłumaczą, w jaki sposób metafory i analogie mogą wspomóc realizację celów szkolenia, oraz wesprzeć prowadzącego w zakresie kształtowania postaw uczestników, przełamywania ich oporu, wyjaśniania zagadnień, rozwiązywania problemów czy transferu wiedzy i umiejętności. Odwołują się przy tym do wielu praktycznych przykładów.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
Nadaj pęd swojej karierze dzięki sieci osobistych kontaktów! Otwórz sobie drogę do awansu, pozyskaj nowe oferty pracy, zdobywaj przydatne umiejętności i znajdź nowych, sprawdzonych współpracowników. Dzięki książce dowiesz się, jak zbudować swoją sieć kontaktów i jak ją rozbudować, by zaczęła przynosić korzyści twojej karierze. Praktyczne ćwiczenia pozwolą ci rozwinąć kompetencje networkingowe, a historie opisujące doświadczenie innych managerów staną się inspiracją dla własnych działań Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - opiera się na doświadczeniu 15 tys. managerów - podpowiada, jak wykorzystać portale społecznościowe do działań networkingowych - radzi, jak zdobywać wartościowe rekomendacje i polecenia - uczy, jak rozwijać kompetencje networkingowe O autorce: Beata Kapcewicz ? Executive Career Coach, specjalista do spraw kariery i personalbrandingu. Ekspert programu TVP1 ?Kandydat?, portalu Pracuj.pl, Profeo.pl i Rzeczpospolitej. Prezes firmy Architekci Kariery, pierwszej w Polsce firmy doradczej w obszarze kariery dla osób indywidualnych.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpływem oddziaływania sytuacji na świecie. Do takich wyzwań bez wątpienia zaliczają się tzw. miękkie aspekty zarządzania, czyli m.in. wartości, odzwierciedlone w różnicach kulturowych interesariuszy a przejawiane w kulturze organizacyjnej i zachowaniach ludzkich. Ukierunkowanie na wartości i etykę jest także widoczne w takich koncepcjach zarządzania jak społeczna odpowiedzialność biznesu. Wartościom zatem jest poświęcone to opracowanie a jego celem jest zwrócenie uwagi Czytelnika na różne przejawy ukierunkowania na wartości dzisiejszych organizacji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?