KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów

29,00 zł 18,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,76 zł

Książka ta jako przejrzysty ""przewodnik językowy"" z wieloma przykładami i ilustracjami odszyfrowuje podświadome sygnały wyrażane za pomocą gestów przez otaczających nas ludzi - a tym samym ich prawdziwe zamiary i odczucia. Na pewno nie raz się zastanawiałeś, co to jest mowa ciała i czy ciałem można manipulować. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, czym jest komunikacja niewerbalna, poznasz jej tajne znaki, które umożliwiają Ci lepsze poznanie siebie samego i innych. Zrozumiesz, co bez słów mówi Twój partner, będziesz mógł odczytywać jego myśli oraz motywy nim kierujące, nie zdradzając własnych intencji, zachowując się pewnie i nader przekonująco. Patrz zatem uważnie! Prawidłowo odczytana mowa ciała jest częścią praktycznej znajomości człowieka. Nie można z niej zrezygnować zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Okładka książki Wprowadzanie zmiany w organizacji

69,00 zł 54,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,27 zł

Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm. Bert Spector jest profesorem w College of Business Administration, Northeastern University. Specjalizuje się w tematyce wprowadzania i zarządzania zmianą.
Okładka książki Ocena pracowników

199,00 zł 150,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 150,03 zł

Zaproponowane w książce rozwiązania oraz aplikacja informatyczna zawierająca proste, choć bardzo użyteczne narzędzie kompetencyjnej oceny pracownika, odwołują się do podstawowej zasady: Oceniaj to, co widzisz, nie to, co nazywasz. Zrozum, co widziałeś, zanim wydasz sąd. Reguła ta nawiązuje do prostoty podejścia behawioralnego w obserwacji i złożoności analizy podczas wnioskowania. Zestawia informacyjną wartość jednoznacznych wskaźników z szeroką i skomplikowaną wiedzą na temat motywów funkcjonowania ludzi. Jednocześnie uwalnia użytkownika od konieczności samodzielnej analizy znacznej części materiału. Dzieje się to za pośrednictwem połączonych ze sobą trzech baz danych: bazy kompetencji i wskaźników, bazy potencjalnych przyczyn występowania zachowań niepożądanych oraz bazy wskazówek na temat rekomendowanych działań korygujących. Dzięki powiązaniu tych elementów użytkownik może skoncentrować się na obserwacji pracownika oraz precyzyjnym i wiarygodnym wypełnieniu arkusza obserwacji ? dalej wiele rzeczy dzieje się automatycznie. Efekt wypełnionego arkusza to różne zestawienia zachowań pozytywnych i negatywnych, sugestie znaczeń tych układów, opis potencjalnych przyczyn oraz wskazówki, co warto dalej robić, by działania związane z oceną ostatecznie okazały się efektywne i dla pracownika, i dla firmy.
Okładka książki Etykieta Menedżera

35,90 zł 20,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,34 zł

Sukces w prowadzonych interesach nie zależy jedynie od znajomości technik negocjacyjnych. Serdeczność, naturalna gościnność, elegancki ubiór czy swobodne zachowanie podczas rozmów mają równie duży wpływ na ostateczny ich rezultat. A ową swobodę zapewnia właśnie znajomość obowiązującej etykiety, którą autorzy pragną czytelnikom przybliżyć. Podczas pisania tej książki wykorzystali wiedzę i doświadczenie nabyte podczas pracy na placówkach dyplomatycznych, gdzie mogli poznać i docenić wagę właściwego zachowania podczas prowadzenia rozmów – zarówno politycznych, jak i gospodarczych. Umiejętność dobrej prezentacji własnego stanowiska bez prób narzucania swojej opinii innym, wzbudzenie sympatii, zaufania, zrozumienie innych, uprzejmość, życzliwość i dobre maniery – wszystko to można osiągnąć poprzez praktykę. Tę użyteczną w codziennym życiu zawodowym i prywatnym wiedzę autorzy starali się przekazać w łatwej i przystępnej dla czytelnika formie, tak aby każdy mógł ją wykorzystać na co dzień.  
Okładka książki Tak! 50 Sekretów nauki perswazji. Pakiet - Audiobook
audiobook

49,90 zł 39,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł

Pakiet książka i audiobook, to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie! Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! • Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych? • Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%? • Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa? Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.  
Okładka książki Odkrywając wolność. Przeciw zniewoleniu umysłów

24,90 zł 16,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,70 zł

Odpowiedzią na antywolnościowe presje, które występują w demokracji, nie jest oczywiście odejście od demokracji i związanych z nią obywatelskich swobód, lecz obrona zagrożonych wolności w ramach demokracji i społeczeństwa obywatelskiego. Wymaga to stałych systematycznych i profesjonalnych działań, bo antywolnościowe presje nigdy nie ustaną. A zatem walka o wolność nigdy się nie skończy - chyba że pozwolimy jej zginąć. Obrona zagrożonych swobód jest w Polsce dotąd zbyt słaba. Nie wszyscy rozumieją, że owa erozja wynika z presji rozmaitych grup (nie tylko związanych z państwem) i aby ją powstrzymać trzeba tworzyć silniejszą obywatelską przeciwwagę. Obronę wolności ogranicza też ogromne myślowe zamieszanie, jakie dotyczy podstawowych pojęć takich jak państwo, prawa, własność, sprawiedliwość - i sama wolność. Teraz zamęt dezorganizuje myślenie, a przez to - działanie. W niniejszej książce zgromadziłem kilkadziesiąt znakomitych, w mojej opinii, tekstów na powyższe tematy, w tym takie, które należą do klasyki klasycznego liberalizmu. Mam nadzieję, że ta książka pomoże zmniejszyć wspomniany myślowy zamęt i wzmocni obronę zagrożonych wolności w naszym kraju. Leszek Balcerowicz „Przeczytałem Odkrywając wolność powoli, uważnie i z ogromną ciekawością. Wolność bowiem, to najbardziej tajemnicze słowo, jakie stworzył człowiek. Obrazuje dążenie do dysponowania sobą według i tylko według siebie z jednoczesną odpowiedzialnością za dysponowanie wolnością. I co mi to przypomina?. Przypomina mi to moment, kiedy pierwszy raz związałem się liną i wszedłem w skalny, pionowy świat. Poczułem się wolny i odpowiedzialny zarazem. I tak zostało do dziś. Odnalazłem na stronach książki to magiczne dotknięcie słowa na „w”. Każdy powinien przeczytać choć kilka z zawartych w tej książce tekstów. Mądrych i wymagających, ale inspirujących. Bardzo gorąco polecam”. Piotr Pustelnik, himalaista „Wolność oznacza dla mnie brak ograniczeń. Jest niezależnością, możliwością decydowania o samym sobie. Dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ jest źródłem godności człowieka. Bez niej trudno jest odnaleźć swoją tożsamość. Wolność napędza do działania, pozwalając dokonywać wyboru z każdej dostępnej opcji. Człowiek wolny sam tworzy swoje wartości i normy, podporządkowując się jedynie obowiązującemu prawu. Wolność, godność, niezależność, to słowa które w słowniku prawdziwego mężczyzny i sportowca powinny być na pierwszej stronie. O wolności wiele można się dowiedzieć na kartach książki profesora Balcerowicza”. Marcin Gortat, koszykarz NBA
Okładka książki Sklepy internetowe

59,00 zł 47,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,29 zł

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: - omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, - podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci, - zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych, - dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce, - podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego, - przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.
Okładka książki Przywódca polityczny elementem konstyt

42,00 zł 35,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł

Tezę iż dominantę każdego reżimu politycznego stanowi przywódca polityczny, poddano wszechstronnej weryfikacji. W rozprawie przestrzegany jest reżim terminologiczny. Autorka słusznie konkluduje, iż obecnie przywództwo polityczne opiera się częściej na wyobrażeniach i percepcji obywateli aniżeli rzeczywistych dokonaniach polityków. Współczesna demokracja spowodowała wzrost znaczenia osobowości politycznych poprzez zmuszanie przywódców do marketingowego kreowania swego wizerunku, aby zdobyć poparcie wyborców. Słusznie podkreśla, iż w tworzeniu wizerunku istotną rolę odgrywają mity polityczne, zwraca także uwagę na postępującą we współczesnej polityce personalizację. Opinie dotyczące przywódców politycznych są wnikliwe i dosadne. Ich obraz, zwłaszcza tych funkcjonujących w reżimach demokratycznych, właściwie nie różni się od tych, którzy stali na czele autorytaryzmów i totalitaryzmów. Język przekazu jest jasny, czasami nawet barwny.
Okładka książki Zarządzanie w XXI wieku

59,00 zł 41,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Aktualne teorie i najnowsze światowe osiągnięcia nauk organizacji i zarządzania Książka jest podręcznikiem akademickim teorii organizacji i zarządzania, przeznaczanym dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania starszych lat. Poświęcana jest wybranym aktualnym i istotnym z punktu widzenia dyscypliny kierunkom, które są powszechnie znane na świecie i wchodzą w zakres kanonów nauczania zarządzania. Materiał zawarty w publikacji wykracza poza typowy program kursu podstawowego zarządzania i teorii organizacji. Obejmuje wybór aktualnych zagadnień przedmiotu, od tematyki zarządzania postkolonialnego, przez zarządzanie w kulturze i zarządzanie jakością, do twórczości organizacyjnej.
Okładka książki Poczucie odpowiedzialności zawodowej osób migrujących zarobkowo Perspektywa pedagogiczna

42,00 zł 31,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,67 zł

Podjęte w niniejszej eksploracji poszukiwania badawcze są ważnym elementem wzbogacającym naszą wiedzę o współczesnej emigracji zarobkowej Polaków do innych krajów Unii Europejskiej i mają niewątpliwie charakter prekursorski. Przyjęta przez Autora (należy do wybitnych specjalistów w podjętej tematyce) perspektywa pedagogiczna pozwala rozpatrywać poczucie odpowiedzialności emigrantów jako rezultat oddziaływań edukacyjnych, w których istotną rolę odgrywają środowisko pracy i pełnione role zawodowe. Studium jest wielowątkowe, wielostronnie ujmujące omawiane zagadnienia. Wpisuje się w nowy obszar badawczy pedagogiki pracy, związany z funkcjonowaniem zawodowym Polaków na europejskim rynku pracy, [oraz] w interesujący nurt procesu adaptacji tradycyjnego modelu uczelni polskich do zmian, jakie transformacja systemowa wniosła w ich otoczenie.
Opakowanie Powołanie lidera biznesu Refleksja

19,90 zł 13,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,67 zł

Watykański podręcznik etyki dla przedsiębiorców. Papieska Rada ?Iustitia et Pax? opublikowała przewodnik etyki dla biznesmenów. Nosi on tytuł ?Powołanie lidera biznesu? i jest pokłosiem seminarium, na którym chrześcijańscy przedsiębiorcy starali się wyciągnąć dla siebie wnioski encykliki społecznej Benedykta XVI Caritas in veritate. Odbyło się ono w Rzymie w 2011 roku. W swoim dokumencie Papieska Rada ?Iustitia et Pax? proponuje liderom biznesu zestaw praktycznych działań, którymi mogą się oni kierować w służbie dla dobra wspólnego. Ciekawym aneksem do dokumentu jest tzw. ?Rachunek sumienia lidera biznesu?, w którym padają pytania m.in. o to, czy przedsiębiorca postrzega pracę jako dar od Boga, czy poprzez swoją pracę działa na rzecz kultury życia oraz czy stara się ulepszać swoje życie zawodowe poprzez pogłębianie swojej znajomości nauki społecznej Kościoła. Dokument stanowi cenną pomoc dla przedsiębiorców działających w szeroko rozumianych instytucjach biznesowych, zarówno wielkich korporacjach, jak i średnich lub małych firmach.
Okładka książki Zarządzanie misjami zagranicznymi

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Książka dotyczy problematyki zarządzania misjami zagranicznymi pracowników, głównie menedżerów i specjalistów, delegowanych przez firmę poza granice kraju ich pochodzenia. Przedstawiono w niej kwestie związane z pozyskaniem właściwych kandydatów do pracy, ich przygotowaniem do misji zagranicznych, wsparciem w trakcie pobytu w krajach goszczących, repatriacją i retencją po powrocie do kraju. Publikacja powstała na podstawie badań przeprowadzonych przez autorów, obejmujących m.in. wywiady z ekspatriantami oraz menedżerami personalnymi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych, w tym w centralach polskich firm i polskich filiach firm zagranicznych. W publikacji szczegółowo omówiono: - tradycyjne i współczesne formy ekspatriacji oraz typowe role odgrywane przez ekspatrianta podczas misji zagranicznych, - zagadnienie przeplatania się kultury narodowej kraju pochodzenia firmy wysyłającej pracowników za granicę, kultury kraju goszczącego i kultury kraju pochodzenia ekspatrianta, - proces zarządzania misjami zagranicznymi pracowników (preparacja, ekspatriacja i repatriacja), - sposób przygotowania do wyjazdu na misję zagraniczną (poszukiwanie kandydatów, ich selekcja, szkolenie i wynagradzanie), - proces adaptacji umożliwiającej złagodzenie napięć wynikających z różnic w kontekstach pracy kraju pochodzenia i kraju goszczącego, - metody oceny pracy ekspatriantów i model kariery w wymiarze międzynarodowym, - rolę czynników osobistych, zawodowych i pozazawodowych oraz cele i aspiracje ekspatriantów, - zagadnienie efektywności misji ekspatriantów.
Okładka książki Zarządzanie kapitałem ludzkim

59,00 zł 41,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Podstawowym celem tej książki jest wskazanie, w jaki sposób można w praktyce uzyskiwać wartość dodaną dzięki ludziom, stosując taką politykę i takie praktyki zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), które jednocześnie zapewnią zaspokajanie aspiracji i potrzeb zatrudnionych osób. W książce zostały omówione procesy pomiaru i raportowania, ale autorzy skupili się przede wszystkim na procesie krytycznej oceny danych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych - oraz na wykorzystaniu analizy predykcyjnej do określania przyszłych wyników, które można osiągnąć dzięki już stosowanym oraz proponowanym praktykom. Szczegółowo omówiono: - koncepcję kapitału ludzkiego i proces zarządzania nim, - praktyczne podejście do ZKL, czyli sekwencję działań od zbierania danych poprzez pomiar i raportowanie aż po proces podejmowania decyzji, - różnorodne zastosowania ZKL - w formułowaniu strategii personalnej, zarządzaniu talentami, procesie uczenia się i rozwoju, zarządzaniu przez efekty i zarządzaniu wynagrodzeniami, - rolę funkcji personalnej w ZKL, - umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wymagane dla celów ZKL, - zagadnienia dotyczące przyszłości ZKL. Zamieszczony na końcu książki aneks zawiera omówienie zestawu narzędzi, który kierownictwo organizacji może wykorzystać do tworzenia własnej polityki i praktyk z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Połączenie teorii ze wskazówkami dotyczącymi praktycznych rozwiązań sprawia, że publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników działów HR, kadry zarządzającej, a także cennym źródłem wiedzy dla pracowników naukowych.
Okładka książki Wielowymiarowy Kwestionariusz Oceny Pracoholizmu

29,40 zł 23,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł

Książka przedstawia rezultaty pracy Autorki nad nowym narzędziem do pomiaru pracoholizmu -Wielowymiarowym Kwestionariuszem Oceny Pracoholizmu. Na polskim rynku wydawniczym brakuje kwestionariusza uwzględniającego szerokie spektrum przejawów uzależnienia od pracy, zatem opracowanie takiego narzędzia stanowi wartościowy wkład w istniejący stan wiedzy. Podjęta przez Autorkę problematyka jest niezwykle ważna, ponieważ uzależnienie od pracy to zjawisko coraz bardziej rozpowszechnione i znacząco zakłócające jakość i satysfakcję z życia czyż relacji interpersonalnych, a nawet stan zdrowia somatycznego pracoholika. Wyniki badań świadczą o tym, że pracoholizmu można doświadczyć w każdym wieku, zawodzie i kulturze. Traktując uzależnienie od pracy w kategoriach zaburzonego funkcjonowania osobowości, można nawet przypisywać to zaburzenie uczniom i studentom, którzy w sposób patologiczny angażują siew naukę. Problem ten, choć mający zaledwie czterdziestokilkuletnią historię, jest więc bardzo istotny, wymaga uwagi i podejmowania kolejnych badań empirycznych. W publikacji zawarto syntetyczny opis pracoholizmu: jego rozpowszechnienia, objawów, dynamiki, sposobów definiowania, przyczyn oraz następstw. Rozważono również umiejscowienie pracoholizmu w obowiązujących systemach klasyfikacji zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania. Z recenzji dr. hab. Romualda Polczyka
Okładka książki 17 śmiertelnych błędów szefa

54,90 zł 37,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,69 zł

Poznaj najczęściej popełniane błędy i dowiedz się, jak ich unikać Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że "ryba psuje się od głowy". Błędy popełniane przez szefów przedsiębiorstw owocują problemami na kolejnych szczeblach zarządzania i wpływają na wyniki. Menedżerowie, którzy potrafią wyciągać wnioski z każdej pomyłki, zyskują cennego sprzymierzeńca jakim jest umiejętność przewidywania nadchodzących trudniejszych czasów. Jednak, jak pokazuje praktyka, powielanie błędów to niestety dość powszechne zjawisko w biznesie. Książka "17 śmiertelnych błędów szefów" ujawnia wiele mankamentów pracy nie tylko polskich menedżerów. Sensacyjna opowieść z pierwszej części jest dobrym przykładem, że następujące po sobie błędy zarządzania nieuchronnie prowadzą do katastrofy. Zaniedbanie, ignorancja i przekonanie o własnej nieomylności, to tylko niektóre z nich. Autor przytacza wiele prawdziwych przykładów z krajowego rynku. Najczęściej popełniane błędy zostają poddane szczegółowej analizie w drugiej części książki. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się jak rozpoznać zbliżający się kryzys, niwelować jego efekty oraz unikać popełniania wciąż tych samych błędów. Bądź przezorny i ucz się na cudzych błędach: intuicja to nie wszystko: niewykorzystanie nawet prostych narzędzi do zarządzania firmą chaos i sprzeczne decyzje: brak komunikacji w firmie lepiej nie mówić: unikanie trudnych tematów jakoś to będzie: brak jasnej i klarownej strategii działania klapki na oczach: przedkładanie interesu własnego działu nad cele całej firmy historia lubi się powtarzać: powielanie wciąż tych samych błędów
Okładka książki Kto zabił zmianę? Stań się skutecznym Agentem...

24,90 zł 19,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł

Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty. OPINIE „Wyjątkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba światu – zmiany, która będzie skutecznie przeprowadzona”. – Spencer Johnson, autor książek Kto zabrał mój ser? i Peaks and Valleys „Zarządzanie zmianą nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem. Pomocne w zarządzaniu zmianą są humor i plan działania. Kto uśmiercił Zmianę? zapewnia jedno i drugie”. – Betsy Myers, była dyrektor wykonawcza w Harvard’s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy. „Inteligentny kryminał pełen trafnych spostrzeżeń. Książkę Kto uśmiercił Zmianę? czyta się szybko – można ją skończyć w czasie dwugodzinnego lotu – ale zawarta w niej mądrość zostaje z nami o wiele dłużej”. – John Assaraf współautor książki Odpowiedź : rozwiń dowolną działalność, osiągnij niezależność finansową, przeżyj niezwykłe życie, jeden z ekspertów występujących w filmie The Secret  
Okładka książki Skończ z okresową oceną pracowników

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Zbyt wielu szefów uważa, iż jedynym sposobem kierowania ludźmi jest zastraszanie ich. Nic dziwnego, że tak wielu pracowników boi się wyrażać swoje opinie. Ale wiecie co? Wcale tak nie musi być. Oto sposób, w jaki menedżerowie mogą w końcu nauczyć się innego podejścia - przestać zastraszać pracowników i zacząć koncentrować się na tym, co mogą oni zrobić dobrze, a nie na tym, co robią źle - i w rezultacie zapewnić firmie rezultaty, jakich potrzebuje. ZREZYGNUJ Z OKRESOWEJ OCENY SWOICH PRACOWNIKÓW! To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników - jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora Culberta okresowa ocena pracowników nie tylko jest znienawidzona przez wszystkich, którzy muszą ją przeprowadzać lub też jej podlegają. Jej szkodliwy wpływ nie ogranicza się tylko do psucia morale i ducha pracy zespołowej oraz hamowania rozwoju osobistego pracowników. Odzwierciedla ona coś znacznie poważniejszego: pokazuje sposób, w jaki często zachęcamy - a nawet zmuszamy - naszych kierowników do kontrolowania pracowników poprzez zastraszanie, zamiast zachęcać ich do zrozumienia mechanizmów motywowania pracowników do jak najlepszej pracy. Pytanie brzmi: co w zamian? W jaki sposób przekazywać pracownikom oceny, które będą trafne, a nie fałszywe, jak to jest obecnie? Czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia w zakresie wspomagania małych i dużych firm, Culbert proponuje alternatywę w postaci omówienia pracy pracowników. To pomoże wszystkim kierownikom w zbudowaniu relacji z pracownikami opartej na zaufaniu, co stanowi jedyną skuteczną drogę ku osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Pokazując, w jaki sposób wykorzystać nasze doświadczenia na temat natury człowieka, Culbert postuluje rewolucyjny nowy sposób myślenia o zarządzaniu ludźmi, który może przynieść ogromne korzyści dla pracowników, ich szefów i właścicieli firm.  
Okładka książki Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...

54,90 zł 43,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie OPINIE Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Okładka książki Ekonomika oświaty w zarządzaniu szkołą

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Tematyka tej unikatowej na polskim rynku publikacji dotyczącej ekonomiki oświaty koncentruje się na problemach szkolnictwa podstawowego i średniego. Autor szeroko omawia zagadnienia polskiego systemu oświaty, konfrontując je z przykładami z innych państw. Zamieszcza też wnioski i konkluzje z oryginalnych rodzimych badań realizowanych w ramach międzynarodowych i polskich programów badawczych, w tym także rezultaty badań własnych. Publikacja ma na celu: ?przybliżyć polskiemu czytelnikowi obszary badawcze intensywnie rozwijającej się na świecie nowej specjalności ekonomicznej ? ekonomiki edukacji ? i pokazać w zarysie największe jej dokonania, ?ukazać niekwestionowane osiągnięcia polskich naukowców w zakresie ekonomiki edukacji po to, by w miarę szybko znalazły zastosowanie w naszej praktyce oświatowej, ?dowieść, że występują zależności między nakładami na edukację a jej efektami, pod warunkiem że jak największa część nakładów będzie przeznaczona na bezpośrednią edukację, ?wykazać, że efektywność wydatkowania środków publicznych w obszarze edukacji zależy przede wszystkim od dyrektora szkoły, jego wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie zarządzania finansami publicznymi, ?ukazać zależności między efektywnością edukacji a jej wpływem na kapitał ludzki i społeczny w Polsce. Książka adresowana jest do osób zarządzających oświatą, dyrektorów szkół, studentów ekonomii jako podręcznik do przedmiotu ekonomika oświaty i słuchaczy podyplomowych studiów zarządzania w oświacie.
Opakowanie Zarządzanie dziś i jutro t.16

48,00 zł 36,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,21 zł

Procesy gospodarcze współczesnej ekonomii charakteryzują się dużym dynamizmem, nowymi trendami w zarządzaniu, a także niebywałym rozwojem i upowszechnieniem wysokich technologii. Częste zmiany otoczenia gospodarczego skłaniają przedsiębiorstwa do gruntownych reform. Podstawowym warunkiem zapewnienia pozycji oraz ekspansji rynkowej przedsiębiorstwa jest zagwarantowanie sprawności zarządzania w dynamicznie zmieniających się warunkach. Tom szesnasty Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświecony został współczesnym problemom zarządzania. Został on podzielony na trzy części: - pierwsza traktuje o ewolucji teorii i sposobów zarządzania, - w drugiej części podjęto dyskurs na temat innowacji, technologii i komunikacji w zarządzaniu, - część trzecia opracowania poświęcona została problematyce społecznej odpowiedzialności biznesu i etyce w zarządzaniu.
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

30,58 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj