KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Współczesne systemy motywacyjne

59,00 zł 50,42 zł


W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca została podzielona na dwie części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej z nich opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny – autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich. Autor omawia zarówno teorie motywacji, jak i praktyki stosowane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co zachęca czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień. Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz studentów wielu specjalności obejmujących tę tematykę. Jacek Woźniak jest profesorem w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 1990-2005 był trenerem, projektantem szkoleń i dyrektorem firmy szkoleniowej. Współpracował z kilkudziesięcioma firmami międzynarodowymi w Polsce, planując i prowadząc wieloletnie cykle szkoleniowe z zakresu umiejętności społecznych i osobistych. Pracował jako konsultant w Europie Wschodniej dla wielu organizacji międzynarodowych, w tym Banku Światowego, World Wildlife Found, US AID czy Mott Foundation.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych

65,00 zł 49,04 zł


Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się: • oprogramowaniem, • specjalistycznym projektowaniem, • architekturą, • reklamą. Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą: • specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem, • istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw, • determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych, • specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych, • opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych. W książce duży nacisk położony jest na aspekty praktyczne prowadzenia i usprawniania innowacyjnej działalności projektowej. Istotnym uzupełnieniem wyników badań - które mogą być cenną wskazówką dla właścicieli, menedżerów i pracowników przedsiębiorstw z sektorów kreatywnych w Polsce - są rekomendacje dla opracowywania i/lub usprawniania systemu zarządzania ryzykiem w celu podnoszenia efektywności działań projektowych.
Okładka książki Ocenianie efektów szkolenia GWP

29,90 zł 23,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czyli metody i problemy ewaluacji W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, niemniej jednak przedstawia różnorakie koncepcje teoretyczne, między innymi sposób czteropoziomowej oceny Donalda L. Kirkpatricka, model ROI czy sposób pięciu pytań Jacka Phillipsa, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Jego celem jest stworzenie zestawu narzędzi, z których w praktyce mogliby korzystać zarówno szkoleniowcy, jak i ich nabywcy. Ocena efektywności szkoleń jest przydatna Ci stronom procesu szkoleniowego: trenerom, uczestnikom i firmom zamawiającym szkolenie. Wskazówki, jak ją przeprowadzić, wyszukają oni w niniejszej książce.
Okładka książki Od poezji do teologii

58,80 zł 51,42 zł


Książka „Od poezji do teologii. Perija tirumoli Tirumangejjalwara na tle tamilskiej myśli śriwisznuickiej” przedstawia wizję boga i jego relacji z duszami, jaka się wyłania z analizy hymnów Tirumangejjalwara. Tirumangejjalwar to poeta tamilski żyjący w VIII lub IX w., który w swoich utworach sławił boga Wisznu. Za jego najważniejsze dzieło uchodzi Perija tirumoli, zbiór 108 hymnów, które późniejsza tradycja śriwisznuicka uznała za teksty święte, a ich twórcę za świętego-mistyka. Poeta ukazuje w nich ukochanego boga i miejsca, w których się on przejawia. Nawiązuje przy tym do licznych mitów znanych sanskryckiej literaturze epickiej, jak i do konwencji klasycznej poezji tamilskiej. Jego postawa wyraża ideę bhakti – pobożnego oddania się w służbę Wisznu, którego łaskawość gwarantuje wyzwolenie. Poglądy i przekonania religijne Tirumangejjalwar wyrażone w formie poetyckiej autor omawia się w kontekście doktryny teologicznej śriwisznuizmu, dominującej na Południu Indii hinduskiej tradycji związanej z kultem Wisznu. Interpretacji strof Perija tirumoli, jak i odniesień do myśli śriwisznuickiej autor dokonuje w oparciu o oryginalne teksty źródłowe w języku tamilskim. Praca skupia się przede wszystkim na aspekcie teologicznym Perija tirumoli, pozostawiając niekiedy wartości literackie tego dzieła na drugim planie. Stąd zamieszczone w niej przekłady z oryginału tamilskiego nie mają charakteru literackiego, a jedynie filologiczny, w miarę możliwości oddający dosłowne znaczenie tekstu.
Okładka książki Rekrutacja Teoria i praktyka

59,00 zł 50,42 zł


We współczesnej gospodarce, w której dominują usługi oraz sektory oparte na wiedzy, kompetencje pracowników, ich doświadczenie, umiejętności, cechy charakteru to jeden z głównych czynników konkurencyjnych przedsiębiorstwa. Rekrutacja stała się najważniejszym procesem kadrowym przedsiębiorstwa. Odpowiednie zaplanowanie potrzeb kadrowych dotyczących obecnej i przyszłej działalności firmy, w wymiarze ilościowym i jakościowym stanowi niezbędny warunek sukcesu rynkowego. Prezentowana książka jest praktycznym przewodnikiem po zagadnieniach rekrutacji i selekcji. Autor przedstawia cały proces doboru personelu, rozpoczynając od wyznaczenia potrzeb kadrowych i tworzenia profili rekrutacyjnych, przez opisanie narzędzi związanych z rekrutacją i selekcją, aż po wybór pracowników i ich adaptację do pracy. Dużym atutem publikacji jest jej praktyczny charakter, a także uwzględnienie najbardziej aktualnych i sprawdzonych teorii, metod i narzędzi. Wszystkie aspekty rekrutacji zobrazowane zostały przykładami zaczerpniętymi z działalności przedsiębiorstw. Publikacja stanowi znakomite źródło wiedzy dla studentów zarządzania zasobami ludzkimi, menedżerów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, a także do osób, które zawodowo zajmują się rekrutacją i selekcją.
Okładka książki Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku..

59,00 zł 47,47 zł


Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych organizacji. Powszechnie dostępne są różne rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem, których stosowanie w obszarze kształtowania innowacyjności zależy m.in. od możliwości, potrzeb, kultury i wymagań organizacji oraz jej interesariuszy, np. dostawców, podwykonawców, pracowników itd. Wartym uwagi rozwiązaniem jest mapa ryzyka, będąca narzędziem: • prostym (z metodycznego punktu widzenia), • elastycznym i uniwersalnym, • holistycznie wspierającym procesy zarządzania. W monografii eksponowany jest praktyczny aspekt konstrukcji i analizy mapy ryzyka. Treści prezentowane Czytelnikowi przybierają przede wszystkim formę: • szczegółowych studiów przypadku, wskazujących, w jaki sposób można rozwiązywać różne problemy zarządcze w zakresie wspierania innowacyjności organizacji, • wykazu dobrych praktyk, m.in. w zakresie tego, jak poprawnie opracować mapę ryzyka i „przekuć" ją na konstruktywne wnioski i działania praktyczne, • wykazu pytań problemowych, na które Czytelnik powinien udzielić odpowiedzi, aby lepiej zrozumieć i przyswoić wiedzę zdobytą w trakcie lektury monografii, • ćwiczeń praktycznych, dających Czytelnikowi możliwość nabycia umiejętności samodzielnego konstruowania i analizy mapy ryzyka. Publikacja jest dedykowana zarówno studentom, jak i środowiskom naukowym oraz praktykom, zajmującym się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami w różnych typach organizacji.
Okładka książki Gry menedżerskie

29,90 zł 21,97 zł


Alicja Balcerak i Jacek Woźniak, eksperci w swojej dziedzinie, proponują niezwykle wyczerpujące kompendium wiedzy na temat gier menedżerskich, wykorzystywanych jako specjalistyczne narzędzia szkoleniowe i wspomagające zarządzanie. Celem autorów jest połączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną. Wyjaśniają oni nie tylko, czym są gry menedżerskie i dla kogo są przeznaczone, ale też ich ogromny potencjał jak i rolę tych narzędzi szkoleniowych w rozwijaniu kompetencji menedżerskich. Autorzy omawiają praktyczne zagadnienia związane z prowadzeniem zajęć i pokazują, jak stosować gry, aby osiągnąć zamierzone cele szkolenia. W książce znajdziemy opisy najpopularniejszych gier menedżerskich oraz metod oceny uczenia się z wykorzystaniem tych narzędzi.
Okładka książki Informatycy

45,00 zł 39,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Piraci! Nie marynarka!” Pod tym hasłem firma Apple rekrutowała swoich pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana przez laików jako specjalność dla cyborgów-geeków i dziwaków poświęcających pracy swoje życie prywatne, znajdujących najlepszą rozrywkę w rozwiązywaniu problemów informatycznych, nie zwracających uwagi ani na hierarchię społeczną, ani na potrzeby innych ludzi, jest słabo znana i owiana tajemnicą. Autorzy książki "Informatycy" opisują odmienność informatyków, cechy, które zapewniają im sukces albo są przyczyną tragedii. Próbują objaśnić, dlaczego von Neumann jeździł na osiołku w garniturze, Grace Hooper liczyła heksagonalnie, a Alan Turing popełnił samobójstwo wzorując się na Królewnie Śnieżce. Informatycy zmienili nasze życie, tak jak drukarze zmienili życie ludzi średniowiecza. W książce zostały opisane okrutne reguły panujące w tym zawodzie, sylwetki jego mitycznych bohaterów oraz zagrożenia, jakim podlegają informatycy. Autorzy podważają dominujące w zarządzaniu podejście, mające na celu pobudzenie informatyków do intensywnej pracy i pokazują sposoby, jak racjonalizować ich wysiłki. Stawiają pytania o szanse przetrwania informatyków, pokazując ich zawodowe i kulturowe źródła stresu. Zastanawiają się dlaczego jest tak mało kobiet w zespołach informatycznych, a także dlaczego to one najczęściej odchodzą z zawodu. Rozważają dlaczego informatycy pracują za darmo tworząc „wolne oprogramowanie”, a czasem niszczą systemy swoje i przyjaciół, na pozór bez powodu. Publikacja adresowana jest do dwóch grup. Po pierwsze, do informatyków, aby zobaczyli swój zawód również jako kulturę i rozumieli czym ryzykują wybierając ten pozornie spokojny sposób pracy. Żeby mieli świadomość, że w Indiach informatycy rezygnują z wykonywania tej profesji, widząc w niej zagrożenie dla życia. Po drugie, jest adresowana do tych wszystkich, którzy kontaktują się z informatykami, zarówno w życiu prywatnym, jak w zawodowym. Żeby zauważalna odmienność informatyków nie była przeszkodą w realizacji wspólnych celów, ani przeszkodą we wspólnym życiu z informatykiem.
Okładka książki Szkoleniowe metody symulacyjne

39,90 zł 36,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Metody symulacyjne były znane już w starożytności. W Polsce ich wprowadzenie przebiegało falami, a ich rozkwit i rozpowszechnienie nastąpiły wraz z transformacją gospodarczą kraju i zmianami w edukacji. Autorzy, doświadczeni szkoleniowcy, łącząc wiedzę teoretyczną i praktyczną, pokazują, jak stosować symulacje w celu osiągnięcia zamierzonych efektów szkolenia. Opisują wady i zalety podstawowych metod symulacyjnych, tłumaczą, jak stworzyć własne narzędzia szkoleniowe i dostosować te znane do danego obszaru tematycznego. Podpowiadają, jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa osób szkolonych, wzbudzić ich ciekawość, zminimalizować opór i rozwiać pojawiające się wątpliwości. Wskazówki autorów pomogą trenerom w codziennej pracy i ułatwią rozwijanie kompetencji uczestników szkolenia.
Okładka książki Otchłań

36,90 zł 27,12 zł


Trzy kobiety, trzy morderstwa, jedno narzędzie zbrodni. Gdy legendarny gangster wychodzi z cienia, by znów terroryzować Toruń, tylko jeden człowiek może przywrócić porządek w mieście. To detektyw Leon Brodzki, którego ulubioną lekturą są akty zgonu morderców. Tylko... jak policjant ma posłać kogoś za kratki, jeśli sam siedzi w więzieniu? Tropy w śledztwie prowadzą do lat osiemdziesiątych i słynnej sprawy „Młotkarza z Torunia". Trudno jednak po trzydziestu latach złapać sprawcę, skoro przyjaciele policjanta okazują się wrogami, a dowody znikają bez śladu? ODKRYJ PRZESZŁOŚĆ, NIM KTOŚ POZBAWI CIĘ PRZYSZŁOŚCI PRZED NAMI FINAŁOWA BATALIA O PRAWDĘ
Okładka książki Mgnienie

36,90 zł 27,84 zł


Leon Brodzki wraca do gry! Nawet gdy Heraklit ląduje za kratkami, policjant nie może długo cieszyć się spokojem. Brutalne morderstwo i porwanie młodej dziewczyny zmuszają go do wznowienia śledztwa. Sprawa jest trudniejsza, bo dotyczy jego rodziny, a morderca będzie zabijał póki nie złapie go policja. Brodzki zaczyna prawdziwy wyścig z czasem. W Mgnieniu detektyw mierzy się z własnymi demonami i mrocznym przeciwnikiem. Dokąd prowadzi trop Człowieka w Kapeluszu? Jaką zagadkę skrywa przeszłość rodziny Brodzkich? Ile osób musi zginać, by detektyw rozwiązał zagadkę? Gdy zegar zbrodni tyka, najistotniejsze są wskazówki. Polecam, to świetnie skrojony kryminał z niebagatelnymi bohaterami i główną postacią, która ląduje w czołówce moich ulubionych bohaterów literackich. Agnieszka Lingas-Łoniewska
Okładka książki Ofiary i krzywdziciele

31,50 zł 27,55 zł


Rozprawy habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego. Studium postaci w przedtrydenckim piśmiennictwie pasyjnym. Analiza językoznawcza.
Okładka książki Mgnienie - Audiobook
audiobook

36,90 zł 27,12 zł


Leon Brodzki wraca do gry! Nawet gdy Heraklit ląduje za kratkami, policjant nie może długo cieszyć się spokojem. Brutalne morderstwo i porwanie młodej dziewczyny zmuszają go do wznowienia śledztwa. Sprawa jest trudniejsza, bo dotyczy jego rodziny, a morderca będzie zabijał póki nie złapie go policja. Brodzki zaczyna prawdziwy wyścig z czasem. W „Mgnieniu” detektyw mierzy się z własnymi demonami i mrocznym przeciwnikiem. Dokąd prowadzi trop Człowieka w Kapeluszu? Jaką zagadkę skrywa przeszłość rodziny Brodzkich? Ile osób musi zginać, by detektyw rozwiązał zagadkę? Gdy zegar zbrodni tyka, najistotniejsze są wskazówki... Polecam, to świetnie skrojony kryminał z niebagatelnymi bohaterami i główną postacią, która ląduje w czołówce moich ulubionych bohaterów literackich. Agnieszka Lingas-Łoniewska
Okładka książki Programy i strategie polit. społecznej dla grup...

68,00 zł 58,11 zł


Książka prezentuje autorską koncepcję polityki społecznej obejmującą zasady, strategie, cele i zadania z rozbudowanym instrumentarium wdrożeniowym („skrzynka z narzędziami”). Opracowanie zawiera matryce koncepcyjno-analityczne umożliwiające osobom/instytucjom odpowiedzialnym za przygotowywanie profesjonalistów i programów socjalnych wybór wariantowych rozwiązań/zadań programowych adresowanych do grup ryzyka socjalnego. Zaproponowana formuła budowania programów polityki społecznej z uwagi na ich diagnostyczno-warsztatowy charakter wesprzeć ma kompetencje profesjonalne liderów zespołów przygotowujących programy społeczne zarówno w sektorze publicznym, jak i w organizacjach pozarządowych.
Okładka książki Powtórka - Audiobook
audiobook

36,90 zł 28,58 zł


W Toruniu zamordowana zostaje dziewczyna. Żeby śledztwo ruszyło, do służby musi wrócić Leon Brodzki – emerytowana gwiazda lokalnej policji. Nie zgodziłby się na to, gdyby nie ślady prowadzące trzy dekady wstecz do słynnego zabójstwa „dziewczyny w czerwonym płaszczu”. Szybko się bowiem okazuje, że ani ofiara, ani sposób, ani moment morderstwa nie są przypadkowe, a morderca, nazywający siebie Heraklitem, wysyła jasną wiadomość: „Brodzki jest winny”. Co, jeśli w sprawę zamieszany jest ojciec Leona, Franek? Czy detektyw jest gotowy na prawdę, którą odkryje? Czy przetrwa tytułową powtórkę swojego życia? Jedno jest pewne: Leon Brodzki musi się spieszyć, kolejne morderstwa w Toruniu są tyko kwestią czasu… Zadzwoń pod numer 511 867 571. Rozpocznij morderczą grę.
Okładka książki Grajfka dla dzieci

17,90 zł 13,15 zł


Pisanka do wyboru, do koloru Nie od dziś wiadomo, że Wielkanoc jajkiem się toczy... Ale nie takim zwyczajnym jajeczkiem nieozdobnym, a raczej barwną pisanką, wyklejanką, kroszonką artystyczną. Takie jajkowe cudeńka przy drobnej podpowiedzi wykona każdy. Duży samodzielnie, Mały z pomocą Mamy i Taty, Siostry i Brata, Babci i Dziadka. Podczas przygotowywania kolorowego świątecznego koszyka będziecie doskonale się bawić, poznając przy tym wspólnie staropolskie zwyczaje wielkanocne! By praca szła Wam sprawnie, a piękne kroszonki wnet trafiły na świąteczny stół, sięgnijcie do tej książeczki-pomocnika. Dowiecie się z niej, jak dobrać odpowiednie jajko (pełne czy wydmuszka? kurze, gęsie, a może... strusie?), jak i czym je zabarwić (farbki naturalne czy raczej sztuczne?) i wreszcie: jak krosić, czyli zdobić metodą wydrapywania wzorków na jajku. Na koniec zaś opowiemy Wam o kilku tradycyjnych świątecznych zabawach, w których Wasze kroszonki odegrają główne role... Grajfka daje dzieciom możliwość kreatywnego rozwinięcia różnych, głównie manualnych umiejętności i poznania kultury ludowej. Książka w kolorze
Okładka książki Współcześni Asyryjczycy i Aramejczycy

39,90 zł 29,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tożsamość etniczna i religijna to wartości, których nie można przecenić. (…) Marta Woźniak ukazuje na przykładzie diaspory asyryjsko-aramejskiej, jak funkcjonują mechanizmy tożsamości, w jaki sposób jest ona utrwalana, co działa na jej korzyść, co zaś burzy jej podstawowy budulec. Autorka sięga nie tylko do historii, ale też, a może przede wszystkim, koncentruje się na współczesności Asyryjczyków i Aramejczyków żyjących w oderwaniu od swej ojczyzny. Dla nich właśnie tożsamość stała się nową ojczyzną, którą pielęgnują w swoich umysłach i sercach. Prof. dr hab. Marek M. Dziekan Zaletą książki jest przypomnienie nader skomplikowanych i właściwie zupełnie zapomnianych dziejów starożytnego narodu bądź dwóch narodów (nie jest to do końca jasne), które są przykładem, z jednej strony, żywotności idei narodu, a z drugiej tragiczną ilustracją fatalnych konsekwencji splotu religii z polityką i dziejami militarnymi Bliskiego Wschodu. Dzieje najnowsze są natomiast przykładem, jak dalece Asyryjczycy i Aramejczycy dzielą losy innych małych narodów, które w dużej mierze są wyznaczone dynamiką relacji mieszkańców terytoriów Bliskiego Wschodu z diasporą. Prof. dr hab. Stanisław Obirek
Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

39,90 zł 29,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA l JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ? Książkę tę napisałem z myślą o praktykach, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem wszelkich komunikatów reklamowych i perswazyjnych - od stron internetowych, bannerów, ogłoszeń, przez materiały drukowane, aż po spoty telewizyjne, internetowe czy radiowe. Omawiane tutaj problemy i zagadnienia dotyczą bowiem tego, jak umysł reaguje na wszelką perswazję i formę promocji, bez względu na to, na jakim fizycznym nośniku została ona odbiorcy przekazana. Wiedza zawarta w tej książce przyda się też każdemu właścicielowi firmy oraz dyrektorowi marketingu, ponieważ do ich zadań należy też patrzenie na wytwory agencji reklamowych i ocenianie ich pomysłów, bo w grę nieraz wchodzą duże pieniądze. W książce tej oferuję im metody, przy użyciu których będą mogli szczegółowo porównywać różne koncepcje reklam i odrzucać te, które nie będą skuteczne, lub też dokonywać w nich ważnych korekt. W końcu książka ta jest również skierowana do pasjonatów ludzkiego umysłu. To, jakie reklamy do nas trafiają, co nas bawi i przeraża, mówi też przecież coś o nas, o naszej naturze, dobrych i złych stronach. Temat łatwy nie jest i pewnie będzie budzić kontrowersje oraz dyskusje. Zatem proszę Cię, Drogi Czytelniku, abyś korzystał z tej książki jak ze szwedzkiego stołu - brał to, co Ci smakuje, co Ci się podoba i co chcesz wykorzystać - a resztę po prostu zostawił. - Fragment ksiażi, rozdział 1  Neuromarketing 2.0 Spis treści: 1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać? 2. Początek przygody z neurologią Podstawowe założenia neuromarketingu w wersji 2.0 Jak działa umysł konsumenta? Filtry percepcyjne w marketingu Procesy neurologiczne 3. Zmysły - wrota do umysłu klienta System wzrokowy System słuchowy System kinestetyczny (czuciowy) 4. Emocje Parametry emocji Zjawiska związane z emocjami Struktura wybranych emocji 5. Neurolingwistyka Język zmysłów Neurogramatyka Neurointerpunkcja Emocjonalny ładunek wyrazów 6. Neurowriting Matryce otwarcia i zamknięcia Podstawowe zasady pisania dłuższych tekstów Opowiadanie historii (storytelling) 7. Złożone środki sensoryczno-językowe Synestezja Kontrast Zaznaczanie analogowe Hiperbola (przesadnia) Elipsa (wyrzutnia, ominięcie) Metafora Wieloznaczność Aluzja Powtórzenia Neologizmy Ironia Absurd Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostępność Połączenie z kontekstem Instalowanie fałszywych wspomnień Dawanie dowodów Podsumowanie 8. Opisywanie grupy docelowej Do kogo właściwie chcemy trafić? Jak grupować ludzi? Poziomy neurologiczne grupy docelowej Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej Grupa docelowa pod lupą Konkurencja 9. Neuroprojektowanie Neurobranding, czyli projektowanie marki Projektowanie komunikatów marki 10. Przestroga na koniec Podziękowania Źródła, z których korzystałem, pisząc tę książkę Literatura Internet Szkolenia  
Okładka książki Liczymy kalorie. Smak zdrowia

12,99 zł 9,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak osiągnąć i utrzymać prawidłową masę ciała. Proponujemy przepisy na potrawy, dzięki którym bez trudu osiągniesz i utrzymasz prawidłową masę ciała. Znajdziesz tu rozmaite przekąski, zupy, dania główne i desery, np. sałatkę z awokado, zielony krem warzywny czy jabłka pieczone z białym serem. Każda potrawa została opatrzona informacją o wartości energetycznej. Przepisy opracowała specjalistka w dziedzinie dietetyki.
Okładka książki Hydra pamiątek

29,90 zł 22,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Historia jednej podróży, która staje się opowieścią o miłości i spełnianiu marzeń. Czy pracownica banku może przeobrazić się w artystkę, czarującą słuchaczy głosem i grą na gitarze? Czy pełna kompleksów kobieta może rozkochać w sobie mężczyznę odważnie podążającego za swymi pragnieniami? Czy Polka i Węgier odnajdą w Amsterdamie wspólne szczęście i drogę do swoich serc? Czy można zapomnieć o bagażu przeszłości, który dźwigamy jak niechciany garb? Czy potrafimy wystawić za drzwi walizki wyuczonych zasad i narzuconych priorytetów, które nie pozwalają nam iść od przodu? Anna, będąc świadkiem śmiertelnego wypadku, uświadamia sobie, że jej wypełnione karierą życie tak naprawdę pozbawione jest sensu i emocji. Ona już jest jak martwa. Nikogo nie kocha, niczego nie pragnie, nie ma pewności, czy to, co osiągnęła, było jej celem, czy spełniała tylko oczekiwania innych. Targana wątpliwościami, dręczona poczuciem niespełnienia, podejmuje próbę porzucenia wyuczonych przez społeczeństwo nawyków i wartości. Opuszcza rodzinny kraj i wkracza do zupełnie nowego świata. W Amsterdamie – mieście rowerów i kanałów – uczy się miłości, przyjaźni i bycia sobą.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka