W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Prac poświęconych problematyce zarządzania zasobami ludzkimi ukazało się w Polsce bardzo wiele. Stąd uzasadnione pytanie: czym różni się od innych kolejna pozycja dotycząca tego zagadnienia? Otóż przedmiotem prezentowanej książki są wybrane elementy procesu zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) ? tak jak wyglądają one obecnie, w czasach daleko posuniętej globalizacji, z uwzględnieniem sytuacji kryzysowej, w jakiej znalazł się w ostatnich latach współczesny świat, a także z uwzględnieniem specyfiki procedur i narzędzi stosowanych w zzl w biznesie i w administracji publicznej. W publikacji Autorka przedstawiła wybrane elementy zzl, tj. dobór pracowników, poprzedzające go planowanie personelu, procesy adaptacji, rozwoju i oceniania pracowników oraz ostatni akord w melodii związanej z pracą, to znaczy odejścia z pracy, zwolnienia pracowników i rolę organizacji w tym procesie.
Niniejsza książka to jeszcze jeden przyczynek do toczącego się w publicznej przestrzeni dyskursu nad znaczeniem dialogu międzykulturowego i sposobami jego implementacji do codziennej praktyki komunikacyjnej. Od innych publikacji, odróżnia ją zwrócenie uwagi na rolę, jaką w społecznym procesie uczenia, uczenia się i promocji dialogu międzykulturowego może i powinno odegrać zarządzanie nim...
Ze Wstępu
Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Publikacja stanowi przewodnik po zagadnieniach związanych z kompetencjami międzykulturowymi, czyli umiejętnościami, które pozwalają efektywnie zarządzać organizacjami wielokulturowymi.
Czytelnik dowie się:
- jak traktować różnice kulturowe jako okazje do twórczego rozwoju, a nie przeszkody lub zagrożenia dla wysiłku zespołowego,
- jak zwalczać uprzedzenia i stereotypy, które tworzą bariery w skutecznej komunikacji,
jakie działania mogą ułatwić zrozumienie zachowań, kultury, konfliktów, rozwoju i zmian w organizacji,
- jak rozwijać własne kompetencje międzykulturowe i tworzyć kreatywne społeczności w organizacjach.
Rozważania te są kluczowym elementem zarządzania w globalnym środowisku biznesowym i warunkiem rozumienia współczesnych organizacji.
Tuż przed wyborami parlamentarnymi - ukazuje się nowa pozycja wydawnictwa SWPS Academica pt. Kryzys przywództwa we współczesnej polityce pod naukową redakcją Wawrzyńca Konarskiego, Agnieszki Durskiej i Szymona Bachrynowskiego. Warto sięgnąć po tę obszerną i wnikliwie napisaną publikację, która z pewnością pomoże lepiej zrozumieć meandry współczesnej polityki i wyzwania stojące przed ludźmi u steru władzy
(...) Na rynku księgarskim pojawia się książka o walorach teoretycznych i praktycznych. (...) Wypełnia ona lukę w ważnym obszarze wiedzy naukowej. Wnosi bowiem znaczący wkład w rozwój badań nad teorią i praktyką przywództwa politycznego. Trudno także przecenić jej walory dydaktyczne, zaś wiele sformułowanych przez autorów rekomendacji może być z powodzeniem wykorzystanych w praktyce politycznej.(...)
(...) książka doskonale wpisuje się w (...) nurt badań, obejmujący fundamentalne kwestie z obszaru współczesnych mechanizmów wyłaniania i funkcjonowania przywództwa politycznego. (...) Istotnie wzbogaca refleksję nad fenomenem władzy, elit i przywództwa politycznego. (...) W pracy imponuje rozmach badań ? uczestniczyło w nich 39 autorów, poczynając od profesorów po młodych pracowników nauki i studentów, reprezentujących kilkanaście ośrodków naukowych w kraju (...)
Prof. dr hab. Tadeusz Bodio, UW
(...) Książka ma bez wątpienia znaczną wartość merytoryczną z racji zebrania bogatego materiału faktograficznego w szerokim spectrum problematyki przywództwa we współczesnej polityce (...). Jest napisana żywym i potoczystym językiem, co sprawia, że znajdzie szerokie grono czytelników wśród studentów studiów politycznych, międzynarodowych, europeistycznych i socjologicznych, a także wśród dziennikarzy, publicystów i naukowców.(...) Zyskają oni w książce kompendium różnorodnej wiedzy w zakresie analizowanej problematyki zasługujące na uznanie (...)
Prof. zw. dr hab. Marek J. Malinowski
Publikacja zawiera wnikliwe i kompleksowe omówienie problematyki zatrudnienia tymczasowego. Analiza dokonana jest bowiem z perspektywy fundamentalnych wartości i instytucji prawa pracy. Czytelnik znajdzie tu dotychczas nieformułowane w literaturze rozważania dotyczące funkcji ochronnej prawa pracy w sferze zatrudnienia tymczasowego, czy tez wskazujące na odrębności zatrudnienia tymczasowego z poziomu konstytucyjnego.
Na uwagę zasługuje nowa w polskim piśmiennictwie analiza zatrudnienia tymczasowego z punktu widzenia zbiorowego prawa pracy. W opracowaniu znalazły się omówienia zagadnień istotnych z perspektywy stosowania ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, m.in. takich jak: przejecie części lub całości zakładu pracy w kontekście pracowników tymczasowych, dopuszczalność lub niedopuszczalność pozaustawowej "dzierżawy" pracowników, równe traktowanie pracowników typowych i tymczasowych.
Mimo iż tematyka publikacji co do zasady dotyczy prawa pracy, to znalazły się tu również opracowania o innym charakterze, w tym opisujące skale zatrudnienia tymczasowego w Polsce, niezbędne jednak do dojrzalej analizy prawnej pracy tymczasowej.
Książka jest efektem pracy wielu znakomitych autorów. Część z nich należy bez wątpienia zaliczyć do wybitnych postaci polskiego prawa pracy, co jest gwarancja jakości przygotowanych przez nich rozdziałów. Jednak godne lektury są także opracowania młodszych pracowników nauki.
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów.
Ze wstępu
Prowadzenie samodzielnej praktyki stomatologicznej wymaga od stomatologa nabycia innych umiejętności niż te, których wymagają uczelnie medyczne. Niniejsza publikacja może pomóc absolwentowi w postawieniu pierwszego kroku w biznesie, a stomatologowi prowadzącemu gabinet przedstawi wskazówki do tego, co zrobić, aby z personelu gabinetu uczynić nie tylko zespół, ale również skutecznych ambasadorów placówki.
Ze wstępu
Liczba organizacji pozarządowych, o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, znacznie wzrosła w ciągu ostatnich 20 lat. Przemiany w globalnej gospodarce związane z procesem globalizacji spowodowały z kolei wzrost liczby korporacji międzynarodowych. Obie grupy równolegle odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu ładu gospodarczego i społecznego, realizując swoje interesy. W książce skoncentrowano się na zależnościach pomiędzy organizacjami pozarządowymi, a korporacjami międzynarodowymi, ich wzajemnym oddziaływaniu, podstawowych źródłach konfliktów i możliwościach współpracy. Książka zawiera liczne przykłady w formie case studies, ilustrujące przebieg konfliktów oraz przypadki współdziałania w praktyce. Jest to wartościowa pozycja w światowej literaturze ekonomicznej, wyjątkowa na polskim rynku.
Michael Yaziji jest profesorem specjalizującym się w zarządzaniu strategicznym i strategiach organizacyjnych w IMD (International Institute for Management Development) w Lozannie.
Jonathan Doh jest profesorem Villanova School of Business, USA, zajmuje się biznesem międzynarodowym oraz marketingiem, jest załozycielem Center for Global Leadership.
Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji, ekonomii czy socjologii może stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników akademickich.
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.
Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.
Rozwiń swoją karierę za pomocą ukrytej mocy inteligencji niewerbalnej
Masz wszelkie dane, by osiągać sukcesy – wykształcenie, fachową wiedzę, uczciwość i ambicję – a mimo to w karierze zawodowej nie osiągasz wyżyn?
Opanuj sztukę inteligencji niewerbalnej!
Specjalista w dziedzinie analizy zachowań i autor światowych bestsellerów Joe Navarro pokaże ci, jak posługiwać się prostym, lecz bardzo skutecznym modelem „komfortu i dyskomfortu psychicznego” w odszyfrowywaniu tego, co wyrażają inni ludzie na spotkaniach, podczas rozmów kwalifikacyjnych, negocjacji i prezentacji, wspólnych posiłków z kontrahentami oraz wielu innych sytuacjach, w tym także w trakcie nieformalnych pogawędek, które tak często kształtują podejmowane decyzje i wywierają wpływ na czyjąś reputację.
Wykorzystaj ten poradnik, aby doprowadzić do zawarcia korzystnych umów, utrzymać dotychczasowych klientów i zdobyć nowych, a także by pewną ręką prowadzić swoją firmę. Dla osób szukających pracy, które pragną się wyróżnić spośród pozostałych kandydatów na wymarzoną posadę, to podręcznik obowiązkowy!
Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana
Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą znalazły się między innymi:
• Problemy z utrzymaniem ciągłości i pełnego zatrudnienia (1957)
• Zarządzanie wielką organizacją (1967)
• Wpływ strukturalnych zmian społeczno-gospodarczych świata na amerykański biznes (1977)
• Organizacja oparta na wiedzy (1987)
• Pracownik wiedzy i społeczeństwo wiedzy (1994)
• Globalizacja (2001)
Czasami skromny, czasami władczy i stanowczy, Drucker zawsze potrafił przykuwać uwagę słuchaczy. Ta książka tak samo działa na czytelników. O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana to nowy i ważny dodatek do dzieł człowieka, który położył fundamenty pod zarządzanie w znanym nam dzisiaj kształcie.
O AUTORACH
Peter F. Drucker – poczatkowo ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych
oraz konsultant do spraw zarzadzania w firmach doradczych. Prawdziwa kariere zrobił jako wykładowca akademicki, profesor politologii i filozofii w Bennington College, a nastepnie przez
ponad 20 lat jako profesor zarzadzania w Graduate Business School of New York University. Zmarł w roku 2005.
Rick Wartzman – jest dyrektorem Instytutu Druckera przy Claremont Graduate Institute oraz
felietonista internetowego wydania „Bloomberg Business”. Jest autorem Obscene in the Extreme:
The Burning and Banning of John Steinbeck’s The Grapes of Wrath i współautorem bestsellera The King of California: J.G. Boswell and the Making of a Secret American Empire. Mieszka w Los Angeles.
OPINIE
Peter F. Drucker, okrzyknięty przez „BusinessWeek” „człowiekiem, który wymyślił zarządzanie”, podchodził do tego tematu z różnych punktów widzenia. Czerpał naukę z socjologii, kultury, polityki, ekonomii, religii, psychologii oraz literatury i ukształtował ją w spójny, przejrzysty pogląd: zdrowie społeczeństwa zależy w ostatecznym rozrachunku od tego, czy korporacje i inne instytucje są efektywnie kierowane i mają odpowiedzialne przywództwo. Peter Drucker zapalił światełko w ciemnym, ogarniętym chaosem świecie, a jego słowa brzmią dzisiaj równie aktualnie jak w chwili, gdy je wypowiadał. Te wykłady i przemyślenia zasługują na to, aby brał je pod uwagę każdy odpowiedzialny człowiek – teraz, jutro, za dziesięć, piętnaście i sto lat.
Jim Collins, autor Od dobrego do wielkiego
Jesteś menedżerem, członkiem zespołu projektowego, a może kierownikiem projektu? Szukasz konkretnych narzędzi i masz już dość długich tekstów, z których niewiele wynika? Skorzystaj z zawartych w poradniku tabel i list kontrolnych, które pozwolą ci zaoszczędzić czas i sprawnie wykonać najtrudniejsze projekty!
Poradnik krok po kroku nauczy cię, jak odpowiednio zaplanować prace nad projektem oraz stworzyć najlepszy zespół, z którym skutecznie i terminowo wykonasz każde zadanie. Wygodne narzędzia i techniki wesprą działania zarówno początkujących menedżerów, jak i tych z wieloletnią praktyką. Wskazówki doświadczonego specjalisty nie tylko pomogą ci efektywnie zarządzać małymi, prostymi projektami, lecz także pokażą, jak planować i prowadzić projekty złożone, a nawet kilka projektów jednocześnie.
Nie czekaj, aż projekty wymkną się spod kontroli!
Skorzystaj z jedynego takiego poradnika na rynku!
Dzięki praktycznym tabelom i listom kontrolnym:
- unikniesz najczęściej popełnianych błędów organizacyjnych
- szybko znajdziesz rozwiązanie trudnej sytuacji
- uporządkujesz prace przy najbardziej złożonym projekcie
- odkryjesz sposób na zwiększenie potencjału zespołu i lepsze zarządzanie czasem
- poznasz tricki eksperta, który opracował niezawodne metody działania
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowania w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp.
Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. Bowiem sam fakt wdrożenia takiego systemu jeszcze wcale nie oznacza, że organizacja posiada już w pełni skuteczny i efektywny system zarządzania, tym bardziej, że sama norma nie obejmuje wszystkich aspektów zarządzania. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją.
W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Publikacja skierowana jest do studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Zawartość książki ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w procesie uczenia się, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarządzanie dla studiów licencjackich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, administracja, bankowość i finanse, turystyka i rekreacja, bezpieczeństwo wewnętrzne itp.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.
"Lektura obowiązkowa" każdego menedżera i przedsiębiorcy
Trzymasz książkę, ważysz ją w ręku, podobnie jak każdego dnia ważysz dziesiątki trudnych decyzji. Doświadczenie ponad setki amerykańskich dyrektorów generalnych pokazuje, że właściwe rozwiązanie znajduje się właśnie przed twoimi oczyma.Luda Kopeikina napisała Same słuszne decyzje dzięki ścisłej współpracy z Jackiem Welchem, Larrym Bossidym i innymi legendami świata biznesu, a także dzięki wynikom przełomowych badań nad procesem podejmowania decyzji przez wyższe kadry kierownicze. Na ich podstawie stworzyła zestaw praktycznych i sprawdzonych metod dokonywania wyborów. Jej książka pozwala m. in.:nabrać wprawy w wybieraniu właściwej opcji,łatwo określić odpowiedni kontekst dla decyzji,upraszczać i zawężać zakres możliwości poprzez dokładną analizę priorytetów.Jest to więc "lektura obowiązkowa" każdego menedżera i przedsiębiorcy. Jeślinaprawdę chcesz dokonywać w życiu dobrych wyborów, niech zakup tejksiążki będzie pierwszym z nich.Luda Kopeikina jest wizytującym wykładowcą w MIT (Massachusetts Institute of Technology) Sloan School of Management oraz dyrektorem generalnym Noventra Corporation. Założyła dwie odnoszące sukcesy firmy. Jest prezesem MIT Enterprise Forum of South Florida, organizacji typu non profit, która wspiera przedsiębiorczość, a także członkiem kilku rad nadzorczych.
Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji
Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe ceny akcji na giełdzie dla swoich firm oraz wyższą wartość IPO. Strategie Weissmana sprawdziły się w przypadku dziesiątek wielkich ryb biznesu, wśród których znajdują się założyciel i dyrektor generalny Yahoo! Tim Kogle, założyciel Intuit Scott Cook oraz założyciel i dyrektor generalny Netflix ? Reed Hastings.
Teraz Skuteczny prezenter daje ci te same efektywne techniki, styl i strategię, których zespoły kierownicze ponad tysiąca firm użyły do podniesienia finansowania, sprzedaży produktów, propozycji partnerstwa czy zyskania akceptacji dla projektów. Pełna studiów przypadków sławnych potężnych prezenterów ? od Martina Luthera Kinga Jr., przez Johna F. Kennedy?ego, Ronalda Reagana po Baracka Obamę ? książka ta pokazuje, jak wygłaszać zwycięskie mowy czy prezentacje, które zaangażują twoją publiczność od początku do końca.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
? zastosować siedmiokrokowy plan sformułowania treści twojej prezentacji w fascynującą historię,
? pokonać strach przed publicznym przemawianiem i prezentować z przekonaniem i pewnością siebie, naturalnie,
? mówić językiem ciała i wywoływać empatię ze strony publiczności,
? włączać do prezentacji projekt graficzny i animację.
Dla każdego, kto musi stanąć przed publicznością i dokonać prezentacji, Skuteczny prezenter jest mistrzowskim źródłem pełnym udowodnionych technik, praktycznych narzędzi, wnikliwych ocen i ilustracyjnych, inspirujących przykładów.
O AUTORZE
JERRY WEISSMAN jest czołowym amerykańskim korporacyjnym coachem prezentacji, który ma na swoim koncie listę klientów obejmującą dyrektorów takich firm jak Yahoo!, Cisco Systems, Microsoft, Intel, Netflix i wiele innych. Jego poprzednie książki to m.in. W krzyżowym ogniu pytań oraz Sztuka skutecznej prezentacji, nazwana przez magazyn ?Fortune? jedną z ośmiu książek, które ?koniecznie trzeba przeczytać?.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?