Cała kraina Argaaru cierpi pod rządami straszliwego Księcia Mgieł. Tylko miecz z lodu może cokolwiek zdziałać przeciwko jego tyranii. Mickey i Goofy zupełnie nieświadomi swoich mocy, trafiają do Argaaru. Spontanicznie Goofy staje się bohaterem i tak zaczyna się bajeczna przygoda między iluzją a rzeczywistością, z masą wesołych momentów! Ponad 430 stron prawdziwej magii i miecza!
Dwudziesty ósmy tom przygód Thorgala, którego fabuła bardzo ściśle wiąże się z dwoma poprzednimi. Wszyscy są przekonani, że Thorgal zginął i został pochowany na wyspie turniejowej. Jedynie Aaricia wierzy, że przeżył, i dlatego wciąż szuka sposobu, by uciec z Bizancjum, gdzie wraz z dziećmi przebywa jako zakładniczka na cesarskim dworze. Po kolejnej próbie ucieczki zostaje skazana na roboty w kamieniołomach. Spotyka w nich Kriss de Valnor! Kobiety będą musiały zapomnieć o wzajemnej nienawiści, jeśli myślą o skutecznej ucieczce. Przy okazji Aaricia pozna mało dla niej przyjemną tajemnicę ze wspólnego okresu życia Thorgala i Kriss, kiedy ci byli przywódcami piratów...
Piąta część humorystycznej opowieści o dorastaniu dziewczynki Fibi, której najbliższą przyjaciółką jest jednorożcowa piękność Marigold. Obie bohaterki długo będą się zastanawiać, jak przebrać się na Halloween. Wezmą też udział w dość osobliwej imprezie podczas wieczoru duchów. Potem zdziwi je długotrwałość pewnej mody, następnie zaczną zimowe zabawy na śniegu i lodzie, później ledwie wytrzymają kilkudniowe rozstanie, a w końcu wyjadą na biwak i zabiorą się za czytanie wakacyjnych lektur. Dorastanie nie jest łatwe, ale Fibi i Marigold podczas wspólnej wędrówki przez życie odkryją coś, co w przeciwieństwie do wakacji w jednorożcowym spa czy "zaklęcia niepamięci" nigdy nie przemija: siłę łączącej ich - i jedynej w swoim rodzaju - przyjaźni.Dana Simpson zyskała światową sławę serią o Fibi, za którą otrzymała dwie ważne amerykańskie nagrody za twórczość dla dzieci. Jest także autorką cykli przeznaczonych przede wszystkim dla dorosłych czytelników: "Ozzy and Millie", "I Drew This" i "Raine Dog".
Czwarta część serii fantasy poświęconej Louve, znającej mowę zwierząt córce szlachetnego wikinga Thorgala Aegirssona.Dziewczynka czuje się bardzo samotna - jej ojciec od dawna jest w podróży, matki, Aaricii, nie akceptują inni mieszkańcy wsi, a ona sama ciągle wpada w konflikty z dziećmi sąsiadów. W dodatku Aaricia jest coraz bliższa decyzji, by związać się na stałe z bogatym mężczyzną Lundgenem, który nie cierpi Louve. Dlatego córka Thorgala całymi dniami włóczy się po lesie, gdzie przynajmniej może rozmawiać ze zwierzętami. Nie wie, iż zewsząd czyhają na nią niebezpieczeństwa - Lundgen i inni wieśniacy postanawiają ją zabić, a w puszczy pojawia się demoniczna jednooka łowczyni. Szuka Louve - a wcale nie ma przyjaznych zamiarów. Czy samotna dziewczynka jest w stanie walczyć ze wszystkimi przeciwnościami i przetrwać w dzikim borze? Na szczęście, napotka na swej drodze nie tylko samych wrogów...Scenariusze albumów serii Louve pisze urodzony w 1954 roku francuski twórca Yann le Pennetier, współautor kilkudziesięciu cykli komiksowych o bardzo szerokim spektrum tematycznym: od humorystyki przez sensację i fantastykę po historię. Rysownikiem serii jest znacznie młodszy (ur. 1972 r.) rosyjski grafik Roman Surżenko, znany też z serii "Thorgal. Młodzieńcze lata".
Siódma część serii fantasy poświęconej Louve, znającej mowę zwierząt córce szlachetnego wikinga Thorgala Aegirssona i księżniczki Aaricii. Dziewczynka wraz z krasnoludem Thjazim dociera do Międzyświata, by przekonać wielkiego węża Nidhogga do pomocy w walce z Czarnymi Elfami. Z kolei wyklęty pomniejszy bóg Vigrid i zaklęta w małpkę Yasmina przenoszą się do krainy Świetlistych Elfów, by szukać u nich wsparcia i zapobiec niszczycielskim planom królowej Loth. Od powodzenia różnych misji wszystkich bohaterów zależy, czy Dziewięć Światów przetrwa, czy też stwory ciemności zdołają rozpętać wielką wojnę i doprowadzą do kresu Asgardu. Scenariusze albumów serii "Thorgal. Louve" pisze francuski twórca Yann le Pennetier, współautor kilkudziesięciu cykli przygodowych i humorystycznych, a rysunkami zajmuje się rosyjski grafik Roman Surżenko (znany też z serii "Thorgal. Młodzieńcze lata").
Odliczanie do świąt trwa, choinka zniknęła, a bracia Be jak zwykle nie pomagają. Święta pędzą w złym kierunku!Gigant Poleca" to największa seria komiksowa, jaka ukazała się w Polsce - wszystkie wydane historyjki liczą ponad 60 tysięcy stron! "Gigant Poleca" bawi polskich czytelników już od 1992 r., kiedy był wydawany jako "Komiks Gigant".Każdy tom zawiera 256 stron prześmiesznych historii z przygodami znanych i lubianych postaci, takich jak Kaczor Donald wraz z siostrzeńcami, Sknerus McKwacz, Myszka Miki pełniący rolę sprytnego detektywa, jego przyjaciel Goofy wcielający się czasem w rolę archeologa-podróżnika Indiany Goofsa, zwariowany wynalazca Diodak, nieobliczalny Dziobas, niezwykły szczęściarz Goguś, leń i obżartuch Gęgul i wiele, wiele innych.Znakiem rozpoznawczym serii "Gigant Poleca" jest wielka przygoda: poszukiwanie skarbów, dalekie wyprawy, a także pułapki i niebezpieczeństwa, z których nasi bohaterowie wychodzą obronną ręką (zazwyczaj). Nowe tomy dostępne są co dwa miesiące w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Drugi tom jednej z najpopularniejszych i najbardziej uznanych powieści graficznych wszech czasów. Seria "Sandman" to wielokrotnie nagradzane arcydzieło Neila Gaimana, które stworzyło nowy standard dojrzałej, literackiej fantastyki we współczesnym komiksie. Zilustrowana przez najwybitniejszych artystów komiksowych, obfituje w nawiązania kulturowe i religioznawcze, a w fabule płynnie przeplatają się wątki współczesne, fikcja, dramaty historyczne i legendy.W "Domu lalki" Władca Snów kontynuuje odbudowę swojego świata, musi też zmierzyć się ze śmiertelnym zagrożeniem.Autorem scenariusza jest pisarz i scenarzysta Neil Gaiman, czternastokrotny zdobywca Nagrody Eisnera, a także laureat licznych nagród literackich, uznawany za jednego z najwybitniejszych pisarzy fantasy i science fiction. Rysunki wykonali wybitni amerykańscy ilustratorzy - m. in. Mike Dringenberg ("Doom Patrol", "Doktor Strange") i Malcolm Jones III ("Marvel Comics Presents"). Album zawiera zeszyty #8-16 oryginalnej serii.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?