Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa! • Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru. • Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny. • Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa. • 90 transparentnych kostek! • 3 dodatkowe karty promocyjne witraży. Jedna z dodatkowych kart dostępna jest wyłącznie w edycji polskiej. Zawiera ona dwa wzory witraży autorstwa Stanisława Wyspiańskiego – „Apollo” i „Bóg Ojciec”. Tak więc w polskiej edycji będzie dostępnych 30, zamiast 24 wzorów witraży.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty!
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby – zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
Uprawa warzyw i hodowla zwierząt to nie tylko ciężka praca, ale i niezwykle satysfakcjonujące wyzwanie. Spraw, żeby w twoim gospodarstwie warzywa były piękne i okazałe, kury znosiły jak najwięcej jaj, a wesołe krówki dawały najlepsze mleko pod słońcem. Przekonaj się, że praca na farmie może być świetną zabawą! Czeka Cię wspaniała przygoda w gospodarstwie. Proste zasady, trzy warianty gry. Zawartość pudełka: • 31 okrągłych żetonów • 25 kwadratowych żetonów • tarcza ze strzałką losującą • 4 pionki • instrukcja gry Liczba graczy 2-4 Wiek 3+
Kto z nas nie marzył o własnym zwierzątku domowym?
Mali podopieczni szybko stają się naszymi najlepszymi przyjaciółmi. Kochamy nasze zwierzaki - karmimy je, otaczamy opieką i wspólnie się bawimy. Nieważne czy będzie to wesoły piesek mruczący kotek, słodki chomik czy poczciwy żółw. Zatroszcz się o czworonożnych towarzyszy i zobacz, że warto, Twój pupil na pewno to doceni.
Proste zasady i trzy warianty gry.
Zawartość pudełka:
• 31 okrągłych żetonów
• 25 kwadratowych żetonów
• tarcza ze strzałką losującą
• 4 pionki
• instrukcja gry
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Jeden cel - przeżyć.
Tutaj bohaterem jesteś Ty!
Zanurz się w świat apokalipsy zombie…
… od Ciebie zależą kluczowe decyzje…
… i przeżyj świetną historię.
Mieszkańcy małej wyspy Shukanet, na których spadła straszna klątwa, proszą cię o pomoc. Czy zdołasz uwolnić ich od przekleństwa?Rozwiązuj zagadkiOdnajduj przedmiotyWybieraj właściwie ścieżkiTutaj bohaterem jesteś Ty!
Teraz święto futbolu może trwać cały rok, a stadionowe emocje przenoszą się na Wasz stół! MUNDIAL to zręcznościowa gra piłkarska dla całej rodziny. Rozstawcie boisko, rozłóżcie karty zawodników i przygotujcie się na mecz o wszystko. Przesuwajcie piłkarzy, pstrykajcie kapslem od jednego do drugiego, walczcie o piłkę i strzelajcie na bramkę przeciwnika.
Granie w ubieranie!
Przygoda dla wszystkich małych dam. Zostań stylistką znanej celebrytki. Rób zakupy w eleganckich butikach, poluj na okazje i znajdź najlepszy zakład fryzjerski. Czy potrafisz dobrać odpowiednią stylizację, aby twoja modelka wyglądała bajecznie? Spraw, aby twoja gwiazda błyszczała na czerwonym dywanie!
• Proste zasady i 3 mini gry
• Rozwija szybkość, zręczność, kreatywność i pamięć
• Niska cena z utrzymaniem wysokiej jakości wykonania
Przekonaj się jak sprawny jest twój umysł!
Szalona gra quizzowa z pytaniami z dziedziny popkultury, w której graczy nie tylko muszą wykazać się wiedzą, ale również pewnością siebie. Z każdą odpowiedzią muszą określić jak bardzo są pewni swojego typu. Jeśli trafią – tym więcej punktów otrzymają. Jest to świetna zabawa na każdą imprezę z pytaniami, których połączenie wiecznie wywołuje śmiech wśród grających. Kto był bowiem starszy? Noe, czy też mistrz Yoda?
• Proste zasady i 3 mini gry
• Rozwija szybkość, zręczność, kreatywność i pamięć
• Niska cena z utrzymaniem wysokiej jakości wykonania
Elementy gry:
202 karty z pytaniami
24 żetony z odpowiedziami A, B oraz C (w 8 kolorach)
64 żetony obstawiania o wartościach od 1 do 8 (w 8 kolorach)
1 kostka
instrukcja
Stary Świat, jaki znali nasi przodkowie, przestał istnieć. Ludzkość dawno opuściła układ słoneczny i wyruszyła w drogę ku nowym gwiazdom. Międzyplanetarne korporacje, założone z myślą o przetrwaniu ziemskiej cywilizacji, stały się jedyną szansą na przetrwanie ludzkości. Brak własnej floty statków sprawił jednak, że walka między nimi rozgorzała na dobre... gwiezdny wyścig właśnie się rozpoczął. Stań na czele jednej z czterech korporacji poprowadź flotę statków należącą do trzech niezależnych ras: Terran, Balnearii oraz Krystallin w wyprawach na odległe planety. Tylko z ich pomocą uda ci się przemierzyć galaktykę i zaopatrzyć planety w technologię swojej korporacji.
• Kilka poziomów rozgrywki (tryb łatwy, średni, trudny)
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20 minut
Droga do przedszkola może być wspaniałą przygodą!
Dzielne maluchy codziennie pokonują ja z rodzicami. Ciekawe czy zapamiętują, jakie ciekawe elementy krajobrazu można spotkać po drodze. Tyle się dzieje dookoła, a przecież nie można się spóźnić. Którędy dzisiaj pójdziemy do przedszkola, mamo?
Proste zasady i trzy warianty rozgrywki.
Zawartość:
8 kafelków planszy
20 kafelków obiektów
25 okrągłych żetonów
kolorowa kostka
4 pionki
instrukcja.
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
Gra planszowa, w której gracze wcielają się w badaczy zwierząt starających się zdobyć jak najwięcej informacji o mieszkańcach sawanny. Zbierają kafelki za pomocą sznurkowej pętli, starając się dopasować właściwości zwierząt w taki sposób, aby zdobyć za nie jak najwięcej punktów.
Gra dla rodzin z dziećmi.
•Bardzo estetyczne, kolorowe wykonanie,
•Innowacyjna mechanika oparta na otaczaniu kafelków za pomocą sznurka
•Gra niezależna językowo
•Proste zasady
•Film tłumaczący zasady gry na kanale FoxGames na Youtube
Stwórz stolicę wyobraźni!
Fantazja - baśniowa kraina – legła w gruzach. Odbudować ją mogą potężni magowie – Rzeźbiarze Natury lub Inżynierowie Światła, którzy powołują do istnienia rzeczy, wykorzystując moc swojej wyobraźni. Gracze wcielają się w ich role i odtwarzają zniszczone królestwo, zaczynając od jego stolicy. Za pomocą wyobraźni tworzą kolejne budynki, rozwijając je w coraz to wspanialsze obiekty.
Zatem do dzieła! Popuśćcie wodze wyobraźni i odbudujcie Fantazję. Należy dobrze zastanowić się nad wyborem budynków, gdyż kafelki położone wokół Magicznego Zamku zapewnią dodatkowe moce, a na koniec gry dadzą Punkty Zwycięstwa. Kto zdobędzie ich więcej, ten wygra grę.
Daj się porwać owocowej zabawie!
FLIPER to szybka gra na refleks: kto pierwszy powiąże ze sobą symbole na odkrytej i zakrytej karcie?
Odkryj kartę i znajdź powiązanie – dowolne dwie karty mają tylko jedną wspólną cechę. Pierwszy gracz, który ją znajdzie, otrzymuje punkt!
Nadchodzi kres Wyspy Dinozaurów! Nadciąga katastrofa, meteoryty spadają z nieba. Tylko najsilniejsze dinozaury znajdą schronienie na sąsiednich wyspach. Gracze zasiedlają swoje wyspy jak najsilniejszymi dinozaurami, zagrywają odpowiednie karty specjalne, przeszkadzają i ubiegają swoich rywali aby pod koniec gry, kiedy Wielki Kamień uderzy w wyspę, zgromadzić na swoim lądzie, jak najmocniejsze osobniki. Gra posiada dwa warianty.
W cieniu tronu to strategiczna gra karciana o mechanice zawartej w talii kart. Tematyka nawiązuje do mediewistycznego świata fantasy – gracze walczą o wpływy w cieniu królewskiego tronu. Wygra ten gracz, który zdobędzie najsilniejszych lub najzdolniejszych sojuszników, wykorzysta ich umiejętności i pod koniec rozgrywki będzie najbliżej królewskiego dworu.
Ameryka XIX w. Gangi napływających do Nowego Jorku imigrantów walczą o zajęcie i kontrolę jak najbardziej korzystnych dzielnic Nowego Jorku.
To bardzo dobra strategiczna gra karciana o ciekawej mechanice przypominająca kultową już Cytadelę.
Pracą nad ilustracjami gry zajął się Tomek Larek, który na pewno pobudzi wyobraźnię graczy tematyką i estetyką. Gra może stać się naprawdę silną pozycją w naszym repertuarze gier (jak Światowy konflikt).
Straszny Dwór to familijna gra kooperacyjna w której gracze wcielają się w role dzieci starających się odczarować tytułowy nawiedzony Straszny Dwór, zamykając 4 bramy wiodące do świata duchów oraz przeganiając nieproszonych gości pojawiających się w grze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?