W Kolejowym szlaku gracze rzucają kośćmi, a następnie rysują trasy na swoich planszach. Pod koniec gry zdobywają punkty za swoje najdłuższe trasy oraz za stworzenie sieci połączeń. Muszą jednak uważać, bo za niezamknięte trasy mogą stracić punkty. W Płomiennej Czerwieni możemy skorzystać z kostek meteorytów i lawy, aby zwiększyć możliwość punktowania. Meteoryty niszczą trasy, ale są źródłem surowców, a lawy rozlewają się, przynosząc punkty za największy obszar. Łącząc Płomienną czerwień z Głębokim błękitem możesz zagrać nawet w 12 osób! Zawartość: 6 pisaków 4 kostki trasy 2 kostki lawy 2 kostki meteorytu 6 plansz instrukcja Liczba graczy 1-6 Wiek 8+
Zanurz się w atmosferę intryg, podwójnych układów i zdrad toczących się wśród gangów XIX-wiecznego Nowego Jorku. Wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi wkrocz do najniebezpieczniejszych zaułków dzielnicy The Five Points i zdobądź dominację nad przestępczym półświatkiem jednego z największych miast w Stanach Zjednoczonych.Gangsterzy wspinają się po piramidzie ułożonej z kart, która symbolizuje znaną dzielnicę szumowin The Five Points, poczynając od podrzędnych ulic, poprzez coraz ważniejsze miejsca, aż do godności samego Władcy Przestępczego Podziemia. Gdy ten ostatni zostanie już wybrany, gangsterzy mogą nadal walczyć o pozycję, zdradzając swoich sąsiadów i wbijając im noże w plecy.Uczestnicy gry toczą wówczas rozgrywkę zagrywając karty wpływów aż do chwili, gdy wszyscy spasują, kończąc w ten sposób zabawę.
Przeżyj wielkie piłkarskie emocje!
Atakuj skrzydłami, drybluj i strzelaj z dystansu. Wykorzystuj faule przeciwnika i zdobywaj bramki z rzutów wolnych! Zagraj z przyjaciółmi w szkole, w podróży lub podczas przerwy w telewizyjnej transmisji meczu.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Akcja gry toczy się w jednym z państw leżących na granicy dwóch stref wpływów: rosyjskiej i zachodniej. Gracze wcielają się w rolę lokalnych polityków starającymi się sięgnąć po władzę. Aby im się to udało, będą musieli skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Będą również zmuszeni pozyskiwać fundusze na swoją działalność. Bez pieniędzy nie sięga się po władzę!
Wygra najbardziej wpływowy polityk!
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek: od 10 lat
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga!
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! •Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem •Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu •Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
Zakazana magia ma swoją cenę. Utrata przyjaciół, rodziny, spokoju, moralności… Kapryśny książę demonów ma teraz nad Tobą władzę. Może jednak jest dla Ciebie jakaś szansa, a Twoja dusza nie jest do końca zepsuta? To, jak pokierujesz swoim przeznaczeniem zależy tylko od Ciebie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
• Komiks paragrafowy w klimacie mangi
• Piękne wydanie w twardej oprawie
• Porywająca fabuła
Czas na wyścig dookoła ogródka!
W tej emocjonującej grze wyścigowej musicie wspólnie pomóc żółwiowi pokonać pewnego siebie zająca.
Gracze pomagają żółwiowi jako pierwszemu dotrzeć do mety. Aby żółw mógł poruszyć się o jak najwięcej pól, aktywny gracz musi „na oko“ chwycić konkretną liczbę kart. Należy jednak mieć się na baczności, aby chytry królik nie dotarł do mety przed nami.
Sprint! aż do samego końca trzyma w napięciu. Czy powolny żółw okaże się lepszy od szybkiego królika? Zagraj i sprawdź sam!
Emocjonująca rozgrywka Połączenie gry zręcznościowej i kooperacyjnej Krótki czas rozgrywki, proste zasady
Dziki zachód to miejsce dla prawdziwych twardzieli. Niełatwe jest tu życie bandziora, ale jeszcze trudniejsze – uczciwego obywatela. Zwłaszcza jeśli trzeba będzie zarządzać miastem w środku prerii.
Wciel się w rolę burmistrza miasteczka – kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta.
Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Kontynuacja bestsellerowego komiksu Rycerze!Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy.Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw.Jednak służba nie drużba zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. Dziennik 29 to 144 strony doskonałej zabawy z 63 wciągającymi wyzwaniami.Innowacyjny pomysłNiesamowity klimatWciągająca fabuła pełna zagadek
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem! Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem!
Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Czy jesteś wystarczająco szybki i na tyle zręczny, żeby połączyć ze sobą dwie połówki owocu zanim zrobi to ktoś inny? Czy uda Ci się zebrać najwięcej owoców? Gra pełna kolorów, witamin i emocji doda wam energii oraz umili każde spotkanie.
Takiej sałatki owocowej na pewno jeszcze nie próbowałeś.
Gatunki to gra, w której gracze starają się przyporządkować wybranym gatunkom zwierząt ich cechy. Na przemian rzucają kośćmi i muszą jak najszybciej znaleźć zwierzę, do którego pasują wylosowane właściwości.
W tej grze liczy się wiedza, refleks i spostrzegawczość. Bądź szczwany jak lis, szybki jak gepard i czujny jak ważka. Ucz się grając!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?