Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Jest rok 2048. Roboty przejęły władzę nad światem. Ludzie, którym udało się przeżyć, próbują się ukryć. Masz na imię Karl i zostałeś wysłany na specjalną misję. Masz opuścić bunkier, by odnaleźć lek na śmiertelną chorobę, która wywołała epidemię wśród Twojej społeczności. Podczas misji musisz mądrze zarządzać zapasami, unikać obrażeń w czasie walk, pozyskiwać ekwipunek, szukać lekarstw i roślin. Czy uda Ci się pozostać niezauważonym dla patrolujących okolicę dronów? Czy przeżyjesz i wypełnisz swoją misję? Podejmuj mądre decyzje. Los całej społeczności jest w Twoich rękach, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Czy masz w sobie dość odwagi, by stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w lasach, wodach i podziemnych lochach przełęczy Trollowego Kła? Czy zmierzysz się z okrutnym nekromantą, Zharradanem Marrem, i pokrzyżujesz jego plany przejęcia władzy nad całą Allansią? Twoja droga najeżona będzie pułapkami. Napotkasz na niej wielu wrogów, którzy, podobnie jak Ty, nie znają litości. Spójrz na świat Fighting Fantasy innymi ślepiami. Zapanuj nad swoimi instynktami, aby poznać i wypełnić swoje przeznaczenie.
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
Cienie nadciągają i tylko Ty możesz je powstrzymać.
W tej niesamowicie zilustrowanej przygodzie każdy wybór należy do Ciebie, a Twoje życie zależy od tego, co wybierzesz. Z kim będziesz walczyć? Komu zaufasz?
W książce, w której nic nie jest takie, jak się zdaje, nawet ilustracje są pełne tajemnic do rozwikłania...
Poznajcie Lusię – małego psa odkrywcę!
Każdego dnia, gdy jej człowiek wychodzi do pracy, Lusia wyrusza na poszukiwania nowej, wspaniałej przygody. Kogo spotka za zakrętem? Wszystko zależy od Ciebie!
W tym pięknie ilustrowanym komiksie paragrafowym, to Ty decydujesz jakie będą kolejne kroki psiej bohaterki. Gra oferuje kilka scenariuszy do rozegrania oraz przygody poboczne, dzięki którym Ty i Lusia nigdy nie będziecie się razem nudzić.
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Rozgrywka:
Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
Zbieraj cenne zasoby.
Zawartośc pudełka:
4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, plansza jaskini, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia, instrukcja
2-4 graczy
Wiek: 8+
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? Zawartość: 55 duzych kart z tropami 7 kolorowych klipsów Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? Zawartość: 64 duże karty z zagadkami 1 stara księga Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15 minut
Zupełnie nowa seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 3 lat! Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę!
Królestwo kotów jest w rozsypce: straszliwy smok sieje w nim terror! Dzielny kociak Mo postanawia wyruszyć na poszukiwania potwora, pomimo zakazu ojca, króla. Na szczęście, mały czytelniku, będzie mógł liczyć na Twoja pomoc!
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi. Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów. Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
Escape Room: Skarb Czarnobrodego to część serii gier inspirowanych prawdziwymi escape roomami, w których grupa ludzi zostaje „uwięziona” w pomieszczeniu pełnym zagadek i dziwnych przedmiotów. Celem gry jest rozwiązywanie zagadek, zrozumienie fabuły historii i inteligentne wykorzystanie dostarczonych przedmiotów, aby jak najszybciej wyjść z pokoju.
Escape Room: Skarb Czarnobrodego różni się od innych tytułów z serii Escape Room dodaniem do gry elementu rywalizacji! Gracze dzielą się na dwie drużyny i starają się poprawnie rozwiązać zagadki, zanim zrobi to druga drużyna. W tym rozdziale znajdziesz również minigry oparte na łamigłówkach, zaprojektowane specjalnie z myślą o rywalizacji!
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno. małe, kompaktowe pudełko niesamowity klimat Cechy gry: wiek gracza: 12+ liczba graczy: 1-6
BazgROLL to świetna gra imprezowa dla całej rodziny, w której każdy z graczy tworzy swoją własną, rysunkową kostkę do gry. Po ilu symbolach rozpoznasz hasło "cyrk"? To doskonała zabawa, która rozwija kreatywność. Sprawdź, co idzie ci lepiej: rysowanie czy odgadywanie haseł innych graczy! Świetna gra imprezowa dla całej rodziny Nietypowa mechanika Rozwija kreatywność Wiek graczy: 8+ Ilość graczy: 3-6 Czas rozgrywki: 20 min.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających.
Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. zabawa dla miłośników zagadek i escape roomów małe, kompaktowe pudełko niesamowity klimat
Wiek graczy: 12+
Ilość graczy: 1-6
Gdy potężni bogowie są znudzeni, zaczynają zawierać między sobą zakłady Dołącz do nich i przekonaj się, który z was najlepiej pokieruje losami swych wyznawców! Zwycięży ten, czyj pstryk jest najpotężniejszy!Jeden z hitów SPIEL 2019, ocena 8.0 na BGGWysokiej jakości komponenty i mata w pudełkuOryginalne i wyróżniające się opakowanieCechy gry:wiek gracza: 8+ilość graczy: 2-4czas rozgrywki: 45 min.
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?