Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Jest rok 2048. Roboty przejęły władzę nad światem. Ludzie, którym udało się przeżyć, próbują się ukryć. Masz na imię Karl i zostałeś wysłany na specjalną misję. Masz opuścić bunkier, by odnaleźć lek na śmiertelną chorobę, która wywołała epidemię wśród Twojej społeczności. Podczas misji musisz mądrze zarządzać zapasami, unikać obrażeń w czasie walk, pozyskiwać ekwipunek, szukać lekarstw i roślin. Czy uda Ci się pozostać niezauważonym dla patrolujących okolicę dronów? Czy przeżyjesz i wypełnisz swoją misję? Podejmuj mądre decyzje. Los całej społeczności jest w Twoich rękach, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Rozgrywka:
Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
Zbieraj cenne zasoby.
Zawartośc pudełka:
4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, plansza jaskini, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia, instrukcja
2-4 graczy
Wiek: 8+
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? Zawartość: 55 duzych kart z tropami 7 kolorowych klipsów Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15 minut
Escape Room: Skarb Czarnobrodego to część serii gier inspirowanych prawdziwymi escape roomami, w których grupa ludzi zostaje „uwięziona” w pomieszczeniu pełnym zagadek i dziwnych przedmiotów. Celem gry jest rozwiązywanie zagadek, zrozumienie fabuły historii i inteligentne wykorzystanie dostarczonych przedmiotów, aby jak najszybciej wyjść z pokoju.
Escape Room: Skarb Czarnobrodego różni się od innych tytułów z serii Escape Room dodaniem do gry elementu rywalizacji! Gracze dzielą się na dwie drużyny i starają się poprawnie rozwiązać zagadki, zanim zrobi to druga drużyna. W tym rozdziale znajdziesz również minigry oparte na łamigłówkach, zaprojektowane specjalnie z myślą o rywalizacji!
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno. małe, kompaktowe pudełko niesamowity klimat Cechy gry: wiek gracza: 12+ liczba graczy: 1-6
BazgROLL to świetna gra imprezowa dla całej rodziny, w której każdy z graczy tworzy swoją własną, rysunkową kostkę do gry. Po ilu symbolach rozpoznasz hasło "cyrk"? To doskonała zabawa, która rozwija kreatywność. Sprawdź, co idzie ci lepiej: rysowanie czy odgadywanie haseł innych graczy! Świetna gra imprezowa dla całej rodziny Nietypowa mechanika Rozwija kreatywność Wiek graczy: 8+ Ilość graczy: 3-6 Czas rozgrywki: 20 min.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe.
Bacz jednak na innych monarchów, którzy równiez mają chrapkę na nowe ziemie...
Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino.
Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób!
Piękne, kolorowe grafiki Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Kontynuacja światowego hitu Kingdomino
Uważajcie! Giganci szarżują z niebosiężnych gór! Są głośni i rozbestwieni! Oni też chcą uszczknąć coś dla siebie z królestw w budowie... i to waszym kosztem!
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytakmi terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementó dla 5-tego gracza.
Nowe rozwiązania zwiększają możliwości taktyczne, czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej fascynującą!
Wprowadza nowe elementy do gry czyniąc ją ciekawszą i bardziej rozbudowaną Pozwala na wprowadzenie do gry 5-tego gracza
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli – bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się wasz samolot, a wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być wasz koniec… lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-6
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Gra pełna magii.....
The Mind to kooperacyjna, imprezowa gra karciana. Sercem rozgrywki jest talia kart z numerami od 1 do 100. Żeby wygrać, gracze muszą przebrnąć przez 12 etapów. Na każdym z nich, każdy z graczy otrzymuje liczbę kart zgodną z aktualnym etapem (np. w 5 etapie każdy otrzyma po 5 kart). Zaczynamy na słowo "start". Naszym zadaniem jest zgrać się ze wszystkich kart - od najmniejszej do największej. Co w tym trudnego? Ano to, że nie możemy się ze sobą komunikować - ani werbalnie, ani za pomocą gestów.
Jak więc wygrać? W tym kryje się cała magia!
Gra została nominowana do Spiel des Jahres 2018!
Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis.
Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa!
Elementy gry:
78 kart najemników
6 kart Dowodzenia
12 kart Artefaktów
60 żetonów Kryształów
6 totemów Frakcji
1 plansza do gry
1 znacznik Zawalenia Kopalni
1 instrukcja
Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 2–4 graczy
Długość rozgrywki: 40-50 minut
Czy masz w sobie dość odwagi, by stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w lasach, wodach i podziemnych lochach przełęczy Trollowego Kła? Czy zmierzysz się z okrutnym nekromantą, Zharradanem Marrem, i pokrzyżujesz jego plany przejęcia władzy nad całą Allansią? Twoja droga najeżona będzie pułapkami. Napotkasz na niej wielu wrogów, którzy, podobnie jak Ty, nie znają litości. Spójrz na świat Fighting Fantasy innymi ślepiami. Zapanuj nad swoimi instynktami, aby poznać i wypełnić swoje przeznaczenie.
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?