Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Jest rok 2048. Roboty przejęły władzę nad światem. Ludzie, którym udało się przeżyć, próbują się ukryć. Masz na imię Karl i zostałeś wysłany na specjalną misję. Masz opuścić bunkier, by odnaleźć lek na śmiertelną chorobę, która wywołała epidemię wśród Twojej społeczności. Podczas misji musisz mądrze zarządzać zapasami, unikać obrażeń w czasie walk, pozyskiwać ekwipunek, szukać lekarstw i roślin. Czy uda Ci się pozostać niezauważonym dla patrolujących okolicę dronów? Czy przeżyjesz i wypełnisz swoją misję? Podejmuj mądre decyzje. Los całej społeczności jest w Twoich rękach, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Rozgrywka:
Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
Zbieraj cenne zasoby.
Zawartośc pudełka:
4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, plansza jaskini, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia, instrukcja
2-4 graczy
Wiek: 8+
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? Zawartość: 55 duzych kart z tropami 7 kolorowych klipsów Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Escape Room: Skarb Czarnobrodego to część serii gier inspirowanych prawdziwymi escape roomami, w których grupa ludzi zostaje „uwięziona” w pomieszczeniu pełnym zagadek i dziwnych przedmiotów. Celem gry jest rozwiązywanie zagadek, zrozumienie fabuły historii i inteligentne wykorzystanie dostarczonych przedmiotów, aby jak najszybciej wyjść z pokoju.
Escape Room: Skarb Czarnobrodego różni się od innych tytułów z serii Escape Room dodaniem do gry elementu rywalizacji! Gracze dzielą się na dwie drużyny i starają się poprawnie rozwiązać zagadki, zanim zrobi to druga drużyna. W tym rozdziale znajdziesz również minigry oparte na łamigłówkach, zaprojektowane specjalnie z myślą o rywalizacji!
BazgROLL to świetna gra imprezowa dla całej rodziny, w której każdy z graczy tworzy swoją własną, rysunkową kostkę do gry. Po ilu symbolach rozpoznasz hasło "cyrk"? To doskonała zabawa, która rozwija kreatywność. Sprawdź, co idzie ci lepiej: rysowanie czy odgadywanie haseł innych graczy! Świetna gra imprezowa dla całej rodziny Nietypowa mechanika Rozwija kreatywność Wiek graczy: 8+ Ilość graczy: 3-6 Czas rozgrywki: 20 min.
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe.
Bacz jednak na innych monarchów, którzy równiez mają chrapkę na nowe ziemie...
Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino.
Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób!
Piękne, kolorowe grafiki Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Kontynuacja światowego hitu Kingdomino
Uważajcie! Giganci szarżują z niebosiężnych gór! Są głośni i rozbestwieni! Oni też chcą uszczknąć coś dla siebie z królestw w budowie... i to waszym kosztem!
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytakmi terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementó dla 5-tego gracza.
Nowe rozwiązania zwiększają możliwości taktyczne, czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej fascynującą!
Wprowadza nowe elementy do gry czyniąc ją ciekawszą i bardziej rozbudowaną Pozwala na wprowadzenie do gry 5-tego gracza
Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis.
Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa!
Elementy gry:
78 kart najemników
6 kart Dowodzenia
12 kart Artefaktów
60 żetonów Kryształów
6 totemów Frakcji
1 plansza do gry
1 znacznik Zawalenia Kopalni
1 instrukcja
Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 2–4 graczy
Długość rozgrywki: 40-50 minut
Czy masz w sobie dość odwagi, by stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w lasach, wodach i podziemnych lochach przełęczy Trollowego Kła? Czy zmierzysz się z okrutnym nekromantą, Zharradanem Marrem, i pokrzyżujesz jego plany przejęcia władzy nad całą Allansią? Twoja droga najeżona będzie pułapkami. Napotkasz na niej wielu wrogów, którzy, podobnie jak Ty, nie znają litości. Spójrz na świat Fighting Fantasy innymi ślepiami. Zapanuj nad swoimi instynktami, aby poznać i wypełnić swoje przeznaczenie.
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie.Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie.Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz?W tej pięknie ilustrowanej książce paragrafowej obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Poznajcie Lusię – małego psa odkrywcę!
Każdego dnia, gdy jej człowiek wychodzi do pracy, Lusia wyrusza na poszukiwania nowej, wspaniałej przygody. Kogo spotka za zakrętem? Wszystko zależy od Ciebie!
W tym pięknie ilustrowanym komiksie paragrafowym, to Ty decydujesz jakie będą kolejne kroki psiej bohaterki. Gra oferuje kilka scenariuszy do rozegrania oraz przygody poboczne, dzięki którym Ty i Lusia nigdy nie będziecie się razem nudzić.
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Jeden cel - przeżyć. Tutaj bohaterem jesteś Ty! Zanurz się w świat apokalipsy zombie… … od Ciebie zależą kluczowe decyzje… … i przeżyj świetną historię.
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem! Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? Zawartość: 64 duże karty z zagadkami 1 stara księga Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?