Dobre Książki

Samorealizacja i kariera

Synchrotyzowanie magia świadomych wyborów

49,00 zł 36,01 zł


Synchrotyzowanie – neologizm stworzony przez Adamusa to proces, który pomaga przyjrzeć się własnym wierzeniom i przekonaniom, a następnie uwolnić te, które nie są już potrzebne. Wyprowadza „poza hipnozę” tych wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć swoją rzeczywistość. Książka odpowiada na pytania: - Dlaczego ludzie zamiast tworzyć, raczej przystosowują się do okoliczności, które sprowadza codzienność - Czym jest zbiorowa świadomość i jak doszło do jej powstania - Czy rzeczywiście wszystko ma na nas wpływ i ... do kiedy - Jak powstaje i czym jest krajobraz naszej rzeczywistości - W jaki sposób różne systemy przekonań wnikają w nasze życie i jak być tego świadomym - Jakie jest pochodzenie umysłu i jaka była pierwotna jego funkcja - Dlaczego ludzie stali się mistrzami zakłamania i jak wyzwolić się z wszelkich iluzji, które mają wpływ na nasze życie; - Co to znaczy „wszystko sobie odpuścić” - Kim jest suwerenny Twórca - Czym różni się „zwykły” wybór od świadomego wyboru - Jak poszerzać swoje energie i świadomość - Czym jest Synchrotyzowanie i jak przebiega - O czym trzeba pamiętać, dokonując świadomego wyboru - Czym różni się dokonywanie wyboru w głowie od tego, żeby go poczuć i doświadczyć - Czy jako twórcy możemy decydować KIEDY urzeczywistni się dany wybór Tyle już wiem, opanowałem teorię prawie do perfekcji, a mimo to nie widzę realnej zmiany w życiu... Uważam się za szczerego poszukiwacza, a mimo to, zamiast cieszyć się życiem, wciąż głównie walczę o przetrwanie...Wydaje się, że wiem jak być twórcą, a jednak nie mam poczucia, że coś kreuję - raczej dostosowuję się do codziennych okoliczności... Czy to również wasze doświadczenie? Ilu z was może się pod tym podpisać? W unikalnym materiale dostępnym dotychczas tylko on-line Adamus tłumaczy skąd bierze się ten rozdźwięk i jak sobie z nim poradzić. Dosadnie wyjaśnia, co jest przyczyną wewnętrznych turbulencji i braku klarowności, dając proste narzędzia do zmiany i poczucia wpływu na własne życie.
Modern Mindfulness

41,00 zł 31,16 zł


Previously published as This is Happening Rohan Gunatillake, creator of the best-selling buddhify app, argues that to lead more mindful, calm and happy lives, switching off is the last thing we need to do. Instead he gives you the ideas, principles and techniques to bring awareness, composure and kindness to wherever you are and whatever you are doing. Filled with over sixty practical exercises which you can plug into your life straight away, the mobile mindfulness approach of Modern Mindfulness presents a way to get the benefits from meditation however busy your life is.
How To Have A Good Day

35,70 zł 27,13 zł


In How to Have a Good Day, economist and former McKinsey partner Caroline Webb shows readers how to use recent findings from behavioral economics, psychology, and neuroscience to transform our approach to everyday working life.Advances in these behavioral sciences are giving us ever better understanding of how our brains work, why we make the choices we do, and what it takes for us to be smart and savvy. But it's not always been easy to see how to apply these insights in the workplace - until now.In How to Have a Good Day, Webb explains how three big scientific ideas can help us be at our best every day. She shows us exactly how to apply this science to our plans, tasks and conversations, in step-by-step guidance that allows us to: set better priorities; make the hours go further; turn every interaction into a success; strengthen our personal impact; be resilient in the face of setbacks; and sustain our energy over the course of the day. Webb teaches us how to be at our best under pressure, and gives us specific tools to tackle common work challenges - from conflict with colleagues, to dull meetings and packed inboxes.Filled with stories of people who have used Webb's insights to boost their job satisfaction and performance at work, How to Have a Good Day is the book so many people wanted when they finished Nudge, Blink and Thinking Fast and Slow, and were looking for practical ways to apply this fascinating science to their own lives and careers.A remarkable and much needed book, How to Have a Good Day firmly delivers on its promise, showing us all how to have a lifetime of good days.
How To Train Your Memory

29,00 zł 22,04 zł


Do you struggle to remember people's names at social events or business networking meetings? How often do you forget where you left your keys or your phone? Have you ever walked into a room and forgotten why? A leading memory expert, Phil Chambers shows you how to make these lapses a thing of the past. With how to: train your memory, find out how to have facts and figures at your fingertips. Give speeches from memory, remember all your passwords, rapidly learn foreign language vocabulary and make studying easier, more rewarding and fun. Written in simple step-by-step fashion, with lots of exercises and examples, you will be guided from absent-mindedness to memory mastery.
How To Use Innovation and Creativity in the Workplace

29,00 zł 22,04 zł


Are you hungry to increase productivity in your workplace? Do you want to solve problems and enhance working relationships?A creative director with more than 25 years' experience, Patrick Collister introduces new ways to get the creative juices flowing. Whatever your career, how to: use innovation and creativity in the workplace is packed with simple and practical techniques that are easy to introduce into the working day. Find out how to encourage the exchange of ideas with colleagues and make meaningful and positive changes. Use technology and digital platforms, break established work patterns and engineer working environments to harness creative potential and increase innovation.
Rozmowy z ukochanym mistrzem Księga 5 Saint Germain

59,00 zł 43,36 zł


Wolter mówił o Saint Germainie - "człowiek, który nigdy nie umiera i wie wszystko". Księga piąta jest kontynuacją i rozszerzeniem zasad zawartych w tomie czwartym. Dzieło to stanowi naturalną kontynuację czterech pierwszych Ksiąg i zawiera do Nich wiele odnośników. Wiedza przekazywana jest stopniowo, skąd wynika konieczność studiowania Ksiąg tej serii po kolei.
FISZKI Koszyk kompetencji 1

69,99 zł 51,44 zł


Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Koszyk Kompetencji to zestaw narzędzi, które pozwolą oswoić stres, poznać sekrety motywacji oraz nauczą, jak stworzyć prezentację i przygotować się do publicznego wystąpienia. Tylko niezbędna teoria i praktyczne ćwiczenia. Koszyk kompetencji 1 zawiera : FISZKI Naukowe sekrety motywacji w 4 dni +FISZKI Szkoła projektowania prezentacji w 4 dni+ FISZKI - Wystąpienia publiczne w 4 dni+ FISZKI Efektywny trening antystresowy w 4 dni
FISZKI Koszyk kompetencji 2

69,99 zł 51,44 zł


Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Koszyk Kompetencji to zestaw narzędzi, które pozwolą być szczęśliwszym, lepiej dysponować czasem, bronić się przed manipulacjami i sprawniej pisać. Tylko niezbędna teoria i praktyczne ćwiczenia.FISZKI Koszyk kompetencji 2 zawiera: FISZKI Jak pisać, żeby czytali + FISZKI Jak wygrać z manipulacją+ FISZKI Jak zawsze mieć czas+FISZKI - Jak znaleźć szczęście
Odrzuć ciężar przeszłości. Sztuka odzyskiwania...

34,30 zł 25,21 zł


Dzięki tej książce poznasz proces uzdrawiania w 18 prostych krokach, które wykorzystują wiedzę z różnych dziedzin nauki. Autorka przetestowała tę terapię na sobie i udało się jej uwolnić od dręczących ją latami traum.
Pudełko z pomysłami dla kobiet na cały rok

23,35 zł 20,43 zł


Jest wiele rzeczy, które poruszają w rozmowach z kobietami. Jedną z nich jest spostrzeżenie, iż mimo, że często posiadają one już (prawie) wszystko, to nie są w stanie odnaleźć radości i szczęścia w codziennym życiu. Pierwsza kwestia to oczywiście problem znajdowania czasu dla siebie. Dla własnego zdrowia psychicznego, każda kobieta powinna mieć przysłowiowe pięć minut na własne przyjemności. Druga kwestia, to, co zrobić, żeby był to czas bardziej wartościowy niż ten, który spędzamy, siedząc przed telewizorem i zajadając kolejne pudełko lodów przy dwusetnym odcinku tego samego serialu lub bezmyślne buszując po przypadkowych stronach w internecie. Jak pisała w swoim Dzienniku Joanna Field: Może gdybyśmy wiedziały, kiedy jesteśmy naprawdę szczęśliwe, wiedziałybyśmy, jak żyć. Stąd pomysł na "Pudełko z pomysłami", które rozświetlą kobiecą rzeczywistość, dodając smaku do KAŻDEGO DNIA.
Człowiek w organizacji

45,00 zł 33,75 zł


Każdą organizację tworzą ludzie. Relacje występujące między nimi wpływają na sposób, w jaki ona działa, jak jest postrzegana przez innych oraz jaką ma przewagę na rynku. Monografia ta poświęcona jest właśnie funkcjonowaniu człowieka w organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Publikacja pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Książka ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter, jest spójna, a jej treści uporządkowane są pod względem strukturalnym i logicznym. Do napisania monografii posłużył bogaty i aktualny materiał źródłowy, obejmujący około 400 pozycji literaturowych, zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Publikację przygotowaliśmy z myślą o menedżerach średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracownikach naukowych i studentach, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji. Książka doskonale spełni rolę jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami, zarządzania relacjami z klientem.
Zachowania kontrproduktywne w pracy

44,10 zł 35,28 zł


Co sprawia, że pracownicy szkodzą organizacji? Jakie motywy nimi kierują? Czy zachowania szkodliwe są wynikiem oddziaływań czynników środowiska pracy, czy też względnie trwałych dyspozycji psychicznych? Autor książki od dawna poszukuje odpowiedzi na te i podobne pytania. Swoje przemyślenia, obserwacje, a także wyniki badań zawarł w niniejszej monografii. Książka podejmuje zagadnienie zachowań kontrproduktywnych w pracy. Chociaż na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat w światowej literaturze psychologicznej obserwuje się wzmożone zainteresowanie tą problematyką, w Polsce rzadko jest ona podejmowana. Powołując się na klasyczne ujęcia tematu, jak również na wyniki najnowszych badań, dr Łukasz Baka przedstawia sposoby konceptualizacji problemu, modele teoretyczne, typologie, metody pomiaru, a także organizacyjne i osobowościowe wyznaczniki zachowań kontrproduktywnych. Następnie prezentuje serię sześciu własnych badań w różnych grupach zawodowych, których wspólnym celem było poznanie mechanizmów rozwoju tego typu zachowań. Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowych i studentów specjalizujących się w psychologii pracy i organizacji, jak i do praktyków na co dzień zajmujących się zarządzaniem personelem – menedżerów, liderów grup, specjalistów działów kadr. Łukasz Baka jest psychologiem i pedagogiem społecznym. Pracuje jako adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej oraz w Zakładzie Ergonomii CIOP-PIB w Warszawie. Interesuje się problematyką stresu w pracy oraz jego zdrowotnymi i organizacyjnymi następstwami (m.in. wypaleniem zawodowym i zachowaniami kontrproduktywnymi), jak również pozytywną psychologią pracy (m.in. rozwojem zasobów osobistych, satysfakcją z pracy, zaangażowaniem w pracę i zachowaniami obywatelskimi). Opublikował kilkadziesiąt artykułów na ten temat, a także trzy monografie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej oraz European Academy of Occupational Health Psychology i Stress and Anxiety Research Society. Z recenzji dr hab. Marioli Łaguny, prof. KUL: Przedstawiona do recenzji monografia ujmuje wieloaspektowo zjawisko zachowań kontrproduktywnych, prezentując zarówno jego charakterystyki i typologie, jak i wskazując na różnorodne uwarunkowania związane z osobą pracownika oraz z kontekstem organizacyjnym, w którym ona funkcjonuje. Tym jednak, co stanowi o szczególnej wartości monografii jest analiza mechanizmów regulujących występowanie różnych form zachowań kontrproduktywnych, próba wyjaśnienia złożonych relacji między różnymi czynnikami, które sprzyjają tego typu zachowaniom. Autor dokonał bardzo szerokiej analizy literatury, zarówno światowej, jak i polskiej, prezentując aktualny stan badań w tym zakresie, zwracając przy tym uwagę na szczególnie cenne wyniki metaanaliz dotychczasowych badań. Omówił także wyniki interesującego, rozbudowanego programu własnych badań empirycznych, które testowały te złożone mechanizmy postulowane w literaturze, dając wgląd w złożone zjawisko działań na szkodę organizacji. Książkę czyta się z przyjemnością, wnosi ona nowy wkład w zrozumienie tego zagadnienia, przy tym napisana jest w sposób bardzo klarowny, ładnym językiem. Z recenzji prof. dr hab. Augustyna Bańki: Recenzowana rozprawa jest obszernym studium naukowym na temat zachowań pracowników, których celem jest intencjonalne szkodzenie organizacji i pracodawcy. Proces ten nazywamy zachowaniami kontrproduktywnymi bądź dewiacyjnymi, ale wciąż mało o nim wiemy. Autor monografii podjął piękne ryzyko poznawcze, zarówno ze względu na ambicje teoretycznego uzasadnienia badań nad owym procesem jak i na trud empirycznego udokumentowania sformułowanych hipotez badawczych weryfikowanych w cyklu sześciu studiów empirycznych.
Postaw na radość!

19,90 zł 17,81 zł


"Żeby cieszyć się ze wszystkiego, niczego nie trzeba posiadać. Wystarczy, że spojrzę na małe rzeczy, na zwykłych, prostych ludzi. Tak dużo jest niespodzianek, tak wiele cudów, które odkrywam, gdy otwieram oczy i kiedy je zamykam". Książka bestsellerowego autora Phila Bosmansa, z której bije radość i optymizm. Każdy znajdzie w niej to, czego potrzebuje w życiu – słonecznego promienia radości, kwiatów szczęścia, drogi do oazy miłości. Dzięki książkom Phila Bosmansa, przetłumaczonym na wiele języków i wydanym w milionach egzemplarzy, ludzie na nowo odnaleźli radość i chęć życia.
Mądrość zwycięzców

39,90 zł 29,32 zł


Ucząc się, zmieniasz swoje życie. Ucząc kogoś, zmieniasz jego życie. Ale kiedy uczysz kogoś, jak uczyć, zmieniasz cały świat. Tuż po niezwykłym sukcesie powieści "Bezcenny dar" oraz powstaniu jej filmowej adaptacji, wyprodukowanej przez wytwórnię 20th Century Fox, Jim Stovall przedstawia swą następną książkę – "Mądrość zwycięzców". Prasowe i internetowe felietony Jima Stovalla, publikowane przez ponad dziesięć lat pod wspólnym tytułem "Mądrość zwycięzców", czytano i analizowano na całym świecie. Dziś – dzięki tej książce – dowcip, wiedza i doświadczenie ich Autora, warte miliony dolarów, stają się dostępne również dla Was. "Mądrość zwycięzców" to niepowtarzalne połączenie wskazówek dla pracowników i przedsiębiorców z duchową mądrością. Skomponowaną z krótkich tekstów bestsellerową książkę Stovalla, skłaniającą do autorefleksji, można poznawać stopniowo, smakując jej treść i zwiększając siłę oddziaływania.
Młodzi emigranci polscy pracujący w Wielkiej Brytanii

59,00 zł 50,15 zł


Rzeczywistość społeczna charakteryzuje się stałymi zmianami i przejawia szereg ambiwalencji i wieloznaczności. Wpisana w nią konieczność trwałego podejmowania decyzji i ryzyka, stawia człowieka wobec szeregu wyzwań życiowych, w tym zawodowych. Konsekwencją przeobrażeń społecznych i gospodarczych jest zwiększenie mobilności i elastyczności oraz otwartości na nowości, co prowadzi również do zmian w przebiegu życia zawodowego. Otwarcie nowych rynków pracy w Unii Europejskiej przyczyniło się do nowych zmian i zjawisk na międzynarodowym rynku pracy. Książka ma na celu poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o adaptację zawodową młodych polskich emigrantów w Wielkiej Brytanii, rozpatrywanym w kontekście poczucia szczęścia poza granicami kraju ojczystego. Poczucie szczęścia, satysfakcja i ogólne zadowolenie z życia są niezmiernie istotnym czynnikiem przetrwania oraz zaadaptowania się w warunkach migracyjnych.
Tworzenie cudów masz w swej naturze

30,00 zł 22,05 zł


Skoro trzymasz tę książkę w ręku, to nie jest przypadek bez znaczenia. Bo została napisana specjalnie dla Ciebie! To książka, która przedstawia krok po kroku instrukcję dokonywania "cudów" w codziennych sprawach - po to, żeby świadomie kształtować życie zgodne z własnymi potrzebami i marzeniami. Powiesz, ze to magia? Nic podobnego! To konkretna wiedza o potężnych Prawach Wszechświata, których działania doświadczył autor i których poznaniu poświęcił lata życia, tworząc swoisty poradnik wpływania na siebie i na otoczenie. Jego istotą jest praktyczne zastosowanie prawdy, że wszyscy jesteśmy różnymi aspektami jednej świadomości - Jednością, która przenika wszystkie żywe istoty oraz tak zwaną "martwą naturę". Ta książka ma moc zmieniania świata na lepsze. Już sama jej lektura wniesie w Twoje życie radość z uświadomienia sobie, że jesteś "Cudotwórcą z urodzenia" - czyli osobą, która ma potencjał tworzenia życia w zgodzie z własnymi pragnieniami i jak mówi autor: "dla najwyższego i najdoskonalszego Dobra Twojego i całego Wszechświata".
Naturalna radość istnienia

50,00 zł 37,00 zł


Każdy, kto szczerze pragnie uwolnić się od cierpień emocjonalnych oraz zaznać w życiu radości, mądrości i miłości, musi odkryć własny zasobny skarbiec i zamieszkującą go wyzwoloną naturę. Darem tym nie można się podzielić, ale wiedząc jak, można obdarować nim samego siebie. Istotą naszej świadomości jest niezmienna doskonałość, lecz uwikłani w swe myśli i historie nie zauważamy jej. W swojej książce autor przekazuje nie tylko wiedzę, ale także metody, które są dostępne dla każdego. Aby móc je zastosować, nie potrzeba żadnego przygotowania, którego tradycyjnie wymaga się w różnych tradycjach religijnych.
Boży ogrodnik

39,90 zł 29,32 zł


Lara Casey próbowała wielu rzeczy, jednak żadne z podejmowanych zajęć nie dało jej prawdziwego szczęścia. Początkowo nie znalazła go także w małżeństwie, a symbolem jej zawiedzionych nadziei stała się więdnąca orchidea, którą w chwili największego zwątpienia w swoje wybory postanowiła przywrócić do życia. Towarzyszenie powolnemu odradzaniu się kwiatu nauczyło autorkę nowego sposobu przeżywania życia – bardziej świadomego, uważnego, cierpliwego i pełnego zaufania w Bożą łaskę, która jest w stanie ożywić nawet to, co dawno uschło. Kiedy jej przydomowe grządki zamieniły się w pełen obfitości kolorowy ogród, a życie zaczęło przynosić wspaniałe owoce, postanowiła podzielić się swoimi doświadczeniami z wszystkimi, którzy tak jak ona pragną cieszyć się kwitnącym szczęściem. Jeśli chcesz, by także ogród Twojego życia zapełnił się tysiącem barw, weź do ręki ten odkrywczy poradnik i dowiedz się, jak: zaorać w swoim sercu glebę, na której rozpleniło się zwątpienie w Boży plan; użyźnić swoje życie, by zebrać z niego obfite plony; z Bożą pomocą wybrać najlepsze nasiona, z których wykiełkuje prawdziwe szczęście; uwierzyć w to, że mimo Twoich błędów i zaniechań Bóg ciągle troszczy się o Twój wzrost; wykorzystywać łaski, które otrzymujesz niezależnie od pogody i pory roku; cieszyć się smakiem owoców Twojego trudu, nawet tych małych i niepozornych.…a ponadto skorzystaj z naprawdę praktycznych porad, co zrobić, by także Twój przydomowy ogród, balkon lub parapet nabrał nowego życia! „Książka Boży ogrodnik jest cudowna, każda jej strona tchnie łaską. Lara inspiruje do pielęgnowania życia w różnych porach, przez które przechodzimy. Podczas lektury poczujecie, że macie u boku przyjaciółkę zachęcającą do dobrego życia”. SALLY CLARKSON, autorka bestselleru Zdesperowana. Nadzieja dla mamy, która potrzebuje oddechu Lara Casey – niegdyś organizatorka wesel i redaktorka magazynu o ślubach, dziś autorka poczytnych poradników, pasjonatka ogrodnictwa, szczęśliwa żona i zapracowana mama.
Przyjaźń na 102. Jak siebie cenić i szanować

29,90 zł 21,97 zł


Katarzyna Klimek-Michno jest redaktorką i dziennikarką. Specjalizuje się w tematyce dotyczącej rynku pracy i biznesu. Ma kilkuletnie doświadczenie w prasie codziennej i mediach branżowych. Laureatka nagrody „Phil Epistemoni – Przyjaciel Nauki”. Z okładki: Dobrze o sobie myśleć to akceptować siebie, mieć do siebie szacunek, wierzyć w siebie. Czuć się dobrze z samym sobą, widzieć sens tego, co się robi. Mieć swoje miejsce na ziemi. Obdarzać siebie przyjaźnią. Myśleć o sobie jako dobrym człowieku. Nieidealnym, niedoskonałym, ale człowieku, który jest w porządku. Nie robi wszystkiego perfekcyjnie, ale ma swoje wartości i cele. Dobrze o sobie myśleć to znać swoje talenty, atuty, umiejętności, ale też słabsze strony. Mieć świadomość, co jest od nas zależne, a na co nie mamy wpływu i co jest poza naszą kontrolą. Doceniać to, co mamy. Dobrze o sobie myśleć to też otworzyć się na głosy innych, na różne perspektywy, ale jednocześnie zachować wierność sobie i stale uczyć się samego siebie. Jeśli dobre myśli o nas samych nie towarzyszą nam zbyt często, warto spróbować to zmienić. Zyskamy wówczas naprawdę wiele – znajdzie to odbicie w jakości naszego życia, relacjach, związkach, w codziennych decyzjach i doświadczeniach. Dobre myślenie o sobie można budować, nawet jeśli wydaje nam się, że brakuje fundamentów. Jeśli chcemy w sobie coś zmienić, to nad tym pracujemy, nie zrzucając winy na okoliczności, sytuację i los. Bądźmy dobrej myśli. O sobie. Fragmenty: Dobrze myśleć – co to dokładnie znaczy? Dobrze o sobie myśleć to akceptować siebie, mieć do siebie szacunek, wierzyć w siebie. Czuć się dobrze z samym sobą, widzieć sens tego, co się robi. Mieć swoje miejsce na ziemi. Myśleć o sobie jako dobrym człowieku. Nieidealnym, niedoskonałym, ale człowieku, który jest w porządku. Nie robi wszystkiego perfekcyjnie, ale ma swoje wartości i cele. Stara się, podejmuje wysiłek, uczy się, chce się rozwijać. Popełnia błędy i ma świadomość swoich słabości. Czasem upada, ale wstaje i idzie dalej. Z bagażem nowych doświadczeń. Z plecakiem wypełnionym różnymi emocjami. Z teczką pełną życiowych lekcji. Cieszy się z tego, co mu się udaje. Z małych i dużych sukcesów. Porażki nie druzgoczą mu samooceny, nie przynoszą samopotępienia, a są wskazówką na przyszłość. Dobrze myśleć o sobie to wierzyć, że można podjąć próbę, poszukać rozwiązania, skonfrontować się z trudnościami. To znać swoje talenty, atuty, umiejętności, ale też słabsze strony. Mieć świadomość tego, co jest od nas zależne, co możemy zmienić, a na co nie mamy wpływu i co jest poza naszą kontrolą. Dobre myślenie jest adekwatne do rzeczywistości. Nie przeceniamy wówczas swoich możliwości, nie zadzieramy nosa, nie traktujemy innych z wyższością, nie pobłażamy sobie. Jeśli dobrze o sobie myślimy, to też nie umniejszamy naszych osiągnięć czy pełnionych ról. Nie twierdzimy, że na nic nie zasługujemy. Nie mówimy, że nie jesteśmy czegoś warci albo że jesteśmy gorsi. Nie skupiamy się na użalaniu się, zazdroszczeniu i porównywaniu się z innymi. Wiemy, na czym nam zależy i mamy swoje priorytety. Doceniamy to, co mamy. Jeśli chcemy w sobie coś zmienić, to nad tym pracujemy, nie zrzucając winy na okoliczności, sytuację i los. Podjęty wysiłek i trud stają się źródłem dobrych myśli. Dobrze o sobie myśleć to też otworzyć się na głosy innych, na różne perspektywy, ale jednocześnie zachować wierność sobie i stale uczyć się samego siebie. W Prawidłach życia Janusza Korczaka można przeczytać taką cenną i ponadczasową myśl: „Są ludzie, którzy za surowo sądzą siebie, to jest niedobre, są tacy, którzy za wiele i za prędko sobie przebaczają – też źle. Są ludzie, którzy nie znają swoich zalet i wad – powinni je poznać”.
Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

55,00 zł 40,42 zł


Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: – będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca; – wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania; – wzmocni poczucie Twojej wartości; – podkreśli Twoją wyjątkowość. Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości. W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie. Renata Wrona Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie. Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka