Dobre Książki

Aktywność fizyczna i hobby

Ultimate Fidget Spinner

18,90 zł 16,91 zł


This ultimate fidget spinner guide has over 80 step-by-step tricks and challenges to try with your fidget spinner! Impress your friends with loads of tips on improving your balance and spin skills, ways to convince teachers to let you use them in class, the Fidget Spinner Games and a whole lot more! Prove yourself to be the utimate spin master by challenging your friends to epic spin battles and record your results inside!
Totalnie zakręcone łam. nie dla tych, co się ślim.

14,98 zł 13,41 zł


Uważacie się za pogromców zagadek? Jesteście gotowi, by stawić czoła totalnie zakręconym łamigłówkom? W tej książce znajdziecie nieszablonowe zagwozdki i zadania obrazkowe, które zbiją was z tropu i nie raz wprawią w konsternację. Jednego możecie być pewni! To nie zabawa dla tych, co się ślimaczą!
Totalnie zakręcone łamigłówki nie dla leniwców!

14,98 zł 13,41 zł


Uważacie się za pogromców zagadek? Jesteście gotowi, by stawić czoła totalnie zakręconym łamigłówkom? W tej książce znajdziecie nieszablonowe zagwozdki i zadania obrazkowe, które zbiją was z tropu i nie raz wprawią w konsternację. Jednego możecie być pewni! To nie zabawa dla leniwców!
Totalnie zakręcone łam. nie dla tych, co (się)...

14,98 zł 13,41 zł


Uważacie się za pogromców zagadek? Jesteście gotowi, by stawić czoła totalnie zakręconym łamigłówkom? W tej książce znajdziecie nieszablonowe zagwozdki i zadania obrazkowe, które zbiją was z tropu i nie raz wprawią w konsternację. Jednego możecie być pewni! To nie zabawa dla tych, co (się) grzebią jak mrówniki!
Totalnie zakręcone łamigłówki nie dla nieopierz.

14,98 zł 13,41 zł


Uważacie się za pogromców zagadek? Jesteście gotowi, by stawić czoła totalnie zakręconym łamigłówkom? W tej książce znajdziecie nieszablonowe zagwozdki i zadania obrazkowe, które zbiją was z tropu i nie raz wprawią w konsternację. Jednego możecie być pewni! Lepiej nie być nieopierzonym!
Janken Pojedynek

39,90 zł 30,12 zł


„Janken: Pojedynek” to gra karciana, przeznaczona dla dwóch osób. Rozgrywka składa się z serii pojedynków, podczas których gracze starają się zdobyć najbardziej wartościowe karty przeciwnika. Pomysł bazuje na japońskiej zabawie z końca XIX wieku, znanej jako „Janken” (na świecie spopularyzowała się nazwa „Papier, Kamień, Nożyce”). Gra opiera się na zarządzaniu ręką, szacowaniu ręki przeciwnika, budowaniu stawki oraz blefie. Zestaw składa się z 2 identycznych talii (2x45kart), po jednej dla każdego z graczy. Czas pełnej rozgrywki nie przekracza 30 minut.
Vademecum Animatora

44,90 zł 42,66 zł


W niniejszym Vademecum znajdziecie liczne inspiracje na temat pracy przy organizacji czasu wolnego dla wszystkich grup wiekowych. Nauczycie się, jak pracować z chustą animacyjną, poznacie sposoby integracji grupy oraz wiele przykładów użytecznych gier i zabaw do wykorzystania w pracy. Materiał zawarty w tym e-booku może wam służyć jako wsparcie przy organizacji pracy, pisaniu scenariuszy pobytów wakacyjnych, czy utrwalaniu informacji zdobytych podczas szkoleń. Korzystajcie z niego kreatywnie – zapisujcie własne pomysły i pamiętajcie o elastyczności, która jest niezbędna w pracy każdego animatora.
Harmonia jeźdźca i konia

37,91 zł 28,62 zł


Sally Swift jest pionierką w nowej filozofii nauczania jazdy konnej opierającej się przede wszystkim na świadomości własnego ciała, jego równowadze oraz stosowaniu wzroku rozproszonego. Teraz jej metody, zebrane w formie książki, umożliwiają jeźdźcom i ich koniom uzyskanie harmonii we wspólnej pracy, bez uczucia bólu i niewygody. W przeciwieństwie do tradycyjnych instruktorów Sally Swift nie wierzy w siłowe techniki treningu, które wywołują jedynie poczucie usztywnienia podczas jazdy. Zamiast nich, proponuje użycie niezwykłych wyobrażeń wybiegających daleko poza sam mechanizm jazdy konnej ("wyobraź sobie, że jesteś rosnącym drzewem: korzenie rosną w dół z twojego środka ciężkości...") oraz dzięki ogromnej wiedzy na temat anatomii ludzkiego i końskiego ciała. Ta mądra i inspirująca trenerka uczy prawdziwych jeźdźców, jak pozbyć się starych nawyków i osiągnąć naturalną pozycję, jak przełamać frustrujący stan niemocy i osiągnąć kolejne cele - z poczuciem wygody, energii i precyzji. Niezwykle dokładne ilustracje i fotografie, niestosowane nigdy wcześniej w książkach na temat jazdy konnej, bardzo trafnie tłumaczą anatomię i przedstawiają wyobrażenia, pomagając naszemu umysłowi i ciału w odnalezieniu nowego, wewnętrznego podejścia do jazdy konnej. Harmonia jeźdźca i konia jest książką zarówno dla początkujących, jak i zaliczających się do światowej klasy jeźdźców.
Poradnik egzaminacyjny

35,00 zł 27,12 zł


Obecnie obowiązujący system zdobywania patentów żeglarskich wnosi sporo zmian i wprowadza cały szereg nowych procedur. Powinny być one znane nie tylko instruktorom i egzaminatorom, ale również uczestnikom szkoleń żeglarskich i egzaminów. W poradniku zawarte są zwięzłe informacje ułatwiające przygotowanie się do egzaminu. Jest też baza przykładowych pytań i zestawów egzaminacyjnych na poszczególne patenty żeglarskie. Czytelnik może skorzystać z załączonej do książki płyty CD z programem multimedialnym, który jest pomocny w rozwiązywaniu pytań testowych oraz umożliwia sprawdzenie swojej wiedzy podczas rozwiązywania przykładowego egzaminu na patent żeglarza jachtowego lub jachtowego sternika morskiego. Mariusz Zawiszewski kapitan jachtowy, kapitan motorowodny, instruktor żeglarski i motorowodny. Pasjonat edukacji żeglarskiej, wychowawca, instruktor i egzaminator. Na początku swojej działalności szkoleniowej związany z Polskim Związkiem Żeglarskim. Współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi i ośrodkami żeglarskimi. Autor programów edukacyjnych i publikacji multimedialnych, w tym kursów e-learningowych dla fanów żeglarstwa i sportów motorowodnych.
Niezbędnik jeździecki 1/2017

14,99 zł 13,41 zł


Na wakacje Gallop Koń&Jeździec przygotował dla pasjonatów jazdy konnej prawdziwą gratkę! Nowe wydanie specjalne - "Niezbędnik jeździecki" zawiera m.in. praktyczne oraz lifestyle'owe naklejki jeździeckie! "Niezbędnik jeździecki" Szukasz pomysłu na spędzenie wolnego czasu po jeździecku? A może chcesz poszerzyć oraz sprawdzić swoją wiedzę na temat jazdy konnej? W każdym z tych przypadków "Niezbędnik jeździecki" to absolutny must-have na tegoroczne wakacje. Idealnie sprawdzi się podczas wakacyjnego wypoczynku oraz podróży. Nowe wydanie specjalne Gallopu zawiera m.in.: quizy dotyczące sprzętu jeździeckiego, opieki nad koniem oraz głównych dyscyplin jeździeckich praktyczne vademecum skokowe oraz ujeżdżeniowe do wycięcia i powieszenia w pokoju, stajni lub na ujeżdżalni testy dedykowane koniarzom relaksujące kolorowanki z jeździeckimi motywami. Naklejki jeździeckie "Niezbędnik jeździecki" to nie tylko sposób na sprawdzenie swojej wiedzy o koniach, lecz także 8 dodatkowych stron, na których przygotowaliśmy aż 100 jeździeckich naklejek!
Wybuchowa Mieszanka Piąta Ingrediencja

109,95 zł 89,06 zł


Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa! Drodzy uczniowie! Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów! Powodzenia!
Rosnę i Poznaję. Gra w pamięć. Pojazdy

19,99 zł 17,89 zł


Seria Rosnę i poznaję. Gra to uzupełnienie znanej serii książeczek i książeczek z puzzlami przeznaczone dla najmłodszych odbiorców. W pudełku znajduje się 12 par kartoników memo z pięknymi zdjęciami zwierząt i kolorowych przedmiotów oraz 12 par puzzli z owocami, pojazdami, z którymi dziecko może się spotkać po raz pierwszy. Gra typu memory oraz puzzle pozwalają ćwiczyć z dzieckiem koordynację ruchową, pamięć, spostrzegawczość, a także mówienie i wzbogacanie słownictwa. Dzięki zaokrąglonym rogom, wyraźnym i kolorowym zdjęciom gry nadają się nawet dla najmniejszych dzieci.
Jedz i biegaj. Niezwykła podróż do świata...w.2017

39,90 zł 30,12 zł


Od niemal dwóch dekad Scott Jurek jest najważniejszą postacią i gwiazdą biegów ultramaratońskich. To niezwykle trudna, ale wciąż zyskująca na znaczeniu dyscyplina sportu. W 1999 roku będąc właściwie nikomu nieznanym biegaczem, Scott Jurek niespodziewanie wysunął się na prowadzenie w Western States Endurance Run – słynnym stumilowym (a więc ponad stusześćdziesięciokilometrowym!) wyścigu szlakiem z czasów gorączki złota przez kalifornijskie góry Sierra Nevada. Jurek wygrał go siedem razy z rzędu, ustanawiając również nowy rekord tej trasy. Dwukrotnie zwyciężył w Badwater Ultramarathon, a więc w biegu na ponad dwieście siedemnaście kilometrów przez Dolinę Śmierci. Ustanowił rekord Stanów Zjednoczonych w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu, przebiegając w tym czasie dwieście sześćdziesiąt sześć i sześć dziesiątych kilometra, czyli sześć i pół maratonu! Znalazł się w grupie najlepszych biegaczy, którzy w Meksyku wzięli udział w wyścigu z udziałem Indian Tarahumara, znanym z bestsellerowej książki Urodzeni biegacze. Te osiągnięcia należą do absolutnie wyjątkowych, a niezwykłości dodaje im fakt, że Jurek dokonał ich, jedząc wyłącznie produkty pochodzenia roślinnego. W Jedz i biegaj Scott Jurek szczerze opowiada o swoim życiu weganina i o karierze wybitnego sportowca. Jego historia może być natchnieniem dla biegaczy na każdym poziomie zaawansowania, pokazuje bowiem, jak silna potrafi być ludzka wola. To inspirująca opowieść o dzieciństwie Jurka, początkach biegania (z którym nie zaprzyjaźnił się od razu) i o powolnej przemianie w weganina i ultramaratończyka błyskotliwie wygrywającego zawody rozgrywane na całym świecie. Ta historia obala stereotypowe poglądy na temat tego, co powinien jeść sportowiec, myślący o dobrych wynikach!
Żeglarz jachtowy

60,00 zł 44,09 zł


„Żeglarz jachtowy” to skrócona i zaktualizowana wersja książki "Żeglarz i sternik jachtowy" tych samych autorów, podręcznika żeglarskiego nr 1 w Polsce od 1986 r. Zawiera zbiór wiadomości wymaganych do zdania egzaminu na podstawowy stopień żeglarski. Podręcznik jest zalecany przez Komisję Szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego i może być wykorzystywany zarówno przez wykładowców oraz organizatorów szkolenia żeglarskiego, jak i przez przyszłych żeglarzy. Zawiera wiedzę teoretyczną i porady praktyczne niezbędne z punktu widzenia wymagań egzaminacyjnych, a także wymogów, jakie stawia bezpieczne, odpowiedzialne i kulturalne żeglowanie. Obowiązkowa lektura dla wszystkich pragnących zdobyć podstawowe uprawnienia żeglarskie i dla tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.
Żegluj i odkrywaj Grecję. Zeszyt 3 Morze Jońskie

58,00 zł 42,62 zł


Jego najważniejsze atuty to: - Jest napisany w języku polskim; - Zawiera opisy 120 portów i kotwicowisk zilustrowanych mapami i zdjęciami; - Wstęp zawiera niezbędne informacje o żeglowaniu w Grecji (przepisy prawne i obyczaje, charakterystykę pogody w regionie, krótki zarys historii oraz przydatne linki do serwisów pogodowych i nawigacyjnych); - Zwięźle podane informacje w postaci prostego, powtarzalnego schematu sprawiają, że tekst jest przejrzysty i łatwo odnaleźć w nim konkretną informację; - Dodatkowym atutem jest spora porcja wiadomości turystycznych o interesujących miejscach w pobliżu portów;
Święty Jan Paweł II na znaczkach pocztowych świata 1978-2005

129,00 zł 94,80 zł


Trudno byłoby uwierzyć, jak bardzo św. Jan Paweł II stanowił inspirujący motyw dla twórców znaczków pocztowych, gdyby nie ten wielki album, ilustrujący dorobek w tej dziedzinie. Ks. prof. Waldemar Chrostowski, od dziecka pasjonujący się filatelistyką, zgromadził absolutnie unikatowy zbiór wszystkich walorów filatelistycznych, jakie ukazały się podczas pontyfikatu naszego wielkiego rodaka. Kolekcja ta obejmuje pozycje aż ze 127 krajów świata! Są to znaczki (1572 sztuki), bloki (203), arkusiki (213) i zeszyty znaczkowe (10). W zasadzie wszędzie, gdzie istnieje poczta narodowa, publikowano przeróżne walory filatelistyczne z wizerunkami Ojca Świętego, upamiętniając zarówno ważne wydarzenia związane z polskim papieżem, jak i z danym państwem. Prace te cechuje niezwykła różnorodność plastyczna; od skromnych, ale – co widoczne – sercem malowanych obrazków z krajów małych, ubogich, nieposiadających własnych tradycji graficznych, po wysublimowane szkice i skomplikowane grafiki, w tym szczególnie urokliwe, rzecz jasna, z Polski. Ten przebogaty zbiór tworzy różnobarwną, utrwaloną na znaczkach pocztowych opowieść o długim pontyfikacie Pielgrzyma Wszechczasów rodem z Krakowa, z Polski. Wędrując z papieżem filatelistycznym szlakiem po wszystkich kontynentach, spotykamy wielkie osobistości naszej współczesności oraz postaci historyczne, podziwiamy piękne krajobrazy, natrafiamy na znamienne rocznice. To zdumiewające, że zbiory filatelistyczne mogą nie tylko kogoś lub coś upamiętniać, ale mogą być też sugestywnym sposobem edukacyjnym. Kolekcjonerstwo znaczków na tym poziomie to już bowiem nie tylko hobby, ale gałąź wiedzy. Nic więc dziwnego, że prezentowana w tej książce kolekcja trafi na eksponowane miejsce w Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, które powstaje w niespotykanym miejscu – w pierścieniu kopuły Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie, 28 metrów nad ziemią. Ks. prof. Waldemar Chrostowski przekazał swe cenne zbiory w darze, jako akt wdzięczności wobec św. Jana Pawła II za to, co zrobił dla Kościoła powszechnego, a dla polskiego narodu w szczególności.
Dzieje zabawek dziecięcych na ziemiach polskich do początku XX wieku

195,00 zł 143,31 zł


Spis treści: Wstęp / 7 CZĘŚĆ I. Zabawka - Zagadnienia wprowadzające / 11 Rozdział 1. Zabawka - definicje, funkcje i klasyfikacje / 13 Rozdział 2. Stan badań nad dawnymi zabawkami dziecięcymi na ziemiach polskich / 24 Rozdział 3. Podstawy źródłowe / 32 Rozdział 4. Zbiory muzealne i kolekcje prywatne / 44 CZĘŚĆ II. Zabawka - Zapatrywania teoretyczne od XVI do początku XX wieku / 61 Rozdział 1. Dawne definicje i klasyfikacje zabawek / 63 Rozdział 2. Funkcje zabawek / 67 Rozdział 3. Idealna zabawka / 80 Rozdział 4. Powinności dorosłych względem zabawek / 88 CZĘŚĆ III. Zabawka - Wytwórstwo i dystrybucja / 105 Rozdział 1. Samodzielne wykonywanie zabawek / 107 Rozdział 2. Warsztaty i szkoły zabawkarskie / 127 Rozdział 3. początki produkcji fabrycznej/fabrykacja zabawek / 142 Rozdział 4. Sprzedaż zabawek / 159 CZĘŚĆ IV. Zabawka - Leksykon / 173 Bąki, cygi, frygi / 175 Broń / 182 Domki dla lalek / 199 Figurki zwierząt / 204 Grzechotki, gruchawki / 215 Klocki / 222 Koniki "do jazdy" - na patyku, biegunach i kółkach / 233 Kuchnie i pokoje lalczyne / 247 Lalki / 251 Łódki, statki / 285 Makiety / 290 Maszyny do szycia, przyborniki, żelazka / 293 Maszyny parowe / 297 Meble i sprzęty do kuchni oraz pokoju / 300 Mechaniczne zabawki / 309 Naczynia miniaturowe i inne przybory kuchenne / 315 Narzędzia i zabawki do piasku / 327 Optyczne zabawki / 330 Pajace / 338 Papierowe zabawki / 341 Pluszowe zabawki / 349 Pojazdy - konne, automobile, kolejki / 354 Religijne zabawki / 362 Stroje i inne elementy lalczynej garderoby / 366 Teatrzyki / 381 Wiatraczki / 384 Wózki - dla lalek, na sznurku, dzwonkowe / 386 Zabawkowe instrumenty muzyczne / 394 Żołnierzyki / 404 Dodatek. (Może) to też były zabawki? / 413 Akcesoria do zabaw zręcznościowo-ruchowych / 415 Bibliografia / 437 Indeks nazwisk / 459 Summary / 467
Guns & Steel: Historia Ludzkości PORTAL

59,00 zł 43,36 zł


Gra karciana "Guns & Steel. Historia ludzkości" postawi cię w roli przywódcy dbającego o rozwój cywilizacyjny podległych mu ludzi. Podejmuj znaczące decyzje. Sprawnie zarządzaj dostępnymi zasobami, a następnie przy ich pomocy zakupuj technologie, dzięki którym zyskasz przewagę nad oponentami. Obserwuj rozwój swojego państwa przez kolejne ery rozwoju ludzkości od początków rolnictwa po loty kosmiczne. Czy postawisz na siłę militarną? Społeczeństwo oparte na produkcji? A może zadziwisz przeciwników budowanymi przez siebie cudami, które rozsławią twoje imię na cały świat? "Guns & Steel. Historia ludzkości" to niedługa gra karciana, która oferuje z jednej strony prostotę reguł, z drugiej zaś wybory, zależności i interakcję między graczami. Zawiera blisko 100 pięknie zilustrowanych kart, reprezentujących kamienie milowe rozwoju na Ziemi, takie jak Inżynieria, Handel zamorski, Kinematografia czy Prasa. Wersja sprzedawana przez Portal Games zawiera dwa zestawy kart - "Nowy świat" i "Renesans". Można grać nimi oddzielnie lub połączyć obie talie i w ten sposób zwiększyć złożoność rozgrywki. ZAWARTOŚĆ: Instrukcja 90 kart cywilizacji 6 kart pomocy 4 karty Toru punktacji 24 drewniane znaczniki Wiek 10 + Liczba graczy 2 - 4 Czas gry 45 - 60 min
Jaglany detoks dla biegaczy

49,90 zł 36,67 zł


Jaglany detoks stał się bestsellerem! Bo działa! • Chciałbyś żyć aktywnie, a nie wiesz, od czego zacząć? • Biegasz amatorsko, ale czujesz, że stać cię na więcej? • Uprawiasz sport wyczynowo, ale chcesz poprawić wyniki? Dzięki tej książce dowiesz się, jak zacząć swoją przygodę z bieganiem. Znajdziesz tu niezbędnik detoksu biegacza, gotowe plany i harmonogramy detoksu, a także pyszne przepisy z kaszą jaglaną w roli głównej. Poznasz trzy style biegania! Marek – w rytmie slow lub maszerując szybkim tempem Piotr – amatorsko, ale konsekwentnie i konkretnie Dorota – zawodowo i ekstremalnie, pokonując wszystkie bariery Rozpocznij swój własny bieg po zdrowie! Kasza jaglana jest fundamentem mojej codziennej diety, dlatego cieszę się, że taka książka pojawiła się na rynku. Mam nadzieję, że dla wielu będzie inspiracją do zmian i uświadomienia sobie, że jakość tego, co spożywamy, w dużej mierze determinuje nasz wynik na mecie. Mateusz Jasiński, trener biegania, ultramaratończyk, założyciel marki TrenerBiegania.pl
Rysowane kalambury

75,12 zł 56,34 zł


Zwariowana zabawa dla całej rodziny i wszystkich przyjaciół. „Rysowane kalambury” zawierają 1800 haseł z sześciu różnych kategorii. Pierwszy gracz, który osiągnie metę, zwycięży! - Teraz z nową ekscytującą kategorią „Książki i filmy”! - Wszyscy grają w tym samym czasie. Zawartość: plansza 300 kart z hasłami klepsydra 6 pionków 1 kostka szkicownik 2 ołówki zasady gry. Liczba graczy 3-6 Wiek 10+

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka