KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

  • ISBN: 9788375711738
  • EAN: 9788375711738
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: AMF
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 220
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 27,28
     zł
    Cena detaliczna:  42,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,28
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj