KATEGORIE [rozwiń]

Stalka-Jarska Joanna

Okładka książki Spektrum możliwości ucznia

32,00 zł 23,50 zł


Książka zawiera zestaw ćwiczeń wspomagających uczniów klas I–III z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w doskonaleniu kompetencji społeczno-emocjonalnych i poznawczych ze szczególnym uwzględnieniem następujących obszarów: trening umiejętności społecznych, teoria umysłu, centralna koherencja oraz emocje. Może zostać wykorzystana również w przypadku pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, afazją, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) czy niedostosowanych społecznie. Obok zadań stymulujących rozwój dziecka nauczyciel znajdzie w niej propozycje tematów zajęć rewalidacyjnych oraz cenne wskazówki przydatne w codziennej praktyce dydaktycznej.
Okładka książki Zjadam beczkę soli Współpracuję nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych

70,00 zł 43,90 zł


Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 28 graczy w wieku 1418 lat. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 100 kart z pytaniami 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony. JOANNA STALKA-JARSKA nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
Okładka książki Odkrywam swoje supermoce
zapowiedź

33,00 zł 25,32 zł


W publikacji znajduje się 40 kart pracy z zadaniami służącymi podniesieniu samooceny uczniów oraz budowaniu ich poczucia własnej wartości. Materiały te powstały przede wszystkim z myślą o nastolatkach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w normie intelektualnej oraz ich terapeutach, nauczycielach i rodzicach. Pomoc ta doskonale sprawdzi się podczas zajęć rewalidacyjnych lub zajęć z psychologiem, zarówno indywidualnych, jak i grupowych. Wiele osób nieneurotypowych ma poczucie bycia innym, gorszym, niepasującym do społeczeństwa. Często towarzyszy im przez to poczucie, że są niewystarczające. Praca z prezentowanymi kartami pomoże to zmienić. Uczeń krok po kroku zacznie odkrywać swoje supermoce, dowiadując się, że warto: doceniać i lubić siebie czerpać radość z małych codziennych rzeczy myśleć pozytywnie, nawet w trudnych sytuacjach regularnie ładować swoją „wewnętrzną baterię” akceptować to, na co nie mamy wpływu praktykować uważność dbać o własne granice. Ciekawe zadania oraz atrakcyjne opracowanie graficzne publikacji – każda karta wygląda jak ekran telefonu komórkowego – z pewnością sprawią, że odkrywanie swoich supermocy będzie dla uczniów wyjątkowo cennym i przyjemnym doświadczeniem.
Okładka książki Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM
nowość

90,00 zł 69,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prezentowana gra jest przeznaczona dla 2–8 osób w wieku 7–14 lat. Powstała z myślą o uczniach z zaburzeniami ze spektrumautyzmu, ale z powodzeniem może być także wykorzystana na przykład w czasie lekcji wychowawczych w celu zintegrowania grupy lub w domu do wspólnych zabaw rodziców i dzieci. Sprawdzi się doskonale w pracy trenerów TUS, wychowawców, pedagogów lub psychologów szkolnych. Gracze, odpowiadając na różne pytania i wykonując ciekawe zadania, usprawniają kompetencje społeczno-komunikacyjne. Uczą się między innymi: współpracy inicjowania rozmowy zawierania znajomości proszenia o pomoc zadawania pytań i formułowania opinii radzenia sobie z emocjami przyjmowania perspektywy drugiej osoby.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj