KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Homo legens czy homo consumens?

Homo legens czy homo consumens?

Czytelnik i książka w XXI wieku

  • ISBN: 9788377845707
  • EAN: 9788377845707
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 17x24 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 230
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 25,42
     zł
    Cena detaliczna:  31,50 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,42
x
x
Otoczenie książki stanowią obecnie różnorodne przekazy medialne, z którymi wchodzi ona w relacje, tworząc siatki wielowymiarowych powiązań, funkcjonujących de facto jako odrębne, złożone, wielomedialne teksty kultury. Procesy lektury przebiegają w kontekście różnych środków przekazu i kanałów komunikowania, które nigdy wcześniej w takim stopniu nie wpływały na samo funkcjonowanie i sposób użytkowania książki a w konsekwencji na transformację mentalności czytelników. Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej? Czy przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego? A może stale zajmuje znaczące miejsce podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania i głosem w dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym oraz kondycją czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj