KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka

  • Autor: Szlis Izabela
  • ISBN: 9788375564358
  • EAN: 9788375564358
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: PLATINIUM
  • Liczba stron: 320
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 48,80
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,80
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj