KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Dylemat przełomowej innowacji

69,00 zł 54,14 zł


Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne. Za to rozwijanie produktów metodą prób i błędów rodem z epoki przedchristensenowskiej wciąż zdaje się działać w świecie pełnym przełomów. Chaos i wątpliwości zostaną rozwiane, a menedżerowie zyskają szansę zmiany nastawienia i przyjęcia, przynajmniej do pewnego stopnia, kontroli nad przyszłością ich biznesów. Chciałbym zamienić niepohamowany lęk w ostrożną nadzieję. To nie jest książka, która ma pogrzebać ideę przełomowej innowacji. Ma on pomóc jej się odrodzić i utrzymać ikoniczny status. Z przedmowy
Okładka książki Mowa rąk

45,00 zł 32,24 zł


Niniejsza książka jest wspaniałym poradnikiem dla każdego, kto chce poprawić swoją zdolność wyrazu przez gestykulację, dzięki czemu można łatwiej osiągnąć porozumienie w stosunkach międzyludzkich. Możecie także nauczyć się oddziaływać na zachowania innych lub ukryć swoje rzeczywiste uczucia.
Okładka książki Postawa, mimika, gest

14,99 zł 8,24 zł


Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą regułę na opis swojego zachowania oraz wyrażania swych uczuć. Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy mu od zawsze. A nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach znajomość mowy ciała to wręcz konieczność! Z tego powodu Lech Tkaczyk przygotował świetny, bo zwięzły, konkretny i przejrzysty przewodnik po świecie komunikacji niewerbalnej. Dowiedzieć się z niego można, co zdradzają oczy, jak trzymać ręce, czym się różni strefa intymna od osobistej, jakie szanse na sukces ma menedżer niepotrafiący utrzymać porządku na swoim biurku itd. W XXI wieku każdy musi zdawać sobie sprawę z potęgi sygnałów wysyłanych przez ciało, dlatego książka ta powinna się znaleźć w każdej biblioteczce! Fragment Książki Zęby Zęby drobne, regularnie ułożone - dobre zdrowie i pozytywne cechy charakteru. Białe, duże zęby - lubowanie się w zmysłowych rozkoszach. Zęby wydatne - szorstkość charakteru, egoizm i skłonność do czczej gadaniny. Zęby skierowane do wewnątrz - duża intuicja i praktyczne podejście do życia. Zęby proste - zrównoważenie i cierpliwość. Zęby małe, próchnicze i ruszające się - chory żołądek oraz wyczerpanie fizyczne i umysłowe wskutek zbyt intensywnego życia seksualnego. Duże zepsute zęby - wyczerpanie fizyczne i stępienie zdolności umysłowych.Postawa, mimika, gest Spis Treści: Wstęp Co to jest porozumiewanie się? Rozdział I Mimika twarzy Rozdział II Kinezj etyka Rozdział III Proksemika Rozdział IV Parajęzyk (paralanguage) Maski i maskarady. O trudności kłamania ciałem
Okładka książki Vademecum managera

29,00 zł 19,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zamieszczone tu porady mają bezpośrednie odniesienie do nas, do naszych problemów, do konkretnych sytuacji i do cech naszego charakteru. Sugerowane tutaj rozwiązania będą pomocne w doskonaleniu metod zarządzania, podejmowaniu decyzji, radzeniu sobie z konfliktami w firmie, opanowaniu stresu w pracy.
Okładka książki Ty tu dowodzisz

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autorem niniejszej książki jest były kapitan Marynarki Stanów Zjednoczonych, D. Michael Abrashoff. Jego doświadczenia ze służby na okręcie USS Benfold przyczyniły się do powstania poradnika o lekcji przywództwa. Niezależnie od tego, jakim okrętem Ty sam dowodzisz, ta książka może być dla Ciebie cenna i niezwykle przydatna. Według przekonań i wiedzy autora, o Twoim sukcesie jako lidera decyduje styl przywództwa, umiejętność motywowania i zaangażowanie Twoich pracowników. Dobry przywódca powinien umieć patrzeć na organizację pracy oczami pracowników. Powinien też umieć uważnie słuchać oraz efektywnie się komunikować. Nie może nie troszczyć się o członków własnej załogi, ponieważ troska i opieka nad nimi są jednymi z fundamentów budowania wzajemnego zaufania. Te i wiele innych cech lidera opisanych jest tu bardzo szczegółowo i przystępnie. Idealna lektura dla tych, których okręt nie może zatonąć!
Okładka książki Uwolnić potencjał liderów

73,00 zł 59,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

System przywództwa ComposiTeam, opisany w tej książce, pomaga uwolnić olbrzymi, zmagazynowany w organizacji potencjał przywódczy. Znakomitą większość tego potencjału ograniczają jednak biurokratyczne procedury i organizacyjna inercja. Autorzy wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich "naturalnymi strefami komfortu" blokuje efektywność, źle wpływa na rezultaty i upośledza wrodzone zdolności przywódcze. Zachęcają, by rozpoznać i zaakceptować indywidualny, unikatowy styl pracy i typ motywacji każdego pracownika, połączyć go z indywidualnymi stylami i motywacjami innych pracowników oraz dostosować do celów organizacji. System ten uwalnia uwięziony dotąd potencjał przywódczy, dopasowując to, co ludzie robią najlepiej, do tego, czego organizacja najbardziej potrzebuje.
Okładka książki Wewnętrzny potencjał

41,00 zł 31,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę sukcesu w firmie, trzeba umiejętnie rozwinąć ten potencjał i wykorzystać go na każdym poziomie organizacyjnym. Price Pritchett, autorytet w dziedzinie budowania kultury korporacyjnej, przez ponad 30 lat pomagał dyrektorom czołowych światowych firm i ich podwładnym w dostosowywaniu się do coraz szybszych zmian w środowisku biznesowym. Opierając się na wynikach swoich unikatowych badań nad cechami niezbędnymi do osiągnięcia sukcesu, Pritchett objaśnia sekrety efektywności i przedstawia techniki, które ułatwiają pozytywną zmianę zachowań w przedsiębiorstwie, będącą warunkiem osiągnięcia optymalnej wydajności i produktywności. W tej ważnej publikacji autor proponuje nowego typu trening wewnętrznego potencjału, który można zastosować w każdej firmie i który umożliwia zbudowanie kultury organizacyjnej psychologicznie przygotowanej do wyzwań współczesnego świata.
Okładka książki Stawka większa niż biznes

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem "kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Rodzina może być albo największą wartością przedsiębiorstwa, albo jego największym problemem. Dlatego świadomość zachodzących w przedsiębiorstwie interakcji oraz uwzględnienie ich w procesie budowy strategii i przy podejmowaniu bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Autorzy odpowiadają na niezwykle ważne pytania: Skąd biorą się siła i potencjał rozwoju firm rodzinnych? Jakie zagrożenia wynikają z rodzinnego charakteru firm? Jaki wpływ na wybory strategiczne mają wartości i jak można je odkodować? Co jest ważne w definiowaniu przewagi konkurencyjnej firmy? Jak przekładać plany na biznesową codzienność i jak wzmacniać strategię?
Okładka książki Postawa mimika gest z elementami komunikowania niewerbalnego w biznesie i w Internecie

15,00 zł 10,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą regułę na opis swojego zachowania oraz wyrażania swych uczuć. Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy mu od zawsze. A nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach znajomość mowy ciała to wręcz konieczność! Z tego powodu Lech Tkaczyk przygotował świetny, bo zwięzły, konkretny i przejrzysty przewodnik po świecie komunikacji niewerbalnej. Dowiedzieć się z niego można, co zdradzają oczy, jak trzymać ręce, czym się różni strefa intymna od osobistej, jakie szanse na sukces ma menedżer niepotrafiący utrzymać porządku na swoim biurku itd. W XXI wieku każdy musi zdawać sobie sprawę z potęgi sygnałów wysyłanych przez ciało, dlatego książka ta powinna się znaleźć w każdej biblioteczce!
Okładka książki Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

59,00 zł 45,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem? Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu? Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem? Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania? Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
Okładka książki Zdobywanie informacji

24,50 zł 16,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Chcesz tak się nauczyć prowadzić rozmowy i negocjacje, aby z ust klientów nie padało NIE? To wielka sztuka! Dlatego tak niewielu do końca ją posiadło. Jednym ze szczęśliwców jest Vera R Birkenbihl - psycholog i dziennikarka prowadząca w całej Europie wykłady i seminaria na temat zarządzania zasobami mózgu, komunikowania się, zwalczania stresu, psychologii sukcesu, psychologii pracy i skutecznych metod uczenia się. Jej Zdobywanie informacji to wielokrotnie wypróbowany w praktyce i przynoszący świetne rezultaty trening techniki szybkiego zadawania trafnych pytań i kształtowania wyczerpujących wypowiedzi. Zawarte w książce tej ćwiczenia, zadania i przykłady służą doskonaleniu umiejętności formułowania rzeczowych pytań, a ograniczona do minimum teoria pozwala na zrozumienie celu treningu: „Kto pyta, prowadzi!" Sama autorka twierdzi wszak: „Jeśli nauczycie się stawiać odpowiednie pytania, to będziecie mogli znaleźć rozwiązania najbardziej pogmatwanych, a niekiedy absurdalnych historii". Zatem, nawet jeśli już jesteś niezłym negocjatorem, menedżerem, nauczycielem, sprzedawcą, socjologiem itp., zawsze możesz stać się jeszcze lepszym!
Okładka książki Menedżer jako lider

63,00 zł 51,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa? Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej? Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach? Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
Okładka książki Geniusz konsumenta

93,90 zł 76,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek? Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Okładka książki Ty tu dowodzisz

63,00 zł 51,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka kapitana D. Michaela Abrashoffa jest wyjątkowo ciekawą lekcją przywództwa. Autor opisuje swoje doświadczenie zdobyte na służbie w Marynarce Stanów Zjednoczonych, podczas dowodzenia okrętem USS Benfold. Jego przemyślenia dotyczące kierowania załogą są uniwersalne i mogą zainspirować każdego lidera, niezależnie od tego, jaką firmą zarządza. Autor podkreśla, że o sukcesie organizacji decyduje styl przywództwa oraz umiejętność zmotywowania i zaangażowania pracowników. W kolejnych rozdziałach podkreśla znaczenie: - patrzenia na organizację oczami załogi, - uważnego słuchania, - skutecznej komunikacji, - indywidualnej troski o członków zespołu, - współpracy i wzajemnego zaufania, - koncentracji na wynikach, - ryzykowania z rozwagą, - elastycznego podejścia do rutynowych rozwiązań, - całkowitej odpowiedzialności lidera. Książka zawiera mnóstwo barwnych przykładów i jest napisana żywym, przekonującym językiem. Dzięki temu doświadczenie dowodzenia załogą okrętu staje się inspirującym wzorem kierowania firmą.
Okładka książki Szybciej, lepiej, więcej

24,50 zł 15,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta to wynik wykładów i seminariów autora na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji, przewodnik po skomplikowanym świecie przedsiębiorczości. Napisany barwnym i żywym językiem, przejrzysty i zrozumiały dla czytelnika, bogaty w nietuzinkowe pomysły pozwalające podnieść efektywność pracowników i zyski firmy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj